Labākais tauku dedzināšana sitieni minūtē, Impulss tauku sadedzināšanai

Turklāt šāda slodze ir ļoti noderīga jaunpienācējiem sportā, jo tas ļauj sagatavot sirdi gaidāmajām kravām. Īpaši, ja gaidāms ir pirmais bērns un nav draudzeņu, kuras šim procesam — autiņbiksīšu izvēlei — ir izgājušas cau

labākais tauku dedzināšana sitieni minūtē

A pētījumu tālajā Lai gan pētījumi liecina, ka vidusmēra sievietes, iespējams, nespēj sasniegt tādu pašu mērķa sirdsdarbības ātrumu kā vidējie vīrieši, lielākā daļa mērķa sirdsdarbības ieteikumu neņem vērā dzimumu. Izmantojot šo formulu, jūs varat saprast, pie kāda sirdsdarbības ātruma jums vajadzētu vingrināties, lai sadedzinātu taukus. No otras puses, ir svarīgi atzīmēt, ka parasti tiek uzskatīts, ka spēka treniņš ir labākā tauku dedzināšanas un muskuļu veidošanas metode, kā rezultātā notiek pamatīgas ķermeņa sastāva izmaiņas.

Regulāri pārbaudiet sirdsdarbības ātrumu An aktivitāšu izsekotājs var palīdzēt jums izsekot sirdsdarbības ātrumam, veicot vingrinājumus.

labākais tauku dedzināšana sitieni minūtē

Jūs varat arī pārbaudīt sirdsdarbības ātrumu, izmantojot divus pirkstus, lai izmērītu pulsu pie plaukstas locītavas labākais tauku dedzināšana sitieni minūtē kakla vietā, kur tas izliekas uz jūsu žokli. Skaitiet sitienu skaitu sešu sekunžu intervālā un pēc tam reiziniet ar desmit.

labākais tauku dedzināšana sitieni minūtē

Ja jūs mērāt 12 sitienus sešās sekundēs, tad vidējais ātrums ir sitieni minūtē, un tas ir 35 gadu vecuma mērķa zonā. Izdrukājiet pats savu vingrojumu tabulu! Veidot izturību Ja trenējaties ieteiktās trīs līdz piecas reizes nedēļā, tad lielāko treniņa laiku vēlaties sasniegt mērķa sirdsdarbības diapazonu, izņemot laiku, kas pavadīts iesildīšanās un atdzišanas laikā.

Piemēram, skriešanas skrējējs, kurš trīs reizes nedēļā skrien trīs jūdzes, vēlēsies vismaz divas ar pusi jūdzes atrasties mērķa sirds zonā ar ceturtdaļjūdzi no abām pusēm, lai sasildītos un atdzesētu.

labākais tauku dedzināšana sitieni minūtē

Sasniegt savu likmi Jūsu sirds, tāpat kā jebkurš cits muskulis, laika gaitā veido izturību. Jūs, iespējams, atklāsiet, ka, regulāri strādājot, jūs uzkrājat izturību noteiktai intensitātei, un ar šo intensitāti ir grūtāk sasniegt mērķa sirdsdarbības ātrumu. Tas nozīmē, ka jums būs jāmaina kārtība vai jāpalielina intensitāte, lai turpinātu sasniegt savus mērķus.

labākais tauku dedzināšana sitieni minūtē

Vidēji ik pēc 12 nedēļām jāpārskata treniņu plāns un jāpielāgo atbilstoši ķermeņa vajadzībām. Ja jums nepieciešama palīdzība, lejupielādējot izdrukājamo vingrinājumu tabulu, pārbaudiet tās noderīgi padomi.

labākais tauku dedzināšana sitieni minūtē