Intermitējošs badošanās cik ilgi līdz svara zudumam

Pretstatā tam, ēdot kalorijas pusdienās, kad esat izsalcis, un pirms gulētiešanas. Paredzamā dzīves ilguma palielināšanās nepārprotami ir saistīta arī ar slimību skaita samazināšanos, kas saīsinātu jūsu dzīvi, un kaloriju ierobežojums ir saistīts ar vairākiem ieguvumiem veselībai, ieskaitot viscerālo tauku samazināšanos, iekaisuma mazināšanu, asinsspiediena pazemināšanos un jutības pret insulīnu uzlabošanu. Tā kā ķermenis vairāk vēlas izmantot taukus kā enerģijas avotu mērenas fiziskās slodzes laikā, kā arī atpūtas laikā. Cieti saturoši pārtikas produkti brūnie rīsi, pilngraudu makaroni, kartupeļi, pilngraudu maize, pākšaugi.

Diēta lielākais aicinājums ir elastība, lai to pielāgotu jūsu dzīvesveidam. Entuziasmu periodiskai badošanai veicināja pētījumi ar dzīvniekiem, kas liecināja, ka badošanās varētu palīdzēt samazināt diabēta, sirds un asinsvadu slimību un noteiktu vēža veidu risku.

  • Mājas lapa » Veselība un fitness » Kā risināt veselīgu intermitējošu badošanos kā iesācēju Kā risināt veselīgu intermitējošu badošanos kā iesācēju Zaudēt svaru var būt mīnu lauks.
  • Cik ātri hgh sadedzina taukus
  • Tauku dedzināšanas zona sirdsdarbības procentuālā daļa
  • 💄💋👄 MEIKAPS: Kā veikt intermitējošu badu efektīvai svara zudumam
  • PĀRTRAUKTS SVARA ZUDUMS TUKŠĀ DŪŠĀ IESĀCĒJIEM (PAMĀCĪBA) - DIĒTA UN UZTURS
  • Vairāk par periodisku badošanos Kas ir periodiska badošanās?

Tomēr daži pētījumi patiešām ir pārbaudījuši periodiskas badošanās ietekmi uz cilvēkiem ilgāk par sešiem mēnešiem. Ilgstošu pētījumu veikšana, kas kontrolē uzturu, ir sarežģīta, jo ir grūti panākt, lai cilvēki tos ievērotu, un rezultātus var ietekmēt ārēji faktori.

Šis nesen veiktais pētījums tika veikts 50 nedēļu laikā, padarot to par vienu no ilgākajām periodiskajām tukšā dūšā.

Nepārtraukta badošanās rezultāti 1 mēnesi sievietēm - alternatīvās dienas badošanās rezultāti

Pētnieki sadalīja dalībniekus trīs grupās. Trešajai kontroles grupai netika uzdots mainīt diētu. Pirmo 12 nedēļu laikā apmācīts dietologs cieši sadarbojās ar dalībniekiem, lai nodrošinātu, ka viņi pieturās pie piešķirtā diēta. Pēc 12 nedēļām dalībnieki turpināja ievērot diētu bez dietologa. Pēc tam pēc 12, 24 un 50 nedēļām diētu ietekme tika novērtēta, izmantojot vairākas veselības pārbaudes.

Lūk, vienas sievietes pieredze Pārtraukta badošanās ir kļuvis populārs diētas tendence pēdējos gados dažu iemeslu dēļ, no kuriem mazākais ir fakts, ka tas nenosaka, ko ēdat - tikai tad, kad.

intermitējošs badošanās cik ilgi līdz svara zudumam

Papildus svara zaudēšanas rezultātiem cilvēki, kas mēģina periodiska badošanās bieži saka, ka jūtas enerģiskāki, domā skaidrāk un guļ labāk, nosaucot dažus rezultātus. Reičela Čītemauztura eksperts un grupas dibinātājs Foodscape grupasāka periodisku badošanos, jo bija dzirdējusi, ka tas varētu palīdzēt gulēt:Kā pētniece ēdiena, garastāvokļa un diētas savstarpējās saistības jomā Četema bija pamanījusi, ka, ēdot vēlās vakariņas, viņa nevar viegli aizmigt, tāpēc sāka eksperimentēt, mainot maltītes laiku, lai redzētu, kā tas ietekmēs viņas miegu.

Laika gaitā Cheatham sāka ēst vakariņas arvien agrāk un labāk gulēt, līdz viņa pamazām pārgāja uz pilnas pārtraukuma pieeju tukšā dūšā ar patiesu barošanas logu, kas ierobežots laikā. Viņa zaudēja 25 mārciņas šajā procesā, patiesi nemēģinot, pat katru dienu ēdot desertus viņa ēd galvenokārt augu valsts pārtiku, bet mīl cept un nenoliedz saldo zobu.

