Svara zuduma saglabāšana

Gadā publicētajā pētījumā Uzturs atklāja, ka ziņoja sievietes, kuras divus mēnešus dzēra nedaudz vairāk par vienu tasi dienāsamazināts ķermeņa svars, ķermeņa tauki, vidukļa apkārtmērs un ĶMI. Jums nevajadzētu tiekties pēc nesasniedzama rezultāta - mode "heroīna šiks" ar minimālo pieļaujamo ķermeņa svaru beidzās Saskaņā ar Pasaules Veselības organizācijas aplēsēm līdz Žāvēti augļi ir pieņemami. Cik tas maksā? Augļi un ogas Ogas un augļi ir garšīgi un veselīgi.

Labākie ēdieni svara zaudēšanai

Pēc tam, kad jūs zināt, cik daudz jums vajadzētu likt svaru un zaudējat svaru, jums vajadzētu zaudēt svaru pēc svara zaudēšanas diētas saglabāt pareizo svaru. Protams, vairākas reizes pēc nedēļas vai mēneša zaudēšanas svara, un jo īpaši, ja jūs nokļūstat šim vēlamajam kilogramu skaitam, jūs jautājat sev un tagad kā saglabāt svaru?

  1. Kāda ir mana sirdsdarbības zona lai sadedzinātu taukus
  2. Apakšējā novājēšanu bikses

Un, pirmkārt, ja jums ir pacietība un daudz gribasspēku. Tiklīdz jūs sasniegsiet mērķi sasniegt šo kilogramu līmeni, kas nepieciešams, lai saglabātu savu fizisko līniju, nav vērts atgriezties pie tiem neveselīgajiem paradumiem, kas galu galā noveda pie liekā svara un aptaukošanās. Tas nevar būt galvenokārt svara zuduma saglabāšana dēļ: kāda bija milzīgo pūļu izmantošana, lai mainītu mūsu dzīvesveidu un zaudētu svaru, kad mēs pēc tam atgriezāmies pie tiem pašiem paradumiem, kas izraisīja šo liekā svara?

Pamatprincipi

Pamata padomi svara saglabāšanai Saglabājiet veselīgu, sabalansētu un daudzveidīgu uzturu Pat ja esat sasniedzis mērķa svaru, tas nenozīmē, ka jums vajadzētu atstāt diētu. Protams, tas ir jāmaina veselīgiem un veselīgiem paradumiem. Tas ir, tagad galvenais nav turpināt svara zudumu diētu, kuru jūs iepriekš lietojāt ar mērķi zaudēt svaru.

Tagad ir svarīgi pāriet no šīs diētas uz veselīgu un daudzveidīgu uzturu, tas ir pietiekams enerģijas un līdz ar to arī kaloriju patēriņa ziņā, kas jūsu organismam ir nepieciešams katru dienu, bet neņemot vērā pārpalikumu, kas novedīs jūs atkal uz svaru.

Kā to iegūt?

svara zuduma saglabāšana

Vislabākais variants ir vienmēr nodrošināt veselīgus un dabiskus pārtikas produktus: svaigus augļus un dārzeņus, veseli graudi, makaroni, pākšaugi, zivis, liesa gaļa un rieksti.

Novērsiet neveselīgu pārtiku no diētas Ir lietderīgi neiekļaut pārtiku, kas bagāta ar taukiem un cukuriem kas, iespējams, tika patērēti pirms svara zuduma diētas uzsākšanas.

svara zuduma saglabāšana

Parasti, kad diēta ir beigusies, jo īpaši tāpēc, ka mēs esam zaudējuši nepieciešamo svaru un gribējām zaudēt, mēs parasti sākam patērēt pārtiku, kas atkal ir izdalīta diētas laikā. Neapšaubāmi konditorejas izstrādājumi piemēram, maizītes, kūkas, cepumi, cepumi Ir skaidrs, ka nekad nav ieteicams tos pievienot diētai un regulāri tos lietot, bet jā, ir iespējams lietot konditorejas izstrādājumus vai saldumus tikai reizi mēnesī, reizēm.

Eksperta padoms

Izvairieties no alkohola un cukura dzērieniem Šajā svara zuduma saglabāšana tas ir tieši tāds pats kā ar pārtiku, kas bagāta ar taukiem un cukuriem: mēs cenšamies tos novērst no mūsu uztura, jo mēs zinām, ka tie nav piemēroti mūsu svaram vai vai jūs sadedzināt taukus staigājot, bet pēc tam, kad mēs beidzam režīmu, mēs atgriezīsimies pie to patēriņa, dažreiz bez kontroles.

Alkoholiskie dzērieni satur cookie svara zudums kalorijuka mūsu organisms, mēģinot pēc tam novērst svarīgus alkohola daudzumus, izraisa to nogulsnēšanos tauku veidā. Neskatoties uz to, ka tas apdraud mūsu aknu veselību, saistītu traucējumu rašanās ir kopīga, kā tas ir, piemēram, taukainas aknas, alkohola hepatīts un alkohola ciroze.

svara zuduma saglabāšana

Attiecībā uz saldajiem dzērieniem, īpaši bezalkoholiskajiem dzērieniem un iesaiņotām augļu sulām, parasti notiek tas pats: tie satur lielu daudzumu cukuru, kas pārsvarā parasti tiek nogulsnēti tauku veidā. Turpiniet praktizēt regulāru fizisko slodzi Ir arī ierasts, ka, beidzot svara zuduma diētu, mēs sākam aizmirst par fizisko vingrinājumu, lai gan mēs esam pat ieradušies, un mēs to esam praktizējuši ar zināmu regularitāti. Acīmredzot mums jāturpina palikt aktīvi un jāatturas no mazkustīga dzīvesveida, pilnīgs apdraudējums ne tikai mūsu svaram, bet arī mūsu veselībai.

  • Kopējais ķermenis slaids piit x4
  • Labākie ēdieni svara zaudēšanai: 40 ēdieni un dzērieni svara zaudēšanai

Tādēļ ir ieteicams turpināt nodarboties ar sportu katru dienu, vismaz 40 minūtes katru reizi. Citi noderīgi padomi Ir arī citi padomi, kas jums palīdzēs. Tie ir šādi: Jums ir 5 maltītes dienā: Ir ļoti svarīgi un ieteicams sadalīt kaloriju un enerģiju visu dienu, kas palīdz mums kontrolēt ēšanas uztraukumu un mūsu ķermeni pastāvīgi sadedzināt enerģiju.

svara zuduma saglabāšana

Neuztraucieties par savu svaru: Trauksme un stress var novest pie pārēšanās un svara zuduma saglabāšana, kā kontrolēt sevi. Tāpēc neaizmirstiet par savu svaru un vienmēr mēģiniet palikt mierīgā stāvoklī.

svara zuduma saglabāšana

Labs veids ir padarīt jūsu svara kontroli izaicinājumu, bet ne pienākumu. Šis raksts ir publicēts tikai informatīvos nolūkos. Jūs nevarat un nevajadzētu aizstāt konsultācijas ar uztura speciālistu. Mēs iesakām konsultēties ar uzticamo uztura speciālistu.

svara zuduma saglabāšana