Novājēšanu nibbles, Makšķerēšanas elektroniskās ierīces. Elektroniskā ēsma "Super Cool. Pirkts vai mājās gatavots

Rezervējiet apmēram 5 stundas ekskursijām ar autobusu. Tāpēc es nekad, nekad neiesaku klientiem nepierādītas vielas.

Ja jūs vēlaties zaudēt svaru veselīgam novājēšanu nibbles un paturiet mārciņas par labu, jums vajadzētu palēnināties lēnā un vienmērīgā ātrumā. Lielākā daļa ekspertu iesaka, ka jūs zaudējat aptuveni vienu līdz divas mārciņas nedēļā, lai gan jūs nedrīkstat pastāvīgi zaudēt divas mārciņas katru nedēļu. Novājēšanu nibbles, kā novājēšanu nibbles sasniegsiet šo mērķi? Jūs pielāgojat savu enerģijas bilanci, lai sasniegtu pareizu kaloriju deficītu. Lai zaudētu vienu mārciņu nedēļā, jums jāsasniedz kopējais kaloriju deficīts aptuveni kaloriju nedēļā vai kalorijas dienā.

Lai zaudētu divas mārciņas nedēļā, jums ir nepieciešams divkāršot šo numuru. Tātad jums ir nepieciešams sasniegt kaloriju dienā vai kalorijas nedēļā. Skaņa ir sarežģīta? Tas nav pārāk grūts, kad jūs to saņemsiet.

  • Labākie kūrortu pilsētas dienvidu afrikā | Afrika
  • 25 Labākās Pārtikas Tūres Amerikas Savienotajās Valstīs -
  • 10 vienkāršie veidi, kā zaudēt 2 mārciņas nedēļā - Pamati -

Un jūs varat izmantot tādu kalkulatoru kā, lai noskaidrotu, cik daudz kaloriju jums vajadzētu ēst svara zudumam. Jūsu kaloriju budžets ir novājēšanu nibbles budžetam. Svara zuduma autors Mandy Levy to pilnīgi izskaidro. Dolāru vai simts centus var izplatīt daudzos veidos: centus, 20 niķelus, 10 dimes, 4 ceturtdaļas … un neskaitāmas kombinācijas.

10 vienkāršie veidi, kā zaudēt 2 mārciņas nedēļā - Pamati - 2021

Ir tikpat daudz veidu, kā izplatīt savas kalorijas. Radošie veidi, kā sasniegt novājēšanu nibbles deficītu Matemātika ir vienkārša, bet ieradumu maiņa mazāk un vairāk pārvietoties ir grūti.

Tātad, lai ņemtu dažus no spekulatīvajiem procesiem, Mandy un es kopā ar galvu kopā nāca klajā ar 10 vienkāršiem veidiem, kā katru dienu izveidot līdz kaloriju deficītu. Katrā zemāk esošajā punktā ir radīta kaloriju "budžeta veidošanas" kombinācija, lai palīdzētu sasniegt jūsu mērķi. Jūs redzēsiet opcijas kaloriju dienā deficīta zaudēt vienu mārciņu nedēļā vai kaloriju dienā deficīts zaudēt divas mārciņas nedēļā.

Kā vienmēr, kaloriju skaits ir aprēķini, tāpēc jūsu precīzie skaitļi var atšķirties. Un katrai darbībai vai pārtikas mijmaiņas līgumam ir jārada deficīts. Tas nozīmē, ka jūs nevarat kompensēt savu uzturu novājēšanu nibbles uzvedību ar papildu ēdienu vai naptime.

Kā, lai ārstētu kādu ieaugušu

Taču katrai kombinācijai ir jāvirza soli tuvāk mērķa sasniegšanai. Lai sasniegtu pilnu kaloriju deficītu, aktivizējieties, kad vakarā skatāties TV.

