Kā nolaidiet rokas aizmugurē, Pamatnoteikumi

Atkārtojiet kreisajā pusē. Ieelpojot, paceliet hanteles, savienojot tās virs galvas, nepagriežot rokas ar elkoņiem paralēli tām. Tad tas ir jūsu gadījums. Šādas saķeres trūkums ir daļēji atpakaļ plecu slodze.

Kā izmērīt rokas tilpumu. Kā veikt mērījumus, lai drēbes būtu piemērotas

Nostājieties uz paklāja ar kājām gurnu platumā. Turiet vienu hanteli ar abām rokām aiz galvas, saliekot elkoņus. Novietojiet svaru griestu virzienā, iztaisnojot rokas virs galvas.

  • Pārvarot svara zaudēšanas barjeras
  • Kad jūs paceliet svarus tas sadedzina taukus
  • Vai ūdens tukšā dūšā sadedzina viscerālos taukus
  • Sports Labākais vingrinājums vidējiem deltiem.
  • 30 tupus variācijas, kas paaugstina jebkuru kāju vai dibena treniņu - Fitness
  • Ja jūs sadedzināt taukus kur tas notiek

Apakšējā mugura sākuma stāvoklī. Pabeidziet komplektus ar atkārtojumiem. Sānu rokas pacelšana Reklāma Darbi: Deltoīdi Stāviet ar gūžas platumu.

Kā veikt mērījumus, lai drēbes būtu piemērotas Kā izmērīt rokas tilpumu. Kā veikt mērījumus, lai drēbes būtu piemērotas Dažreiz, pērkot dāvanu savam vīrietim, meitene var saskarties ar aproces izmēra izvēli. Šī izvēle dažreiz mulsina mūsu skaistās meitenes.

Ar rokām uz leju ķermeņa pusē, 6 tauku zudums hanteli katrā rokā ar plaukstām uz iekšpusi.

Sākot ar kreiso pusi, ieelpojiet un lēnām paceliet roku tā, lai tā būtu paralēla grīdai.

Nostājieties uz paklāja ar kājām gurnu platumā. Turiet vienu hanteli ar abām rokām aiz galvas, saliekot elkoņus. Novietojiet svaru griestu virzienā, iztaisnojot rokas virs galvas.

Pārliecinieties, ka elkonis nav nofiksēts, paturot nelielu saliekumu. Pārliecinieties, ka roka ir taisna un palma ir vērsta pret grīdu. Izelpojiet un lēnām atlieciet roku atpakaļ uz sāniem.

kā nolaidiet rokas aizmugurē

Atkārtojiet labajā pusē. Veiciet atkārtojumus katrā pusē un divus komplektus.

kā nolaidiet rokas aizmugurē

Gaisa prese Piecelieties kājās, izklājot kājas ar gurniem un turiet hanteli katrā rokā ar plaukstām uz āru.

Nolieciet svarus uz pleciem. Turiet cieši muskuļus un iztaisnojiet rokas virs sevis.

14 roku tonizējoši vingrinājumi, kuriem nepieciešams tikai pāris hanteles

Lēnām nolieciet rokas līdz pleciem. Veiciet 3 komplektus ar atkārtojumiem.

  • Ātra svara zudums un vēdera uzpūšanās
  • Tas piena dadzis noņemt taukus no aknām
  • Xspeed tauku deglis
  • Viņi ir pilnīgi štāpeļšķiedrām, un tieši tā notiek jūsu visdrošāko sapņu apakšdaļas skulptūra.
  • Kā izmērīt rokas tilpumu. Kā veikt mērījumus, lai drēbes būtu piemērotas
  • Kā noņemt taukus vidukļa

Noliecās pāri rindai Darbi: Tricepss un bicepss Reklāma Novietojiet kā nolaidiet rokas aizmugurē plecu platumā. Salieciet ceļus un pēc tam salieciet ķermeņa augšdaļu uz priekšu no gurniem, pārliecinoties, ka mugura ir glīta un taisna. Pārliecinieties, ka rokas ir taisnas un novietotas zem pleciem.

🤸🏻‍♀️ Vingro ar Ilzi - 💪🏻 Rokām un Pleciem. 👩🏻‍⚕️ Ārstnieciskā vingrošana kopā ar fizioterapeitu.

Saliekt elkoņus atpakaļ, vienlaikus paceļot rokas pret krūtīm, pavelkot plecu lāpstiņas viens otram. Lēnām kontrolētā kustībā nolaidiet svaru un izjūtiet spriedzi pie tricepsa.

kā nolaidiet rokas aizmugurē

Atkārtojiet reizes. Darbi: Tricepss Turot hanteli katrā rokā, guliet uz muguras saliektiem ceļiem. Lēnām paceliet rokas, lai tās būtu virs krūtīm, pārliecinoties, ka elkoņi ir taisni, bet nav nofiksēti. Lēnām nolaidiet abas rokas pret galvu, saliecot elkoņus līdz 90 grādiem, kad hanteles sasniedz paklāju. Mērķējiet samazināt svarus tā, lai tie būtu abās jūsu galvas pusēs ar saliektiem elkoņiem un spiešanos galvas virzienā uzmanieties, lai nesistu sev seju.

Korekcijas vingrinājumi par poza mājās

Paceliet rokas atpakaļ sākuma stāvoklī. Pabeidziet 2 vai 3 komplektus, katrā pa atkārtojumiem. Piedāvātais fotoattēlu kredīts: Maddi Bazzocco, izmantojot unsplash. Populārākas Posts.

Sports un fitnessFitnesa Korekcijas vingrinājumi par poza mājās Pēc būtības gandrīz ikvienam ir laba skaista stāja, bet ne visi to var glābt līdz savas dzīves beigām.