Cik ilgi ir tauku dedzināšanas zonā. Seši produkti, kuri palīdzēs tev ātrāk atgūt plakanu vēderu - cavy.lv

Bet vairāki neseni pētījumi, kas veikti dažādās pasaules laboratorijās, ir parādījuši, ka ģenētika šeit ir iesaistīta tikai daļēji - lielākā mērā tauku uzkrāšanās sadalījums ir atkarīgs no dzīvesveida un uztura. Bet kāpēc? Šī ir unikāla metode, ar kuras palīdzību tiek izmantoti pacienta paša audi — tauki un cilmes šūnas. Jums pat var būt slaida figūra, bet vēders nodevīgi izvirzās uz priekšu, kas ļoti izjauc daiļo dzimumu. No sevis varu teikt, ka nekad neesmu ieguvis tik daudz kā tad, kad gatavojos maratonam.

Video: Ginekoloģiskās injekcijas - sievietes veselībai, pārliecībai, labsajūtai! Kādu dienu, kamēr es sporta zālē skrēju uz skrejceliņa, personīgais treneris vērsās pie blakus esošā cilvēka, lai dalītos ar dažiem padomiem.

Cilmes šūnu reinjekcijas plastikas ķirurģijā

Varbūt vispopulārākais mīts par vingrinājumiem ir tas, ka pastāv īpašs sirdsdarbības diapazons, kurā jūsu klientiem ir jāveic vingrinājumi, lai sadedzinātu taukus. Visu laiku dzirdu, ka fitnesa speciālisti saviem klientiem saka, ka nedrīkst vingrot augstāk par noteiktu sirdsdarbības ātrumu, it kā cilvēkiem būtu slikti ātri skriet vai braukt ar velosipēdu.

cik ilgi ir tauku dedzināšanas zonā sagatavošana h apdegumus tauku

Mērķa sirdsdarbība ir kļuvusi par cik ilgi ir tauku dedzināšanas zonā frāzi. Vai esat kādreiz domājis, vai jūsu klientiem tiešām ir jāvingro noteiktā sirdsdarbības zonā, lai zaudētu taukus?

cik ilgi ir tauku dedzināšanas zonā 80 dienu svara zudumu izaicinājums

Un kas notiek, ja viņi dodas prom no šīs zonas? Degvielas lietošana vingrinājumu laikā Klienti fiziskās aktivitātes laikā enerģijas iegūšanai izmanto gan taukus, gan ogļhidrātus, un šie divi kurināmais nodrošina šo enerģiju slīdošā mērogā.

Vingrojot ar ļoti zemu intensitāti piemēram, ejottauki veido lielāko enerģijas daļu. Tā kā slodzes intensitāte palielinās līdz laktāta slieksnim vingrinājumu intensitāte, kas apzīmē pāreju starp gandrīz tīri aerobiem vingrinājumiem un vingrinājumiem, kas ietver ievērojamu anaerobo ieguldījumu; tiek uzskatīta arī par visaugstāko ilgtspējīgo aerobo intensitātitauku ieguldījums samazinās, savukārt ieguldījums no ogļhidrātiem palielinās. Daļēji tas notiek tāpēc, ka ķermenis tagad vairāk paļaujas uz glikogenolīzi un glikolīzi, lai apmierinātu lielāku enerģijas ATP reģenerācijas pieprasījumu, un tāpēc, ka augstākās intensitātes līmeņos samazinās taukskābju piegāde vingrinošajiem muskuļiem.

Tauku dedzināšanas zona

Vingrojot tieši zem laktāta sliekšņa, klienti pārsvarā lieto ogļhidrātus. Kad vingrinājumu intensitāte ir palielinājusies virs laktāta sliekšņa, ogļhidrāti kļūst par vienīgo enerģijas avotu. Ja klienti vingro pietiekami ilgi 1, 5—2 stundasviņu muskuļu ogļhidrātu glikogēna saturs un glikozes koncentrācija asinīs kļūst zema.

Šis metabolisma stāvoklis apdraud muskuļu izdzīvošanu, jo ogļhidrāti ir muskuļiem ieteicamākā degviela.

