Svara zudumu ceļveži 14 dienu laikā, Kad ēst pēc treniņa svara zaudēšanai

Atcerieties tikai to, ka šāds uzturs pēc treniņa ir paredzēts tikai treniņiem, kuru mērķis ir muskuļu augšana, jo daudzi nodarbojas ar izturību, tauku dedzināšanu utt. Ja jūs piedzīvo pēcdzemdību atveseļošanās, tas pēc dzemdībām vēders wrap var palīdzēt jums savilkt vidukļa un vēdera muskuļus un padarīt tos daudz spēcīgāki. Parasti glikozamīna un hondroitīna "saišķis", kas uzņemts šķidrā veidā, palīdz uzlabot viņu stāvokli.

Sazinoties ar: Tātad, šodien mēs runāsim par to, kā ēst pirms un pēc treniņa, lai zaudētu svaru un palielinātu muskuļus. Sāksim ar muskuļu veidošanu. Ja jūsu mērķis ir veidot muskuļus, tad apmācība un pareiza uztura nepieciešama. Treniņiem šajā gadījumā vajadzētu būt reizes nedēļā, ar lielu svaru un nelielu pieeju skaitu.

Īpaša uzmanība jāpievērš tieši tam, ka darbs ar svaru jābalsta uz robežu, t. Kardio vingrinājumiem arī vajadzētu būt, bet vairāk iesildīšanās un atdzišanas veidā, t.

Cik ātri jums vajadzētu zaudēt svaru?

Attiecībā uz uzturu situācija ir šāda: Pirms treniņa minūšu laikā jums jāizdzer olbaltumvielu kokteilis un jāapēd augļi. Daudzi labprātāk darba dēļ strādā vakaros. Tāpēc arī jautājums: kā ēst pēc treniņa, šajā gadījumā ir ļoti aktuāls. Daudzi uztura ceļveži saka, ka dienas beigās jums vajadzētu ēst mazāk. Samaziniet ogļhidrātu daudzumu, lai samazinātu ķermeņa tauku procentu. Tomēr, svara zudumu ceļveži 14 dienu laikā trenējaties, tad neviens no šiem principiem neattiecas. Tāpēc pēc treniņa jums jāpapildina enerģijas rezerves muskuļos, atveseļošanai joprojām ir nepieciešamas barības vielas.

Fresh articles

Jāatzīmē, ka tūlīt pēc treniņa, pēc minūtēm, vajadzētu būt bagātīgai olbaltumvielu un ogļhidrātu pārtikas uzņemšanai. Šajā laikā organismā tiek atvērts vielmaiņas logs, kad ķermenis muskuļu atjaunošanai aktīvi patērē olbaltumvielu un ogļhidrātu pārtiku. Sakarā ar to notiks muskuļu augšana, pretējā gadījumā muskuļi tiks iznīcināti. Optimālais uzturs pēc treniņa ir olbaltumvielu kokteilis un biezpiens, jo atšķirībā no, piemēram, gaļas, tas tiek uzskatīts par visātrāk sagremojamo olbaltumvielu.

Ķermenis daudz laika un enerģijas tērēs gaļas asimilācijai, un pēc treniņa nekavējoties jāiegūst olbaltumvielas un vienkārši ogļhidrāti. Ķermenim šajā laikā ir nepieciešams daudz olbaltumvielu un ogļhidrātu, taču tas visu sagremos, jo kritiskā stāvokļa dēļ viņš tos ātri apstrādās un taukos nekas netiks nogulsnēts, viss aizies līdz muskuļu atjaunošanai.

Pēc treniņa nekad neēdiet taukus un nedzeriet kofeīnu saturošus dzērienus tēju, kafiju Atcerieties tikai to, ka šāds uzturs pēc treniņa ir paredzēts tikai treniņiem, kuru mērķis ir muskuļu augšana, jo daudzi nodarbojas ar izturību, tauku dedzināšanu utt. Pēc vakariņām jums kaut kas jādara un pēc kāda laika jāiet gulēt. Tādā veidā jūs neiegūsit papildu taukus, jo vielmaiņas procesi pēc treniņa tiek paātrināti, un olbaltumvielas un ogļhidrāti tiek izmantoti rezerves papildināšanai.

