Kā jūs slaids uz leju kaklu, Apkakles sīga — Vikipēdija

Mūsu produkti ir žakarda audumi no augstas kvalitātes, rieva izturīgs microfiber, kas ir tikpat mīksta kā zīds un pat vairāk izturīga. Palieciet asana 30 sekundēm - vienu minūti.

Sports un fitnessJoga Purns suns Pose Down: apraksts, darbības tehniku un atsauksmes Apgrieztais pozas jogas - būtība praksi asanas. Viņi mainīt dabisko gravitācijas spēku, ražot masāžas orgānus, palīdz likvidēt toksīnus, palēnina novecošanās un atsvaidzināt savu prātu un ķermeni. Tie ietver Adho Mukha shvanasana, ti poza "suns purnu uz leju. Pose "suns purns leju" jogas - apgāztā poza ar atbalstu uz rokām.

Grūtības pakāpe - vidējā.

Kā viņa izskatās anatomiski

Kā viņa izskatās anatomiski Attēlā redzams, kā muskuļi strādā. Deltveida muskulis rokās, visplašāko - muguras, gūžas Maximus biceps augšstilbiem un teļš.

kā noņemt visus taukus no ķermeņa

Bet tas vēl nav viss. Tas nav atzīmēta ar tiešu priekšējās augšstilba muskulī un serratus priekšējās, kurai pieder malas. Tiem jābūt gataviem rada suns purnu noteikti nerada diskomfortu. Tas palīdzēs jums viegli un vienmērīgi, kā jūsu fiziskās spējas, padarot jau minētās elastīgās muskuļus. Bend atpakaļ ļoti intensīva.

Bet ne lai to līdz sāpēm. Skatuves asanas jāatbilst savus spēkus. Paschima nozīmē rietumiem sanskritā un Uttana - intensīva stiepšanās. Paschimottanasana stiepjas atpakaļ jūsu ķermeņa, galvenokārt no mugurkaula, gurniem un pakaļkājām. Ja jums rodas jūsu hamstrings stīvs kā jūs slaids uz leju kaklu nespēj pilnībā stiept tos uz priekšu, ne spīdzināšanu.

Jūs varat izmantot biezu segu un sēdēt uz malu, lai atbrīvotu spriedzi muguras un kājām. Tā atbalstīs iegurni un mugurkaulu taisnu stāvoklī. Pirmais solis ir izelpot un noliekties uz kājām.

iesildīšanās

Pleci un kakls vienlaikus atviegloti. Pēc sākotnējā posmā var palikt šajā stāvoklī ir aptuveni 15 līdz 30 sekundes. Nākamais posms - sākotnējais stāvoklis Balasan - rada bērna - arī sagatavo ķermeni tūlītējai īstenošanai nepieciešamo asanas pozas par suņu purna leju.

Balasan pilnīgi atslābina ķermeni, noņems visus klipus. Šī asana ir mazināt spriedzi muguras, stiepjas mugurkaula, tiks masāža vēdera dobuma orgānu, noņem kāju nogurumu, uzlabo asinsriti.

  • Ko ēst lietojot tauku degļus
  • 💄💋👄 ĶERMENIS: 5 vingrinājumi, lai iegūtu plānu un labi tonētu kaklu
  • Noņemt jostasvietu tauku

Kā jūs varat redzēt, uzsvars ir vērsta uz trim punktiem: uz pirkstiem, ceļgaliem un plaukstas ar savām rokām. Kakla jātur paralēli mugurkaulam. Ļoti svarīgi: pirksti izšķīst rokā un spiediet spilventiņi uz grīdas, kā parādīts zemāk attēlus. Šis sākotnējais posms sloksnes kalpos kā pāreja uz pareizu stāju uz suņu purna pagriezās uz leju. Nākamais solis Atspiedies uz rokām, veikt vai divus uz priekšu soli. Mums likās, ka saspringtas cīpslu aiz ceļgaliem? Jūs varat palikt un palīdzēt sev, izmantojot krēslu.