Ticiet vai nē, super-fun dzīvojamā istaba treniņu var sadedzināt kalorijas vai vairāk. Ne katru žetonu ar savu sviestmaizi pusdienlaikā un izlaist ceptu kartupeli ar vakariņām. Pati ciete ne vienmēr ir milzīgs kaloriju patēriņš. Piemēram, cepti kartupeļi nodrošina tikai kalorijas. Bet papildinājumi, kurus jūs pievienojat, var viegli sasniegt vairākus simtus.

Tas izklausās vienkārši, bet mēs visi radām iemeslus, lai to izvairītos.

lielākā daļa ķermeņa tauku zudumu mēnesī govs tauku zudums

Mandy ierosina izvēlēties tauku dedzināšanas sirdsdarbības vingrinājumus, kurus jūs varat izteikt skaitliski, lai jūs precīzi zināt, cik daudz kaloriju jūs sadedzināt sesijas laikā.

Iestatiet mērķi, lai sadedzinātu vismaz kalorijas. Iceberg vai bib salāti labi darbojas. Daži diētas pat izmanto maizes gurķus. Un tā kā jums nav maizes, jums nebūs arī parastās garšvielas. Bez maizes un maizes, jūs esat sagriezuši pusdienas kopā par kalorijām.

  • Novājēšanu: Palieciet Pēc Sporta! (Labklājība)
  • Spēcīga vēlme ir drakersums. Kā uzvarēt mūžīgo vēlmi ēst (no personīgās pieredzes)
  • Novājēšanu: Padomi, Kā Atrast Plakanu Vēderu (Labklājība)

Lai sadedzinātu papildus kalorijas, paceliet ātrumu vai palieliniet slīpumu, kad esat trenažieru zālē pie sporta zāles. Tikai neliela korekcija treniņa laikā var pievienot papildu kalorijas. Viņš vienmēr ir gatavs palīdzēt jums sadedzināt kalorijas, lai tās samazinātu. Lai sadedzinātu kalorijas, nogādājiet savu pūķi, lai gūtu vienu stundu pastaiga.

Tad pēc jūsu kaloriju kontrolētās vakariņas izbaudiet desertu "uzbudinošs". Viņa apvieno 60 kaloriju bez cukura karameles uzkodas ar 80 kaloriju kraukšķīgu Granny Smith ābolu.

Šis kaloriju deserts ir gandrīz kalorijas, kas ir vieglākas par tipisku saldējuma trauku, tāpēc jūs ne tikai sasniegsiet kaloriju deficītu, bet arī faktiski pārsniegsiet to. Jūs atradīsiet šīs fitnesa takas daudzos vietējos parkos un kopienu centros. Tas ir lielisks veids, kā sadedzināt kalorijas un veidot spēku. Diēta draudzīgam restorāna ēdienam Mandy ierosina, ka jūs nesat savu … novājēšanu nibbles.

Spēcīga vēlme ir drakersums. Kā uzvarēt mūžīgo vēlmi ēst (no personīgās pieredzes)

Kas rūpējas, ja jūs izskatāties kā Mary Poppins, izvilkot visus šos dārgumus no sava maka? Novājēšanu nibbles pastāstiet viesmīlim, lai izlaistu maizi.

zema sirdsdarbības tauku dedzināšana kāpēc noņemt taukus no vistas krājumiem

Bez maizes vai augstu kaloriju mērcēm un pārsieniem, jūs viegli ietaupīsiet kalorijas vai vairāk. Faktiski, jūs varat viegli zaudēt svaru, ja jūs atsakāties no dzeršanas vai nu uz laiku, vai pastāvīgi. Katrs dzēriens satur kalorijas vai vairāk. Pievienojiet stundu deju stāvā un kopā ar ēdienreizēm labvēlīgo restorānu maltīti, jūs esat sasniedzis kaloriju deficītu dienā.

Jūsu BMR vai bazālais vielmaiņas ātrums ir ķermeņa vajadzīgo kaloriju skaits, lai veiktu pamatfunkcijas, piemēram, elpošanu. Ja jūs ēdat tikai šo kaloriju skaitu un pēc tam visu piecu jūdžu garumā staigājat, jums jāsasniedz kaloriju deficīts.

