Izlaižot maltītes svara zuduma laikā, Otrais posms uzturā

Raksta materiāli neprasa pašapstrādi. Lai sāktu zaudēt svaru, ķermenim jāaktivizē vairāk kaloriju, nekā tie nāk kopā ar pārtiku.

Garšīgs ēdiens diētas laikā. Diētas receptes svara zaudēšanai mājās

Kādas olbaltumvielas svara izlaižot maltītes svara zuduma laikā. Olbaltumvielu patēriņš svara zaudēšanai: mīti un patiesība. Kā darbojas olbaltumvielas Kādas olbaltumvielas svara zudumam.

izlaižot maltītes svara zuduma laikā

Kā darbojas olbaltumvielas Olbaltumvielas svara zudumam ir lielisks nevēlamā ēdiena aizstājējs, ļauj pēc iespējas ātrāk zaudēt svaru. Olbaltumvielas ir olbaltumvielas sporta formulas formā, kuras mēs sajaucam ūdenī pienā, sulā un izmantojam, lai paātrinātu tauku sadedzināšanu.

Šodien mēs runāsim dabas veidus kā sadedzināt taukus to, kāpēc olbaltumvielas svara zudumam ir īpaši populārs papildinājums, kā arī uzsvērsim tā lietošanas noteikumus. Kāpēc proteīns?

  1. Olimpiskās Spēles Ja jūs mēģināt izvairīties no svara pieauguma, šeit ir 40 ekspertu padomi, kas faktiski darbojas Atzīsim, ka daudzu cilvēku laikā svars ir pieaudzis pandēmija un bloķēšana.
  2. Lietas, kas nav jāveic diētas laikā (Diēta un uzturs) | Viskas apie jūsų sveikatą!
  3. Vai ābolu sidra etiķim ir labums veselībai?
  4. KĀ ZAUDĒT 10 MĀRCIŅAS 3 NEDĒĻĀS: 20 VIENKĀRŠI PADOMI - DIĒTA UN UZTURS
  5. Garšīgs ēdiens diētas laikā. Diētas receptes svara zaudēšanai mājās
  6. Montignac diēta - izvēlnes, atsauksmes, pabalsti
  7. 40 veidi, kā pārtraukt svara pieaugumu

Olbaltumvielu pulveris jums palīdzēs: Lai samazinātu Runa ir par tīru olbaltumvielu, kas ir visbarojošākā uzturviela salīdzinājumā ar taukiem un ogļhidrātiem. Uz vienu olbaltumvielu gramu ir 4 kalorijas, savukārt 1 gramā tauku ir 9 enerģijas vienības. Ogļhidrāti satur arī 4 kalorijas, bet provocē insulīna ražošanu, kas kavē tauku sadedzināšanu; Saglabājiet muskuļus un veselību, vienlaikus zaudējot svaru Olbaltumvielas ir struktūra, kas uztur muskuļu tonusu, cilvēka pievilcīgu izskatu.

Olbaltumvielas sastāv no aminoskābēm, kuru deficīts var negatīvi ietekmēt visu ķermeņa sistēmu darbību, ieskaitot smadzenes; Nomainiet olbaltumvielu Jums nevajadzētu pilnībā atteikties izlaižot maltītes svara zuduma laikā tiem, kaut vai tikai tāpēc, ka veselībai, pat zaudējot svaru, ir nepieciešami nedaudz augstas kvalitātes tauki. Bet lielākā daļa olbaltumvielu pārtikas satur pārāk daudz tauku, kas negatīvi ietekmē svara zudumu; Vienkāršojiet svara zudumu Lai zaudētu svaru, mums ir jālieto mazāk kaloriju nekā mēs saņemam no ēdiena.

Uzdevums ir vienkāršs, taču, skaitot, lielākajai daļai "svara zaudētāju" situācija ir sarežģīta. Katra produkta kaloriju saturs jāaprēķina pēc saviem noteikumiem. Tas ir papildu hemoroīds, kas vairumu no mums iedzen stresa stāvoklī. Ar olbaltumvielām viss ir vienkārši: es paskatījos uz produkta sastāvu, ar mērkaroti izmēru pulveri, izšķīdināju to ūdenī un izdzēru. Ietaupījums pūļu un ēdiena gatavošanā ir milzīgs.