Vai jūs pastaigājat tauku sadedzināšanas zonā? Kamēr kāds treniņš var sadedzināt kalorijas, pēkšņa pastaiga 45 minūtes mobilizē ķermeni, lai iegremdētu tauku rezerves un sadedzinātu taukus. Staigulīši var sasniegt šo intensitātes intensitāti, kas izmanto vairāk tauku kā degvielu. Tauku degšanas zona Tauku sadedzināšanas zona tiek sasniegta, kad jūs intensīvi trenējat, kad jūsu sirdsdarbības ātrums ir no 60 līdz 70 procentiem no jūsu maksimālās sirdsdarbības ātruma. Sirds ritma diapazons šai zonai atšķiras atkarībā no jūsu vecuma.

Ja ogļhidrāti nav pieejami, muskuļi ir spiesti paļauties uz taukiem kā degvielu. Tomēr, lai arī tikai neliels tauku daudzums tiek izmantots, ja vingrojot tieši zem laktāta sliekšņa, kaloriju patēriņa likme un kopējais iztērēto kaloriju skaits ir daudz lielāks nekā tas ir, kad trenējas ar zemāku intensitāti, tāpēc arī kopējais izlietoto tauku daudzums ir lielāks.

Svarīgi ir enerģijas patēriņa rādītāji, nevis tikai enerģijas patēriņa procenti no taukiem. Tas nozīmē, ka visaugstākais tauku patēriņš fiziskās slodzes laikā rodas, ja klienti strādā ar smagu aerobo intensitāti, kas parasti atbilst laktāta slieksnim. Lai zaudētu taukus, jums nav jāizmanto tauki Tā kā klienti, trenējoties ar lielu intensitāti, lieto tikai ogļhidrātus, vai tas nozīmē, ka, ja viņi skrien ātri vai piedalās augstas intensitātes iekštelpu riteņbraukšanas klasē, viņi neatbrīvosies no šī pūžņa vēdera?

Ir produkti, kuri veicina tauku uzkrāšanos vidukļa apvidū un ir tādi, kuri — gluži pretēji — palīdz taukus sadedzināt.

Protams, nē. Neskatoties uz to, ko domā lielākā daļa cilvēku, jūsu klientiem treniņa laikā nav pat jālieto tauki, kā sadedzināt papildus taukus uz keto zaudētu taukus no jostasvietas. Vai esat kādreiz redzējuši tauku sprinteri?

cik ilgi ir tauku dedzināšanas zonā cik daudz svara zudums apstājas mēnešreizes

Sprinteri galvenokārt trenējas anaerobi, treniņos nekad nelietojot taukus. Tomēr viņi joprojām ir ļoti tievi. Ogļhidrāti faktiski ir muskuļu vēlamā degviela fiziskās slodzes laikā.

Vai skriešana patiešām ir efektīva svara zaudēšanai?

Pie intensitātes, kas zemāka par laktāta slieksni, lielākā daļa tauku, kas tiek izmantoti kombinācijā ar ogļhidrātiem, ir intramuskulāri triglicerīdi sīki tauku pilieni jūsu muskuļos. Tas ir tāpēc, ka fiziskās slodzes laikā, kad muskuļu kontrakcijai nepieciešams ātri reģenerēt ATP, efektīvāk ir lietot taukus, kas fiziski ir tuvāk mitohondrijiem.

Lai izmantotu tauku taukus taukus uz klienta jostas vietām un augšstilbiembrīvās taukskābes vispirms jāpārvada uz mitohondrijiem, kur tās varētu oksidēties.

Pie kāda pulsa ir tauku dedzināšana Jūs aprēķinājāt savas sirdsdarbības zonas, aprēķinājāt sirdsdarbības ritmu miera stāvoklī un tā maksimālo frekvenci.

Taukaudi tiek sadedzināti pēcoperācijas stundās, kamēr klienti sēž pie galdiem vai uz dīvāna. Tauku un svara zaudēšanai vissvarīgākā ir atšķirība starp jūsu klientu iztērētajām kalorijām un patērēto kaloriju skaitu. Tauku un svara zaudēšana patiesībā ir saistīta ar daudz kaloriju sadedzināšanu un patērēto kaloriju skaita samazināšanu.

cik ilgi ir tauku dedzināšanas zonā noom svara zuduma trenera pārskats

Lai zaudētu svaru, ir mazsvarīgi, vai fiziskās aktivitātes laikā sadedzinātās kalorijas nāk no taukiem vai ogļhidrātiem. Cilvēki kļūst labākas tauku dedzināšanas iekārtas, uzlabojot viņu muskuļu metabolisma profilu.

