Precīza svara zuduma lietotne

Kā darbojas lietotnes Programmas pašas aprēķina kaloriju skaitu, aizpilda dažas dienasgrāmatas rindas un pat sniedz padomus svara zaudēšanai. Pirmo reizi ieviešot produktu, vispirms jums tiks lūgts noteikt savus mērķus. Runtastic būs apmācības karte, aprēķina kilometrus nesen veikti sportisti, enerģijas izmaksas okupācijas un daudz ko citu. Mēs esam iesaistīti jogā Labums: Joga.

Diētas Šo rakstu medicīniski pārskatīja Marjorie Cohn, M. Naida ideju par skaitot kalorijasbet tomēr jūtat, ka jums kaut kas jāseko, lai paliktu ceļā uz savu svara zaudēšanas mērķi?

  1. Labākā kaloriju skaitītāja lietotne iPhone. Kaloriju kalkulatora lietotne
  2. Kura pārtikas izsekošanas metode vislabāk darbojas svara zuduma gadījumā?
  3. Novājēšanas vakara tērpi
  4. MAKRO DIĒTA KĀ SASKAITĪT MAKRO SVARA ZAUDĒŠANAI, SAKA DIETOLOGI - DIĒTAS
  5. Tatiana Popova bezmaksas kaloriju kalkulators Labākās kaloriju skaitīšanas lietotnes.

Makro diēta varētu būt jums piemērota. Bet pavisam nesen, uz fokusu orientētas diētas pazīstamas arī kā elastīga diēta vai IIFYM diēta ir kļuvušas populāras fitnesa entuziastu un citu veselīgu ēdēju vidū, kuri cenšas kontrolēt savu svaru. Instagram vai Facebook.

Kā bērnam mācīties skaitīt Septembris Ja jūs nopietni zaudējat svaru, ir svarīgi, lai jūs uzzinātu, kā pareizi aprēķināt kalorijas.

Viena piezīme: makro uzturs nav tas pats, kas makrobiotiskā diēta. Tātad, kas ir makro diēta un vai tas ir vērts izmēģināt? Šeit ir atbildes uz visiem jūsu jautājumiem, tostarp tieši tas, kā sākt. Kas ir makro diēta? Makro diētas ideja ir diezgan vienkārša: tā vietā, lai paliktu zem kaloriju sliekšņa, jūs precīza svara zuduma lietotne uz noteiktu daudzumu parasti gramu makroelementu - olbaltumvielu, ogļhidrātu un tauku - iegūšanu.

Secinājums

Un kas tieši ir makroelementi? Makroelementi ir trīs veidu barības vielas, kas nodrošina lielāko daļu enerģijas: ogļhidrātiproteīnsun tauki. Mikro no otras puses, barības vielas ir tādas barības vielas, kuras jūsu ķermenis izmanto mazākos daudzumos, piemēram, vitamīni, minerālvielas, antioksidanti un fitoķīmiskās vielas.

Diētas Šo rakstu medicīniski pārskatīja Marjorie Cohn, M. Naida ideju par skaitot kalorijasbet tomēr jūtat, ka jums kaut kas jāseko, lai paliktu ceļā uz savu svara zaudēšanas mērķi? Makro diēta varētu būt jums piemērota. Bet pavisam nesen, uz fokusu orientētas diētas pazīstamas arī kā elastīga diēta vai IIFYM diēta ir kļuvušas populāras fitnesa entuziastu un citu veselīgu ēdēju vidū, kuri cenšas kontrolēt savu svaru. Instagram vai Facebook.

Lielākajai daļai pārtikas produktu ir divi vai pat visi trīs dažādi makroelementi, taču tos klasificē pēc makroelementiem, no kuriem tie satur visvairāk. Piemēram, vista ir olbaltumviela, lai gan tajā ir arī tauki un Saldie kartupeļi tiek uzskatīti par ogļhidrātiem, lai gan tajos ir nedaudz olbaltumvielu.

