Rullīšu slidošana tauku dedzināšana, Kā slidas strādā pie svara zuduma

Lai pēc iespējas ātrāk zaudētu svaru, skrieniet garo distanču skrējienus vidējā tempā katru otro dienu. Pretējā gadījumā uz tā var būt nelielas mikroshēmas, plaisas, skrāpējumi vai plāksne. Krievijas Osteoporozes asociācijas biedrs.

Stiepšanās un elastība Kāds noderīgs rullīšu slidošana par formu. Kāpēc noderīga skrituļslidošana?

Kā nožūt ķermeni un nekaitē veselībai?

Tā pašas noderīgas klases uz bērnu veltņiem Šķiet, ka veltņi ir īpaši izgudroti, lai uzlabotu problēmu jomas Skaitļi. Un izjādes uz tiem ir drošāka, piemēram, solis aerobika un pat gļēvulis. Neatstājiet tajā pašā vietā! Izjādes uz veltņiem ir pilnvērtīga aerobikas apmācība, kas nav sliktāka par velosipēdu vai skriešanu. Protams, ja jums nav stāvēt un smēķēt, proti, pārvietojot, pastāvīgi darba kājām.

Tad impulss ātri izrādās aptuveni kadri minūtē - optimālie apstākļi, kuros lieko tauku apdegumi. Tajā pašā laikā, rullīšu slidošanas brauciens uz minūtēm reizes nedēļā izstrādā sirds kartes un velk ne tikai gurnus un sēžamvietas, bet arī vidukli. Ja braucat ar 1 kilometru tikai 4,5 minūtēs veltņiem rullīšu slidošana tauku dedzināšana ir ļoti lēns!

Kā pareizi sagriezt stiklu mājās

Tajā pašā laikā gandrīz visas muskuļu grupas darbojas - kājas, spin, prese, kā arī pleci un rokas. Tas ir īpaši pamanāms, kad ceļš palielinās. Izjādes uz veltņiem, kas pieaug - lielisks veids Padariet dzīvokli visu kuņģi, pat vissvarīgāko tās apakšā! Un līdzsvarojot vienu kāju, ir pilnīgi izstrādāts ķermeņa dziļos muskuļus.

Šajā laikā galvenā slodze iet uz augšstilba priekšpusi un sēžamvietas. Vēl viens plus rullīši - tie ietver augšstilba iekšējās un ārējās virsmas muskuļu darbu. Galu galā, mēs ņemam kāju uz sāniem kad atgrūžtad velciet to uz augšu slīdēšanai. Tas ir daudz jautrāks nekā to pašu zālē īpašā simulatorā. Par skumji Tas ir, kas nav pieejami veltņiem. Ja Jums ir slimības vestibulāro aparātu, nav iespējams braukt uz veltņiem. Šāda persona neuztur līdzsvaru un pastāvīgi samazinās. Un pēc traumām, galvu nevar piecelties uz veltņiem uz diviem mēnešiem.

Cilvēkiem ar vāju redzējumu ir obligāti nepieciešami kontaktlēcas - ātrums, braucot ar augstu veltņiem, jums ir nepieciešams laiks, lai pārvietotos, un brilles ir viegli salauzt un ievainot sevi. Ar grādu plato kājām, īpašs insoles-supinator jāievieto veltņiem. Kopumā ritošā rullīšu slidošana tauku dedzināšana veltņiem, ir uzmanīgs! Lai gan patiesībā rullīšu kritums notiek daudz retāk nekā jūs domājat.

Ja jūs joprojām samazinājās, mēģiniet ne bug grīdā, bet nedaudz paslīdēt uz tā. Tātad jūs mīkstinās triecienu, kas nokrīt uz locītavām un kauliem.

