Kādi ir tauku dedzināšana pārtiku. Ēdiens no rīta. Padomi par pareizu uzturu un diētu katru dienu

Tātad, pirms jūs redzat izvēlne nedēļu, lai sadedzinātu taukus, jums precīzi jāzina, kāpēc jums jāievēro šī diēta. Šo zarnu tīrīšanu ieteicams veikt katru mēnesi. Enerģijas kokteilis no dabiskā jogurta kā opcija - kefīrs, piens , banāni, šokolāde, ķirši. Siltums un tvaiks attīra poras, veicina ādas elpošanu, paātrina vielmaiņas procesus un šūnu darbību.

Lai gan miega prasības atšķiras, no septiņām līdz deviņām miega stundām parasti ir labs īkšķis. Varbūtība, ka beidzas ar novājēšanu polo krekli nakts cravings palielinās eksponenciāli katru nākamo stundu dienā, kad jūs paliekat nomodā.

Recepte uz tauku zaudējumu Tagad, kad man ir ietverti 8 noteikumi par tauku zudumu, zemāk ir recepte zaudēt tauku: Apmācības kārtībā izmantojiet svara treniņu kā galveno uzdevuma formu: ja jūs sākat lietot, trīs reizes nedēļā veiciet pilnu ķermeņa svara apmācību; kā pirmdienās, trešdienās un piektdienās ja jūs tikko sākat, lūdzu, apmeklējiet manu rakstu, lai sāktu kultūrists. Jūs varat mēģināt eksperimentēt pirmās lietām no rīta tukšā dūšā, lai vēl vairāk paātrinātu tauku zudumu pieaugumu.

Galvenais ir saglabāt pienācīgu hidratāciju ar lielu daudzumu ūdens pirms, pēc un pēc treniņa. Dodiet tai četru nedēļu izmēģinājumu un, ja jūs vienkārši nejūtas labi vai tas nav praktiski atkarīgs no jūsu grafikatad vienkārši vilciens jebkurā izdevīgā laikā, dienas laikā.

Ja jūs spējat veikt svara treniņu no rīta, pēc tam 40 minūtes no svara un tikai 10 minūtes no vieglas velosipēdistu brauciena pēc tam, lai izlaistu pienskābi jūsu sistēmā. Lietojiet kardiogēzi dienās, kad pirmās lieta neuzņemat svaru no rīta tukšā dūšā.

Atkal galvenais ir palikt labi hidratēts. Arī ierobežojiet sevi ne vairāk kā 40 minūtes. Ja jūs jau kādu laiku strādāties ar kardio, iemet ķermeņa līknes bumbu, lai saglabātu to spriestu un tādējādi pielāgotu šajā gadījumā, lai saglabātu aerobo aktivitāti, dedzinot taukus. Jūs varat sajaukt ķermeni, veicot 2 nedēļas no 20 sirds kardio, tad divas nedēļas no 30 minūtēm un pēc kādi ir tauku dedzināšana pārtiku 2 nedēļām 40 minūtes. Pēc pēdējām divām nedēļām atkārtojiet sešu nedēļu ciklu.

Bet, kā parasti, rijība neiet bez pēdām. Pārēšanās notiek uzkrāšanos lieko kaloriju organismā, viņiem nav laika, lai jāsadedzina.

Daudzi cilvēki to atstāj novārtā, un tādēļ nav nekādu labumu no aerobikas nodarbībām. Tātad, kamēr jūs saglabāt savu sirdsdarbības ātrumu šajā līmenī, plus vai mīnus 10 sitieniem minūtē, jums būs dedzināšana tauku. Kalkulators jūsu sirds ritmu šeit. Ēd 5 līdz 6 ēdienreizes dienā. Lūdzu, apmeklējiet manu ēdināšanas lapu, lai iegūtu vairāk informācijas par uzturvērtības informāciju.

