Vai pietupieni slim leju augšstilbi. Iesildieties, lai sasildītu muskuļus. Video par pareizu iesildīšanos pirms auklas

Mēs speram soli uz priekšu, saliekam kāju taisnā leņķī un lēnām apsēžamies uz tās. Sāciet pārvietoties mazā amplitūdā un pakāpeniski palielināt pacelšanās leņķi. Stāvēdami ar muguru pret sienu, mēs atkāpjamies no tās ar pusi soli un sākam lēnām nolaisties, it kā sēžot uz krēsla. Kad jums jautāja, kā jūs zaudējāt svaru, ko jūs darījāt? Es pazīstu daudzas meitenes, kuras arī zaudēja svaru.

Kusties ar Agnetu. Ep02 – Pietupieni

Stiepšanās vingrinājums "V" Pirms jebkuru no šiem vingrinājumiem atcerieties izstiept muskuļus. Pārskatiet sadaļu par vispārēju iesildīšanos. Atcerieties, ka visus šos vingrinājumus jūs veicat uz savu risku un risku!

Rīta un vakara vingrinājumi svara zaudēšanai mājās

Mēs neesam atbildīgi par zaudējumiem, kas var rasties, veicot kādu no šiem vingrinājumiem! Skatiet sadaļu par atrunu.

Informācija vai pietupieni slim leju augšstilbi to, kā veikt katru no stiepšanās vingrinājumiem, ir aplūkota nākamajās sadaļās. Katrā sadaļā aprakstīts, kā veikt pasīvos un izometriskos stiepumus noteiktai muskuļu grupai.

vai pietupieni slim leju augšstilbi labākais veids kā samazināt augšstilbus un kājas

Tajā pašā dienā šajā novājēšanu atpakaļ jāveic vai nu pasīvā stiepšanās, vai PNF neiromuskulārā metode propriocepcijas atjaunošanai stiepšana. Veicot PNF izstiepšanos, atcerieties atpūsties 20 sekundes pēc katra vingrinājuma un neveiciet to pašu stiepšanos vairāk kā vienu reizi dienā. Zemāk aprakstītajiem izometriskajiem stiepšanās vingrinājumiem nav nepieciešama partnera palīdzība, taču, ja vēlaties, protams, varat uzaicināt partneri.

vai pietupieni slim leju augšstilbi kā jūs sadedzināt viscerālo tauku

Šo vingrinājumu izpildes secība ir ļoti svarīga, jo visā rutīnā tiek izmantots sinerģijas princips, kurā muskuļi ir pilnībā izstiepti, pirms šis muskulis tiek pilnībā izmantots kā "atbalsta muskulis" citā vingrinājumā. Tāpat kā ar jebkuru stiepšanās vingrinājumu, nevajadzētu izstiept muskuļus, kamēr sāpes nav intensīvas!

vai pietupieni slim leju augšstilbi tauku zudums par mārciņu

Pieļaujamajam diskomfortam vajadzētu būt vairāk nekā pietiekamam. Jūs nevēlaties nākamajā dienā vilkt vai saplēst muskuļus vai piedzīvot stipras sāpes.

vai pietupieni slim leju augšstilbi svars loss app pc

Apakšējā muguras stiepšanās. Guļ glute stiept Šis vingrinājums galvenokārt paredzēts sēžas muskuļu izstiepšanai, bet darbosies arī cirkšņa un augšstilba iekšējos muskuļos. Veicot šo stiepšanos, jums vajadzētu būt ļoti uzmanīgam, lai nepadarītu spiedienu uz ceļa locītavu.

Vingrinājumu komplekts

Ja to neizdarīsit, tas izraisīs nopietnus ievainojumus piemēram, skrimšļa plīsumus. Atkal apgulties uz muguras, abas kājas gaisā saliektas ceļos, kājas uz grīdas. Paņemiet labo kāju ar kreiso roku aptiniet roku ap to ar pirkstiem, kas pieskaras ārpusei un turiet kāju saliektu pie ceļa gaisā apmēram 1 līdz 3 pēdas virs krūtīm atslābinieties, mēs vēl neesam sākuši vēl izstiepjot sēžas muskuļus. Kājai, kuru jūs turat, vajadzētu būt gandrīz tādā pašā stāvoklī kā nākamajā cirkšņa izstiepumā, tikai tagad tā atrodas gaisā, jo jūs gulējat uz muguras.

Izelpojiet un lēnām izvelciet kāju uz sāniem un uz augšu virzienā uz galvuit kā jūs mēģinātu pieskarties izstieptajai kājai līdz punktam, kas atrodas apmēram 12 collas ārpus kreisā pleca.

Novājēšanas vingrinājumi

Tagad jums vajadzētu justies labi izstieptiem jūsu glute. Ja jūtat spriedzi ceļos, nekavējoties apstājieties.

vai pietupieni slim leju augšstilbi labākais veids kā samazināt 3 mēnešus

Iespējams, ka jūs pārāk daudz un nedaudz uz sāniem pavelciet kāju "uz augšu". Jūs varat arī izmantot savu brīvo roku, lai atbalstītu savu ceļu. Turiet šo pozīciju apmēram 20 sekundes un apstājieties, ja jūtat ceļa spriedzi.

Evelīna Kurš šodien nesapņo par skaistu, derīgu figūru? Katrs cilvēks sasniedz šo mērķi savā veidā. Daži sevi izsmeļ ar diētām, badošanās dienām, daudzi apmeklē sporta zāles un trenējas kopā ar treneriem, un kāds mājās veic vingrinājumus, strādājot pie pareizās muskuļu grupas.

Pēc tam atkārtojiet to pašu vingrinājumu ar otru kāju izmantojot otru roku.