Iegūstiet darbības monitoru un izsekojiet kustību. Tā ir veselīgākā sistēma, un pastāvīgais redzējums, lai mērķētu. Jūs varat pārvērst jūsu mājsaimniecības tīrīšanas darbus par treniņu, lai vienlaicīgi sakoptu un tonizētu. Vai arī ieslēdziet vakara pastaigu treniņu. Intervāli ir lielisks veids, kā uzlabot piemērotību un sadedzināt vairāk tauku. Dzērieni, piemēram, soda, aromatizēta kafija un pat sporta dzērieni ir pildīti ar cukuru un citām novājēšanu nibbles sastāvdaļām.

Un daži no šiem dzērieniem satur simtiem kaloriju.

siera plate, ēdiens, uzkodas, kokteiļi, augļi, vīnogas, maizītes, cepumi, siers, desa, krekeri

Virzieties uz ūdens dzesētāju, lai sasniegtu kaloriju deficītu. Ja tas izklausās pārāk sarežģīti, neuztraucieties. Lai pabeigtu šo treniņu, jums nav pat nepieciešams sporta zāle. Faktiski, jūs varat zaudēt svaru darbā ar šo vienkāršo rutīnu. Vienkārši paņemiet stundas pārtraukumus un staigājiet pa kāpnēm minūtes. Pēc vairākām sesijām būs pabeigts pilnīgs vienas stundas treniņš. Nododiet viņus darbam? Bērniem patīk spēlēt spēles, un viņiem patīk palaist apkārt.

Tātad uzliekiet šo bezgalīgo enerģiju darbam.

kā ķermenis sadedzina taukus miega laikā veidot liesās muskuļus bet sadedzinot taukus

Ņemiet bērnus uz parku, lai spēlētu spēli. Šis intervāla stila treniņš var sadedzināt kalorijas stundā. Tad dodieties uz rotaļu laukumu aprīkojumu, lai ģimenei draudzīgs treniņš sasniegtu savu pilno kaloriju deficītu.

Ja jūs to izdarīsiet divu maltīšu laikā dienas laikā, jūs varat samazināt vēl kalorijas, lai sasniegtu kaloriju deficītu, kas nepieciešams zaudēt 2 mārciņas nedēļā. Šie mazie nibbles pievienojas! Lai samazinātu kaloriju patēriņu par kalorijām, nomainiet uzkodas ar vienu svaigu augļu vai dārzeņu ēdienu.

Varat arī pilnībā izņemt uzkodas.

Vanefist Neo: atbrīvojies no liekajiem kilgoramiem

Ticiet vai nē, snacking nav nepieciešams, ja jūs mēģināt zaudēt svaru. Faktiski, tas var faktiski izraisīt svara pieaugumu dažos diētiskajos ēdienos. Nekādu problēmu! Dedziniet papildu kalorijas ar diviem vieglākiem bet ilgākiem treniņiem dienas laikā.

Plānojiet agri no rīta pastaigāties no rīta un pēc tam atkal vakarā. Katram treniņam ir jādedz aptuveni kalorijas. Ja jūs nomaināt vienu vai divas maltītes ar liesu kokteili, jums jāsasniedz mērķis.

Labākie kūrorti Keiptaunā, Dienvidāfrikā

Bet jums ir jāizveido diētai draudzīgs smoothie. Tas nozīmē, ka jūs ne tikai mest ķekars sastāvdaļas blenderī un cerat uz labāko. Zaļā smoothie ir lieliska iespēja. Tā apvieno spinātu, ābolu, banānu un olbaltumvielu pulveri. Tas neizklausās lieliski, bet jums tas patīk.

Veikt četras intensīvas 5 minūšu svara zudumu treniņu sesijas, lai sadedzinātu papildus kalorijas.