Bikrama joga

Ja vēlaties zaudēt svaru. Uzreiz jāatzīmē, ka trenēties tukšā dūšā jebkurā gadījumā nav iespējams. Kuņģis tiek uzskatīts par izsalkušu, ja tas nav ēdis 8 stundas.

Piemēram, tūlīt pēc pamodināšanas jūs nevarat praktizēt bez vieglām uzkodām, jums ir jāuzkodās vai jādzer vienkāršs ūdens. Tādējādi jūs sākat vielmaiņas procesu tauku sadedzināšanai.

Kāda ir labākā uzkoda pirms treniņa? Pēc treniņa jūs nevarat ēst stundas, dzert tikai ūdeni. Bet jūs varat uzkodas ar maizes gabaliņiem.

Pēc stundām jums vajadzētu ēst sabalansētu maltīti, kas sastāv no olbaltumvielām un ogļhidrātiem proporcijā 4: 1 ogļhidrāti: olbaltumvielas.

Tajā pašā laikā ogļhidrātiem jābūt veselīgiem, nevis šokolādei, bet gan brūniem rīsiem, griķiem, rupjiem makaroniem, graudaugiem, maizei, dārzeņiem utt. Olbaltumvielas - zivis, vistas, olu baltumi utt. Pēc treniņa vienkārši neēdiet treknu pārtiku. Un nevajadzētu dzert arī dzērienus ar kofeīnu.

Prediabēta simptomi

Uzturs pirms un pēc treniņa, lai zaudētu svaru Deniss Semenihins: Kā pareizi ēst? EnergyLifeNL Pareiza uzturs pēc fiziskās slodzes. Tauku dedzināšana. Diēta kuņģim. Suši un Coca-Cola? Mūsdienu fitnesa eksperti stingri attur no tā sauktās "vingrotāju diētas" vai vispār neko neēd pēc treniņa.

svara zudumu ceļveži 14 dienu laikā kā piestiprināt svara zudumu

Tomēr lielākā daļa mūsu sieviešu joprojām izmanto uztura metodi, kas bija izplatīta Vai man tas jādara? Kāpēc svara zudumam joprojām ir nepieciešams uzturs pēc treniņa Kāda ir tava diena? Kvalitatīva apmācība diez vai ir vienīgā lieta, kas jums jādara. Lai uzturētu augstu aktivitāti, ir nepieciešams uzturs, un atteikties no pārtikas vispār nedarbosies.

Pēc intensīvas aerobikas vai laba spēka treniņa ķermenim ir nepieciešamas pilnīgi citas vielas, lai atjaunotos. Ja jūs to nepabarojat, tas ieslēgs senos pašaizsardzības mehānismus, bet vienkārši - smags izsalkums Dabiski, ka diēta ir pirmā, kas cieš.

Ja jūs neēdat pēc spēka, ir iespējamas šādas sekas: "Dīkstāves darbs" - muskuļi nesabiezēsies, un vielmaiņa paātrināsies, kā rezultātā būs jāsamazina arvien vairāk kaloriju, lai no ķermeņa "izvilktu" vismaz g tauku.

Šī apmācība var izraisīt traumas; "Pārēšanās" - pārmērīga slodze un vitamīnu un mikroelementu trūkums ir galvenie iemesli, kāpēc fitnesa praktizētāji nevar uzturēt apetīti. Tajā pašā laikā nepareizs ēdiens, kas pilns ar taukiem un cukuru, dod: Glikogēna svara zudumu ceļveži 14 dienu laikā pārpilde un tauku sadedzināšanas procesu bloķēšana; Omnitrition svara zudumu atsauksmes nemanāms kaloriju patēriņa pārsniegums - ir pierādīts, ka lielākā daļa cilvēku mēdz nenovērtēt to, jūsu svara zaudēšanas brauciens daudz viņi ēd pēc nopietna fiziska darba; Atkal būtisku vitamīnu un minerālvielu trūkums, kā rezultātā vielmaiņa palēninās.

