Lēkt virves tauku zudumu rutīnas

Veiciet 10 līdz 15 atkārtojumus. Šīs vielas ir kaitīgas mūsu veselībai sirds un asinsvadu sistēma , figūru un ķermeni kopumā, tāpēc vislabāk no tiem atteikties.

Ir svarīgi zināt! Gadalka Baba Nina: "Nauda vienmēr būs pārpalikums, ja jūs ievietojat zem spilvena Klātbūtnē hroniskas slimības sirds, locītavām, diabēta un augstu pakāpju aptaukošanās, ir nepieciešams konsultēties ar ārstu pirms klases. Komplekss jāveic regulāri: tad muskuļi kļūs ilgstošāki, spēcīgāki. Tajā pašā laikā nav ietekmes uz "sūknēta" ķermeņa.

  • 8 veidi, kā iegūt stipras augšstilbas - kā veidot muskuļotas, lielas augšstilbas - Fitness
  • Šī ir ķermeņa daļa, kurai vīrieši pievērš īpašu uzmanību, kuru viņi apbrīno un nevar pretoties.
  • Spēcīgo kāju spēks slēpjas spējā vienkārši labāk kustēties.

Pakāpeniski taukaudi būs "izšķīdināti", jo enerģija ir nepieciešama, lai ieslēgtu muskuļus un atpūsties. Lai šāda piemērotība mājās radītu maksimālu labumu, ir nepieciešams ievērot nekomplicētus ieteikumus: Nepieciešams pielāgot jaudu: samaziniet cepto un saldo ēdienu, tauku daudzumu.

Dāļā jums ir jāpievieno vairāk proteīnu un apstādījumu, dzert 2 litrus tīra ūdens dienā. Nedēļu jūs varat organizēt vienu dienu off.

lēkt virves tauku zudumu rutīnas

Laiks tiek izvēlēts atkarībā no personīgā grafika. Rīta apmācība spēj iekasēt vigoru visai nākamajai dienai. Ieteicams veikt ne agrāk kā stundu pēc un pirms ēdienreizēm. Labāk ir sākt ar minimālu atkārtojumu, tad vienmērīgi paaugstināt slodzi. Tas jo īpaši attiecas uz dzemdībām, kad sievietei ir jāatgūst, nekaitējot veselībai.

Apmācība ar virvi ļauj palielināt muskuļu tonusu un stiprināt kājas, sēžamvietas, palīdz atbrīvoties no liekā svara un celulīta. Nopietnas slodzes laikā lekt, limfotoks ir ievērojami uzlabojies, kas palīdz atbrīvoties no nepatīkamām strukturālām izmaiņām zemādas tauku slānī.

Treniņš Lai izmantotu klases, jums ir jāsāk ar muskuļu sasilšanu. Siltums parasti veģetāro svara zuduma izvēlne 5 minūtes, par kuru muskuļi ir gatavi intensīvam darbam. Sakarā ar to ir samazināts kaitējuma risks. Šādi gaismas vingrinājumi būs piemēroti iesildīšanai: Vārds vingrinājums Īstenošanas princips Gārnis Atpakaļ iztaisnot, staigāt vienā vietā, paaugstinot ceļus.

Rokas elkoņos pārvietojas aktīvi un brīvi. Skaties uz priekšu. Pēdas saliekt viņas ceļgaliem, rokas likts uz vēdera. Viņi sāk spriegt preses muskuļus, pievienojoties tiem ar plaukstām. Tad atpūsties un atkārtojiet 20 reizes Enerģiski Mauh Hands Pārmaiņus, viena roka tiek noņemta uz priekšu, vēl viens -Nazāde, pēc tam viņi tos audzēja pusēm.

Tajā pašā laikā turiet gludu pozu. Katrai rokai ir nepieciešams mov Nogāzes Iegūstiet taisni, rokas uz sāniem. Veikt nogāzes uz sānu un uz priekšu un atpakaļ. Par katru pusi jums ir nepieciešams 20 reizes Pēc iesildīšanās nekavējoties dodieties uz izvēlētajiem vingrinājumiem. Vēderai un sāniem Ir daudz vingrinājumi, kuru mērķis ir novājēt vēderu un sānus - visvairāk problemātiskākās zonas sievietēm un vīriešiem jebkurā vecumā. Parasti skaitļa korekcijā ir vajadzīgi cilvēki vecumā no 30 līdz 40 gadiem.