Sporta uztura mīnusi Olbaltumvielas svara zudumam ir piešķirtas ar daudzām priekšrocībām. Bet nevajadzētu aizmirst par mīnusiem: Nauda Olbaltumvielas pulvera veidā ir dārgākas nekā olu, piena, biezpiena, lētu gaļas un zivju avotu olbaltumvielas. Tas jo īpaši attiecas uz ārvalstu produktiem, kas tieši atkarīgi no nacionālās valūtas maiņas kursa. Olbaltumvielas izlaižot maltītes svara zuduma laikā pulveris, ko gatavo no tā paša piena, biezpiena kazeīna vai olām. Vienkārši gudrie onkuļu ražotāji paņēma šo labākā svara zudumu kopienas lietotne, pārstrādāja un guva no tā peļņu.

Dabiski, ka olbaltumvielu proteīns no olbaltumvielām nevar būt lētāks par gramu "muskuļu veidotāja" no olām vai biezpiena. Izņēmums ir sojas proteīns, par kuru mēs runāsim tālāk. Jūsu gadījumā tas ir racionāli; Jūs varat uzskriet viltus Gadās, ka sastāvā tiek deklarēta augstas kvalitātes olbaltumviela no piena vai olām, un salīdzinoši dārgo dzīvnieku izcelsmes produktu vietā iepakojumā tiek "ielej" lētas augu olbaltumvielas.

Neļaujiet sevi apmānīt par pārāk zemām cenām. Izlaižot maltītes svara zuduma laikā pārstrādāta produkta nevar būt lētāks par tādu pašu izejvielu daudzumu. Kam vajadzīgi proteīni svara zaudēšanai? Ja jūs neesat slikts students, un pastāvīgai ēdiena gatavošanai nav laika, tad olbaltumvielas svara zaudēšanai ir domātas tieši jums.

Zaudēt svaru ir daļēja maltīte. Cilvēkam, kurš intensīvi strādā visu dienu, ir grūti atrast laiku ēdienreizēm. Olbaltumvielas ir zāles pret slinku lieko svaru; Pašdisciplīnas trūkums, lai regulāri uzturētu kalorijas Visas barības vielas jau ir ieskaitītas sporta pārtikas iepakojumā.

Mēs neaizstājam visu uzturu ar olbaltumvielu pulveri, tāpēc mēs turpinām skaitīt kalorijas.

izlaižot maltītes svara zuduma laikā

Bet daudz mazākā apjomā; Mēs ceram uz "varbūt" Fakts ir tāds, ka ir daudz grūtāk iegūt papildu kalorijas no olbaltumvielām nekā no taukiem un ogļhidrātiem. Pastāv tendence, ka cilvēki sāk ēst olbaltumvielas un zaudē svaru, neskaitot. Rezultāts nav "olbaltumvielu maģiskās īpašības", bet banāls kaloriju samazinājums olbaltumvielu piesātinājuma dēļ; Slikta vielmaiņa, daudzu gadu izturēšanās pret uzturu Ja vairākus gadus jūs galvenokārt ēdāt taukus, ceptus, saldus, tad ķermeņa struktūra var mainīties pat ar nelielu kaloriju pārpalikumu.

Ir formula, kas raksturo ideālo uzturvielu attiecību uzturā. Zaudējot svaru, mēs palielinām olbaltumvielu īpatsvaru un iegūstam B-Z-U formātā. Kuru olbaltumvielu vajadzētu izvēlēties? Lai panāktu maksimālu tauku sadedzināšanu, vislabāk ir uzņemt olbaltumvielas ar augstu olbaltumvielu saturu.

Vai ābolu sidra etiķim ir labums veselībai?

Šādu olbaltumvielu veidi ir optimāli papildu mārciņu izdalīšanai: Sūkalu olbaltumvielu hidrolizāts Satur maksimālo olbaltumvielu daudzumu. Optimāli svara zaudēšanai, bet dārgi; Sūkalu olbaltumvielu izolāts No priekšrocībām - asimilējas pakāpeniski, uz ilgu laiku. Labi lietošanai naktī. Biezpiena analogs; Komplekss proteīns Dārga, bet vispilnīgākā aminoskābju sastāva ziņā. Optimālā kombinācija, pēc portāla Real Rocking datiem, ir kompleksa olbaltumvielu kombinācija dienas laikā ar naktī uzņemtu kazeīnu.

Visi 4 ir efektīvi svara zaudēšanai.

