Hiit labākais tauku deglis

Pirms masāžas sākuma ir vērts apsildīt muskuļus un ādu. Mēs veltām vingrošanai minūtes. Uzkodas: 2 ēdamkarotes sūkalu olbaltumvielu, 1 ēdamkarote olbaltumvielu. Pabeigt masāžu arī viegli, sirsnīgas kustības, kas nomierinās ādu un muskuļus. Diētas plāns svara pieaugumam Uzturvērtība: kalorijas, 60 grami šķiedrvielu, grami olbaltumvielu, grami ogļhidrātu. Šeit ir saraksts ar labākajiem produktiem.

Palieliniet pretestības apmācību Vismaz divas dienas nedēļā piedalās ķermeņa, muskuļus stiprinošās aktivitātēs var palīdzēt sadedzināt kalorijas, samazināt tauku masu, un stipriniet augšstilbus. Kāju nostiprināšanas atslēga bez palielinājuma ir turēt atkārtojumus augstu vismaz 15 atkārtojumi vienā komplektā. Veiciet trīs katra vingrinājuma kārtas ar minimālu atpūtu starp katru kustību.

Kāpēc tauki tiek atlikti uz rokas

Piemēram, satveriet dažas hanteles un veiciet lunges ar bicepsa čokurošanos vai tupus ar augšējo plecu presi. Veiciet ķermeņa svara tupus Ķermeņa svara tupus, kas tupē, izmantojot jūsu ķermeņa svaru kā pretestību, sadedzina kalorijas, stiprina kāju muskuļus un tonizē augšstilbus.

Turklāt jūs varat tos izdarīt jebkurā vietā un laikā.

Ghazārieši iesaka sākt ar 25 ķermeņa svara squats, divas reizes dienā kopā Jūs varat tupēt, skatoties televizoru mājās vai pēc kāpšanas pa kāpnēm darbā.

Ja esat gatavs vēl lielākam izaicinājumam, izmēģiniet šo 30 dienu svērto tupēšanas izaicinājumu. Apstrādājiet augšstilbus Bouzinova saka, ka augšstilbiem ir grūti sasniegt mērķi, un vingrinājumi, kas tos tonizē, ir nedaudz neveikli.

hiit labākais tauku deglis

Daudzi cilvēki tos izlaiž pavisam. Bet, ja jūs jūtaties smieklīgi, veicot treniņus sporta zālē, dariet tos ērtāk savās mājās. Tas darbojas jūsu augšstilba iekšējā un ārējā daļā, kā arī izspiež pilnīgi tonizētu izskatu. Izmēģiniet līdzsvara darbu Jūs varat veikt līdzsvara darbu mājās vai sporta zālē.

Kāpēc tauki uzkrājas uz vēdera?

Viņa saka, ka labs solis, lai izmēģinātu, ir Bosu bumbas pacelšana ar vienu kāju vai visa treniņa veikšana smilšainā pludmalē, lai patiešām pārbaudītu līdzsvaru. HIIT kardio Sirds un asinsvadu vingrinājumi sadedzina kalorijas un stiprina sirdi.

Tas arī palīdz samazināt ķermeņa tauku daudzumu. Iekļaujot gan augstas intensitātes intervāla treniņus HIITgan kardio līdzsvara stāvoklī vispārējā vingrinājumu plānā, tas palīdzēs samazināt kopējo ķermeņa tauku daudzumu un tonizēt augšstilbus.

hiit labākais tauku deglis

Lai sasniegtu modernāku treniņu un samazinātu kaloriju daudzumu, apsveriet iespēju savam fitnesa plānam pievienot vienu metabolisma kondicionēšanas sesiju. CDC iesaka pieaugušajiem katru nedēļu jāveic hiit labākais tauku deglis minūtes vidējas intensitātes aerobās aktivitātes vai 75 minūtes intensīvas intensitātes aerobās aktivitātes.

hiit labākais tauku deglis

Apvienojiet gan mērenas, gan enerģiskas aerobās aktivitātes, lai iegūtu kopējo ķermeņa treniņu. Piezīme par svara zaudēšanu Svarīgi ņemt vērā, ka fiziskās sagatavotības uzlabošana nenozīmē svara zaudēšanu.

hiit labākais tauku deglis

Bet, ja mērķis ir arī plānāks un ķermeņa sastāva maiņa, jums būs jāsadedzina vairāk kaloriju nekā patērējat. Daudzi no iepriekšminētajiem treniņiem sadedzinās kalorijas un vienlaikus stiprinās muskuļus.

hiit labākais tauku deglis

Atcerieties, ka svara zaudēšana lēnām un vienmērīgi ir labākais veids, kā laika gaitā zaudēt svaru. Slimību kontroles un profilakses hiit labākais tauku deglis CDC iesaka zaudēt apmēram vienu līdz divas mārciņas nedēļā.

Cilvēki, kas to dara, biežāk nespēj samazināt svaru.

  1. Kā slaids viduklis un gurniem
  2. Bieži uzdotais jautājums, ko man jaunie klienti uzdod katra gada sākumā, ir kādi ir labākie treniņi svara zaudēšanai un tauku sadedzināšanai?
  3. Vingrinājumi uz pakāpiena platformas mājās. Vingrinājumi soli aerobikai

Svarīgi ir arī izvairīties no ekstrēmas diētas, kas pilnībā izslēdz vienu pārtikas produktu grupu, piemēram, ogļhidrātus, vai ir ar ļoti zemu kaloriju daudzumu, atzīmē Bouzinova. Un svara zaudēšanas priekšrocības pārsniedz estētiku.

Saskaņā ar Šeit ir daži zinātnes atbalstīti padomi, kā zaudēt svaru veselīgā veidā: Dzeriet daudz ūdens, īpaši pirms ēšanas. Brokastīs ēdiet olas, nevis graudus. Izlasiet pārtikas etiķetes, lai samazinātu pievienotā cukura daudzumu.

HIIT treniņi mājās

Vai meklējat vairāk? Šajā rakstā ir daudz praktisku padomu, kā zaudēt svaru. Apakšējā līnija Lai nostiprinātu un tonizētu augšstilbus, jums būs jāveic vingrinājumi, kā izdomāt savu svara zaudēšanas veids saistīti ar kājām.

Ja svara zaudēšana ir arī mērķis, uztura izmaiņas kopā ar izturību un aerobo vingrinājumu palīdzēs zaudēt taukus, iegūt muskuļus un uzlabot vispārējo fizisko sagatavotību.

Sazinoties ar: Par mājas darbiem uz pakāpiena platformas svara zaudēšanai.