Ko ēst lai pievelciet ādu pēc svara zuduma

Ātra navigācija caur rakstu: Mūsu āda ir atsevišķs orgāns, kas platības un apjoma ziņā ir lielāks par visiem pārējiem. Skrubis ir ideāls veids, kā atbrīvoties no atmirušajām ādas šūnām, kas uzkrājas uz virsmas, un jūs varat arī efektīvi stimulēt jaunu šūnu veidošanās procesu. Citiem vārdiem sakot, pievelciet ādu pēc svara zuduma.

Ko darīt, ja āda jau ir sagurusi Ja jūs joprojām esat palaidis garām brīdi un āda jau ir sagurusi, tad tā ir vairākas atkopšanas novājēšanu ch lai gan, es jūs tūlīt brīdinu, tas nebūs viegli. Jums jāizmanto holistiska pieeja, viena lieta nepalīdzēs.

Tas ir, ja jūs sākat veikt masāžas, tad tajā pašā laikā jums ir nepieciešams izveidot pareizu uzturu, lietot krēmu un veikt īpašus vingrinājumus. Tas patiešām ir milzīgs darbs, tāpēc jums ir jānosaka ilgstoša cīņa. Apskatīsim tos: Izveidojiet pareizu uzturu, kas labvēlīgi ietekmē ādas atjaunošanos. Ievērojiet dzeršanas režīmu.

Plānojiet ikdienas vingrinājumus, lai stiprinātu visus muskuļus. Atteikties no sliktiem ieradumiem. Tagad apskatīsim katru no šīm metodēm atsevišķi. Pareiza uzturs ādas savilkšanai Lai uzlabotu ādas izskatu, ir nepieciešams, lai tā saņemtu visas nepieciešamās vielas.

Āda nevarēs savilkties, ja diētai trūkst: Olbaltumvielu pārtika, gan augu, gan dzīvnieku izcelsmes. Olbaltumvielas kalpo kā celtniecības materiāls, un, ja ar to nepietiek, tad konstrukcija nedarbosies. Izvēlieties: liesa gaļa, zivis, olas, biezpiens, piena produkti un jūras veltes; augu proteīnu var iegūt no pākšaugiem, sojas pupām, riekstiem, sēklām.

Piemēram, izlasiet par linu sēklu priekšrocībām svara zaudēšanai Augu un dzīvnieku tauki. Jā, jā, dīvaini, bet bez taukiem mūsu āda kļūst saburzīta, sausa, pārslveida, zaudē elastību un turgoru. Protams, es nemudinu jūs ēst taukus tīrā veidā un lielos daudzumos. Bet diētā obligāti, pat ievērojot diētu, jums jāiekļauj: augu eļļas vēlams nerafinētas un pēc pirmās aukstās presēšanas, bagātas ar polinepiesātinātām taukskābēm ; rieksti, treknās zivis piemēram, lasis, rozā lasis, forele, lasis.

Šī zivs satur kolagēnu dabiskā veidā, kas ir atbildīgs par ādas uzturēšanu ideālā stāvoklī. Mēģiniet ēst vismaz porcijas pa g nedēļā; jūras veltes un paipalu olas - šie produkti satur cinku, kas nepieciešams arī ādas elastībai; prebiotikas, kas ļauj asimilēt olbaltumvielas.

Tie ir atrodami raudzētos piena produktos, piemēram, kefīrā, jogurtā, jogurtā, bifidokefīrā, acidophilus uc Tie satur aminoskābes, kas ir iesaistītas saistaudu veidošanā, veicina pašu kolagēna ražošanu.

Aminoskābes burtiski savelk ādu mūsu acu priekšā, padara to elastīgu un gludu. Neliels eksperiments. Uz sejas, roku, kakla ādas uzklājiet nedaudz skābu kefīru, atstājiet minūtes. Noskalojiet ar vēsu ūdeni. Ej pie spoguļa un paskaties uz savu ādu. Jūs pamanīsit, ka tas ir ievērojami savilcis, izlīdzinātas smalkas grumbiņas.

