Bumbieru formas tauku dedzināšana. Zaudē svaru pareizi: ieteikumi katrai ķermeņa formai

Ieelpot - kājas uz leju, izelpot - kāju celšanās. Bez harmoniski attīstīta top, nomātais reljefs dibens neizskatīsies tik iespaidīgs. Tas ir viedoklis, ka bumbieru var izmantot tūlīt pēc ēšanas, un tas pozitīvi ietekmē. Izvēlne trīs dienas ir vienāda. Augļa nepārspējamas īpašības kalpo zema kaloriju apmēram 45 kcal uz g. Bumbieru diētas galvenie noteikumi Ietverot ikdienas uztura bumbieru ar svara zuduma mērķi, ir jāzina dažas pareizas lietošanas nianses, proti: standarta septiņu dienu svara zuduma kurss nodrošina bumbieru ikdienas lietošanu no 2 līdz 7 gab.

Ēdiens Vai jūs varat mainīt ķermeņa formu?

mj svara zaudēšanas shahs labākais veids kā noņemt zoda tauku

Geralins ir fiziologs vingrinājumiem un sertificēts spēka un kondicionēšanas speciālists. Zāle vienmēr šķiet zaļāka. Pārāk bieži mēs vēlamies tieši pretējo tam, ko mums deva māte daba.

Diy 9kw Sevis iztukšošanas, Tvaika Pirts Ģenerators Mitro Tvaika Pirts

Tas jo īpaši attiecas uz sievietēm un viņu apmierinātību vai to trūkumu ar viņu pašu ķermeņa formu. Tie no mums, kuriem ir vājākas kājas un mazākas aizmugures, bieži vēlas vairāk izliekumu.

Un otrādi, izliektais mūsu vidū parasti ilgojas pēc vaifiem bumbieru formas tauku dedzināšana izskata. Tas viss rada jautājumu: vai ir iespējams pilnībā mainīt savu formu?

pārtikas produkti sadedzina taukus veidot muskuļus 50 svara zuduma padomi

Bet, par laimi, jūs varat radikāli uzlabot savu veselību un savu izskatu ar pareizo vingrošanas kārtību kopā ar pareizu uzturu. Ābolveidīgas sievietes mēdz turēt lieko ķermeņa tauku daudzumu jostasvietā, rokās un krūtīs, un ķermeņa apakšdaļā ir ļoti maz ķermeņa tauku.

Savukārt bumbieru formas sievietes mēdz nēsāt papildu mārciņas ķermeņa apakšdaļā, nevis iegūt jostasvietā vai ķermeņa augšdaļā. Abi ķermeņa tipi izskatās ne tikai ievērojami atšķirīgi, bet katram ir savas atšķirīgās priekšrocības un trūkumi.

Un ko izvēlēties?

Pirmkārt, ābolu bumbieru formas tauku dedzināšana sievietēm ir vieglāk zaudēt svaru nekā bumbieru formas māsām. Tas ir tāpēc, ka tauki, kas uzglabāti vidusdaļā, ir metaboliski aktīvāki. Tie bieži ir priekšteči dzīvībai bīstamiem jautājumiem, piemēram, sirdslēkme, diabēts un insults.

kā es varu slim leju ātri novājēšanu veidi kā valkāt matus

Sirds un asinsvadu sistēmas apmācība ir īpaši svarīga ābolu ķermeņa formai, jo tā var palīdzēt uzlabot sirds veselību, vienlaikus sadedzinot toksiskos ķermeņa taukus. Jebkura ritmiska, atkārtojoša aktivitāte ar zemu triecienu, kas liek ābolam izkustināt visu ķermeni un svīst sviedrus vismaz 20 minūtes, var būt izdevīga.

Tomēr intervāla apmācība ir īpaši efektīva šim ķermeņa tipam. Intervāla apmācība ietver mērenas intensitātes periodu maiņu ar augstu intensitāti.

Autotukums.lv

To var izdarīt ar daudzām aktivitātēm, tostarp: peldēšanu, pastaigām, riteņbraukšanu, distanču slēpošanu un kāpnēm. Viens piemērs tam varētu būt: staigāt ātrā tempā minūtes, pēc tam pārslēgties ļoti ātrā tempā no 30 sekundēm līdz minūtei un turpināt šo procesu visu 30 minūšu treniņa laiku.

Pētījumi liecina, ka mijiedarbojoties ar augstāku un mērenu intensitāti, tauku vielmaiņa palielinās gan laikā, gan laikā pēc treniņu, atvieglojot vairāk kaloriju sadedzināšanu īsākā laikā. Āboliem vajadzētu arī izvairīties no vietas, kas samazina vietas, piemēram, atkārtotus sēdus un krampjus.

Šāda veida vingrinājumi neko nedara, lai sadedzinātu taukus no vēdera, neuzlabo sirds un asinsvadu veselību, un tie pat var izraisīt hroniskas muguras lejasdaļas problēmas. Diemžēl tādi ir vairāk iespējams, ka ar ķermeņa formu ir saistītas ķermeņa tēla problēmas.

