Labākais tauku dedzināšana mērķa sirdsdarbība

Lielāka slodzes intensitāte, un ķermenis sāk tērēt vēl vairāk kaloriju. Ieteicams veikt tupus 3 komplektos ar intervālu 10 minūtes. Kāds ērtāk skaitīt kilometros, un kāds ir jūdzēs. Rūgto apelsīnu, ko botāniski dēvē par Citrus aurantium, veido sinefrīna alkaloīdi, kas izraisa sirdsdarbības ātruma un asinsspiediena paaugstināšanos. Tas ir, ja, nedod Dievs, pēc tauku dedzinātāja lietošanas jūties slikti, tad nav neviena, kam sūdzēties. Daži dzērieni var sneakily pievienot visu lotta kalorijas jūsu ikdienas devu.

A pētījumu tālajā Lai gan pētījumi liecina, ka vidusmēra sievietes, iespējams, nespēj sasniegt tādu pašu mērķa sirdsdarbības ātrumu kā vidējie vīrieši, lielākā daļa mērķa sirdsdarbības ieteikumu neņem vērā dzimumu.

Izmantojot šo formulu, jūs varat saprast, pie kāda sirdsdarbības ātruma jums vajadzētu vingrināties, lai sadedzinātu taukus.

A pētījumu tālajā Lai gan pētījumi liecina, ka vidusmēra sievietes, iespējams, nespēj sasniegt tādu pašu mērķa sirdsdarbības ātrumu kā vidējie vīrieši, lielākā daļa mērķa sirdsdarbības ieteikumu neņem vērā dzimumu. Izmantojot šo formulu, jūs varat saprast, pie kāda sirdsdarbības ātruma jums vajadzētu vingrināties, lai sadedzinātu taukus.

No otras puses, ir svarīgi atzīmēt, ka parasti tiek uzskatīts, ka spēka treniņš ir labākā tauku dedzināšanas un muskuļu veidošanas metode, kā rezultātā notiek pamatīgas ķermeņa sastāva izmaiņas. Regulāri pārbaudiet sirdsdarbības ātrumu An aktivitāšu izsekotājs var palīdzēt jums izsekot sirdsdarbības ātrumam, veicot vingrinājumus. Jūs varat arī pārbaudīt sirdsdarbības ātrumu, izmantojot divus pirkstus, lai izmērītu pulsu pie plaukstas locītavas vai kakla vietā, kur tas izliekas uz jūsu žokli.

Skaitiet sitienu skaitu sešu sekunžu intervālā un pēc tam reiziniet ar desmit. Ja jūs mērāt 12 sitienus sešās sekundēs, tad vidējais ātrums ir sitieni minūtē, un tas ir 35 gadu vecuma mērķa zonā. Izdrukājiet pats savu vingrojumu tabulu!

labākais tauku dedzināšana mērķa sirdsdarbība dedzināšana tauku jūsu organismā

Veidot izturību Ja trenējaties ieteiktās trīs līdz piecas reizes nedēļā, tad lielāko treniņa laiku labākais tauku dedzināšana mērķa sirdsdarbība sasniegt mērķa sirdsdarbības diapazonu, izņemot laiku, kas pavadīts iesildīšanās un atdzišanas laikā. Piemēram, skriešanas skrējējs, kurš trīs reizes nedēļā skrien trīs jūdzes, vēlēsies vismaz divas ar pusi jūdzes atrasties mērķa sirds zonā ar ceturtdaļjūdzi no abām pusēm, lai sasildītos un atdzesētu.

labākais tauku dedzināšana mērķa sirdsdarbība labākais veids kā sadedzināt taukus visu dienu

Sasniegt savu likmi Jūsu sirds, tāpat kā jebkurš cits muskulis, laika gaitā veido izturību. Jūs, iespējams, atklāsiet, ka, regulāri strādājot, jūs uzkrājat izturību noteiktai intensitātei, un ar šo intensitāti ir grūtāk sasniegt mērķa sirdsdarbības ātrumu.

labākais tauku dedzināšana mērķa sirdsdarbība svara zudums bezmaksas izmēģinājums

Tas nozīmē, ka jums būs jāmaina kārtība vai jāpalielina intensitāte, lai turpinātu sasniegt savus mērķus. Vidēji ik pēc 12 nedēļām jāpārskata treniņu plāns un jāpielāgo atbilstoši ķermeņa vajadzībām. Ja jums nepieciešama palīdzība, lejupielādējot izdrukājamo vingrinājumu tabulu, pārbaudiet tās noderīgi padomi.

labākais tauku dedzināšana mērķa sirdsdarbība labākais tauku dedzināšana taka mix