Labākie ātrās svara zuduma triki

Vitamīnu un minerālvielu trūkuma dēļ tiek traucēti visi vielmaiņas procesi. Viss, kas ir ilgāks par to, jūsu rāmim var pievienot dažas mārciņas, bet kaut kas īsāks padarīs jūs izskatu īsu un druknu, nevis liesu un garu, uz ko jūs tik cītīgi tiecaties. Uztura terapija akūta un hroniska pankreatīta gadījumā.

Labākais svara zuduma plāns jums, saskaņā ar jūsu iecienītāko treniņu Elvīra Klīdzējs, 2 februāris Jo jogu un sirds zaķi darbojas uz dažādām degvielām. Kad runa ir par svara zudumu, veselīgs uzturs valda augstākajām. Tas nozīmē, ka, pievienojot regulāri deva izmantošanas var palīdzēt pavirzīt mērogu tuvāk uz savu mērķi, tik ilgi, cik jūs esat degvielas uzpildes labi.

Apģērba triki, kas liek izskatīties 10 mārciņas plānākai

Ēd šo ceļu! Izturības pamatā izmantot, piemēram, skriešana, riteņbraukšana un peldēšana parasti veic pie mērenas intensitātes, kas nozīmē, lai saņemtu vislabāko no katra treniņa, jums būs nepieciešams nedaudz vairāk kaloriju, nekā jums bija pirms kļūst jūsu sirds uz.

Tas ir vienāds, aptuveni, cik daudz kaloriju jūs apdegums dienās jūs sviedri to ārā. Tātad, par mārciņu sieviete, tas ir kalorijas dienā. Pēc tam atņemtu līdz kalorijas nākt klajā ar kaloriju mērķi, kas ļaus jums, lai saglabātu kaloriju deficītu aka sadedzināt vairāk kalorijas dienā, nekā jūs esat uzņemot, priekšnosacījums svara zudums.

4 noslēpumi veiksmīgai svara zudumam

Runājot par to, kur iegūt šos ogļhidrātiem, Spano iesaka ēst trīs līdz četrus gramus ogļhidrātu un 1 līdz 1,6 grami olbaltumvielu uz kilogramu ķermeņa masas dienā. Par to pašu mārciņu sieviete, kas strādā, lai līdz gramus ogļhidrātu un 68 līdz gramus olbaltumvielu dienā.

Tātad tas ir noderīgs etiķim bez izņēmuma.

Kāpēc tik daudz ogļhidrātu? Nu, kaut arī ķermenis ir tendence paļauties vairāk tauku nekā ogļhidrātiem enerģiju zemāku intensitātes laikā ilgāku ilgums kardio sesijas, ogļhidrāti joprojām nodrošina daudz no get-up-and-go jums ir nepieciešams, saka Kelly Pritchett, Ph.

Lieliskas iepriekš treniņu iespējas ietver tītara labākie ātrās svara zuduma triki Šveices sviestmaize ar banānu vai kādu plain grieķu jogurts ar zemenēm un nedaudz valriekstu. Treniņa laikā jācenšas dzert septiņas līdz 10 unces šķidruma ik pēc 10 līdz 20 minūtēm.

Kā zaudēt svaru pēc menopauzes: alternatīvas zāles, narkotikas, uzturs

Ja jūs izmantot ilgāk nekā vienu stundu, apsveriet arī papildinātu saviem ogļhidrātu veikalos vidus treniņa ar želejas, sporta dzērieni, medus paketes, vai visu pārtiku, kas ir viegli pārvadāt un sagremot, Pritchett saka. Banāni, apelsīnu šķēlītes, un mājās rīsu kūkas visi palīdzēs iegūt darbu veic. Šis vienkārši ūdens pudele banalizēt palīdzēs jums palikt pareizi hidratēts katru dienu: Ēd šo ceļu!

Stiprums mācības ir augstas intensitātes aktivitāte un prasa nedaudz vairāk enerģijas, salīdzinot ar zemākas intensitātes vingrinājumi, Pritchett saka.

labākie ātrās svara zuduma triki citronu ūdens tauku zudumā

Atrodiet savu ikdienas enerģijas patēriņu, reizinot savu ķermeņa svaru mārciņās ar Tā, mārciņu sievietei, kas ir kalorijas dienā. Atkal, atņemtu no kopējā uz sašaurināt par kaloriju deficītu, kas darbojas tev.

labākie ātrās svara zuduma triki minimālisma svara zudums

Tā kā katrs spēks treniņu rada microdamage laikā muskuļu šūnās, ir svarīgi trāpīt muskuļu-remonts un -building olbaltumvielu. Par mūsu skaisto mārciņu sieviete, kas strādā, lai 95 līdz gramiem dienā.

