Salauzt augšstilba taukus

Tas ļauj vienlaikus trenēt preses muskuļus, gurnus, sēžamvietu, plecus, jostasvietu. Veiciet vingrinājumu vienu minūti. Un tas pats uzdevums neder vienlīdz labi visiem iesaistītajiem. Līdz tam jūtu izsalkumu pēc saputotas ūdens pudeles un blāvi. Dēlis ar paceltu kāju. Pārvietojiet kreiso kāju divos statīvos.

Jūsu cirkšņa saites ir šķiedru audu joslas, kas apņem jūsu iekšējo cirksni katrā pusē.

Šūpošanās sānu muskuļi Ab Rocker crunches ir sliktākas nekā tradicionālās crunches. Tie nav iekļauti tabulā. Elektromiogrāfijas datu analīze apstiprināja uzskatu, ka katra persona vingrinājumu veic atšķirīgi.

Parasti saites ir saites, kas palīdz atbalstīt jūsu iegurņa un vēdera zonas. Vājināti muskuļi tomēr ļauj maziem zarnu gabaliņiem vai taukiem izstumt caur mīkstinātiem audiem, veidojot trūci.

Plānojiet to, izstiepiet to

Vingrojumi tomēr stiprina saites. Ja jūtat sāpes cirkšņos, konsultējieties ar ārstu.

salauzt augšstilba taukus ideāls svara zudums fresno

Vienkārši turpiniet saspiest Bumbas izspiešanas vingrinājumi, kas ir izometriski izspiedumi, ir vērsti uz jūsu adductoriem vai augšstilba iekšējiem muskuļiem un cirkšņa saites astes galu.

Jums būs nepieciešams salauzt augšstilba taukus un mīksta vidēja izmēra piepūšamā bumba, piemēram, futbola bumba vai bērna bouncy bumba. Apsēdieties ar taisnu muguru un pāris collu attālumā no krēsla atzveltnes.

  • Video: Kā pareizi izgulēties - Imperatora piecas bambusa sievas - Mu JučūnaSeptembris Video: Kā pareizi izgulēties - Imperatora piecas bambusa sievas - Mu JučūnaSeptembris Stingrās krūškurvja muskuļus ir grūti diagnosticēt un ārstēt.
  • Pastāv divu veidu norādes par to, vai kauls ir bojāts vai nav.
  • Kāpēc zobu plāksnīte vairs neturas uz zobiem?
  • Jautājumi un atbildes : Latvijas veselības portāls | medicīnas uzņēmumi | cavy.lv
  • Spēka vingrinājumi presei. Traks abs treniņš, kas liks viņam sadedzināt. Kāju cirtas
  • Kā pateikt, vai jūsu potītes ir salauztas
  • Recenzijas Papildus Sabiedrība kompresija ir nedaudz nopietnāks.
  • Kā pareizi atpūsties un atgūt saspringto krūšu muskuļus - Izmantot

Turiet kājas līdzenas uz grīdas ar kājām pietiekami platas, lai tās varētu ievietot bumbu, lai tā būtu ķīļa starp ceļiem. Līgiet savus adktorus, vienlaikus saspiežot ceļus. Saspiediet un atpūtieties, nepametot bumbu.

SLIMMER OUTER THIGHS in 14 Days (lose thigh fat) - 10 min Home Workout

Sāciet ar vienu 10 atkārtojumu komplektu un katru dienu pievienojiet piecus, līdz sasniegsit trīs 10 komplektus. Plānojiet to, izstiepiet to Sānu dēļi salauzt augšstilba taukus taisnām kājām izstiepj cirkšņa muskuļus. Bet esiet piesardzīgs. Pārāk ātri vai pārāk augstu kāju pacelšana var sasprindzināt jūsu cirkšņa saites vai saasināt jau novājinātās vietas. Apgulieties uz grīdas labajā pusē ar saliektu labo elkoni un pagariniet kājas vienu virs otras.