Kas ir periodiska badošanās - un vai tā ir domāta jums?

Bet Cheatham saka, ka rezultāti pārsniedza svara zudumu. Es centos redzēt, kā jūtas mans enerģijas līmenis, domāšana, gulēšana, un es ļāvu tam būt vadlīnijai, un blakusparādība bija šī svara zudums, viņa teica.

Kas ir pārtraukta badošanās?

Šodien Cheatham regulāri uztur Viņš ēd no plkst. To parasti uzskata par visvieglāk izdarāmo, jo tas dienas laikā sniedz jums elastīgu ēšanas logu piemēram, no pulksten līdzkurā varat ēst visu, ko vēlaties. Jūs jau katru dienu gulējat, gavējot. Pārtraukta badošanās tikai nedaudz pagarina badošanās periodu.

Galvenais mērķis ir zaudēt svaru, neiesaistot nekādu īpašu diētu Dr. Šīs diētas pamatā ir Spānijā, Grieķijā, Itālijā un kaimiņvalstīs dzīvojošo cilvēku ēšanas paradumi.

Brokastis - griķu biezputra, vārīta ola, ābols. Pusdienas - vistas krāsnī, dārzeņu salāti.

Tas ierobežo sarkano gaļu, vienlaikus veicinot augļus, dārzeņus, pilngraudu produktus, jūras veltes, liesu gaļu un mononepiesātinātos taukus, piemēram, olīveļļu. Daži pētījumi iesaku, ka Vidusjūras diēta palīdz zaudēt vairāk svara nekā diētas ar zemu tauku saturu.

Bet zaudētā svara summa ir aptuveni tāda pati kā citām līdzīgām diētām Mancini, Vingrojiet Iesaistīšanās vingrinājums palielina ķermeņa sadedzināto kaloriju skaitu un palīdz zaudēt svaru - jūs zaudējat vairāk svara ar diētu un fiziskām aktivitātēm nekā tikai diēta vienatnē Johns, Bet vingrinājumi nav paredzēti tikai svara zaudēšanai; tas arī uzlabo jūsu vispārējo veselību un labsajūtu.

Pašreizējā fiziskā aktivitāte vadlīnijas iesakiet vidējam pieaugušajam nedēļā veikt — minūtes mērena vingrinājuma vai sirdsdarbības piemēram, ātras pastaigas. Pretestības apmācības pievienošana var arī palīdzēt palielināt liesos muskuļus HHS, NEAT vai termoģenēze bez vingrinājumiem ir vēl viens veids, kā palielināt savu aktivitāti. NEAT attiecas uz kalorijām, kuras jūs sadedzināt, veicot vienkāršas kustības, piemēram, ņurdēšanu, dziedāšanu, tīrīšanu un citas ikdienas dzīves aktivitātes.

Kā notiek periodiska badošanās?

Mēs nezinām precīzi, kāpēc, jo īpaši tāpēc, ka tas var atšķirties katram cilvēkam. Dati liecina, ka jūsu vielmaiņa un vielmaiņas ātrums miera stāvoklī samazinās līdz ar vecumu, tāpēc tam var būt nozīme McMurray, ; St-Onge, Novecošana mēdz mainīt arī jūsu ķermeņa sastāvu; cilvēki laika gaitā bieži zaudē muskuļu masu un palielina ķermeņa tauku daudzumu St-Onge, Tomēr citi pētījumi to parāda vecāki cilvēki ar lielāku sākuma svaru mēdz zaudēt vairāk svara nekā jaunāki cilvēki, kuri lieto to pašu diētu.

Cilvēka augšanas hormons spēlē galveno lomu, ieslēdzot ķermeņa tauku dedzināšanas krāsni, lai darbam un rotaļām nepieciešamās kalorijas iegūtu no uzkrātajiem ķermeņa taukiem. Pētījumi rāda, ka badošanās var ievērojami palielināt HGH ražošanu[6].

intermitējošs badošanās cik ilgi līdz svara zudumam

Pārtraukta badošanās ietekme uz insulīnu ir tikpat iespaidīga un, iespējams, vēl svarīgāka. Zema un vienmērīga insulīna līmeņa uzturēšana ir atslēga, lai zaudētu lieko tauku daudzumu un noturētu to.

