Gulēt kas saistīts ar svara zudumu. Kā svara zudums var uzlabot miegu un samazināt apnea

Padomi iesaiņojumu lietošanai liecina, ka sākumā nevajadzētu turēt maisījumu uz ķermeņa noteiktu laiku, ja tas pārāk daudz cep. Sākumā viņš tiek aktīvi apmaldīts, bet pēc tam viņš var piecelties. Tas ir ļoti ietekmēta dāmu izskatu.

  1. VeselībaSlimības un nosacījumi Ātrs svara zudums: iemesli sievietēm.
  2. Zuduma svars ir karsts ūdens un medus

Kā svara zudums var uzlabot miegu by Brandon Peters, MD, kuģa sertificēts ārsts Share on Facebook Share on Twitter No krākšanas līdz miega apnojumam var palīdzēt zaudēt svaru Jūs, iespējams, atzini, ja jums ir nepieciešams zaudēt svaru, bet kā var samazināt svara zudumu miegā? Un cik svara jums ir nepieciešams zaudēt?

No krākšanas līdz miega apnojumam svara zudums var būt ievērojams ieguvums un labāks atpūsties.

Kā zaudēt 10 mārciņas 3 nedēļās: 20 vienkārši padomi

Uzziniet, kā svara zudums var uzlabot miegu un samazināt miega apnojas risku. Pārmērīgs svars var sabojāt miegu Tiem, kuriem ir liekais svars vai aptaukošanās, šis pārmērīgais svars var sabojāt miegu un veselību. Lielākā miega ietekme var būt uz jūsu elpošanu: liekais svars ir skaidri saistīts ar miega apnoja, stāvokli, kurā augšējo elpceļu sabrūk miega laikā. Tas var arī palielināt augšējo elpceļu pretestību. Tam var būt nopietnas sekas, tostarp izraisīt aptaukošanās hipoventilācijas sindromu, un pat var izraisīt insultu vai pēkšņu nāvi.

KĀ ZAUDĒT 10 MĀRCIŅAS 3 NEDĒĻĀS: 20 VIENKĀRŠI PADOMI - DIĒTA UN UZTURS

Novēršot papildu mārciņas, jūs varat uzlabot elpošanu un vispārējo veselību. Miega laikā un nomodā ir iespējams normalizēt skābekļa un ogļskābās gāzes daudzumu. Atrisinot miega apnojas, var uzlabot arī plaušu un sirds darbību. Var būt arī negaidīti ieguvumitostarp asinsspiediena un asins cukuru uzlabošana.

Vai svara zudums uzlabo krākšanu? Pētījumi, šķiet, liecina, ka svara zudums patiešām var uzlabot krākšanu. Pētījumā, kurā piedalījās 20 asimptomātiski aptaukoti vīrieši, kas ļoti smaiļoja snoring, ievērojams krākšanas samazinājums bija saistīts ar vidējo svara zudumu tikai 6,6 mārciņas.

Tie, kuri zaudēja vairāk svara - vidēji 16,7 mārciņas - krākšana tika pilnīgi likvidēta. Tomēr daži pacienti, kuri zaudēja vēl lielāku svaru, turpināja nomocīt. Tādēļ lielākā daļa cilvēku, kas zaudē svaru, visticamāk, samazina krākšanu, bet tas ne vienmēr palīdz visiem. Var būt citi faktori, kas veicina krākšanu, ieskaitot anatomijas problēmas, piemēram, novirzītu starpsienu.

Cēlonis 1. Poor uzturu

Tomēr svara zudums var būt saprātīgs mērķis, ņemot vērā vispārējos ieguvumus, kādus tā var būt jūsu veselībai. Cik daudz svara man vajadzētu zaudēt? Nav ticams veids, kā prognozēt, cik daudz jūs zaudējat, un tas ir jāapsver katrā gadījumā atsevišķi. Vislabāk būtu apspriest savus mērķus ar savu ārstu, lai noteiktu sev vislabāko plānu.

Sūtīt draugam

Atkarībā no jūsu svara tas var nebūt piemērots, lai būtiski ietekmētu risku. Ja Jums ir morbidly aptaukošanās, ja jūsu pašreizējais svars pārsniedz jūsu ideālo ķermeņa svaru par vairāk nekā 50 procentiem, jums var rasties fiziskas aktivitātes ierobežojumi. Var būt nepieciešams, lai risinātu svaru, izmantojot vairākus ceļus, tostarp: Diēta Sagrieziet kalorijas, samaziniet porciju izmērus, iznīciniet ātrās ēdienreizes un ēdiet vairāk augļu un dārzeņu un mazāk apstrādātu pārtikas produktu.