Ne visi makroelementi ir vienādi. Dažādu makroelementu grupu kvalitāte un daudzums var noteikt, vai cukura līmenis asinīs samazinās vai paliek stabils, vai jums ir stabila enerģija vai atrodaties visur, un cik daudz jūs ēdat sēdē, saka reģistrēts dietologs. Amy Goodson, R. Visas šīs lietas ietekmē to, cik labi jūs varat ievērot savu veselīga uztura plānu.

* NAUJIENA* Uždirbkite 699,00 USD+ naudodami „Google“? !! (Parodytas tikras įrodymas!)-NEMOKAM...

Piemēram, šeit ir veselīga izvēle katrā makroelementu kategorijā: Ogļhidrāti Veselīgi ogļhidrāti parasti satur daudz šķiedrvieluieskaitot veselus graudus, pākšaugus, lapu zaļumus, kartupeļus un augļus. Olbaltumvielas Labi ieteikumi veselīgiem, liesiem proteīniem: vistas gaļa, tītara liellopu gaļa, ar zāli barota taukaina zivs piemēram, lasis un skumbrijaolas un augu izcelsmes ēdieni, piemēram, pupiņas un aunazirņi.

Tauki Piesātinoši, veselīgi tauki ietver olīveļļu, avokado, riekstus un sēklas. Kādas ir makro diētas priekšrocības? Makro skaitīšanai ir vairākas priekšrocības salīdzinājumā ar kaloriju skaitīšanu. Pirmkārt, tas var palīdzēt jums izdarīt vairāk barojošas izvēles, liekot jums apsvērt kvalitāte no jūsu pārtikas.

kā sadedzināt taukus kas aptver abs

Piemēram, pieņemsim, precīza svara zuduma lietotne ievērojat kaloriju skaitīšanas diētu un jums tiek piešķirtas kalorijas pēcpusdienas uzkodas ; tas nozīmē tevi varētu ēst kaut ko veselīgu, piemēram, ābolu un ēdamkaroti mandeļu sviesta, taču tas nozīmē arī to, ka jūs varētu apēst kaloriju maisiņu ar uzturvērtību nesaturošu Cheez-Its.

No otras puses, ja jūs skaitāt makro, jums jāizvēlas uzkodas, kas atbilstu jūsu makro. Un, ja jūsu mērķis ir svara zaudēšana, makro skaitīšanai ir viens būtisks ieguvums: cilvēki, kuri ievēro makro diētu, mēdz ēst nedaudz vairāk olbaltumvielu nekā vidējais ēdājs.

Olbaltumvielu sagremošanai un lietošanai ir vajadzīgs vairāk enerģijas nekā ogļhidrātiem vai taukiem, turklāt tas mazina apetīti, saka Georgie Fear, R. Lieki ieradumi veselīgam svara zudumam.

Ziņot par kļūdu

Iespējams, ka lielākais ieguvums no makro diētas ir elastība, izvēloties ēdienus, kas jums patiešām patīk, ja vien tas atbilst jūsu makro plānam. Ir svarīgi atrast labu līdzsvaru starp barības vielām bagātiem pārtikas produktiem, taču, izvēloties IIFYM plānu, jūs varat brīvi ļauties neregulārai izdabāšanai, kas daudziem cilvēkiem atvieglo ilgtermiņa ievērošanu.

Ziņa, kuru kopīgoja Emma Montgomerija Makro treneris macroswithem Vai makro diētai ir kādi trūkumi? Dažos gadījumos makro skaitīšana ir vieglāka nekā ikdienas kaloriju skaitīšana, bet ne vienmēr.

';html+=c.DOC_H1.slice(0,1).toUpperCase()+c.DOC_H1.slice(1);html+='

Tas var būt diezgan vienkārši, ja ievērojat pamatnostādnes, piemēram, piepildot noteiktu šķīvja daļu ar olbaltumvielām, ogļhidrātiem un taukiem. Vairāk par to nedaudz vēlāk. Bet, lai sasniegtu konkrētus mērķus piemēram, tiekties uz X gramiem olbaltumvielu vienā ēdienreizēpatiesībā nav vieglāk, saka Gudsons.

Galu galā jūs joprojām skaitāt lietas.