Šajās jomās tauki nokārtosies ātrāk un atstāj - lēnāk. Ir vērts uzsvērt 3 galvenos un efektīvus lēkt virves tauku zudumu rutīnas, kas ir piemēroti abiem dzimumiem.

Pirmais solis pa solim pa solim: nokrist uz muguras uz grīdas, palma uz galvas aizmugurē pievienojās slēdzenei. Pēdas saliekt ceļos un atpūsties grīdā. Uz izelpošanas paceliet ķermeņa augšdaļu, elkoņi mēģina nokļūt ceļos. Augšējā punktā pozīcija ir noteikta pāris sekundes un lēnām nokrīt uz elpa.

Vingrinājuma numurs 1 Otrajam uzdevumam ir nepieciešams krēsls vai soliņš. Sēdieties uz mēbelēm, rokas ir iesaistītas pilī uz galvas aizmugurē vai uz jostas. Sāk rotēt uz sāniem, noliecoties mazliet. Atkārtojiet līdz 50 reizēm.

Kopējām pieejām jābūt 3. Vingrinājuma numurs 2. Par trešo vingrinājumu gulēja uz muguras, nospiežot pret grīdu ar jostas zonu.

Pēdas saliektos ceļos, rokās - elkoņos, zvanot uz galvu. Ar izelpošanu, iegurni, rokās ar galvu un pleciem. Uzstādiet augšējo punktu un nokrīt uz izelpas. Ir nepieciešami 40 atkārtojumi 2 pieejām. Vingrinājuma numurs 3.

lēkt virves tauku zudumu rutīnas

Efektīvi vingrinājumi svara zudumam - apmācība mājās un sporta zālē Par novājēšanu kājām Novājēšanas kājas var veikt šādu vingrošanu mājāsnosacījumi: Vingrinājums Veiktspēja Kritušo Alternatīvi veikt plašu soli uz priekšu, liekot vienu kāju ceļgalā un pārvadā svaru uz priekšējo kāju.

Augštā atrodas paralēli grīdai.

lēkt virves tauku zudumu rutīnas

Pakāpeniski palielinās atkārtošanās skaits Sānu ivasions Piecelties taisni, kājas kopā. Pārmaiņus veiciet plašu soli, izlīdziniet, mēģinot nokļūt uz grīdas Plie Get taisni, papēži tiek samazināti kopā, zeķes ir plašāks plašāks. Lēnām sāk tupēt, atstājot atpakaļ taisni Pirmkārt, muskuļi var ievainot, bet tad visi vingrinājumi sāk viegli padarīt viegli. Par Yagoditz Mājās, sēžamvieta ir faktiski pastiprināta īsā laikā, par kuru viņi parasti izmanto klasiskās squats, "sēžamvietas tilts" un pull-up.

Jagged tilts Vairāk nekā 1 reizi jums ir nepieciešams veikt squats, nolaižot gurnus pēc iespējas lēnāk.

Kosmetoloģija

Par "sēžamvietas tilts" tiek atkārtots 20 reizes, ilgstoši saspringta stāvoklī 5 sekundes. Veikt to obligāti uz stingras virsmas, palielinot iegurni, kā iespējams, pēc iespējas vairāk.

Pievelciet ceļus uz krūtīm, kas atrodas uz muguras, ir 10 reizes katrai kājai. Muguru un roku Par slaucīšanu atpakaļ un rokas ir atbilstoša aerobika, piemēram, lekt vienā vietā. Bouncing, padarīt kokvilnu virs galvas, bet vaislas kājas plata. Jumping vietā Par Tripper pētījumiem, viņi izmanto reverse pushups.

Par to, rokas atpūšas solos, kāju zeķes sienā. Sāciet lēnām nolaižot ķermeni, saliekot rokas. Apgrieztās pushups Vingrinājums ar nosaukumu "Parallel vilkšana" labi ietekmē muguru. Lai to izdarītu, viņi nokrīt uz visiem četriem, lēnām iztaisnot vienu roku ar pretējo kāju, velkot tos ārā. Noteikt šādu pozīciju minūti un atkārtojiet līdz 10 reizēm.