Izmantojiet labas kultūristiskās piedevas: izmantojiet labu vairāku vitamīnu un minerālvielu formulu kopā ar proteīna piedevu.

kādi ir tauku dedzināšana pārtiku

Vairāku vitamīnu un minerālvielu formulas iemesls ir izvairīties no uzturvielu trūkuma. Es izmantoju zīmolu Eclipse Complex Augļi: greipfrūti, persiki, plūmes, apelsīni, āboli, melones, mandarīni, arbūzi, citroni.

Dārzeņi: kāposti, burkāni, selerijas, gurķi, rāceņi, tomāti, ķirbis, bietes, redīsi. Raudzēts piens: kefīrs, jogurti, jogurts, biezpiens.

Kāda ir diēta bez ogļhidrātiem

Dienas likmē ir jāiekļauj zaļā tēja, jo tai ir arī negatīvs kaloriju saturs, pateicoties sastāvā esošajiem alkaloīdiem: nofilīns, kofeīns, paraksantīns, ksantīns, hipoksantīns. Zinātnieki ir pierādījuši, ka zaļā tēja novērš ļaundabīgu audzēju attīstību, uzlabo sirds muskuļa darbību un paātrina vielmaiņu.

Ieteicams dzert tasi zaļās tējas 15 minūtes pēc ēšanas - tas paātrinās gremošanu, un, ja jūs dzerat apmēram 5 tases dienā, ķermenis atbrīvos 70 kalorijas. Gatavojot ēdienkarti ar minimālu kaloriju daudzumu, ņemiet vērā sāls daudzumu traukos.

Tas aiztur ūdeni organismā, pasliktinot vielmaiņu, izraisot tūsku. Bet neēdiet tikai ēdienus ar zemu kaloriju daudzumu. Tie var samazināt pārtikas produktu ar augstu kaloriju daudzumu, bet nevar tos pilnībā aizstāt. Uzturam jābūt sabalansētam, lai apmierinātu cilvēka ķermeņa uzturvielu un enerģijas vajadzības.

Dārzeņi Ne tikai cilvēkiem ar lieko svaru vajadzētu zināt, kādi pārtikas produkti sadedzina kādi ir tauku dedzināšana pārtiku. Ja liekās mārciņas spokoties jums, tad dārzeņi, kas sadedzina taukus, ir ideāla alternatīva jebkurai diētai. Šī svara zaudēšanas metode ir droša, taču ilga, tāpēc jums jābūt pacietīgam. Dārzeņi, atšķirībā no augļiem, gandrīz nesatur dabisko cukuru, tāpēc tie ir atļauti pat diabēta slimniekiem.

Dārzeņi ir bagāti ar vitamīniem, veselīgām šķiedrvielām un lieliski apmierina izsalkumu. Mēs centīsimies izcelt galvenos galvenos dārzeņus, kas sadedzina taukus: Kāposti ieņem pirmo vietu.

Pekinas, baltas, krāsainas vai brokoļi - nav nozīmes, tie visi lieliski sadedzina taukus. Gurķiem seko kāposti, jo tie ir līderi ūdens un minimālā kaloriju daudzuma ziņā. Arī tomāti nav tālu, un mēs tos droši noliksim otrajā vietā blakus gurķiem. Cukini ir ideāls dārzenis tiem, kas zaudē svaru. Tas gandrīz nesatur kalorijas, noņem no ķermeņa lieko šķidrumu un lieliski garšo. Sīpoli, selerijas ne tikai sadedzina taukus, bet arī piesātina ķermeni ar noderīgiem vitamīniem un mikroelementiem, kas pastiprina mūsu imunitāti.

Diēta muskuļu atvieglošanai: ēdienkarte

Šie dārzeņi ir iekļauti daudzās svara zaudēšanas diētās. Mēs nedrīkstam aizmirst par ķirbi. Tas satur milzīgu daudzumu karotīna, tas viegli apmierina izsalkumu un labi uzsūcas. Bietes ir ne mazāk unikāls produkts - sadedzinot taukus, attīrot toksīnu ķermeni, tas ir arī viegls dabīgs caurejas līdzeklis.