Ja jūs mēģināt izvairīties no svara pieauguma, šeit ir 40 ekspertu padomi, kas faktiski darbojas

Ko nevajadzētu lietot: Sojas proteīns. Piemērots masas iegūšanai, ideāli piemērots veģetāriešiem. Olbaltumvielu kvalitāte ir zema, un pati aktīvā viela ir maza; Olu olbaltumvielas. Jūs varat to nomainīt, ja jums ir nauda.

Kā zaudēt svaru, ja esat biroja darbinieks. Kā zaudēt svaru sēžam darbā un birojā

Tas ātri uzsūcas par augstu cenu. Svara zaudēšanai tas nav ļoti forši; Regulārs serums.

izlaižot maltītes svara zuduma laikā

Zems olbaltumvielu saturs, un tāpēc mēs arī to "noraidām". Kā lietot olbaltumvielas tauku zaudēšanai Olbaltumvielas svara zudumam darbojas tikai tad, ja izmantojat šādus noteikumus: Mēs neaizstājam visu diētu ar pulveri Ķermenim vajadzētu saņemt kvalitatīvus taukus un ogļhidrātus ar zemu glikēmisko indeksu.

Pretējā gadījumā - hormonālie traucējumi nav taukuenerģijas zudums nav ogļhidrātu.

BODY AFTER PREGNANCY / POSTPARTUM / LIFE UPDATE / DIASTASIS RECTI / SAGGY SKIN / BODY TRANSFORMATION

Sporta uzturs šeit nav vainīgs: tā ir piedeva, nevis pilnīga diētas aizstājēja; Svara zaudēšanai mēs atšķaida olbaltumvielas ūdenī Tajā nav kaloriju. Mēs atšķaida ar ūdeni - no piedevas mēs ieskaitām tikai kalorijas. Lietojot olbaltumvielas ar sulu vai piedevu, pievienojiet enerģiju no šķidruma etiķetes piedevai; Pieņemsim, ka jums jāuzņem 2 grami olbaltumvielu uz kilogramu ķermeņa svara Piemērs: ar svaru 70 kg mēs patērējam gramus olbaltumvielu dienā.

Griesti ir 2,5 grami grami. Tālāk - darbs "pie tualetes". Patērētās barības vielas vienkārši netiks absorbētas; Lietojiet olbaltumvielas ļoti uzmanīgi, ja jums ir nieru darbības traucējumi Pirms lietošanas konsultējieties ar ārstu. Bet tikai ar kompetentu speciālistu, nevis ar analfabētu zombiju, kurš neatšķir sporta piedevu no steroīdiem. Jebkurā gadījumā lielas olbaltumvielu devas jums ir kontrindicētas; Lietojiet olbaltumvielas daļēji.

Piemēram, jums ir 3 pilnas maltītes. Vēl 3 patērē nelielu daudzumu olbaltumvielu no piedevas. Tas pasliktinās bada sajūtu un paātrinās vielmaiņu; Skaitiet kalorijas Jums jālieto par kalorijām mazāk, nekā jūs iztērējat dienā.

Lietas, kas nav jāveic diētas laikā

Piemērs: jūsu likme ir enerģijas vienības. Lai zaudētu svaru, dienā jālieto no līdz vienībām. Samazinoties svaram, norma tiek pārskatīta, pakāpeniski samazinoties. Olbaltumvielu satricinājumi ir sāta sajūta. Tajos nav ogļhidrātu un tauki praktiski nav. Ņemot šādu maisījumu, jūs nebadaties, bet tajā pašā laikā jūs patērējat minimālu kaloriju daudzumu.

Svara zudums ir labākais, ja jūs apvienojat olbaltumvielu uzņemšanu ar fiziskām aktivitātēm. Bet, pat ja jūs neiet uz sporta zāli, jūs joprojām varat zaudēt svaru. Šādi maisījumi kā svara zaudēšanas līdzeklis var daļēji aizstāt brokastis un vakariņas. Pirms aprakstīt šāda uztura būtību, es vēlos jūs brīdināt. Jums nevajadzētu pilnībā atteikties no parastajiem produktiem. Pretējā gadījumā jūs ievērojami graujiet savu veselību.

Svarīga sastāvdaļa ir uzņemšanas laiks un olbaltumvielu daudzums dienā. Neaizmirstiet arī par apmācību. Ja nav iespējams apmeklēt sporta zāli, mēs to darām mājās: aerobika utt. Pat nelielas fiziskās aktivitātes reizēm palielinās olbaltumvielu piedevu efektivitāti.