Ar aerobiku darbojas vairāki dažādi noteikumi. Ēšana tūlīt pēc zemas intensitātes kardio bloķēs tauku dedzināšanu, ja tajā ir kādi ogļhidrāti. Kā pareizi ēst? Diēta pēc treniņa svara zaudēšanai Šīs diētas ir paredzētas sievietēm, kuru mērķis nav pumpēt iespaidīgus muskuļus, bet kuras vēlas redzēt spogulī slaidas un tonizēts ķermenis.

Pēc vidējas intensitātes spēka darba ķēdes treniņš, klasisks spēka treniņš simulatoros un ar brīvo svaru, grupu nodarbības ar mini bāriem, izņemot karsto dzelzi : Apmēram 40 minūtes pēc treniņa izdzeriet olbaltumvielu izolātu ar 18 g tīra olbaltumvielu vai apēdiet g bieza biezpiena bez taukiem, g vistas krūtiņas vai baltās zivis ar nelielu daļu dārzeņu un bez eļļas. Pēc 2 stundām izdzeriet 1 ēdamkaroti linu vai sezama eļļas vai ēdiet dārzeņu salātus ar eļļas mērci.

Pirmajai olbaltumvielu maltītei ir ieteicams pievienot tādus vitamīnus kā Magne-B 6 vai jebkuru citu. Pēc augstas intensitātes funkcionālajiem treniņiem crossfit, bodyrock, jauktas nodarbības no Džiliana Maiklsa, spēks no P90X : Uzreiz pēc treniņa, tieši beigās - glāze citrusaugļu svaigas sulas, pievienojot g jebkādu zaļumu, pagatavo smūtiju, pievieno jebkuru vitamīnu ar pilnu B grupas vitamīnu kompleksu.

Stundu vēlāk - apmēram g pilnvērtīgu olbaltumvielu - olbaltumvielu izolāta kokteilis vai olbaltumvielu ēdiens ar dārzeņiem kā "pēc spēka". Pēc 3 stundām - saliktie ogļhidrāti putras veidā, puse standarta porcijas. Pēc regulāras aerobikas, t. Mēģiniet plānot savu uzturu, un jūs izvairīsities no pārēšanās problēmām.

Vai man pēc sporta ir nepieciešams uzturs? Patiesībā sporta uzturs ne vienmēr ir pareizs lēmums, it īpaši, ja cilvēks vēl nav izdomājis parasto uzturu. Olbaltumvielu olbaltumvieluaminoskābju un BCAA avoti ir nepieciešami tiem, kuri fiziski nespēj "ēst" pareizā summa olbaltumvielas no parastajiem pārtikas produktiem.

svara zudumu ceļveži 14 dienu laikā veselīga svara zudums sandwich receptes

Lielākā svara zudumu ceļveži 14 dienu laikā sieviešu, kas sver līdz 80 kg, nekad ar šo problēmu nemaz nesaskaras, jo uz 1 kg svara nav jāēd 3 g olbaltumvielu, bet pietiek ar 1,5—2, vai, ja fiziskā aktivitāte viegls, 0,5 g. Tik daudz jūs varat iegūt ar blīvu biezpiena iepakojumu, pāris olām un porciju vistas krūtiņas, ja jūs sverat apmēram 70 kg.

Olbaltumvielu kokteilis var būt ērts risinājums, bet tikai tad, ja jūs zināt, kā principā kontrolēt diētu. Nav noslēpums, ka kakli faktiski nepiesātinās. Ne visiem patīk viens un tas pats olbaltumvielu izolāts. Tas ir ērti, bet, ja personīgi "dzeršana" palielina apetīti, labāk to aizstāt ar nelielu ēdiena daļu.

Ir arī gadījumi, kad sporta uzturs ir nepieciešams: treniņu plāns ir tuvu tam, kas mums ir profesionālajā sportā.

