Kāda ir mana mērķa tauku dedzināšanas zona,

Saskaņā ar Starptautiskā žurnāla "Sports Nutrition and Exercise Metabolism" , sportistiem ieteicams pakāpeniski zaudēt svaru ar nedēļas likmi 0,7 procenti lēns samazinājums. Autors: Lana Erickson Lana Eriksone ir 22 gadus veca žurnāliste. Jums ir nepieciešams dzert vismaz 2 litrus ūdens dienā. Ķermenis izmanto mūsu muskuļos uzglabāto kreatīnfosfātu un adenozīna trifosfātu ATP , lai iegūtu ātru enerģijas avotu. To var veikt jebkurā stāvoklī un veikt pēc ūdens procedūrām — dušas vai vannas.

Kā zaudē svaru pro velosipēdisti? Daudzi profesionāļi rūpīgi skaita kalorijas un sver ēdienu, lai nodrošinātu, ka viņi uzņem tikai nepieciešamo degvielu, lai treniņos un sacīkstēs darbotos labi.

  1. 25 novājēšana. Kā es nolēmu par sevi, ka ir pienācis laiks zaudēt svaru
  2. Kā noņemt papildu vēdera tauku
  3. Masāža notievēšanai: veidi un tehnika
  4. Ko nozīmē opcijas vingrinājums. 7 atslābināšanās vingrojumi saspringtajiem — Santa
  5. Viens no vienkāršākajiem kardio treniņu veidiem — skriešana.
  6. Skrējiens aiz polārā loka pa baso Septembris

Tipisks ikdienas paradums ir ēst sabalansētas brokastis, braukt pusdienās, izmantojot enerģijas produktus, un pēc tam ieturēt agru galveno maltīti. Bet vai tikai diētas manipulācijas var efektīvi ietekmēt jūsu treniņu?

Tātad, Džeimss, būdams Team Sky galvenais uztura speciālists, kā tu lieto diētu kopā ar treneriem un treniņiem, lai braucēji varētu reāli zaudēt svaru?

Jo tas ir viens no svētajiem riteņbraukšanas graudiem, vai ne? Vai jaudas un svara attiecība, t. Tātad, kādi paņēmieni? Galu galā tas atgriežas pie enerģijas bilances. Tātad, ja cilvēki vēlas zaudēt svaru, viņiem ir jāizmanto vairāk enerģijas, nekā viņi faktiski izmanto. Protams, grūtības ir tādas, ka šie puiši sešus mēnešus trenējas pīķa s eason pasākumam, tāpēc tam ir jābūt savlaicīgam, un jūs nevarat zaudēt svaru pārāk ātri un pārāk agri, vai arī jūs izdegsit, tāpēc tas drīzāk ir pakāpeniska pieeja.

Vai skriešana patiešām ir efektīva svara zaudēšanai?

Mēs cenšamies sešus mēnešus. Mēs identificējam svara zaudēšanas mērķu veidus, kurus mēs vēlamies noteiktā sezonas laikā. Bet, protams, pirmajā kāda ir mana mērķa tauku dedzināšanas zona ir iesaistīts treneris un braucējs, un sezonas plānā mums ir vajadzīgi īstie laiki, ja mēs esam vai pareizās nedēļas dienas pat līdz līmenim, kurā mēs cītīgi trenējamies. Vai arī dienās, kad intensitāte nav tik liela, un uzpampis grūti kuņģa svara zudums varētu atļauties atļauties kaloriju deficītu tajās dienās.

Tāpēc es domāju, ka tā ir maltīte pa ēdienam, ikdienas pieeja. Un mēs to darām katru nedēļu. Un septiņu dienu laikā jūs izveidojat kaloriju deficītu cit.

kāda ir mana mērķa tauku dedzināšanas zona

Popping Katru mēnesi jūs izveidojat savu kaloriju deficītu, un pēc tam lēnām, bet noteikti to apēdat, un, cerams, jūs sasniegsiet sezonas labāko formu jūsu labāko sacensību pirmajā dienā.

