Kā noņemt taukus no muguras lejasdaļas, Vingrošana un masāža

Lai efektīvi zaudētu taukus mājās, aizstājiet iepriekš minētos produktus ar graudaugu kraukšķi, rieksti, sēklas, liesa tītara gaļa un vistas. Jūs varat ar kājām iet uz darbu vai izkāpt agrāk pāris pieturu. Mēs nolaižamies uz grīdas un paceļam ķermeņa augšdaļu uz rokām. Pat ja jūsu veselības stāvoklis neļauj sportot, mēģiniet pārvietoties pēc iespējas biežāk. Burtiski tūlīt pēc šāda treniņa uzsākšanas es pēkšņi pamanīju, ka katru rītu es jūtu vieglumu ķermenī un vēderā. Lai tos stiprinātu, katru dienu veiciet īpašus vingrinājumus.

Juris Lielākā daļa rakstu par jogu svara zaudēšanai ir virspusēji. Viņi sniedz vairākus vingrinājumus, kas kaut kur tika palūrēti, un vispārīgus formulējumus, kuriem nav nekādas vērtības.

kā noņemt taukus no muguras lejasdaļas

Rezultātā neatkarīgi no tā, cik daudz jūs mācāties šajās nodarbībās, kuņģis un sāni paliek pie jums. Patiesībā, izmantojot jogu, jūs varat ātri zaudēt svaru, ja zināt. Tāpēc es jums pastāstīšu par īstu ātru veidu, ko nejauši atklāju jogas nodarbībās.

  1. Četrdesmitgadnieces tauku spilventiņi - kā no tiem atbrīvoties? - cavy.lv
  2. Slim leju 3 mēnešiem
  3. Labākais veids kā noņemt kuņģa taukus
  4. Fiziskās slodzes rezultātā vidukļa tauki ir pirmie, kas sāk pazust, tāpēc bez sporta un tikai ar diētām atgūt slaidu vidukli neizdosies.
  5. Svara zuduma blogi virs 50 gadiem

Ja godīgi, man nekad nebija šaubu, vai joga palīdz zaudēt vēdera taukus. Man vienmēr ir bijis skaidrs, ka plakans vēders ir regulāras jogas prakses papildu ieguvums. Esmu redzējis, kā cilvēki, kas pastāvīgi apmeklē jogas kā noņemt taukus no muguras lejasdaļas, tiek pārveidoti un kļūst slaidi un derīgi.

Bet tas viss notiek pakāpeniski. Ja vēlaties iegūt rezultātu pēc iespējas ātrāk, tad izlasiet rakstu līdz beigām. Pēc tam, kad jūs zināt vienkāršākos jogas vingrinājumus svara zaudēšanai mājās, es jums pastāstīšu par trim slepeniem jogas vingrinājumiem, kas ļaus jums noņemt taukus no vēdera burtiski vienu centimetru dienā.

Joga svara zaudēšanai iesācējiem mājās Mājās ir ļoti viegli veikt asanas - statiskas jogas pozas. Lai to izdarītu, pietiek no rīta paklāt paklāju un veikt dažus vienkāršus vingrinājumus. Katru rītu veiciet šo jogas kompleksu svara zaudēšanai mājās.

Tas aizņem tikai 15 minūtes. Komplekss ietver visu veidu asanas: stāvus pozas, līkumus, pagriezienus. Katra asana ietekmē noteiktas ķermeņa vietas, uzlabojot asinsriti un vielmaiņu, normalizējot hormonālo līmeni un maigi iemasējot iekšējos orgānus. Caur šīm ietekmēm šis jogas komplekss izraisa svara zaudēšanas procesu. Statiskās asanas ir vairāk saistītas ar hatha jogas virzienu; kundalini joga ir sevi labi pierādījusi arī svara zaudēšanai.

Kāpēc ieteicams praktizēt no rīta? Jo parasti šajā laikā mūsu vēders ir tukšs un ir pagājušas apmēram 8 stundas kopš pēdējās ēdienreizes. Tā ir svarīga nianse. Viens no jogas meistariem, no kura mācījos, teica: asanas efektivitāte ir atkarīga no vēdera tukšuma.

Kā sūknēt abs, lai noņemtu vēderu

Un, protams, pirms ķerties pie šīs vienkāršās jogas svara zaudēšanai, izdzer glāzi ūdens un iztukšo zarnas. Stāviet ar kājām apmēram pēdu platumā, ieelpojiet un paceliet rokas virs galvas ar plaukstām uz kā noņemt taukus no muguras lejasdaļas.

Izelpojiet un salieciet ceļus, nometot uz grīdas, it kā sēžot uz krēsla. Jūsu rumpis dabiski nedaudz nolieksies uz priekšu.

Kā Noņemt Taukus No Sāniem | Raksti par veselību

Mēģiniet iztaisnot plecus, pavelciet plecu lāpstiņas atpakaļ un nolaidiet plecus prom no ausīm. Elpojiet dziļi, veiciet 5 dziļas elpas un izelpas. Nostājieties vienā un tajā pašā krēsla stāvoklī, bet, noliecot rokas, tā vietā, lai rokas izstieptu virs galvas, nolaidiet tās līdz krūšu līmenim.