Personas Veselības Aprūpe

Tas jo īpaši attiecas uz gadījumiem, kad sievietes cenšas izskatīties kā modeles un slavenības, kurām tas bieži ir ļoti plāni ābolu tipa ķermeņi ar ārkārtīgi slaidām kājām.

Ja bumbieru formas sievietes mēģina panākt šāda veida izskatu, izmantojot diētu un vingrinājumus, viņas, visticamāk, būs bumbieru formas tauku dedzināšana vīlušās. Bumbieri var sagaidīt, ka tie kļūs daudz piemērotāki un tonizētāki, taču nevajadzētu cerēt, ka tie pilnīgi mainīsies formā.

im yoona svara zudums novājēšanu uz leju sēžamvietas

Tas galvenokārt notiek tāpēc, ka augšstilbos, kājās un sēžamvietā uzkrātie ķermeņa tauki ir mazāk metaboliski aktīvi un tāpēc ir grūtāk sadedzināmi. Pretestības apmācība ir viens no labākajiem veidiem, kā bumbieri var pārveidot savas formas, tievējot.

pgf tauku zudums ūdens tukšā dūšā blog svara zudums

Patiesībā, kad sieviešu pretestība trenējas, viņi var pārveidot savu ķermeni liesās, tauku dedzināšanas mašīnās, palielinot seksīgu muskuļu tonusu un samazinot ķermeņa tauku daudzumu.

Sievietēm, kurām ir vairāk muskuļu nekā ķermeņa tauku, ir vieglāk zaudēt svaru un noturēt to. Turklāt, lai mazinātu celulīta izskatu, kas ir izplatīta sūdzība par bumbieru formas sievietēm, ir nepieciešams labāks muskuļu tonuss.

Bieži pieļautās kļūdas, no kurām jāizvairās

Celulīts ir tikai viens vārds ķermeņa taukiem, kas tiek glabāti tieši zem augšstilbu, dibena un gurnu ādas. Vienīgā atšķirība ir tā, ka tauku uzglabāšanas kameru formas dēļ šajā ķermeņa daļā celulītam var būt biezpiena vai apelsīna mizai līdzīgs izskats, it īpaši, ja tas balstās uz vaļējiem nepietiekami attīstītiem muskuļiem.

Tauku zudums 14 dienu laikā (pilns ķermenis) 7 minūšu treniņš mājās

Kad ķermeņa tauki atrodas virs precīzi definētiem muskuļiem, tie ir plakanāki un izskatās daudz vienmērīgāki. Kompleksi ir ķēdes treniņu veids, kas sastāv no ķermeņa veidošanas kustībām piemēram, pietupieni, lēcieni, atspiešanās un vienas rokas rindaskas tiek veiktas ķēdes formātā. Ideja ir veikt vienu vingrinājumu atkārtojumiem un pēc tam iet pēc iespējas mazāk atpūsties nākamajā vingrinājumā.

Šāda veida treniņš saglabā sirdsdarbības ātrumu, atjaunojot vielmaiņu, vienlaikus veidojot un nosakot liesus, skaistus muskuļus. Un, lai gan vingrinājumi dramatiski mainīs bumbieru ķermeņa izskatu, sievietēm ar smilšu pulksteņa līkumiem nekad nevajadzētu gaidīt, ka kādreiz viņiem būs 'izdilis' kājas.

vai kreatīna sadedzināšanas tauki tauku zudumu miegs

Tāpat kā āboli, arī bumbieri pārtaps par sevi piemērotākiem un sportiskākiem variantiem, taču nekad pilnībā nezaudēs savu pamatformu. Vēl viens pretestības treniņa ieguvums ir tas, ka ķermeņa augšdaļas vingrinājumu pievienošana īpaši tie, kas paredzēti muguras augšdaļai palīdzēs radīt līdzsvaru viņu rāmī, padarot viņu ķermeņa augšējo un apakšējo daļu proporcionālu. Vienu reizi, kad bumbieri var sagaidīt formas izmaiņas, ir pēc menopauzes, kad samazināsies estrogēna līmenis atbildīgs par tauku uzkrāšanos apakšējās ekstremitātēs.

Šajā dzīves posmā daudzas sievietes tomēr ievēro tendenci vairāk ķermeņa tauku uzglabāt vidū un mazāk zem vidukļa.

Kā noņemt augšstilba iekšējo daļu

Dedzinošās sajūtas, kas jūtamas slodzes laikā, ir lokalizēta muskuļu noguruma, nevis lokālas tauku dedzināšanas rezultāts. Neskatoties uz to, ka neviena vingrinājumu kārtība vai diētas plāns nevar mainīt dabas iecerētos pamatus, šo pamatstratēģiju ievērošana var palīdzēt sievietēm kļūt par vispiemērotākajām un pasakainākajām viņu ābolu vai bumbieru formas versijām.

Tikai tad, kad sievietes var pieņemt un pieņemt to, kas viņi ir un netērēt laiku un enerģiju tam, kas, viņuprāt, vajadzētu būtviņi var sākt savu unikālo veselības un skaistuma versiju.