Turklāt ir vairāk nekā 3 spēka vingrinājumi, un visi no tiem satur sarežģītus vingrinājumus, nevis tikai muskuļu "sūknēšanu" izolācijas režīmā. Šajā gadījumā, ja treniņi tiek veikti vairākkārtīgā režīmā un to galvenais mērķis ir zaudēt svaru, BCAA lieto pirms un pēc, un glutamīnu kopā ar jebkuru bezmaksas maltīti, pēdējo parasti izšķīdina tējā. Šie pasākumi ļauj palielināt brīvo aminoskābju daudzumu uzturā, būtiski nepalielinot pārtikas kaloriju svara zudumu ceļveži 14 dienu laikā, un līdz ar to paātrina atveseļošanos zemu kaloriju diētas laikā.

svara zudumu ceļveži 14 dienu laikā tauku zudums pēc masāžas

BCAA vai pat parastās šķidrās aminoskābes tiek dzertas pirms sirdsdarbības, īpaši, ja treniņu veic tukšā dūšā. Bet pēc tam - tas jau nav obligāti, vērojiet savas individuālās reakcijas; jūs aktīvi trenējat izturību, un jūsu skriešanas, peldēšanas vai riteņbraukšanas "pastaigas" drīzāk notiek lielā tempā nekā parasti "svara zaudēšanai". Jūs katru dienu trenējaties un izvirzāt sev vērienīgus mērķus, piemēram, piedalāties maratonā vai triatlonā.

Neizskaidrojams svara zudums vai pieaugums Galvassāpes Neskaidra redze Šo simptomu palielināšanās var liecināt par to, ka no prediabēta esat pārgājis uz 2. Ja Jums rodas kādi prediabēta simptomi, konsultējieties ar savu primārās aprūpes ārstu un pieprasiet veikt asins analīzi. Prediabēta testi Ir vairāki dažādi asins testi, kurus ārsts var izmantot, lai noteiktu, vai esat prediabētisks.

Šajā gadījumā jālieto ne tikai aminoskābes, bet arī jāuzrauga locītavu stāvoklis un uzturs. Parasti glikozamīna un hondroitīna "saišķis", kas uzņemts šķidrā veidā, palīdz uzlabot viņu stāvokli.

Uzturs pēc treniņa

Nu, dodieties pie ķirurga pēc devas, standarta uztura bagātinātāju devas ar norādītajām vielām ir paredzētas pacientiem ar artrītu, nevis sportistiem; jūs praktizējat augstu intensitāti funkcionālā apmācība svara zaudēšanai. Šajā gadījumā jums vajadzētu papildināt savu parasto uzturu ar omega-3 taukskābēm un lietot tos kapsulās.

Šajā gadījumā tiek izvēlēts ēdienreizes aizstājējs, piemēram, olbaltumvielu-ogļhidrātu kokteilis, batoniņi utt. Tomēr lielākā daļa uztura speciālistu aktīvi neiesaka šādus risinājumus, izņemot ārkārtas gadījumus. Īpaši vietnē Your-Diet. Neatkarīgi no tā, vai jūs zaudējat svaru vai pieņematies svarā, pēc treniņa ir ne tikai iespējams ēst, bet arī nepieciešams.

Jau ir atšķirība pašos produktos un to daudzumā. Un tas briesmīgais vārds ir katabolisms! Apkārt ēdienreizēm pēc treniņa ir tik daudz leģendu un mītu. Daži uzskata, ka obligāti jāēd pusstundu, vēlams uzreiz pēc treniņa.

Cik kalorijas sadedzina joga un vai tā var palīdzēt zaudēt svaru?

Tātad, jūs bieži varat redzēt, kā banāns kož ģērbtuvē pēc treniņa, vai cilvēki ar olbaltumvielu bundžām, stiprinātāju utt. Citi, gluži pretēji, cieš no bada, gaidot dažas obligātas divas stundas tauku sadedzināšanai. Kur tad ir patiesība? Saliksim visu pa plauktiņiem. Pēc treniņa jūs esat patiešām izsmelts, iknedēļas svara zudums svars līmenis muskuļos ir zems ja vien, protams, treniņš nebija smags, nevis puse kājas.

Jā, un, izejot no sporta zāles, vienmēr ir apetīte, it īpaši, ja bija gara sirds.