Tad salieciet plaukstas kopā kā lūgšanā un pagrieziet ķermeņa augšdaļu pa labi, lai kreisais elkonis viegli balstītos uz labā augšstilba. Saglabājiet vēdera stiprumu un turpiniet dziļi ieelpot un izelpot.

kā noņemt taukus no muguras lejasdaļas

Turiet pozu piecas iekšējās un ārējās elpas. Ieelpojot, iztaisnojiet ceļus, lai atgrieztos sākuma stāvoklī, un pēc tam atkārtojiet vingrinājumu otrā pusē. Pacelieties četrrāpus ar ceļgaliem plecu platumā, plaukstas tieši zem pleciem.

Paplatiniet pirkstus un uzlieciet svaru uz rokām. Izelpojot, paceliet ceļus no grīdas un iztaisnojiet kājas, paceļot iegurni. Pabīdiet no grīdas ar rokām un kājām, spiežot iegurni uz augšu un izstiepjot muguru, it kā jūs ar plaukstām un kājām vilktu paklāju dažādos virzienos.

Atslābiniet kaklu un brīvi pakārt galvu. Palieciet šajā stāvoklī, 5 reizes dziļi elpojot un izelpojot.

  • Kā jūs sadedzināt ķermeņa tauku ātri
  • Joga svara zaudēšanai - Keto Guru
  • Kuņģa sāpes tauku degļi
  • Muguras sāpes: slikti ieradumi mugurai - Veselība -
  • Varikozu vēnu attīstība; Metabolisma procesu traucējumi.
  • Kā noņemt taukus no sāniem Video: Ko darīt, ja ir liekie tauki uz vēdera?
  • Tauku nogulsnes virs ceļiem: korekcijas cēloņi un metodes. Kā sagriezt sānu veltņus Tauku veltnis
  • Veiciet Situps nepareizi Sēdi saliekts Dariet to pārāk daudz, un tas var izlīdzināt jūsu mugurkaula dabisko izliekumu un sabojāt spilventiņus starp kauliem.

Sākuma stāvoklis - suns ar seju uz leju. Ieelpojot, iztaisnojiet kreiso kāju un paceliet to pēc iespējas augstāk. Izelpojot, lēnām saliekot kāju, pievelciet kreiso celi pie zoda. To darot, mēģiniet iesūkt vēderu, pavelkot nabu mugurkaula virzienā. Nākamajā izelpā iztaisnojiet un atkal paceliet kāju. Atkārtojiet 5 reizes vienai kājai un 5 reizes otrai.

Nolieciet labo kāju uz priekšu starp rokām, lai jūs atrastos zemā līmenī, piemēram, skrējējs pirms starta. Nedaudz pagrieziet kreiso papēdi uz āru tā, lai kreisās kājas pirksti būtu vērsti pret labo papēdi. Paceliet rumpi, vienlaikus izstiepjot rokas uz augšu.

Iztaisnojiet plecus un nedaudz izlieciet muguru, izspiežot krūtis. Elpojiet dziļi, šajā pozīcijā veiciet 5 dziļas elpas. Pēc tam atkārtojiet vingrinājumu otrā pusē.

kā noņemt taukus no muguras lejasdaļas

Sākuma stāvoklis - karotāja poza 1. Iztaisnojiet labo kāju un pārnesiet uz to visu ķermeņa svaru. Paceliet kreiso kāju no grīdas un izlieciet to atpakaļ, noliecoties uz priekšu, lai jūsu ķermenis izskatās kā T.

Viss jūsu ķermenis ir paralēls zemei. Kronis un rokas tiek uzvilktas uz priekšu, un kreisās kājas pirksti tiek atvilkti. Ja jums ir grūti saglabāt līdzsvaru, sākumā varat sev palīdzēt, atspiedies uz krēsla.

Palieciet šajā pozīcijā piecas elpas un pēc tam atkārtojiet to otrā pusē.

Kā darīt vēdera abs. Vai ir iespējams noņemt kuņģi, kratot presi. Abs vingrinājumi

Apgulieties uz vēdera un salieciet kājas kopā, piere balstās uz paklāja, rokas izstieptas uz priekšu, plaukstas uz leju. Saspiežot vēderu un sēžamvietu, paceliet taisnās kājas un rokas uz augšu.

Turiet kājas, rokas un ķermeņa augšdaļu no nabas virs zemes, balstoties tikai uz gurniem un vēdera lejasdaļu.

Elpojiet dziļi, piecas reizes dziļi ieelpojiet un izelpojiet. Apgulieties uz vēdera ar pieri uz paklāja un izstiepiet rokas sānos, plaukstas uz augšu. Izelpojot, salieciet ceļus, velkot papēžus pēc iespējas tuvāk sēžamvietai. Ar rokām satveriet potītes un novietojiet gurnus plecu platumā. Ieelpojot, paceliet ķermeņa augšdaļu un augšstilbus no grīdas un aizsniedziet papēžus atpakaļ no sēžamvietas. Noteikti atslābiniet muguras lejasdaļu, izplešot plecu lāpstiņas uz leju un muguru.