Video: Kā pareizi izgulēties - Imperatora piecas bambusa sievas - Mu Jučūna 2021, Septembris

Izlīdziniet elkoni un labo plecu un pēc tam nospiediet gurnus un rumpi uz augšu. Cieši turiet pamatni un paceliet kreiso roku uz augšstilba augšdaļas. Nepārvietojiet kājas vai labo roku. Sāciet ar astoņiem līdz 12 atkārtojumiem, apstājoties, kad sajūtat stiepšanos cirkšņā.

Vienkārši turpiniet saspiest

Ritiniet tos gurnus Divpusējie gūžas ruļļi maigi izstiepj jūsu cirkšņa saites un iegurņa pamatni. Guļus plakaniski, seju uz augšu, ar izstieptām kājām. Izlieciet kreiso ceļgalu uz sāniem un uzmanīgi virziet ceļgalu pret grīdu. Ļaujiet tai nokrist, līdz jūs jūtaties stiepjas jūsu adductors un cirkšņa saišu.

salauzt augšstilba taukus labākais pm tauku deglis

Palieciet 15 līdz 30 sekundēs un atlaidiet. Veiciet otro izstiepšanos, pēc tam pagariniet kāju un atkārtojiet ar labo kāju. Dodieties gūžas pārgājienā Gurnu pārgājieni ne tikai izstiepj jūsu iekšējo cirksni, bet arī tonizē jūsu gluteus medius muskuļus, kas palīdz stabilizēt gurnus.

salauzt augšstilba taukus lee novājēšanu fit slaids taisni

Stabili gurni ir īpaši svarīgi, skrienot. Šim vingrinājumam nav nepieciešams īpašs aprīkojums; tomēr ar lētu pretestības joslu jūs to varat padarīt grūtāku. Sāciet ar stāvēšanu ar kājām plecu platumā. Nedaudz salieciet kreiso kāju un paceliet kreiso gurnu uz augšu.

Žāvēšanai nig

Nolaidiet gurnu un atkārtojiet visu 10 atkārtojumu 4d tauku deglis. Pirms sānu pārslēgšanas veiciet 50 atkārtojumu kopsummu vai piecas 10 atkārtojumu kopas. Vai arī citas puses pēc 10 komplekta.

  • Lai cīnītos ar cīņu ar celulītu, ir nepieciešams pareizais ēdiens Zivis ir pareizi novākts, ir nepieciešams sakārtot visu lakricu, ieeļļotu, kūpinātu, taukainu no žurkām.
  • Recenzijas 2 Produkta apraksts Sabiedrība zeķes ir paredzēti, lai palīdzētu cilvēkiem, kam pieredze vairāk nopietnas kāju discomforts, piemēram, mērena tūska un kāju sāpes, bet arī atbalsta ārstniecības vidēja smaguma varikozas vēnas.
  • Kā atbrīvoties no salauztajām vēnām kājās Apmēram 55 procentiem ieviešu un 45 procentiem vīriešu Amerika avienotajā Valtī nepietiekama ain plūma kājā izraia vēnu lūzumu, kāju āpe, kāju nogurumu un āda krāa izmaiņa.
  • Skriešanas Saišu Treniņi -
  • KĀ IEGŪT VIEDTĀLRUŅA FONU, KAS JUMS IR IDEĀLI PIEMĒROTS - TEHNOLOĢIJA
  • Kā atbrīvoties no salauztajām vēnām kājās - Medicīnisks -
  • Skeleta sistēma un kaulu funkcija by Regina Bailey Share on Facebook Share on Twitter Skeleta sistēma atbalsta un aizsargā ķermeni, vienlaikus nodrošinot tā formu un formu.
  • Skeleta sistēmas funkcija un komponenti

Mēģiniet katru dienu veikt gūžas pārgājienus, lai stiprinātu cirkšņa saites. Veltīts domātājs. Smalki burvīgs interneta entuziasts.

Kopējais nemierīgais.

salauzt augšstilba taukus kā izskatās 1 lb svara zudums