Līdzīgi kefīrs iedarbojas uz visām ādas šūnām Tāpēc tas ir jāiekļauj diētā, ja pēc svara zaudēšanas laimīgs novājēšanu ir sagurusi.

Izvairieties no margarīna un transtaukskābēm uz visiem laikiem. Tie ir īstie mūsu ādas un visa organisma ienaidnieki. Satur transtaukskābes veikalos ceptajos izstrādājumos, konditorejas izstrādājumos, saldumos, ātrās ēdināšanas produktos un lētos ēdienos. Tie veicina celulīta veidošanos pat tām meitenēm, kuras pēc savas būtības nav nosliece uz tās veidošanos.

Kā Savilkt Ļenganu Ādu Zem Augšdelma -

Kompleksie ogļhidrāti. Tie ir nepieciešami, lai paātrinātu vielmaiņu, ja ogļhidrāti tiek pilnībā izvadīti, tad organisms palēninās vielmaiņu. Bet izvēlieties tikai sarežģītus ogļhidrātus, kas satur: veseli graudi un cieto kviešu makaroni; rupjā graudu maizē; augļos, dārzeņos, dabiskajā medū, žāvētos augļos. Izslēdziet visus izsmalcinātos ēdienus - saldumus, konfektes, cepumus, cukuru.

Tātad apkoposim. Veidojiet savu uzturu, izmantojot pārtikas produktus, kas satur kolagēnu vai veicina kolagēna ražošanu: taukainas zivis; liesa gaļa, vistas gaļa, tītars; jūras aļģes un jūras veltes; dārzeņi, garšaugi.

Kolagēna un elastīna šķiedru sintēze ir ievērojami samazināta, un tieši tie rada elastīgu, bet izturīgu ādas rāmi. Smaga ādas stiepšanās kas var rasties ar lielu svaru, grūtniecības laikā, ar endokrīnās slimībām, vielmaiņas traucējumi - tas viss izraisa pārtraukumu intradermālās šķiedras savieno audus.

Diezgan kopīga parādība ir bojājama āda uz kuņģa pēc piegādes, jo grūtniecības procesā, kuņģis ir ievērojami palielinājies. Ātra novājēšana, Ar kuru garums kolagēna un elastīna šķiedru kļūst pārmērīga ķermeņa zonai, kas ir ievērojami samazinājies. Svara zuduma līmenis šajā gadījumā nav tik svarīgs, tāpēc āda var kļūt par flabby un tajos cilvēkiem, kuri vēl nezaudē svaru vēlamajā formā. Tā gadās, ka sieviete, kas saskārās ar ādas flabbing pēc svara zuduma, vēlas iegūt svaru vēlreiz.

Bet ir svarīgi neietekmēt galējības, jo tas ir ar veselīgu ķermeni, kas var būt elastība un ādas elastība. Vēlas pievelciet slābi ādu uz kuņģa, sagatavoties tam, ka tas nebūs ātrs. Pat, sasniedzot pietiekami daudz darbības rezultātu, tas ir jākonsolidē un novērst problēmas rašanos nākotnē. Šajā jautājumā pieejai jābūt sarežģītai. Tas ietver fizisko aktivitāti, jaudas korekciju, kosmetoloģijas procedūras vietējos vai salona apstākļos.

Dažos gadījumos sievietes izmanto ķirurģisko korekciju. Kā noņemt Flabby ādu uz vēdera vingrinājumiem Sākumā var šķist, ka fiziskā aktivitāte un skumja āda uz vēdera nav savienota.

Bet tas tā nav, jo saistošie elementi saistaudu šķiedru veidā ir starp ādu un muskuļu audiem. Ja preses muskuļi tonī viņi izvelk šķiedras, kas savieno to ar dziļiem ādas slāņiem. Aktīvi darbinieks muskuļu uzlabo asinsriti, tādējādi palielinot barības vielu un vitamīnu piegādi uz ādu, kam ir labvēlīga ietekme uz tās stāvokli.