Paralēli stiepšanās Vīriešu vingrinājumu pamata komplekss Izcelšana 20 minūtes katru rītu mājās vingrošanas, cilvēks var sasniegt būtiskus rezultātus: stiprināt muskuļu korseti, lai izstrādātu pat pozu, normalizētu stāvokli nervu sistēmas, mest off papildu mārciņas. Vingrojumu komplekss nedrīkst būt sarežģīts un garš.

lēkt virves tauku zudumu rutīnas

Apsveriet vienkāršākos un efektīvākos mājas vingrinājumus, ar kuriem jūs varat zaudēt svaru lyashki un pāvests. Klīniskais attēls Ko ārsti saka par svara zaudēšanu Medicīnas zinātņu doktors, profesors Ryženkova S. Sievietes bieži nāk ar asarām acīs, kuras ir izmēģinājušas visu, bet rezultāts vai nu nav, vai arī svars nepārtraukti atgriežas. Es mēdzu viņiem ieteikt nomierināties, atkal ieturēt diētu un iesaistīties nogurdinošos treniņos.

Šodien ir labāka izeja - X -Slim.

10 LABĀKIE VINGRINĀJUMI SVARA ZAUDĒŠANAI UN TAUKU SADEDZINĀŠANAI MĀJĀS - VINGRINĀJUMU APMĀCĪBA

To var vienkārši lietot kā uztura bagātinātāju un zaudēt līdz 15 kg mēnesī absolūti dabiskā veidā bez diētām un fiziski. Tas ir pilnīgi dabisks līdzeklis, kas piemērots ikvienam neatkarīgi no dzimuma, vecuma vai veselības stāvokļa. Jebkurš ķermeņa maiņas process neatkarīgi no tā, vai tas ir svara zaudēšana vai muskuļu nostiprināšana, prasa laiku. Izmantojot trīs treniņus nedēļā, pirmo rezultātu iegūšanai būs nepieciešamas 4 līdz 6 nedēļas.

Ja kāds sola ātrāk, neticiet tam, pretējā gadījumā jūs būsiet vīlušies. Svarīgs ievads Jebkurš vingrinājums svara zaudēšanai jāsāk ar iesildīšanos. Sasildītās saites un locītavas palīdzēs sagatavot muskuļus slodzei un izvairīties no nepatīkamiem ievainojumiem. Iesildīšanās kājām var būt skriešana vietā, pārmaiņus paceļot kājas uz priekšu, saliekoties ceļos vai veicot vingrinājumus ar virvi.

Kalorijas un proteīns

Intensīvas iesildīšanās ilgumam jābūt vismaz piecām minūtēm. Jūs varat lēkt, līdz nokrītat, bet bez diētas svara zudums nenāks. Liekais svars izzūd daudz ātrāk, kopā lietojot labu uzturu un fiziskie vingrinājumi Kaloriju kontrole un ierobežošana ir drošs ceļš uz panākumiem. Aprēķiniet uzņemto kaloriju daudzumu un samaziniet to par vai kalorijām.

Ķermenis tiecas uz ķermeņa proporcionālu attīstību sievietes ar lieko svaru uz augšstilbiem vienmēr ir tauki. Viņiem palīdz diēta un regulāri kardio vingrinājumi bez īpašas specializācijas noteiktās muskuļu grupās.

Bet ir arī situācijas, kad liekais tilpums uz kājām ir iedzimtas noslieces sekas. Šajā gadījumā slaidām sievietēm ir masīvi gurni un teļi, kas uz slaido roku un vidukļa fona izskatās neveikli. Šīs problēmas risinājums var būt vingrinājumi svara zaudēšanai augšstilbās, kas parādīti zemāk, taču diēta šajā gadījumā būs pat kaitīga.

Pareizi iesildīties

Mūsu lasītāji raksta No kā: Ludmila S. Mans vārds ir Ludmila, es vēlos izteikt pateicību jums un jūsu vietnei. Beidzot man izdevās atbrīvoties liekais svars Es vadu aktīvu dzīvesveidu, apprecējos, dzīvoju un izbaudu katru mirkli! Un šeit ir mans stāsts Kopš bērnības es esmu skaista pilna meiteneSkolā mani visu laiku ķircināja, pat skolotāji mani sauca par pompi Kad es iestājos universitātē, viņi pilnībā pārstāja man pievērst uzmanību, es pārvērtos par klusu, bēdīgi slavenu, resnu cilvēku.