Ar grīdu saskaras tikai vēdera lejasdaļa un gūžas locītavas.

kā noņemt taukus no muguras lejasdaļas

Šajā pozīcijā 5 reizes dziļi ieelpojiet un pēc tam atgriezieties sākuma stāvoklī. Pacelieties četrrāpus, nedaudz atdalot kājas, rokas tieši zem pleciem. Nostipriniet vēdera daļas un turiet muguru taisnu, vienlaikus paceliet labo kāju un kreiso roku, cik vien iespējams iztaisnojiet tās.

Saglabājiet šo ķermeņa stāvokli 5 dziļu elpu un izelpu laikā. Tad atkārtojiet to pašu ar kreiso kāju un labo roku. Šis ir tas pats vingrinājums kā iepriekšējais ar atšķirību, ka šeit mēs atrodamies uz dēļa, nevis uz visiem četriem. Sāciet, stāvot dēlī ar taisnām rokām. Tad, turot taisnu muguru, paceliet kreiso kāju un labo roku, izstiepjot tos pēc iespējas tālāk. Turiet šo asanu 5 dziļas elpas. Pēc tam atkārtojiet pretējā virzienā. Joga svara zaudēšanai Vai vēlaties, lai svara zaudēšanas jogas nodarbības darbotos patiešām labi?

Tātad burtiski katru rītu jūti, ka tev kļūst vieglāk? Pēc tam, kad esat pabeidzis asānu kompleksu, neesiet slinki, lai praktizētu elpošanas vingrinājumus pranajamas un meditāciju.

Sāciet katru rītu ar jogu, iekļaujot visus trīs komponentus savā nodarbībā, un rezultāts nebūs ilgi gaidāms.

Plakanā vēdera kosmētika

Tauku dedzināšanas meditācija Joga atjauno hormonālo līdzsvaru organismā, nomierinot prātu un panākot iekšēju harmoniju. Bet tas nav vienīgais iemesls, kāpēc joga veicina svara zudumu. Apskatīsim, no kādiem vingrinājumiem sastāv tipiska jogas nodarbība studijā vai fitnesa klubā. Parasti jogas nodarbība sākas ar meditāciju.

kā noņemt taukus no muguras lejasdaļas

Gandrīz jebkurā klasē vispirms jums liks mierīgi sēdēt 10 minūtes un apzināties, kas notiek iekšpusē un ārpusē. Starp citu, daudzi pētījumi apstiprina, ka tikai viena regulāra meditācijas prakse jau pozitīvi ietekmē veselību, hormonus un noved pie svara normalizācijas. Turklāt novājēšanu un veselīgu attīsta modrību, kas noved pie labākas ēšanas uzvedības un uzmanīgākas pieejas ēšanai.

Tas ir arī svarīgi. Pranajama Otra lieta, ko jūs darīsiet jogā, ir pranajama, tas ir, elpošanas vingrinājumi. Dažas pranajamas ir paredzētas, lai apmācītu vienu ļoti svarīgu mūsu ķermeņa muskuli - diafragmu.

Pastāvīgs mazkustīgs dzīvesveids noved pie tā, ka diafragma vienkārši pārstāj darboties ar pilnu spēku un kļūst vāja un saspringta. Un lielākajā daļā Rietumu treniņu sistēmu šim muskulim tiek pievērsta maz uzmanības. Bet ne joga. Jogā liela nozīme tiek piešķirta pareizai elpošanai un diafragmas elpošanas veida attīstībai. Tāpēc jūs darīsit daudz pranajamu un ļausiet diafragmai smagi strādāt un paplašināties ar pilnu spēku.

Diafragmas kustība elpošanas laikā sniedz lielu labumu visam ķermenim. Pirmkārt, katra diafragmas paplašināšanās un kontrakcija veic maigu iekšējo orgānu - sirds, aknu, aizkuņģa dziedzera, žultspūšļa - masāžu. Tas noved pie viņu attīrīšanas un stimulē viņu darbu. Otrkārt, diafragma tieši ietekmē gremošanas procesu, ietekmējot kuņģi, ja, protams, mēs neaizmirstam to aktīvi pārvietot. Kā noņemt taukus no muguras lejasdaļas, treškārt, ar pilnu dziļu izelpu diafragma, paceļoties augstu uz augšu, ietekmē Saules pinuma laukumu, kur savijas desmitiem tūkstošu nervu galu, tas noved pie parasimpātiskās nervu sistēmas stimulēšanas, kas ir atbildīga par ķermeņa atpūtu un atjaunošanos.

kā noņemt taukus no muguras lejasdaļas

Parazimpātiskā nervu sistēma bieži tiek nomākta mūsdienu cilvēka pastāvīgas mērķu sasniegšanas rezultātā. Pastāvīga spriedze, stress, nervu darbība bloķē ķermeņa atveseļošanās procesus un atveseļošanos.

Sajauciet linu sēklas ar rīsiem, lai izskatītos 10 gadus jaunāki par jūsu vecumu! Dabīgais botokss!