Ja jūs vēlaties atbrīvoties no slābekļa ādas ko ēst lai pievelciet ādu pēc svara zuduma kuņģa, pievērst uzmanību šādiem vingrinājumiem: Uzkarsējiet muskuļus ar ķermeņa sānu nogāzēm. Doties uz labo pusi, izvelciet kreiso roku pa ķermeni un mēģiniet sasniegt pēc iespējas vairāk.

Nogāzes pa kreisi ir pavada, stiepjot labo roku. Atkārtojiet vingrinājumu abos virzienos tāds pats skaits reižu. Jums ir slim leju sara apgulties uz daļēji cietas virsmas - paklājs vai vingrošanas paklājs. Rokas ir jāveic uz pili virs galvas. Tajā pašā laikā paceliet ķermeņa augšējo daļu, noņemot no lāpstiņu un kāju grīdas ceļos. Mēģiniet pieskarties ceļiem uz ceļiem.

Mājas Vingrinājumi Ko veic kustības svara zudums. Produkti, kas palīdz nostiprināt ādu. Tīrīt vēdera dibenu Ja kāds vēlas būt tievs skaitlis, tad viņam jādarbojas sev: ēst labi, vilciens, brauciens un veselīgs dzīvesveids.

Saliekt kājas, ievietojiet tos uz kājām kājām pilnībā. Paceliet rumpi ar pagriežot, cenšoties pieskarties labajam elkonim uz kreiso ceļgalu un otrādi.

ko ēst lai pievelciet ādu pēc svara zuduma veselīgi ēdieni kas ēst lai slaids uz leju

Tajā pašā laikā pieturām nevajadzētu izkāpt no grīdas. Rokas velciet gar stumbru uz leju, iztaisnot un paceliet tos. Tagad jums ir nepieciešams pacelt manas kājas un iegurni, mēģinot nokļūt bērza stāvoklī, un pēc gludām nolaidām. Nu palīdz vingrinājumam "Planka". Ir nepieciešams koncentrēties uz iegarenām sīpoliem un zeķēm, iztaisnot ķermeni un šo pozīciju sekundes. Katrs uzdevums, papildus dēļiem, ir ieteicams veikt divās pieejas 10 reizes.

Nu velk ādu uz vēdera no hula-cerības ar masāžas bumbiņām. Tas ir lielisks veids, kā uzlabot vēdera izskatu, jo tas apvieno muskuļu darbu un masāžas efektu.

Uztura iezīmes Jebkurš fitnesa treneris apstiprinās, ka ķermeņa skaistums vairāk ietver pārtiku un tikai tad treniņu. Kā noņemt ādas rupjību uz vēdera, pareizais un veselīgais uzturs ir ļoti svarīgs. Sākotnēji atcerieties, ka jūsu ienaidnieki ir pārēšanās un bads, jo gan asa svara pieaugums, gan straujie pilieni noved pie ādas tonusa pasliktināšanās. Galvenais skaista vēdera ienaidnieks ir vienkārši ogļhidrāti un piesātinātie tauki.

Tas ir visi jūsu mīļākie saldumi, ātrās ēdināšanas un citi līdzīgi apdraudējumi. Noderīgi polinepiesātinātie tauki, kuru avoti ir zivis un jūras veltes. Mēģināt izslēdziet cukuru, alkoholu, saldos gāzētos dzērienus no diētas. Ir svarīgi arī mācīt sevi ēst bieži un mazos porcijās - daļēji pārtika ievērojami paātrina ceļu uz skaisto kuņģi.

Izvairieties no grūtām un īstermiņa diētām. Tie dod pilnīgi nestabilus rezultātus, var negatīvi ietekmēt veselību, un galvenais ienaidnieks ir vispār ādas deklarācijā. Preses nodaļai nav "augšējās" un "apakšējās" nodaļas, bet ir četras dažādu muskuļu grupas. Pirmā grupa - šķērseniskie muskuļi - atrodas dziļi iekšpusē un kalpo kā "atbalsts" iekšējiem orgāniem. Iekšējie un ārējie slīpi muskuļi iziet no krūšu kaula uz iegurņa un ir atbildīgi par stumbra stūriem.