Es tik daudz ko izmēģināju lai zaudētu svaru Un diētas un visāda zaļā kafija, šķidri kastaņi, shokoslims. Tagad es pat neatceros, bet cik daudz naudas es iztērēju visiem šiem bezjēdzīgajiem atkritumiem Viss mainījās, kad nejauši uzgāju rakstu internetā. Jums nav ne jausmas, cik ļoti šis raksts mainīja manu dzīvi. Nē, nedomājiet, nav īpaši slepenas svara zaudēšanas metodes, kas ir pilna ar visu internetu. Viss ir vienkārši un loģiski.

lēkt virves tauku zudumu rutīnas

Tikai 2 nedēļu laikā es zaudēju 7 kg. Kopā 2 mēnešus uz 18 kg! Bija enerģija un vēlme dzīvot, es pierakstījos uz sporta zāli, lai uzpumpētu dupsi. Un jā, beidzot atradu jauns vīrietiskurš tagad ir kļuvis par manu vīru, neprātīgi mani mīl un es arī viņu. Piedodiet, ka rakstīju tik haotiski, es tikai atceros visu par emocijām : Meitenes, tām, kuras es izmēģināju ķekars visu veidu diētas un metodes svara zaudēšanai, bet es nevarēju atbrīvoties no liekā svara, veltiet 5 minūtes un izlasiet šo rakstu.

Es apsolu, ka jūs to nenožēlosit! Jebkura kardio vingrinājuma mērķis ir stiprināt strādājošā muskuļa tonusu. Nav iespējams vienlaikus iegūt kuņģa kubiciņus un augšstilba taukus. Jūs zaudēsiet svaru kaloriju patēriņa dēļ, un svara zudums notiek visā ķermenī, ne tikai kājās. Bet vingrošana kājām - savelk teļus un augšstilbus, liekot tiem tērēt vairāk tauku un padarot kāju muskuļus mazāk apjomīgus un pievilcīgākus. Daudzas meitenes uzskata, ka vingrošana kājām padarīs kājas biezas un piepumpētas kā kultūrists.

Bet tas ir malds. Jūs nekad nevarat veidot kājas, neizmantojot steroīdus un augšanas hormonu, pat ja jūs tupējat ar stieni.

3 Days After Liposuction Results - Before \u0026 After Photos

Ja jums nav laika vai iespēju veikt vingrinājumus kāju un gurnu novājēšanai, ierobežojiet sevi ar regulārām pastaigām. Protams, to nevar salīdzināt ar braucienu uz fitnesa centru, taču, ja nekas nebūs, tam būs noderīga loma. Skriešana no rīta var būt lielisks vingrinājums svara zaudēšanai. Ir zināms, ka 30 minūšu laikā pēc šāda notikuma tiek sadedzinātas kalorijas, kas ir trešdaļa no sieviešu uztura kaloriju satura.

  • LL Cool J Platinum treniņu grāmata
  • Viena apmācība ir paredzēta minūtes.
  • Dzesētāji, kas baidījās.

Diēta kāju notievēšanai Kā jau minēts, vingrinājumi svara zaudēšanai jāpievieno diētai. Šeit es sniegšu visvienkāršākos un īsākos ieteikumus, kas skar tikai svara zaudēšanas būtību. Detalizētākas diētas atrodamas attiecīgajā sadaļā. Ēdiet mazas, kompaktas maltītes sešas reizes dienā; dodiet priekšroku vārītiem, tvaicētiem un ceptiem ēdieniem; izlaist vakariņas vai ēst 3 stundas pirms gulētiešanas; lielāko daļu kaloriju vajadzētu patērēt no rīta; Lasīt vairāk: Nedēļas laikā iemācīties pacelties Novājēšanas vingrinājumi Tālāk minētie vingrinājumi svara zaudēšanai ir jāveic vismaz trīs reizes nedēļu mājās, treniņam veltot vismaz 40 minūtes.

Vingrinājuma intensitātei jābūt pietiekami lielai, lai iegūtu labu sviedru. Nebaidieties no sāpēm kāju muskuļos nākamajā nodarbības dienā, ja visu izdarījāt pareizi. Tas ir pat labi un nozīmē, ka apmācība nebija veltīga. Sildiet un izstiepiet kāju muskuļus vairākas reizes dienā, lai mazinātu sāpes.

