Nepieciešamas svara zuduma barības vielas

Rezultāts būs kaloriju skaits, kas nepieciešamas, lai mūsu ķermenis darbotos pareizi dienas laikā, neapmeklējot mūsu fiziskās aktivitātes. Īslaicīga diēta ar lieliem svara zudumiem ir tikai apmāns- tauki tik ātri nepazūd, ko nevarētu teikt par organismā esošo ūdeni. Iekļaujot suņa barībā atgremotāju kuņģi, jūs piešķirat tiem vairāk izmantojamo barības vielu. Un, protams, tas ir pakāpenisks process, kas prasa daudz laika: Pirmdiena Brokastis: kafija ar pienu vai apelsīnu sulu un maizi ar dārzeņu sviestu un ievārījumu vai medu vai smalkmaizītēm. Neatkarīgi no tā, vai jūs vēlaties saprast pamatā esošos bioķīmiskos molekulāros ceļus vai nē - vēža uztura plānošanā šī izpratne ir nepieciešama.

Izvēlnei svara zaudēšanai nedēļā jābūt veselīgai, garšīgai un efektīvai. Priekš šī: 2 reizes nedēļā uzturā varat iekļaut 1 porciju kartupeļu vai cieto nepieciešamas svara zuduma barības vielas makaronu; Saldumi ir atļauti 3 reizes nedēļā - ne vairāk kā 50 g tumšās šokolādes; Reizi nedēļā ir atļauta divkārša saldo augļu porcija vīnogas, banāni ; Jūras veltes, trušu gaļa ir atļauta 2 reizes nedēļā; Reizi nedēļā ir atļauts atkāpties no stingras diētas - izdzert glāzi sarkanvīna ar porciju cūkgaļas un pabeigt maltīti ar desertu.

Video Visi tie, kuri kādreiz ir domājuši par svara zaudēšanu, saskaras ar sāpīgu šo ļoti "pareizo" produktu izvēli. Tirgus ir piesātināts ar daudzām precēm, uztura bagātinātājiem un svara zaudēšanas līdzekļiem, kuru ražotāji garantē pārsteidzošus rezultātus tikai vienas dienas laikā.

Un kas īsti palīdz: terapeitiska badošanās, atsevišķas vai sabalansētas maltītes, "puse" diēta vai diēta a la Atkins, kur ir ierobežots tikai ogļhidrātu skaits? Pareiza uzturs svara zudumam, kādam tam vajadzētu būt? Visām šīm diētām ir viena kopīga iezīme: tās piedāvā īpašu ēdienreižu plānu, pēc kura jūs zaudēsit solīto kilogramu skaitu.

Jūs esat redzējuši šo narkotiku un tauku dedzināšanas produktu etiķetes, kurās attēlots parasti plāns un bezdzimuma cilvēks, un blakus viņam ir kaloriju skaitļi un tas, cik daudz jūs tos zaudēsiet, neko nedarot.

Izklausās vilinoši?! Diemžēl lielākā daļa no šiem "labajiem" ēšanas plāniem ietver ne tikai kavēšanu, bet bieži arī risku veselībai. Tāpēc nav pārsteidzoši, ka šādu diētu ietekme nav ilgstoša un bumeranga princips bieži darbojas. Ar tik lielu uztura plānu un diētu pārpilnību, kas vienbalsīgi sola nepieciešamas svara zuduma barības vielas svara zudumu, var būt ļoti grūti izveidot skaidru priekšstatu un izpratni par visām svara zaudēšanas procesa smalkumiem un tā ietekmi uz cilvēka ķermeni.

Vai ogļhidrāti ir slikti? Pilnīgi atteikties no taukiem? Vai saldumi vispār ir aizliegti? Šie ir tikai daži no jautājumiem, uz kuriem varat atbildēt, lai palīdzētu jums izvēlēties pareizo uztura plānu. Video - Kā ēst, lai zaudētu svaru, noņemtu kuņģi un sānus? Skaista figūra bez sabrukumiem. Izvēlieties pareizo uzturu ilgtermiņa svara zaudēšanai Ikvienam, kurš vēlas saglabāt svaru un ilgstoši zaudēt svaru, uz visiem laikiem jāmaina ikdienas uzturs vai vismaz, kamēr jūs sasniegsiet vēlamo svaru.

Lai gan ar kādas radikālas diētas palīdzību jūs varat zaudēt 5 kg 14 dienu laikā, bet pēc kāda laika jūs atkal sāksiet ēst kā parasti, un visas zaudētās mārciņas atgriezīsies savās iecienītākajās vietās: gurnos, vēderā, sēžamvietā. Šīs ātrās diētas zina tikai divus vārdus: "sagriezt" un "likvidēt", un tā ir nepareiza un nepieņemama pieeja normālai cilvēka ķermeņa darbībai. No tā izriet tādi simptomi kā nogurums, galvassāpes un slikts garastāvoklis. Turklāt, strauji zaudējot svaru, jūs zaudējat pārsvarā šķidrs, bet ne trekns.

nepieciešamas svara zuduma barības vielas

Ja ķermenim ir ierobežota olbaltumvielu uzņemšana, situācija pasliktināsies vēl vairāk, jo tas ātri reaģēs uz šo samazinājumu un sāks izsūknēt to no vērtīgās muskuļu masas enerģijas ražošanai. Un muskuļu masa ir autogēnās tauku dedzināšanas krāsnis, kam nevajadzētu ciest svara zaudēšanas procesā. Pat miera stāvoklī viņi paši patērē enerģiju.

