Pārtikas tauku zudumu fitness, I daļa: Uzturs

Bet viņi abi ir kalorijas. Zaudējot svaru, vajadzētu izvairīties no situācijām, kas viņam rada psiholoģisku stresu. Partneris, kurš arī rūpējas par savu veselību un pareizo svaru, var ļoti palīdzēt sasniegt jūsu mērķus.

Lai sasniegtu optimālus muskuļu veidošanas un tauku sadedzināšanas rezultātus, spēka treniņš ar svaru un sirds un asinsvadu vingrinājumi jāapvieno ar veselīgu uzturu, kas sastāv no liesām olbaltumvielām, kompleksiem ogļhidrātiem un veselīgiem taukiem.

pārtikas tauku zudumu fitness

Paturiet prātā, ikdienas kaloriju patēriņš un treniņa intensitātes līmeņi būs atšķirīgi atkarībā no jūsu unikālā fiziskās sagatavotības profila un fitnesa mērķiem. Fitnesa modeļa treniņš Fitnesa modeļa sadalītā treniņa plāns, ko apstiprinājusi fitnesa eksperte un bijusī ASV Miss Bikini Jennifer Nicole Lee, aicina izturības treniņus ar svariem četras dienas nedēļā, koncentrējoties uz noteiktām ķermeņa daļām katra treniņa laikā.

  • Galvenais Veselība-Fitnesa Zaudējiet savus mīlas rokturus, izmantojot šo treniņu plānu Termiņš mīlas rokturīši ir mazliet nepareizs nosaukums.
  • ZAUDĒJIET SAVUS MĪLAS ROKTURUS, IZMANTOJOT ŠO TRENIŅU PLĀNU - VĪRIEŠU ŽURNĀLS - VESELĪBA-FITNESA
  • 123 solis novājēšana

Sirds un asinsvadu vingrinājumi jāveic arī divas dienas nedēļā vismaz 25 minūtes. Sadalīto treniņu treniņu plānu varētu sadalīt šādi: Pirmdienās trenējiet plecus un tricepsus.

Otrdien trenējiet kājas. Ceturtdien trenējiet krūtis un bicepsus. Piektdien vilciens atpakaļ.

Fitnesa Modeļa Treniņš Un Diēta Autors: Dallas Erickson Pēdējoreiz Atjaunots: Janvāris Izskatieties personīgi, izmantojot fitnesa modeļa treniņu un uztura plānu Neatkarīgi no ķermeņa tipa vai ģenētikas, neatkarīgi no tā, vai vēlaties būt fitnesa paraugs, uzlabot vispārējo veselības un fitnesa līmeni vai vienkārši izskatīties pēc personiskā labuma, ir treniņu un uztura stratēģijas, kas var palīdzēt attīstīt vieglāku fizisko formu ar uzlabotu muskuļu definīciju. Lai sasniegtu optimālus muskuļu veidošanas un tauku sadedzināšanas rezultātus, spēka treniņš ar svaru un sirds un asinsvadu vingrinājumi jāapvieno ar veselīgu uzturu, kas sastāv no liesām olbaltumvielām, kompleksiem ogļhidrātiem un veselīgiem taukiem. Paturiet prātā, ikdienas kaloriju patēriņš un treniņa intensitātes līmeņi būs atšķirīgi atkarībā no jūsu unikālā fiziskās sagatavotības profila un fitnesa mērķiem. Fitnesa modeļa treniņš Fitnesa modeļa sadalītā treniņa plāns, ko apstiprinājusi fitnesa eksperte un bijusī ASV Miss Bikini Jennifer Nicole Lee, aicina izturības treniņus ar svariem četras dienas nedēļā, koncentrējoties uz noteiktām ķermeņa daļām katra treniņa laikā. Sirds un asinsvadu vingrinājumi jāveic arī divas dienas nedēļā vismaz 25 minūtes.

Trešdienās un sestdienās veiciet tikai sirds un asinsvadu vingrošanu. Kas ir suši vajadzībām? Nu, tad ļaujiet man iepazīstināt ar saviem jaunajiem labākajiem draugiem: quinoa, brūnie rīsi, auzas un kukurūza. Šie pārtikas produkti tiek uzskatīti par veseli graudi ne sajaukt ar rafinētiem baltajiem ogļhidrātiem, kas būtībā ir pretēji tauku dedzinošiem pārtikas produktiemun tos uzmodinot, degviela padara jūsu ķermeni ar ļoti nepieciešamo šķiedru un kompleksu ogļhidrātu.

Ogļhidrāti padara mani taukus

Tā ir "sarežģītā" daļa, kas palīdz sadedzināt taukus: 1 sarežģītie ogļhidrāti sadalās lēnāk nekā vienkārša šķirne, kas nozīmē, ka jūsu enerģijas līmenis nebūs crash, un 2 tie uztur jūsu insulīna līmeni stabili, kas ir labi, jo insulīna tapas veicina Jūsu ķermenis uzkrājas uz taukiem.

Paaugstiniet un spīdiet un sadedziniet taukus ar vienu no mūsu štāpeļšķiedrām - augošo auzu pārslu.

Vairāk par to, kā zaudēt vēdera taukus Diēta Šeit galvenais ir kļūt par tauku un olbaltumvielu dedzinātāju, ja vēlaties uzzināt, kā ātri zaudēt kuņģa taukus. Uzturs ar zemu ogļhidrātu saturu ir viens no efektīvākajiem tauku mārciņu izvadīšanas veidiem no ķermeņa.