Ko veic kustības svara zudums. Produkti, kas palīdz nostiprināt ādu. Tīrīt vēdera dibenu

Vēdera augšējos audos ir taisna muskuļa, ko sauc par vēdera spiedienu. Sakarā ar tā kontrakcijām, relaksācijas, tendences notiek uz priekšu un atpakaļ.

ko ēst lai pievelciet ādu pēc svara zuduma labākais veids kā stingri ādu pēc svara zuduma

Virs preses ir savienojošās šķiedras, kuras, piepūšot, veido daudzu "kubu" vēlamo covens. Plakanu, liesu vēderu var iegūt, uzmanīgi pievēršot uzmanību visiem muskuļiem, nevis atsevišķām grupām: "Cirpšana" ķermenis nostiprinās ārējos slīpas vēdera muskuļus.

Kā nostiprināt sagging malas? Vingrojumi vēdera sašaurināšanai

Ķermeņa darba un ķermeņa uz priekšu un atpakaļ ar fiksētām kājām palīdzēs pastiprināt vēdera spiedienu. Ar vienlaicīgu kāju un stumbra kustību tiks ielādēta visa vēdera muskulatūra. Ritmiska dziļa elpošana radīs krustu un iekšējo slīpi muskuļus darbam. Pretēji tautas uzskatiem, jūs nevarat noņemt taukus no zemādas tauku audiem, izmantojot tikai fizisko slodzi. Tomēr, palielinot muskuļu tonusu, jūs varat pievilkt sagging vietas un vizuāli dot viņiem pievilcīgāku izskatu. Kādi vingrinājumi jādara, lai attīrītu kuņģi: intensīvs fitnesa komplekss Lai iegūtu visātrāko iespējamo rezultātu, šis komplekss jādara katru dienu vai vismaz katru otro dienu.

Izpildīšana prasīs ne ilgāk kā 30 minūtes: Lie uz muguras, saliekot ceļus. Novietojiet rokas uz krūtīm. Zoda griešana uz leju. Lēni sajutot vēdera muskuļu spriedzi, no muguras no grīdas noberziet. Celies, cik vien iespējams, neatļaujot stumbra pagriezienus. Novietojiet muguru uz paklāja. Veikt komplektus reizes. Gulēja uz muguras, rokas, lai paceltu uz priekšu, nedaudz nojaucoties no grīdas. Pakāpeniski paceljot muguru, stiept rokai līdz pirkstiem. Sēžot uz grīdas, kājas izstieptas uz paklāja.

Novietojiet rokas slēdzenē un izvelciet to priekšā no jums. Lēnām griežot grādu leņķi. Veiciet komplektus reizes. Guļ uz grīdas. Hands izstiepts gar stumbra. Labā kāju salieciet un lieciet viņas kāju uz kreisās kājas ceļa. Paceliet kreiso kāju līdz 45 grādiem. Atkārtojiet to pašu ar otru kāju. Stāvošas kājas ir plaši nošķirtas.

Rokas uz jostas. Salieciet pa kreisi, pagriežot labo roku virs galvas. Pēc tam salieciet pa labi, izstiepjot kreiso roku virs viņa galvas. Palaist komplektus pa 30 nogāzēm katrā virzienā. Sēž uz ceļiem. Stūris ir taisns, rokas ir aizslēgtas priekšā viņam pilī. Pagriezieties labajā un kreisajā pusē uz minūti. Lie uz muguras. Kājas noliecas ceļos.