Līdz ar to mazāka muskuļu masa - samazināts nepieciešamas svara zuduma barības vielas vielmaiņas ātrums Kad pēc diētas pabeigšanas jūs atgriezīsities pie ierastās diētas.

nepieciešamas svara zuduma barības vielas

Izeja: Tie, kas nedod savam ķermenim laiku pakāpeniski zaudēt svaru, samērā ātri to atkal iegūs un darīs nepareizi. Tā vietā, lai paļautos uz brīnumlīdzekļu un svara zaudēšanas diētu solījumu, ir vērts izveidot ilgtermiņa uztura plānu ar sākotnējo mērķi atbalstīt savu ķermeni, zaudējot svaru, un pēc tam saglabāt sasniegto svaru.

Padomi svara zaudēšanas plānu izvēlei Ikvienam, kurš vēlas zaudēt svaru, jāsadedzina vairāk kaloriju nekā patērē.

Šis noteikums izklausās tik vienkāršs, jo patiesībā tas tā ir. Teorētiski visas šīs bezgalīgās ierobežojošās diētas vispār nav vajadzīgas. Jūs varat ēst visu, kas jums patīk, tikai atcerieties, ka, ja jūs patērēsiet vairāk kaloriju nekā sadedzināsit, sāksies svara pieaugums.

Nav universāla ēdienreižu plāna desmit svara zudumu kļūdas zaudēšanai, un tas, manuprāt, ir lieliski.

Galu galā katram no mums ir atšķirīgas garšas izvēles attiecībā uz ēdienu. Bet, lai zaudētu svaru, galu galā ēdienkartē jābūt negatīva kaloriju bilance. Meklējot pareizo maltītes plānu, jūsu mērķim vajadzētu būt ilgstoša diēta jo tikai tie, kas var pierast pie jaunās diētas, varēs pastāvīgi kontrolēt savu svaru.

Pretējā gadījumā jums vajadzētu sagaidīt šūpošanās efektu. Diētas plāns ir ārkārtīgi noderīgs, īpaši diētas sākumā, jo jums nav jābrīnās, ko šodien gatavot, turklāt svara zaudēšanas ēdienkartes iespējas ir ļoti dažādas.

Ūdens diēta

Varbūtība, ka jūsu ierastie vai neveselīgie pārtikas produkti tiks iekļauti jūsu uzturā svara zaudēšanai, ir ārkārtīgi maza. Ideālā gadījumā jums ir jāizveido nedēļas nogales plāns.

Vēl viena ēdināšanas plāna priekšrocība ir tā, ka visu dienu un stingri noteiktā laikā organisms saņem visas nepieciešamās uzturvielas ka viņam vajag. Sākotnējos pierašanas posmos iesaku sastādīt pareizas uztura grafiku svara zaudēšanai, kas stimulēs darīt visu savlaicīgi. Tādējādi ir iespējams novērst izsīkuma un apetītes simptomu parādīšanos. Ēdināšanas laikā jums ir jāēd tik daudz, cik nepieciešams, lai justos pilnvērtīgs, pretējā gadījumā nepietiekams uzturs var novest pie tā, ka jūs galu galā sabruksit, jo tieksme pēc ēdiena būs milzīga.

Daudzi cilvēki maldās, domādami, ka jo mazāk viņi ēd, jo labāks būs rezultāts. Tomēr patiesība izskatās pavisam savādāk, kad cilvēks no pārtikas saņem maz kaloriju, viņa ķermenis palēnina vielmaiņas ātrumu, lai taupītu enerģiju.

Diētas pirmajās dienās jūs zaudēsiet dažas phentermine plus tauku deglis ar ūdeni un muskuļu masu, bet ne ar taukiem. Lai sadalītu taukus, ķermenim nepieciešami milzīgi enerģijas izdevumi, kuru vienīgais avots ir pietiekami daudz pārtikas. Veselīgam uzturam svara zaudēšanai vajadzētu būt jūsu prioritātei.

Ēdieni un laiki Kā sākt ēst pareizi kā noņemt zarnu taukus kā zaudēt svaru, ievērojot pareizo uzturu?

Svara zudums diēta Kā iegūt svaru

Sākums vienmēr ir grūts. Izmaiņas diētā vienmēr ir saistītas ar izmaiņām jūsu garšas izvēlē. Ēdot ātru maltīti pusdienu pārtraukumā un uzkodas starp čipsiem un cukurotām uzkodām pie televizora, ir vēl grūtāk zaudēt svaru.