Tikmēr, zināt, ka jūs varat iegūt, ēdot mazāk ogļhidrātu, salīdzinot ar jūsu sirds zaķa draugiem.

Labākie un sliktākie dzērieni svara zaudēšanai

Shoot piecus līdz sešus gramus uz kilogramu ķermeņa masas dienā vai, ja svars ir mārciņas, līdz grami. Vienu reizi, kad jūsu kaloriju bilance liesās pret carb orientētus ir pirms un pēc pasākuma. Uzkurinātu jūsu mācību sesiju ar carb vērsta pirms treniņa uzkodas, piemēram, auzu vai ābolu un stick sieru.

  1. 4 noslēpumi veiksmīgai svara zudumam
  2. Palīgs: viegls alus Dzert mārciņas prom Daudzi no mums skatās, ko mēs ēdam, bet ne to, ko dzeram, ievērojot diētu.

Tad, pēc iesaiņošanas savu treniņu, lēkt sākt savu atgūšanu ar maltīti, kas saplūst vismaz 20 gramus proteīna, ar 60 līdz 80 gramus augstas kvalitātes ogļhidrātu. Ogļhidrātiem faktiski palīdzēs iegūt olbaltumvielas jūsu muskuļi, lai samazinātu sadalījums un Jumpstart atgūšanas procesu, Spano saka.

Labākās labākās kopšanas un pašpalīdzības programmas meitenēm

Jūs varat atrakstīties jebkurā laikā. Tāpat stiprums apmācību, HIIT, riteņbraukšana, skrejceļš, un Boot Camp nodarbības parasti uzskatīt par augstas intensitātes.

Tie nav sauc to augstas intensitātes intervāls apmācību par neko. Tāpēc, jūs vēlaties sekot tās pašas dienas enerģētikas vadlīnijas, kā jūsu spēks mācību partnera.

Labākās zupas svara zudumam

Atkal, atrast jūsu desmit svara zudumu kļūdas enerģijas vajadzībām, reizinot savu ķermeņa svaru līdz 20, un pēc tam atņemot šos labus "Ole līdz kalorijas. Mērķis ir iegūt piecus līdz sešus gramus ogļhidrātu uz kilogramu ķermeņa masas dienā, un 1,4 līdz 1,7 gramus olbaltumvielu uz kilogramu ķermeņa svara.

labākie ātrās svara zuduma triki plūmu svara zuduma priekšrocības

Lai iegūtu vislabāko no intensīva treniņa, tas ir svarīgi, lai iegūtu pietiekami daudz labo veida degvielas iepriekš, galvenokārt ogļhidrātu formā. Kamēr jūsu ķermenis parasti var piekļūt tauku veikalos pietiekami ātri, lai saglabātu jums iet ilgāku izturības treniņa laikā, jūs piliens vidus ceļu caur HIIT vai boot nometnē, ja jūs taupīt uz jūsu iepriekš treniņa ogļhidrātiem.

Ēd apmēram vienu gramu ogļhidrātu vienu mārciņu ķermeņa masas apmēram 2,5 stundas pirms treniņa, kopā ar mērenu daudzumu olbaltumvielu, viņa saka.

';html+=c.DOC_H1.slice(0,1).toUpperCase()+c.DOC_H1.slice(1);html+='

Treniņa, uz leju septiņas līdz 10 uncēm šķidruma ik pēc 10 līdz 20 minūšu laikā. Tā zemākas intensitātes veida fiziskās aktivitātes, piemēram, joga ja jūs uz augstas intensitātes joga, skatīt iepriekš!

Un Pilates nav nepieciešama ton enerģijas, lai veiktu, jums nav tiešām ir nepieciešams papildus kalorijas par degvielu. Ja tie ir jūsu go-to treniņu, aprēķināt, cik daudz kaloriju jums ir nepieciešams, lai strādātu savu ceļu pret svara zudums, reizinot savu ķermeņa svaru līdz 16, un labākie ātrās svara zuduma triki tam atņemot līdz Jūs būsiet drošībā, ja jūs stick ar vispārējiem uztura ieteikumiem ogļhidrātiem: grami ogļhidrātu.

Centieties iegūt aptuveni 20 līdz 30 gramus olbaltumvielu katrā ēdienreizē.