"+a.rawdata.videos[f].label+'

Izņemot tagad, tas ir trīs dažādi skaitļi, nevis tikai viens, tāpēc tas patiesībā varētu būt grūtāks. Makro diēta arī mēdz pārvērst maltītes un uzkodas par mīklu. Tas rada makro Tetris spēli, mēģinot atrast kaut ko, lai aizpildītu tieši to, kas nepieciešams vienam makro, nepārsniedzot citus, saka Bailes. Tas var būt grūti, jo ļoti maz pārtikas produktu sastāv tikai no viena makro.

Kaut arī glāzē vienkāršā, ar zemu tauku saturu grieķu jogurtā ir 20 grami olbaltumvielu, tajā ir arī 8 grami ogļhidrātu un 4 grami tauku.

Ieguvumi un darba sākšana

Kam var noderēt makro skaitīšana? Teorētiski makro diēta var palīdzēt ikvienam zaudēt svaru. Bet tas nav efektīvāks par kaloriju skaitīšanu vai pat tikai uzmanības pievēršanu savām porcijām, saka Bailes. Un praksē tas var būt daudz darba. Tomēr ir vērts izmēģināt, ja viss mīklu salikšanas aspekts jums šķiet jautrs.

Antenas komutatoru uzstādīšana darbībai MIMO režīmā

Ja tas ir patīkami kā spēle, tad makro skaitīšana palīdz kādam turpināt ēst noteiktā veidā, ja citādi varētu būt garlaicīgi, saka Bailes. Bet, ja šāda uzmanība detaļām liekas sīks darbs vai rada satraukumu, to var būt grūti uzturēt.

Kā aprēķināt makro svara zaudēšanai? Tas ir atkarīgs no jūsu vecuma, lieluma un aktivitātes līmeņa. Tiem, kas trenējas, nepieciešams cits ogļhidrātu un olbaltumvielu daudzums nekā mazkustīgākam, saka Gudsons.

Kā pareizi skaitīt kalorijas - Pamati - 2021

Jums ir nepieciešama personalizācija, lai saglabātu šo lielo fizisko jaudu un droši zaudētu svaru, saka Bailes. Kāds ir vienkāršākais makro skaitīšanas veids?

Tagad, precīza svara zuduma lietotne zināt, kura makro attiecība darbojas vislabāk, varat noskaidrot faktisko nepieciešamo makro skaitu un izsekot tiem trīs pamatsoļos: 1. Noskaidrojiet savas kaloriju vajadzības. Atkal tas ir atkarīgs no jūsu vecuma, lieluma un aktivitātes līmeņa, kā arī no jūsu svara zaudēšanas mērķiem.

Kā sākt skaitīt makro svara zaudēšanai, uzskata dietologi

Izmantojiet kalkulatoru, kas to visu ņems vērā, piemēram, Nacionālos veselības institūtus Ķermeņa svara plānotājs. Apkopojiet savus makro.

pēc keto nedēļas nav svara zuduma

Kad esat sasnieguši kaloriju skaitu, varat izmantot makro attiecību, lai precīzi noteiktu, cik gramu olbaltumvielu, tauku un ogļhidrātu vajadzētu ēst katru dienu.

Tas ietver nedaudz matemātikas, taču jūs varat ietaupīt laiku, izmantojot makro kalkulatoru, piemēram, no freedieting. Izmantojot šo rīku, mēs varējām uzzināt, ka sievietei, kas apēd kalorijas un kas lielāko daļu nedēļas dienu vingro pusstundu, katru dienu vajadzēs gramus ogļhidrātu, gramus olbaltumvielu un 50 gramus tauku.

Labākā kaloriju skaitītāja lietotne iPhone. Kaloriju kalkulatora lietotne

Izmantojiet lietotni, lai izsekotu savus makro. Tagad, kad jūs zināt, cik daudz no katra makro jums ir nepieciešams, jums būs jāseko līdzi summām, ko faktiski saņemat no ēdienreizēm un uzkodām. Tāpat kā kaloriju skaitīšanas gadījumā, vienkāršākais veids, kā to izdarīt, ir ar pārtikas uzskaites lietotni, saka Gudsons. Pie populārām makro izsekošanas lietotnēm pieder:.

svara zuduma pārveidotājs procentos