Bietēm ir lieliska gan neapstrādātu, gan vārītu garša, un no tām gatavoti ēdieni ir lieliska aterosklerozes, tromboflebīta un anēmijas profilakse.

kādi ir tauku dedzināšana pārtiku

Paprikas ir rudens dārzeņu karalis. Tas satur daudz C vitamīna. Saskaņā ar pētījumiem pat paprikas smarža provocē organismu zaudēt svaru. Augļi Ikviens zina, ka augļi satur aktīvās skābes, kas palīdz organismam sadedzināt taukus.

Kas ir zināms par taukiem

Tāpēc daudzu svara zaudēšanas diētu pamatā ir augļi. Mēs uzzinājām, kuri štāpeļšķiedru pārtikas produkti sadedzina taukus, taču ir arī daži augļi ar zemu kaloriju daudzumu. Personai, kurai jautā par augļiem, kas sadedzina taukus, uzreiz nāk prātā citrusaugļi.

Un tā ir taisnība, tomēr ne tikai citrusaugļi spēj zaudēt svaru. Apsveriet augļu sarakstu: Greipfrūti ir pirmie. Tas satur tikai 35 kalorijas, un tas ilgu laiku spēj mazināt apetīti. Zinātnieki ir aprēķinājuši, ka, ja trīs mēnešus dienā ēdat pusi greipfrūta, tad bez stresa un diētas cilvēks zaudē līdz 2 kg.

Ananāss nāk otrajā vietā. Šis visā pasaulē populārais tauku dedzinātājs satur īpašu enzīmu, kas sadala tauku slāņus, pat vecos. Turklāt ananāsi veicina aktīvu metabolismu, jo tajā ir daudz vienkāršo šķiedru, kas palīdz zarnām darboties pareizi. Kivi satur tikai 47 kalorijas, tāpēc tas pamatoti ieņem 3. Kivi unikālie enzīmi izvada taukus, kas bloķē artērijas, un lielais C vitamīna daudzums palīdz stiprināt imunitāti.

Avokado ir augsts kaloriju saturs - kcal, taču tas nonāca 4. Šo augļu tauku dedzināšanas īpašības var viegli izskaidrot ar aminoskābi L-karnitīnu, kas to veicina. Āboli palīdzēs jebkurai personai, kas vēlas zaudēt svaru.

Mūsu vietējie augļi nekādā ziņā nav zemāka par aizjūras zemēm un lielā pektīna daudzuma dēļ veicina svara zudumu.

  1. Astoņi noteikumi, kas palīdzēs jums zaudēt taukus un recepšu tauku zaudēšanai by Hugo Rivera Share on Facebook Share on Twitter Kā izmantot kultūrisms nolūkiem tauku zaudējumu?
  2. Padomi, kā palīdzēt zaudēt taukus, bet kultūrisms
  3. Produkti ar tauku dedzināšana īpašības
  4. Zupas, kas sadedzina taukus Sīpolu zupa dod lieliskus rezultātus.

Āboli satur: fosforu, kalciju, dzelzi, nātriju, folskābi, magniju, kas tos padara par vērtīgu produktu. Piena produkti Jautāti, kādi pārtikas produkti sadedzina taukus, jebkura sieviete atbildēs: "Kāposti vai greipfrūti", nepievēršot uzmanību piena produktiem.

Ražas sviestmaizes. Kā pildījums ir piemērots: vārītas krūtis, sarkanās zivis vai tunzivis un olas, dārzeņi tomāti, gurķi, salāti. Enerģijas kokteilis no dabiskā jogurta kā opcija - kefīrs, piensbanāni, šokolāde, ķirši. Ceptas olas ar dārzeņiem vai sieriem.

kādi ir tauku dedzināšana pārtiku

Salds auzu ar medu, ogām un riekstiem. Un vairāk piedevu - jo labāk. Jūs varat baudīt tasi tējas vai kafijas ar enerģijas graudaugu bāriem, hematogēnu, jogurtu vai augļiem. Tas ir labākais, ja tas sastāv no pilnvērtīgas izvēlnes: uzkodas, pirmkārt, otrais. Salāti, zupas un buljoni, cepta gaļa un zivis, visu veidu ruļļi, cutlets un kotletes ar sānu ēdienu - tas viss ir lielisks pusdienas variants.

