Kad ēst maltītes svara zudumu

Ir ļoti svarīgi, lai šajā gadījumā ikdienas uzturs nebūtu niecīgs un bez garšas. Protams, šādi lēcieni ir kaitīgi ķermenim. Kad redzat, ka eksperti runā par to, cik slikts cukurs jums ir, viņi parasti runā par pievienoto cukuru.

Share on Facebook Share on Twitter Ko darīt, ja jūs ēdat mazāk, bet iegūstat svaru Ja jūs lasāt virsrakstus par veselīgu uzturu vai svara zudumu, jūs, iespējams, pamanījāt, ka daudzi populāri uztura plāni ietver badošanās periodus. Bet citi mudina jūs ēst ik pēc dažām stundām, lai izvairītos no badu režīma.

10 padomi, kā kontrolēt badu (un zaudēt svaru)

Tātad, cik bieži vajadzētu ēst? Un ja svara zudums ir jūsu mērķis, kas notiek, ja jūs ēdat mazāk, bet iegūstat svaru?

sadedzināt taukus ātri ar pārtiku

Lai sakārtotu virsrakstus, ir prātīgi vērsties pie veselības un medicīnas ekspertiem. Viņa uzskati par to, cik bieži jums vajadzētu ēst, lai zaudētu svaru, ir saskaņā ar to, ko pētnieki un zinātnieki jau gadiem ilgi zina par metabolismu.

Cik bieži tu ēd?

Un kādi daži dieters kļūst nepareizi. Cik bieži tu ēd?

ceļš uz 90 dienu svara zudumu motivācija

Vai jūs ēdat ik pēc dažām stundām, lai izvairītos no stāvokļa, ko sauc par "badošanās režīmu? Daudzi uztura diētas ikdienas ēdieni ir daļa no viņu svara zaudēšanas rutīnas.

Bet pārāk bieži ēšana var būt problemātiska, un tas var izraisīt jūsu svara zaudēšanas plāna neveiksmi. Kad diētas locekļi runā par badošanās režīmuviņi parasti atsaucas uz to, kā reibinoši ēst var ietekmēt jūsu metabolismu. Pastāv vispāratzīts uzskats, ka, ja jūs neēdiet ik pēc trim stundām vai arī izlaidīsiet maltītes veida brokastis, jūsu vielmaiņa nekavējoties palēninās, lai saglabātu enerģiju un sagatavotos badam.

Kas ir OMAD diēta? Kas jāzina par diētu “Viena ēdienreize dienā”

Tā rezultātā svara zudums sabojājas un var rasties svara pieaugums. Daži zinātniski zinoši diētas lietotāji var arī sajaukt badošanās režīmu ar to, ko pētnieki sauc par "adaptīvo termoģenēzi".

Zinātniskie pētījumi ir apstiprinājuši, ka cilvēki, kas ir veiksmīgi zaudējuši svaru, lēnāk metabolizējas nekā to pašu svaru kolēģi, kuri nekad nav nomierinājuši. Šie cilvēki bieži pamatoti sūdzas, ka viņi ēd mazāk, bet iegūst svaru. Pētnieki uzskata, ka lēnāks vielmaiņas process ir pielāgojums uztura mazāk kaloriju ilgā laika periodā.

frizūra slim leju jūsu sejas

Adaptīvā termoģenēze cilvēkiem, kuriem ir svara zaudējums, ir grūtāk uzturēt veselīgu svaru. Tātad, kāpēc ir tik svarīga atšķirība starp badu un adaptīvo termogēniju? Kaut arī, lai gan adaptīvās kad ēst maltītes svara zudumu koncepcija ir apstiprināta klīniskajos pētījumos, pētnieki ne vienmēr vainojas par retāku ēdienu vai izlaistās maltītes badošanās režīmu lēnākā vielmaiņas procesā.

Pareiza veselīga diēta svara zaudēšanai

Tāpēc dieters nevajadzētu obligāti izmantot uz krist slim leju balstītu adaptīvās termoģenēzes koncepciju, lai attaisnotu ēšanas biežāk. Es ēdu mazāk, bet iegūstu svaru-Vai zaudēšanas režīms ir vainīgs?

aprīļa svara zudums

Tātad jūs varat iegūt svaru, neēdot visu laiku? Dr Fuhrman paskaidro, ka mazāk ēšanas var ietekmēt jūsu metabolismu, bet ne tā, kā mēs domājam.

pievelciet lieko ādu no svara zuduma

Patiesībā viņš domā, ka badošanās režīma ideja ir "smieklīgi. Fuhrman stingri uzsver, ka dieters neveltīs svaru, ierobežojot kalorijas. Pārslodze bieži vai ēdienu skaita palielināšana, ko ēdat dienas laikā, nedarbojas, ja vēlaties zaudēt svaru.

Kāds ir svara zaudēšanas iemesls? Svara zudums, novājēšana

Bottom Line Tātad, kas tiešām ir svarīgi, ja jūs vēlaties zaudēt svaru? Fuhrman uzskata, ka jūsu diētas kvalitātenevis ēšanas biežums, rada atšķirību.

Savā grāmatā "Diēta beigas" viņš piedāvā zinātnisku kad ēst maltītes svara zudumu, kāpēc mēs gribam visu laiku ēst. Viņš paskaidro, ka tas, kas jūtas kā bada, bieži vien ir mūsu ķermeņa dabiskā atbilde uz izstumšanu no nevēlamām ēdienkartēm.

Iesaka uztura speciāliste: Kā veidot veselīgus uztura paradumus bērniem

Ēstot augstākas kvalitātes pārtikas produktus, mēs palīdzam atrast ēdienu grafiku, kas ļauj sasniegt un uzturēt veselīgu svaru. Vārds no Ja jūs ēdat mazāk, bet joprojām iegūstat svaru, pārbaudiet diētas kvalitāti.

Izvēloties barojošu, augstu šķiedrvielu un proteīnu ar augstu olbaltumvielu saturu, jūs jutīsieties pilnīgi ilgāk, lai jūs nevēlaties ēst tik bieži. Bet kaloriju skaits ir svarīgi arī.

Uztura rokasgrāmata

Ja jūs ēdat mazāk, bet ēdat pārtiku ar lielu kaloriju daudzumu pat ja šie pārtikas produkti ir veselijums būs grūti sasniegt savu mērķi. Pārbaudiet kopējās ikdienas kaloriju vajadzības un mēģiniet palikt simts kaloriju apmērā no šī mērķa. Ja svara pieaugums turpinās, sazinieties ar savu veselības aprūpes pakalpojumu sniedzēju, lai pārliecinātos, ka medicīniskais stāvoklis vai medikamenti nerada svaru. Kohrt, Edvards L Melansons. Aptaukošanās marts