  • Gremošanā piedalās dažādas organisma sulas- siekalas, kuņģa sula, aizkuņģa dziedzera sula, žults un zarnu sula.
  • 12 nedēļas pēcdzemdību zaudēšanas

Ēdienu plāns ir izstrādāts arī tā, lai pieradināšanas fāze būtu pēc iespējas ērtāka, jo pirmās dienas un nedēļas ir visgrūtākās. Labā ziņa ir tā, ka organisms ātri pierod pie jaunās diētas, un svara zaudēšanas process ir daudz vieglāks.

Pareiza uzturs svara zaudēšanai. Izvēlnes paraugs nedēļai

Cik reizes dienā ēst, mainot uzturu, jūs izlemjat pats. Tas var būt trīs lielas maltītes vai piecas mazas maltītes. Es personīgi iesaku trīs lielas maltītes, jo, lai sasniegtu vēlamo svaru, jums ir labi jāēd.

Jo biežāk ēdat, jo mazākām porcijām vajadzētu būt, lai nepārsniegtu ieteicamo dienas kaloriju daudzumu. Tas ir biežās ēdienreizes galvenais trūkums. Ir svarīgi arī ēst sātīgu maltīti, lai starp ēdienreizēm nebūtu laika izsalcis.

Var ēst mazkaloriju batoniņus. Vēl viena trīs ēdienreizes dienā priekšrocība ir tā, ka ķermenim ir pietiekami daudz laika vielmaiņai un gremošanai.

nepieciešamas svara zuduma barības vielas

Starp ēdienreizēm plkstinsulīns un cukura līmenis asinīs tauku dedzināšanas process tiek samazināts un sākas. Mājas brokastis- visu ēdienu pamatā, tam ir izšķiroša nozīme.

nepieciešamas svara zuduma barības vielas

No rīta ķermenim ir pietiekami daudz enerģijas, lai veiksmīgi sāktu dienu. Ogļhidrāti piemēram, musli, maize, rullīši un augļi, sasilda vielmaiņu un dod organismam nepieciešamo enerģijas lādiņu. Pusdienās sabalansēts ēdiens Vienkārši pusdienu laiks parasti nav īstais laiks, lai pareizi padomātu par ēdienu.

Daudzi cilvēki ēd kafejnīcā, restorānā vai ņem līdzi kaut ko līdzņemšanai. Tā vietā, lai pasūtītu sev kaut ko treknāku, piemēram, kartupeļus un desu ar karija nepieciešamas svara zuduma barības vielas, izvēlieties veselīgas alternatīvas, piemēram, ceptus kartupeļus, vistas krūtiņas rīsus vai tunča salātus ar maizi. Jūs pat varētu palutināt sevi ar saldu desertu, bet tad pamatēdiena laikā jums būs jāsamazina ogļhidrātu daudzums.

Vakarosēdienam vajadzētu būt bagāts ar olbaltumvielām kas ļaus ķermenim efektīvi sadalīt taukus naktī. Vakarā jāizvairās no ogļhidrātiem, piemēram, maizes, makaroniem, rīsiem, kartupeļiem, cukura un augļiem. Tā vietā savā ēdienkartē varat iekļaut liesu gaļu, zivis, sieru, biezpienu, tofu, kā arī salātus un dārzeņus. Jo mazāk produkts ir ticis apstrādāts vai, pareizāk sakot, jo dabīgāks ēdiens, jo labāk tas palīdz zaudēt svaru.

nepieciešamas svara zuduma barības vielas

To darot, jūs atbrīvosities no slēptām kalorijām un cukura, neveselīgām piedevām un taukiem. Tas, kurš labi ēd pamatēdienu laikā, jūtas pārliecināts starp viņiem. Ir jāatsakās no pastāvīgas vēlmes košļāt vai ēst. Tas attiecas arī uz augstas kaloritātes dzērieniem. Kolas, limonādes, piena dzērienu, augstas kaloriju kafijas un saldo sulu vietā izvēlieties ūdeni, nesaldinātu tēju un melno kafiju, tādējādi ietaupot sev nevajadzīgās kalorijas un paātrinot svara zaudēšanas procesu!

Zemāk mēs esam apkopojuši aptuvenu pareizas uztura izvēlni nedēļai svara zudumam, kuru varat ņemt par pamatu. Veselīgas maltītes plāns svara zaudēšanai: ēdienkartes paraugs t45 tauku deglis nedēļai Zemāk ir aptuvenais uztura plāns svara zaudēšanai nedēļā. Šis ir tikai piemērs, jo individuāls ēdināšanas plāns vienmēr ir atkarīgs no personīgajām kaloriju vajadzībām un veselības stāvokļa, kā arī no slimību klātbūtnes.

Pirmdien, ceturtdien.