Efektīvi kardio vingrinājumi. Kardio un svara apmācība svara zaudēšanai un pareizai uzturam

Viens no izturības treniņu raksturīgajiem pielāgojumiem ir tas, ka metabolisms tiek novirzīts no ogļhidrātiem un uz lielāku atkarību no taukiem ar tādu pašu vingrinājumu intensitāti. Tādējādi, jo piemērotāki būs jūsu klienti, jo labāk viņi kļūs, sadedzinot taukus ar vienādu vingrinājumu intensitāti. Degvielas patēriņa pāreju no vairāk tauku un mazāk ogļhidrātu uz vairāk ogļhidrātiem un mazāk tauku sauc par krosovera koncepciju, precīzi sadalot degvielu atkarībā no krustojuma starp vingrinājumu intensitāti ar lielāku intensitāti, kas veicina ogļhidrātu lietošanu un izturības treniņiem.

Degvielas lietošana pēc vingrinājumiem Augstas intensitātes vingrinājumi ne tikai sadedzina vairāk kaloriju tādā pašā laika posmā kā zemas intensitātes vingrinājumi jo kaloriju patēriņš ir lielāksbet arī augstas intensitātes vingrinājumi izraisa lielāku metabolisma palielināšanos pēcspēles laikā.

';html+=c.DOC_H1.slice(0,1).toUpperCase()+c.DOC_H1.slice(1);html+='

Phelain et al. Lielisks veids, kā klienti var veikt augstas intensitātes vingrinājumus un samazināt ķermeņa tauku procentuālo daudzumu, ir treniņi ar intervālu, kas sadala darbu ar atpūtas periodiem. Intervāla apmācība ne tikai ļauj klientiem ātri uzlabot savu fizisko sagatavotību; tas ir arī efektīvāks par nepārtrauktu vingrinājumu, sadedzinot daudz kaloriju fiziskās slodzes laikā un palielinot klientu pēcspēles vielmaiņas ātrumu. Tāpat Laforgia et al.

Vai jūs pastaigājat tauku sadedzināšanas zonā?

Lai iegūtu labāku tauku sadedzināšanas efektu, intensitātei var būt jābūt ļoti lielai, jo Malatesta et al. Talanian et al. Protams, visu šo cik ilgi ir tauku dedzināšanas zonā veidu treniņu laikā pacienta sirdsdarbības ātrums pārsniegs tradicionālo tauku sadedzināšanas zonu. Vairumam veselīgu cilvēku, kuriem nav sirds slimību, vingrošana pie gandrīz maksimālā līmeņa HR ir ne tikai droša; ir arī jāuzlabo sirds un asinsvadu sistēmas darbība un jākļūst patiešām piemērotai.

Lai arī ne visi klienti ir elites sportisti, intensīvāki vingrinājumi var gūt labumu no tiem, kuri nav. Tātad jūsu klientiem, kuri vēlas sadedzināt taukus un zaudēt svaru, augstas intensitātes vingrinājumi sadedzinās vairāk kaloriju gan treniņu laikā, gan pēc tiem, kā arī palielinās muskuļu spēju lietot taukus.

Un pasaki klientiem, ka nav jāuztraucas par uzturēšanos tauku dedzināšanas zonā, jo tāda nav. Vienkārši pasakiet viņiem, ka viņiem vienkārši ir nepieciešams kaloriju daudzums, lai pārsniegtu patērēto kaloriju daudzumu.

Thorium: An energy solution - THORIUM REMIX 2011

Tauku zaudēšanas stratēģijas Lai palielinātu klientu tauku zaudēšanu, izmēģiniet šos treniņus: Iet grūti Intervāla treniņš īsā laikā sadedzina daudz kaloriju un stundu laikā pēc treniņa uztur paaugstinātu vielmaiņas ātrumu.