Этот Вечерний Напиток Уберет Жир на Животе Всего за Одну Ночь

Galvenais ir tas, ka tas ir daudzveidīgs, atdzesējis vajadzību pēc olbaltumvielām, taukiem, ogļhidrātiem un vitamīniem nebija pārāk kaloriju un saturēja mazāk kaitīgus produktus. Deserts ir labāk ēst kā atsevišķu maltīti pēc pāris stundām. Sviestmaize ar gurķi un tēju, daži melni šokolādi vai augļi kļūs par ideālu risinājumu. Vakara izvēlne Jautājumā "Kā ēst no rīta, pēcpusdienā un vakarā?

Vakara galda izvēlnei jābūt pietiekami barojošai, bet viegli. Tauki, salds ēdiens, kā arī tas, kas nepieciešams daudz laika, lai sagremot, tas ir labāk atlikt citā laikā. Gaismas salāti Ceptie dārzeņi un gaļa, vienkārša biezeņa zupa lieliski piemērota vakara diētai. Daži noteikumi Ir daži vienkārši noteikumi par to, kā ēst no rīta, dienā un vakarā.

kādi ir tauku dedzināšana pārtiku

Veicot šos vienkāršos ieteikumus, jūs nekad nesaņemsiet labāk un glābt spēku un veselību daudzus gadus. Neēdiet pirms gulētiešanas. Salds, milti, asas un sāļš, ja to nevar pilnībā izslēgt, ir nepieciešams ēst līdz stundām dienā. Dienas otrajā pusē šāds ēdiens veicina šķidruma stresu organismā un aptaukošanos. Augļi ir labāki ēst no rīta, ir daudz fruktozes tiem - un tas ir cukurs, tas ir, vienkārši ogļhidrāti. Uzziniet, kā skaitīt kalorijas, vismaz aptuveni.

Pilates dedzina tauku ar

Izkāpiet no galda mazliet izsalcis, piesātinājuma signāls nonāk smadzenēs, nav nekavējoties, šajā laikā jūs varat ēst daudz papildus. Ja jums ir izvēle ēst gardu vai noderīgu - ņemiet otro. Īpaši noderīga arī var izdarīt garšīgi, galvenais ir padarīt to pareizi. Esiet secīgs, piestipriniet strāvas režīmu.

Labums un kaitējums

Neuztraucieties: jūs neesat viens pats. Visā pasaulē cilvēki mēdz ēst kaitīgu pārtiku vakarā, saskaņā ar ikdienas studijām uzkodām un lietotāju ēdieniem vairāk nekā 50 pasaules valstīs.

Izrādās, ka katru stundu dienā pēc brokastīm ir 1,7 procenti no kopējā pārtikas lietderības samazinājuma, ko mēs ēdam.

Tas nav pārsteidzošs par kādu no mums, kas padara ikdienas braucienus uz biroju un ēd pilsētā.

8 Veselīgas uztura pamatnoteikumi

Bet kas tieši liek mums veikt nepareizu pārtikas izvēli visu dienu? Izmantojot Aleksandra Caspero, R. Jūs ēdat banānu brokastīm ceļā uz darbu. Problēma: "Jums vajadzētu ēst saspringtas brokastis," saka Caspero. Jūsu smadzenes darbojas ogļhidrātos. Tas nozīmē, ka jums vajadzētu patērēt vairāk "degvielas" no rīta, ja jūs vēlaties palikt koncentrēties pirms pusdienām.