Daudzi gūst labumu no dalības strukturētā svara zuduma programmā. Vingrinājums Konsultējieties ar savu ārstu un izvēlieties darbību, kas jums patiks.

gulēt kas saistīts ar svara zudumu tauku dedzināšana posmi

Var būt noderīgi mazjaudas treniņi, piemēram, pastaigas, riteņbraukšana un peldēšana. Daži cilvēki bauda aerobiku vai jogu. Augstākas intensitātes aktivitātes, piemēram, skriešana, var sadedzināt daudz kaloriju, bet ķermeņa slimming ēd vistas kijevu tas var būt grūtāk. Ja tas motivētu jūs pievienoties sporta zālē, tas varētu būt veids, kā piekļūt klasēm un sporta aprīkojumam, kas varētu būt pārāk dārgs vai liels, lai būtu mājās.

Uzvedības izmaiņas Dažreiz pārtika ir veids, kā tikt galā ar stresu. Kad mūsu garastāvoklis ir slikts vai arī mēs esam saskārušies, mēs varam sasniegt kaut ko, kas liek mums justies labāk.

Cik kalorijas joga sadedzina: vai tā var palīdzēt zaudēt svaru? - Veselība -

Iespējams, ka ir uzkodas. Darbā mēs varam ēst saldumus vai dzert augstas kaloriju kafijas dzērienus, lai izietu pa dienu.

Ja jūs ievērojat diētu, vielmaiņā nav izmaiņu, tas ir, atgriežoties normālā dzīvē, svars arī atgriezīsies. Bet papildus svara pieaugumam jūs varat arī "iegūt" tādas problēmas kā bojāta āda, novājināti mati, trausli nagi.

Šīs kalorijas var pievienot, un, lai samazinātu mūsu svaru, var būt lietderīgi aizstāt citas darbības, piemēram, pusdienas pastaigas. Zāles un svara zudums papildinājumi Dažos gadījumos zāļu lietošana vai svara zuduma piedevas var būt noderīga papildinājums, ja uzturā un fiziskajā aktivitātē nepietiek.

Šīs zāles var būt stimulējošas vielas.

gulēt kas saistīts ar svara zudumu tas tuncis sadedzināt taukus

Viņiem bieži var būt nevēlamas blakusparādības. Pirms uzsākat jaunu zāļu lietošanu, konsultējieties ar savu ārstu, lai pārliecinātos, ka to var droši lietot. Bariatriskās operācijas Visbeidzot, dažiem cilvēkiem var būt nepieciešama operācija, lai samazinātu kuņģa kapacitāti.

gulēt kas saistīts ar svara zudumu lps svara zudumu

Tas var ierobežot pārtikas daudzumu, ko var izlietot. Laika gaitā tas izraisa dramatisku svara zudumu. Ķirurģija nav bez riska, un pirms procedūras ir bieži jāpierāda kāda motivācija ar svara zudumu. Ir ļoti svarīgi, ka svara zudums tiek kontrolēts ar atbilstošu medicīnisku uzraudzību.

Uzrakstīt recenziju

Ātri, nekontrolēti svara zudums retos gadījumos ir veiksmīgs, saglabājot gulēt kas saistīts ar svara zudumu ideālo svaru ilgtermiņā. Svara zudums var samazināt krākšanas pakāpi un miega apnojas risku. Ja Jums ir noturīga miega apnoja, ilgstoša pozitīva elpceļu spiediena CPAP lietošana var būt svarīga daļa no jūsu veselības un svara zuduma mērķiem.

Pastāv arī ievērojams pierādījums tam, ka pietiekama miega iegūšana var uzlabot vielmaiņu un mazināt nevēlamu svara pieaugumu.

gulēt kas saistīts ar svara zudumu lielākā daļa svara zuduma pārtikas produkti

Avoti: Braver, HM et al. Apvienotais svara zudums, miega uz sāniem un deguna aerosols. NIH tehnoloģiju novērtēšanas konferences panelis. Ann Intern Gulēt kas saistīts ar svara zudumu ; Sugerman, H et al. Am J Clin Nutr ; S. Related Content.