Es domāju mājās.

25 novājēšana. Kā es nolēmu par sevi, ka ir pienācis laiks zaudēt svaru

Es domāju, es zinu, lielā tūrē, jo dehidratācija un Stuffrider tiek svērtas katru dienu, jo, protams, ir svarīgi saglabāt līdzsvaru, it īpaši no hidratācijas viedokļa. Ne pārāk daudz zaudēt, bet sakiet, ka atradāt autovadītāju, kurš patvaļīgi zaudēja divus kilogramus, vai šis vadītājs būtu jāsver katru dienu, vai tas būtu ik pēc pāris dienām?

Kā jūs rīkotos šajā lietu pusē? Es domāju, ka šie puiši nav roboti, jūs zināt, ka viņi ir arī cilvēki. Un jums ir jāizturas pret viņiem kā pret cilvēkiem, tie nav roboti. Tātad tas viss patiešām atgriežas tajos intensīvajos gadalaikos, kad mēs to vēlamies darīt. Un intensīvā posmā, kas varētu būt piecas, sešas, septiņas, astoņas nedēļas, nav nekas neparasts, ka autovadītāji katru rītu un nakti sver sevi.

Un mēs pat to mudinām.

Velosipēdistu diēta, lai zaudētu svaru - meklējiet risinājumus

Jo biežāk viņi to dara, jo vairāk mēs uzzinām, kā viņi reaģē uz dažādiem. Bet vēl svarīgāk, jo vairāk viņi mācās. Un, kad viņi ir iemācījušies un uzņemas par to atbildību, tas ir patiešām reāls progress - es domāju, parasti, ņemot vērā pašu diētu, es domāju, ka jūs domājat, ka tas nozīmē, ka attiecībā uz olbaltumvielām un ogļhidrātiem jūs palielināt olbaltumvielu daudzumu, samazināt ogļhidrātu daudzumu?

Es domāju, kāda veida vai permutācijas jūs izmantojat?

Polārās cilpas darbības izsekošanas pārskats - Iešana - 2021

Es domāju, kāda ir zinātne, kas ir labākais veids, kā zaudēt svaru? Jo ir tik daudz minējumu par šo konkrēto tēmu. Nu, es domāju, ka jūs iesitāt naglu pa galvu. Mēs to esam apsprieduši 20 gadus. Un vēl ilgāk. Tas noteikti bija manā karjerā, - jā.

Es domāju, ka Un varbūt ar zemu ogļhidrātu diētu. Vai faktiski ievērojot periodisku ogļhidrātu diētu, jūs sakāt, ka katru dienu vienmēr ir daudz olbaltumvielu.

Un tas, kā jūs manipulējat ar enerģijas bilanci, ir manipulēšana ar ogļhidrātu uzņemšanu. Un tur jūs ierobežotu ogļhidrātu daudzumu. Bet olbaltumvielas vienmēr paliek nemainīgas. Un es domāju, ka lielākā daļa vingrojumu zinātnieku mūsdienās piekristu augsta proteīna diētas svara priekšrocībām. Tātad, vingrinājumā mēs izmantotu daudz zinātnes, sūkalu olbaltumvielu piedevas. Advanced Isolate Protein, kas ir mūsu velosipēdos.

Kardio treniņš - ne tikai tauku dedzināšanai. 3 patiesības par treniņiem - cavy.lv

Vienas nakts laikā olbaltumvielas, kas mums ir pirms gulētiešanas. Man ir produkts Whey 20, kas ir gandrīz kā olbaltumvielu želeja. Mēs to diezgan daudz izmantotu velosipēdiem.

kāda ir mana mērķa tauku dedzināšanas zona

Tāpēc, ja paskatāmies uz autovadītāju, viņiem, iespējams, vajadzēs patērēt g olbaltumvielu dienā, kāpņu kāpšanas mašīna tauku zudums, mēs centīsimies to uzsvērt ēšanas laikā, ne tikai ērtības, bet arī kvalitātes dēļ, jo daudzi no šiem olbaltumvielu produktiem ir bagāti ar reālām galvenajām aminoskābēm. Un visi autovadītāji to pērk, es domāju, viņiem šie produkti patiešām patīk.