Kā ēst, lai novērstu vēdera tauku? Tauku dedzināšana pārtikas produkti: saraksts

Labošana: Ēst sviestmaizi ar olu uz pilngraudu maizes. Tas sniegs jūsu smadzenēm ogļhidrātu krājumus, kuros viņš vajadzīgs. Ilgums ir atkarīgs no papildu mārciņu daudzuma un no tā, cik labi organisms panes šāda veida uzturu.

Diētas izvēlne nedēļai Plānota ēdienkarte katrai dienai var samazināt sabrukšanas risku. Labāk ir plānot diētu nedēļai un sagatavot ēdienu iepriekš. Pirmdiena brokastis: dārzeņu sautējums, g vārītas liellopa gaļas, jogurts ar zemu tauku saturu; pusdienas: zaļš ābols; pusdienas: skābēti kāposti, ceptas zivis - g, zaļā tēja; pēcpusdienas uzkodas: daži cietā siera gabali; vakariņas: truša gaļa - g, jūras velšu salāti, zaļā tēja.

Otrdiena brokastis: dārzeņu salāti, omlete no 3 olu baltumiem, kefīrs; pusdienas: pomelo; pusdienas: tītars - g, dārzeņu sautējums, biezpiens; pēcpusdienas uzkodas: piens ar zemu tauku saturu; vakariņas: vārītas zivis - g, siers Trešdiena brokastis: auzu pārslas, šķiņķis, zaļā tēja; pusdienas: greipfrūti; pusdienas: vārīta cūkgaļa - g, gurķis, griķu biezputra; pēcpusdienas uzkodas: raudzēts cepts piens; vakariņas: tītara zupa, biezpiens - g. Ceturtdiena brokastis: olbaltumvielu omlete, vārīta vistas gaļa un pilngraudu maize; pusdienas: kefīrs; pusdienas: dārzeņu sautējums, g truša gaļas, griķu biezputra; pēcpusdienas uzkodas: piens ar zemu tauku saturu; vakariņas: sautējums, svaigu dārzeņu salāti.

kādi ir tauku dedzināšana pārtiku

Piektdiena brokastis: ceptas vistas aknas, tomātu un gurķu salāti; pusdienas: nesaldināts bumbieris; pusdienas: zivju buljons, vinegrets, g jēra; pēcpusdienas uzkoda: ābols; vakariņas: jūras velšu salāti, olu baltumi un glāze jogurta. Sestdiena brokastis: gurķu un kāpostu salāti ar olīveļļu, vārīta vistas krūtiņa, zaļā tēja; pusdienas: zaļš ābols; pusdienas: ceptas zivis, sautēti dārzeņi, nesaldināta tēja; pēcpusdienas uzkoda: biezpiens; vakariņas: jogurts ar zemu tauku saturu bez piedevām, ar vistu pildītas olas.

Svētdiena brokastis: kefīrs ar zemu tauku saturu, auzu pārslas, žāvēti augļi; pusdienas: rieksti; pusdienas: zupa ar kotletēm, skābēti kāposti; pēcpusdienas uzkodas: siers ar zemu tauku saturu; vakariņas: vārītas zivis ar zemu tauku saturu, zaļā tēja bez cukura. Par neveiksmi Ja ir sabrukums, jums nevajadzētu pārmest sevi, tas neko nedos. Vienreiz lietojot neatļautu produktu, sadalījums nekādā veidā neietekmēs svara zaudēšanas rezultātus.

Ja neveiksmes notiek katru dienu, jums ir jāsaprot problēmas cēloņi. Bieži olbaltumvielu diētā sabrukumi rodas fiziskā stāvokļa pasliktināšanās dēļ. Šajā gadījumā labāk ir pāriet uz saudzīgāku uzturu.

Kā izkļūt no uztura Pareiza izeja garantē iegūtā rezultāta konsolidāciju. Jums ir pakāpeniski jāpāriet no uztura bez ogļhidrātiem uz zemu ogļhidrātu diētu.