Piena produkti satur gan olbaltumvielas, gan kalciju, kas palīdz saglabāt muskuļu masu neskartu, vienlaikus veicinot svara zudumu. Vēl viens labas ziņas par piena produktiem: Pētījumi rāda, ka no divām dalībnieku grupām ar zemu kaloriju diētu, grupa, kas ietvēra piena produktus savā uzturā, zaudēja lielāku svaru nekā piena grupā.

pārtikas tauku zudumu fitness

Un, ja jums ir nepieciešams vairāk iemeslu, lai augtu piena ūsas, pētījumi rāda, ka probiotikas, kas atrodamas dažos vieglos piena cīnītos ar taukiem. Piena produkti var būt biedējoši, jo parasti tie satur taukus, bet nav grūti pieturēties pie taukainām un vieglām piena, jogurta un siera šķirnēm. Tur ir tik daudz garšīgu iespēju. Bet es arī gribēju, lai citi redzētu spēcīgo, spējīgo personu, kuru es patiešām biju.

Kā zaudēt vēdera taukus: viena efektīva stratēģija, lai iegūtu formu

Tagad es esmu zaudējis šos mārciņas un saglabājis tos vairāk nekā gadu. Es ēdu veselīgu pārtiku galvenokārt un izmantoju sešas dienas nedēļā.

pārtikas tauku zudumu fitness

Es domāju, ka pēc tam, kad es salieku, es izvairītos no citu skarbajiem spriedumiem, bet tas tā nav. Jā, es esmu veselīgāks un piemērotāks, nekā agrāk, bet daži labi saprotami cilvēki, šķiet, mani uzskata par agrāk lieku personu, kurai ir jāuzrauga. Viens draugs nesen aicināja, ka viņš "gribēja" mani iet uz Taco Bell pusdienām. Es beidzot sapratu, ka viņš mani redzēja, pārvēršoties par savu trenažieru zāli, kas notiek ar autostāvvietu ar Taco Bell.

Kā jūs neitralizē rūgtu garšu pārtikā. Draugs čili dara, un tas ir ļoti grūts. Cukurs?

Lai gan mans pirmais instinkts bija izjaukt par viņa kļūdu, es tiešām nevarēju. Galu galā, tagad arī man ir ieradums spriest par citiem: es klusu kritizēju sporta zālē esošo sievieti, kas atrodas pārāk ilgi starp komplektiem, un es rūpīgi pārbaudīšu citu pircēju pārtikas preču ratiņus, lai redzētu, vai viņi pērk daudz sīkfailu, čipsi vai soda.

pārtikas tauku zudumu fitness

Nezinot neko par šiem cilvēkiem, es izmantoju savus jauniegūtos standartus savām darbībām un tās trūkst. Es nezinu, kāpēc es to daru, lai gan šķiet, ka tiesneša spēlēšana ir kļuvusi par nacionālo laika pavadīšanu tikai skatieties uz realitātes TV popularitāti, kurā redzami tiesnešu paneļi, kas izlemj, kas iet vai paliek.

Neskatoties uz to, es cenšos apstāties.

  1. Kā sadedzināt taukus ap zodu
  2. Ēšana lai sadedzinātu taukus kas nav muskuļi
  3. Novājēšanu znaczenie
  4. KĀ ZAUDĒT VĒDERA TAUKUS: VIENA EFEKTĪVA STRATĒĢIJA, LAI IEGŪTU FORMU - FITNESA 2
  5. Labākais novājēšanas apģērbs
  6. Katrs cilvēks varēs atrast savam ķermenim atbilstošu diētu.
  7. Veselība Fitness Kā es to darīju: 3 reāli svara zudumu stāsti Zaudēt svaru ir cīņa, kas ir unikāla katrai personai.

Ikreiz, kad es sevi aizķeršu pie secinājumiem, pamatojoties uz to, ko es domāju, nevis to, ko es zinu, es esmu kauns. Es zinu, cik kaitīgi un demoralizējoši tas ir tad, kad citi cilvēki to dara man, un ideja, ka es varu radīt šīs sajūtas citiem cilvēkiem, jūtas vēl sliktāk.

Pārtikas produkti, kas palīdzēs jums zaudēt taukus

Viņi ir pelnījuši līdzjūtību un pieņemšanu, nevis spriedumu. It īpaši tad, ja persona, kas dara spriedumu, ir tālu no sevis. Tomēr viss, ko es varētu domāt, bija pārtika.

pārtikas tauku zudumu fitness

Ar rūgtajām asarām, kas skrēja manu vaigiem, es aizvēru acis un attēloju cepta liellopu gaļas, krējuma kartupeļu biezeni un dažādus konditorejas izstrādājumus, kurus mani draugi bija mīlestībā pamanījuši. Es iedomājos, ka mana plāksne tiek piestiprināta ar tik daudz pārtikas, cik vien iespējams, un norīt visu to, spiežot sāpes līdz galam.

pārtikas tauku zudumu fitness

Jo vairāk es domāju par pārtiku, jo mazāk es domāju par to, kā redzēt tās dārgās brūnās Joshua brūnas acis uz visiem laikiem. Daži cilvēki saskaras ar bērna zaudēšanu, pievēršoties alkohola vai narkotiku lietošanai.

Olbaltumvielu diētas priekšrocības

Mana narkotika bija ēdiens. Kad Jozua nomira, es biju 40 vai 50 mārciņu liekais svars. Ticiet man, es esmu mēģinājis zaudēt svaru. Esmu bijis neskaitāmas diētas, reizēm mazliet, bet gan greipfrūtos vai kāpostos. Esmu mēģinājis tabletes un šķidrās diētas.