Aparatūras masāža pret celulītu zīdīšanas laikā ir aizliegta. Tas ir saistīts ar faktu, ka procedūras laikā toksīni un toksīni tiek izvadīti un kopā ar asinsriti nonāk pienā. Video: kā veikt pretcelulīta masāžu Skrubji Skrubja savienojuma uzklāšana vietās ar celulītu palīdz noņemt ragu slāni un uzsākt dabisko šūnu atjaunošanās procesu.

Paceliet tos uz augšu, perpendikulāri grīdai. Ātri velciet uz priekšu un uz leju.

ko ēst lai pievelciet ādu pēc svara zuduma tas sauna ierakstīšanas ķermeņa tauku

Stāvā, labajā rokā uz jostas, kreisais ir izstiepts uz sāniem. Pagrieziet ķermeni pēc kreisās rokas, turot iegurenu vietā.

Atkārtojiet citu ceļu. Kompakts komplekss: vingrinājumi laiskai Šādu vienkāršu kompleksu var izdarīt, neizkāpjot no gultas vai sēžot televizora priekšā. Vingrinājumi ir labi, jo tiem nav nepieciešams daudz vietas, un laiks neaizņems vairāk par 10 minūtēm: Gulēt uz grīdas vai grīdas matrača.

Izlieciet ceļus, pavelciet tos krūtīs. Pieeju skaits ir no 2 līdz 15 reizēm. Uzstādot krēslu aizmugurē, turiet to. Veiciet ātru treniņu ar kājām uz sāniem. Atrodoties mugurā, paceliet taisnas kājas.

ko ēst lai pievelciet ādu pēc svara zuduma svara zuduma izmēģinājuma piedāvājumi

Pacelt taisni. Turēdams krēsla aizmuguri, kājas pavirziet kājas. Stāvošs, kājas plecu platumā. Nedaudz pavelciet kuņģī. Novietojiet nogāzes uz priekšu, pieskaroties pirkstu pirkstu galiem. Sēžot uz grīdas gultā.

Kājas ir izstieptas, rokas paceltas priekšā viņam. Paliec uz priekšu, cenšoties sasniegt ar kreiso roku uz labo pirkstu, tad pa labi - pa kreisi. Joga: piecelties pareizajā pozā Jogā ir arī daudz asānu, kas palīdz nostiprināt vēdera muskuļus: Bāra pozā Gulēdamsies uz vēdera, izraujiet rokas izstieptām. Atpakaļ jāsaglabā pilnīgi taisni.

Šajā postenī uzturēt divdesmit elpošanas ciklus. Iet uz matēm. Ērgļa pozija. Nedaudz savelk, noliec ceļus. Sāciet labo kāju aiz kreisās kājas. Paceliet rokas, kas ir izliektas elkoņos pirms jums. Nostipriniet savas rokas pilī, lai kreisajā pusē novietotu labo elkoni.

Turiet pozu 3 elpas. Dejotāja pozija Pacelt taisni. Izskrūvējiet ķermeni paralēli grīdai. Kreisās rokas satveršana ar kreiso pirkstu, cik vien iespējams paceliet kāju. Labo roku būtu jāvelk uz priekšu.

Turiet pozu elpas. Mainīt pusi. Sveces stāvoklis Lie uz muguras. Salieciet kājas un uzvilkt savas krūtis. Turiet apakšējo muguru ar rokām un noberiet muguru no grīdas. Saglabājiet asānu minūtes. Izveidojiet "Ceļa galvu" Sēdē Labā kājiņa ir iztaisnota, kreisā kājiņa ir saliekta un nospiesta ar pēdu līdz labajam augšstilbam. Paliec uz priekšu un satveriet labo kāju ar abām rokām. Izstiepiet uz priekšu, mēģinot pieskarties pirkstai ar pieri. Veikt vingrinājumu 30 sekundes - minūtes.

Paaugstinātu kāju pozija Lie uz muguras. Lai jūsu rokas atrastu aiz galvas. Asaru kājas pie grīdas ir 30 grādi. Turiet pozu 20 sekundes. Nolaid kājas. Tad atkal izvirzīti, bet jau 60 grādi.