Kā zaudēt svaru kājās - vienkāršu mājas vingrinājumu komplekts. Cik jauki ir atkal justies skaistai un iekārojamai. Visbeidzot, es atbrīvojos no sāniem un vēdera. Ak, cik daudzas lietas esmu izmēģinājis - nekas nepalīdzēja. Cik reizes esmu mēģinājis sākt trenēties trenažieru zālē, bet man pietika ar maksimumu mēnesi, un svars palika vietā.

Sagatavošanās lekt

Izmēģināts dažādas diētasbet es vienmēr iekritu kaut ko garšīgu un ienīdu sevi par to. Tas kondicionē un stiprina daudzas ķermeņa daļas: Izstrādā ķermeņa apakšdaļu kājas, sēžamvietas un četrgalvus Palielina galveno muskuļu spēku Palīdz veidot kaulu izturību kā svaru nesošu vingrinājumu Zema ietekme, tas nozīmē, ka tas ir viegli uz locītavām.

Braukšana ar velosipēdu Braukšana ar velosipēdu gan stacionārā, gan šosejas režīmā ir viens no labākajiem svara zaudēšanas vingrinājumiem.

Lai tur nokļūtu, intensitātei jābūt mērenai. Lai maksimāli palielinātu kaloriju un tauku sadedzināšanu, nepieciešama intervāla apmācība. Apsveriet iespēju veikt dažas minūtes patiešām augstu intensitāti un pēc tam samazināt lēkt virves tauku zudumu rutīnas uz dažām minūtēm utt. Reklāma Braukšana ar velosipēdu ir lieliska, lai atbalstītu jūsu sirds veselību, bet tas arī stiprinās jūsu kājas un kodolu. Turklāt jūs varat sadedzināt — kalorijas tikai trīsdesmit minūtēs!

Atspiešanās Atspiešanās var veikt visur un ir viens no labākajiem vingrinājumiem svara zaudēšanai un viens no vienkāršākajiem visa ķermeņa treniņiem mājās. Tie ir vienkārši un piedāvā spēka vingrinājumam eksplozīvas priekšrocības: stājas uzlabošana, visa ķermeņa muskuļu tonizēšana, paaugstināta vitalitāte un traumu novēršana. Tā kā spiedpogas veido muskuļus, un muskuļi nozīmē liesu muskuļu masu, atspiešanās palīdz jūsu ķermenim vairāk strādāt, lai sistēma darbotos, tādējādi sadedzinot taukus.

Lecošie džeki Šis vingrinājums liek strādāt visus muskuļus vienlaikus. Tas nozīmē, ka jūsu ķermenis strādā īpaši smagi, palielina sirdsdarbības ātrumu un sadedzina daudz kaloriju un tauku.

Lēkšanas domkrati, kā zināms, ir vieni no labākajiem kardio treniņiem. Sakarā ar visa ķermeņa treniņa aspektu un faktu, ka tas ir vērsts uz vairākām lielākajām muskuļu grupām, tas ir viens no ātrākajiem tauku sadedzināšanas veidiem. Tikai 10 minūšu lēkšanas domkrati var sadedzināt kalorijas.

Uzrakstīt recenziju

Tas piedāvā kardio un spēka treniņu priekšrocības, padarot to pilnvērtīgu. Šis ir lielisks video iesācējiem: 9. Pietupieni lec Squats jumps piedāvā pārsteidzošus tonizējošus ieguvumus sēžamvietām, teļiem, hamstringiem, četrgalvu muskuļiem un kodolam, padarot tos par vienu no labākajiem svara zaudēšanas vingrinājumiem.

Tie tiek uzskatīti par plyometrisko treniņu: vingrinājumu, kas veido spēku[3]. Reklāma Ar lielāku jaudu mēs varam ātrāk ģenerēt spēku. Šīs priekšrocības mums palīdz novecot, palīdzot saglabāt kustības un veiklību. Kalnu alpīnisti Kalnu alpīnisti ir lieliski piemēroti vēdera taukiem. Tas ir galvenais treniņu stiprinošais līdzeklis, kas vērsts uz gurniem un pleciem.