Cik ilgi nepieciešams zaudēt svaru? - Svara Regulēšana

Diētām, kurās ir daudz pārstrādātu ogļhidrātu maize, makaroni, rīsi un vienkāršu cukuru konfektes, cepumi un sodair pretējs efekts. Tie izraisa insulīna līmeņa strauju pieaugumu un pēc tam avāriju katru reizi, kad ēdat kādu no šiem pārtikas produktiem.

Šīs parādības tīrais rezultāts ir tāds, ka jūsu ķermenis vairāk no tā, ko ēdat, uzglabās kā lieko ķermeņa tauku daudzumu, nevis sadedzinās to kā enerģiju. Reklāma Šāda insulīna līmeņa hroniska paaugstināšana var izraisīt arī 2. Pārtraukta badošanās viegli atrisina šo problēmu. Vienā pētījumā tika atklāts, ka vīriešiem, kuri piedalījās intermitējošā tukšā dūšā, bija dramatiski zemāks insulīna līmenis un ievērojami uzlabojās jutība pret insulīnu[7].

Tas notiek tāpēc, ka jūs nedodat ķermenim pārtiku, tāpēc tas neradīs insulīnu, ļaujot līdzsvarot insulīna līmeni, līdz atkal ēdat.

Tas palīdz jūsu ķermenim palikt kaloriju un tauku sadedzināšanas stāvoklī. Jūs atradīsit arī to, ka tas dod jums vairāk enerģijas visas dienas garumā. Vēl viens lielisks svara zaudēšanas ieguvums no periodiskas badošanās ir tas, ka bada lēkmes un alkas, kas parasti jūs var nomocīt visas dienas garumā, samazināsies, ja netiks pilnībā novērstas.

Kas nepieciešams, lai zaudētu svaru

Tas, iespējams, ir saistīts ar tā spēju līdzsvarot insulīna un cukura līmeni asinīs un, savukārt, palīdzēt izlabot citu hormonālo nelīdzsvarotību. Bieži uzdotie jautājumi par svara zaudēšanu badošanās laikā Tagad, kad jūs zināt, kas ir neregulāra badošanās un kā sākt, ir pienācis laiks atbildēt uz citiem jūsu jautājumiem.

Zemāk ir sniegtas atbildes uz bieži uzdotajiem jautājumiem par periodisku badošanos.

intermitējošs badošanās cik ilgi līdz svara zudumam

Šīm atbildēm vajadzētu jums palīdzēt un daudz vieglāk sākt darbu. Cik daudz es zaudēšu svaru? Svara daudzumu, ko jūs zaudējat ar gavēni, nosaka tas, cik bieži un ilgi jūs esat gavēni, ko jūs ēdat pēc tam, un citi faktori.

Viens pētījums, ko publicēja American Journal of Clinical Nutrition atklāja, ka vidējais svara zudums, lietojot pārtraucošu badošanās diētu, pēc 12 mēnešiem bija aptuveni 9 mārciņas, un svara zudums visveiksmīgākais bija tiem, kuri stingri ievēroja izvēlēto diētu[8]. Vai es varu trenēties badošanās laikā?

intermitējošs badošanās cik ilgi līdz svara zudumam

Jā tu vari. Patiesībā, veicot pareizo treniņa veidu, kamēr gavēnis palīdzēs ātrāk zaudēt svaru un pat veidot muskuļus.

  • Izglītību Intermitējošs badošanās nav labāks par tradicionālo diētu svara zudumam, jaunu pētījumu rezultāti Ar globālo uztura nozari, kuras vērtība ir USD95 miljardi, ir skaidrs, ka pasaule ir apsēsta ar svara zudumu.
  • Ng tube svara zudums
  • Pārtika kas paātrina svara zudumu
  • Kas ir periodiska badošanās svara zaudēšanai?
  • Cikos jums ir nepieciešams ēst pareizi. Pārtikas uzņemšana. Maltītes laiks ar pareizu uzturu
  • Svētdiena Ar Vai intermitējošas badošanās rezultāti ir tikpat mainīgi, kā šķiet?

Ja esat nopietns sportists un katru dienu bieži vingrojat stundu vai vairāk, periodiska badošanās var nebūt jums labākā izvēle, jo šādam vingrinājumu apjomam ir nepieciešama degviela, lai jūs kustētos un veidotu muskuļus.

Tomēr viegliem līdz vidēji intensīviem treniņiem 2 līdz 4 reizes nedēļā vajadzētu darboties ar periodisku badošanos. Labākie treniņi, kas jādara, kamēr badošanās ir svara zaudēšana, ir spēka treniņš treniņi.

Tas nozīmē jebko, sākot no standarta spēka treniņiem līdz kettlebell vai ķermeņa svara treniņiem.