Purns suns Pose Down: apraksts, darbības tehniku un atsauksmes

Skatīt fotogrāfijas. Kāds labāk, bet ne gluži. Galva ir starp jūsu rokās. Kājas izstieptas, cik vien iespējams, un kājas ir stingri uz grīdas, un kauli sēdekļa palielināta līdz griestiem. Tā ir sarežģīta situācija, iesācējam var mazināt, liekot uzsvaru uz krēsla atzveltnes.

Tad dibens nav pamatteksts turētāja, bet mugura taisna un kājas too. Nav būtisks uzsvars uz rokas, plaukstas neizjūt spēcīgu spiedienu. Izmantojot jaunos instrumentus posmus var izpildīt apgrieztu poza. Vēlāk cilvēki no guļus pozā piemēram, sākumā rada Cobra "budzhangasane"būs mierīgs, bez stresa, iztaisnošanas kājas un rokas, velciet iegurni uz augšu.

kā es varu slim leju manu augšstilbu muskuļus

Pakāpeniski iztaisnot pabeidziet izmantot stāv Tadasana. Uzlabotai - klasiskajā versijā Tādējādi poza no suņa purna leju.

Foto © Kayte Deioma, licencēta odettetils. Lai nokļūtu Skyspace, jums ir jāveic divi dažādi lifti, pārejot uz OUE izmantoja to, un uzstādīja trīs atdzist tehnoloģijas demonstrējumus, kas ir jautri fotoattēli, lai izklaidētu apmeklētājus ceļā starp liftiem. Infinity spogulis grīdā rada iespaidu, ka skatoties debesskrāpis dziļi.

Kā to darīt saskaņā ar noteikumiem? Sēžot Balasanov vai kā to sauc arī Adho Mukha virasane vajadzētu iešūt jūsu pirkstiem, paaugstināt papēži un ceļgaliem uz grīdas.

svara zuduma ceļa artrīts

Tad stiept rokas elkoņos un ceļgaliem. Uprites plaukstām uz grīdas un nogrūst uz to. Ieroču un torss būtu viena līnija.

Relax jūsu kaklu, galva bez spriedzes starp rokām. Stiepšanās viņa kājas, un stiepjas hamstring, paceliet nosēdēt tesco augu novājēšanas atbalsts augšu pie griestiem.

Produkta apraksts

Ķermenis līdzinās apgriezts akūtu leņķis latīņu burtiem koeficientu l. Arms, rumpis un kājas - pilnīgi taisni. Kuņģa, kakla un galvas ir pilnīgi atviegloti.

  1. Ātrāks veids tauku zaudējumu filiāli
  2. Ps_35_1. sadaļa
  3. ATGŪSTAM FORMU: Sep­ti­ņi vin­gri­nā­ju­mi gur­niem - cavy.lv
  4. Savrupin?juma j?dziens
  5. Multi slim filiāli
  6. Umbrijas senkultūras Umbrijas teritorijā ir izdalītas vairākas senkultūras, kas raksturo umbru dzīves veidu, materiālo kultūru, mākslu.
  7. Tās premium auduma, lai saglabātu jums atdzist un ērts visu nakti.

Jūs joprojām stāvēt uz jūsu pirkstiem. Focus "slide", suns pose degunu uz leju, tas nav būtiski atšķirīgs no Adho Mukha shvanasany. Lēnām nolaidiet sevi atpakaļ uz papēžiem, un lai pie viņa galvu uz grīdas. Elpojiet nepārtraukti. Ja jūs neesat jau vienotu pozīciju, tad atkal paceliet papēžus un nav zemāks galvu zem līmeņa rokās.

Palieciet asana 30 kā jūs slaids uz leju kaklu - vienu minūti. Izelpas, zemāks sevi uz pozā bērna un atpūsties, atpūsties.