Un vēl kāda ir mana mērķa tauku dedzināšanas zona, viņi redz tā priekšrocības. Zaudējiet nedaudz svara, nedaudz uzlabojiet velosipēda efektivitāti, un kādi ir divi galvenie padomi, lai kāds to aplūkotu, lai viņi varētu droši un efektīvi zaudēt svaru?

Tāpēc noteikti nezaudējiet vairāk par mārciņu nedēļā daudz ātrāk, bet tieši tad parasti sākas problēmas. Tāpēc es teiktu lēnām un pamazām.

Pēc manām domām un pētniecības un prakses pieredzes, izmantotā uztura stratēģija ir tā, kas satur vairāk olbaltumvielu nekā patērē vispārējā populācija; un noteikti mazāk ogļhidrātu nekā tas, ko esat pieradis lietot. Bet pārliecinieties, ka šo svarīgo treniņu laikā patērējat ogļhidrātus. Un pārliecinieties, ka sacensību dienā to lietojat pats. Un es domāju, ka princips, kas to visu apvieno, ir šī koncepta degviela algotam darbam - labi - citiem vārdiem sakot, ja jums ir gara, grūta diena seglos, degviela tam.

Skriešana - Tauku dedzināšana.

Un, ja seglos nav ilga, grūta diena, tad tam nav degvielas. Džeimss Mortons, liels paldies. Galvenie padomi, paldies. Nu, daži patiešām interesanti, intriģējoši punkti, kas, manuprāt, izgaismos komentāru sadaļu.

Samazinot ķermeņa tauku saturu

Un, ja vēlaties piedalīties, atstājiet savus komentārus zemāk. Ja vēl neesat abonējis GCN, varat to izdarīt, jebkurā ekrāna vietā noklikšķinot uz globusa. Tas ir pilnīgi bez maksas, un tādā veidā jūs nepalaidīsit garām vēl vienu GCN rakstu. Nu, lai uzzinātu vairāk video par uzturu, kā vienkārši noklikšķināt šeit, lai uzzinātu, cik daudz kaloriju jūs sadedzināt, braucot ar velosipēdu, Team Sky slepenie uztura padomi.

Vai skriešana patiešām ir efektīva svara zaudēšanai? - Keto Guru

Neaizmirstiet arī patikt un kopīgot šo rakstu. Cik daudz man vajadzētu pārvietoties dienā, lai zaudētu svaru?

kāda ir mana mērķa tauku dedzināšanas zona

Tā vietā veiciet lēnu, bet garu braucienu reizi nedēļā, īpaši sezonas sākumā. Garie braucieni līdz sešām stundām sadedzinātdaudztaukiun dod jums labu izturības bāzi vēlākai sezonai.

Atcerieties, ka pat 30 minūtesriteņbraukšanavar jums palīdzētzaudēt svaru, it īpaši, ja jums iet grūti.

Skriešana - Tauku dedzināšana. | Sports, fitness, ekstrēms | cavy.lv

Un vēl viena laba ziņa ir tā, ka, ja velosipēds ir jūsu vienīgais mērķis, svara zaudēšana, saglabājot veiktspēju, padarīs jūs ātrāku. Jā, tāpēc, piemēram, 75 mārciņu braucējs, braucot ar velosipēdu pa garu kalnu, faktiski nokļūtu virsotnē par minūti ātrāk, ja viņš zaudētu tikai 2 mārciņas - jā, un, ņemot šo piemēru līdz galam, atšķirības ir milzīgas.

Tātad 90 mārciņu braucējs ietaupīs gandrīz piecarpus minūtes, ja viņiem izdosies zaudēt 10 mārciņas tieši tādos pašos apstākļos, vai tad labākie ir svara zaudēšanas veidi? Nu, šeit ir pieci ātri un vienkārši padomi, kas jums palīdzēs to izdarīt.