Zinoši un visu varoši - ''Ledus Gladiatoru'' slidošanas instruktori

Īpaši, ja jums ir aizstāvība uz plaukstām un ceļgaliem, ko jūs varat chirk uz asfalta tik daudz, cik vēlaties. Visās citās attiecībās veltņi ir pat drošāki nekā skriešana - galu galā, slodze uz ceļiem, kad tie slīd uz tiem 2 reizes mazāk nekā darbojas!

rullīšu slidošana tauku dedzināšana

Tāpēc tiem, kam ir problēmas ar locītavām, potīti, mugurkaula vai pārāk liels svars Fitnesa klasēm ir vērts izvēlēties veltņus. Kur sākt?

rullīšu slidošana tauku dedzināšana

Ar veltņu iegādi, atpūtas vai fitnesa modeli. Pirmais lētāk, jo tie ir paredzēti ļoti iesācējiem. Tie nav sliktāki kvalitāte, bet lēnāk iet, un tas nozīmē, ka ir vieglāk tikt galā ar tiem. Otrais ir ātrāks un manevrējams, kas izgatavots pēc modernām tehnoloģijām, kas nevar, bet neietekmē cenu. Jūs varat uzzināt tos no elegantiem caurspīdīgiem riteņiem no poliuretāna. Ja jūs nekad neesat stāvēt uz slidošanas, tad uz tādiem modeļa riskiem, rullīšu slidošana tauku dedzināšana nokļūtu no kājām vārda burtiskā nozīmē.

Ja jūs viegli braucat uz parastām slidām vai kalnu slēpošana Fitnesa modelis ir diezgan uz pleca.

Svara zaudēšanas sports. Kāds sporta veids ir labākais svara zaudēšanai

Pirmkārt, uzziniet, kā stāvēt pa labi uz veltņiem. Piecelties pie apmales vai žoga, lai būtu par to, ko palikt. Ievietojiet kājas uz "papēžiem kopā - zeķes", saliekt ceļus un nedaudz nolieciet mājokli ne tikai plecus, un visu ķermeni! Uz priekšu.

Uzrakstīt recenziju

Pirmkārt, nav braukt, bet vienkārši iet šādā plaukta, jūs varat pat uz zālienu, kur riteņi netiks ielej. Neizvelciet korpusu atpakaļ - veltņi uzreiz no zem jums būs uz priekšu, un jūs nokrist. Prakse un pareizs kritums: uz priekšu, ceļiem un plaukstām.

rullīšu slidošana tauku dedzināšana

Tajā pašā laikā jums ir jābūt saliektiem, nav iespējams nokrist uz taisnām rokām! Ja jums nav nokrist uz priekšu - nometiet blakus līniju, bet nekādā gadījumā. Kad jūs iemācīsieties stāvēt un staigāt labajā plauktā, mēģiniet braukt mazliet. Uzcelties uz vienu kāju, otrā izciļņi paplašina degunu nedaudz ārā un nospiežot visus četrus riteņus. Sākumā jūs varat stāvēt vienu kāju, un otrs tiek nospiests, tad nomainiet kājas.

Skrituļslidošanas priekšrocības

Galvenais ir uzzināt, kā slīdēt pēc iespējas ātrāk uz vienu kāju, tas būs tad gluds, smeared, skaista kustība, ko jūs apbrīnojat no profesionāļiem. Atcerieties, ka, virzoties uz priekšu, galvenais svars ir katras slidas pēdējos divos riteņus un braucot atpakaļ - divās frontēs. Pēc pāris nedēļām visas šīs metodes šķiet pilnīgi neapmierinātas. Jūs varat pilnībā izbaudīt veltņa fitnesa. Meistarklase Šie vienkārši vingrinājumi Palīdziet strādāt "problēmu" gūžas, sēžamvietas un kuņģa. No "papēžiem kopā - Nashe Apart" nospiež abas kājas, lai viņi pakāpeniski ceļoja uz pusēm, aprakstot apli.

Jo mums ir nepieciešams sēdēt, ķermeņa svars uz papēžiem. Jo visplašākā daļa apļa, muskuļu spēks padara slidas nāk uz leju.

Visparīgie principi

Lai to izdarītu, jums būs mazliet. Pēc tam savienojiet "lukturi" sērijā. Pieņemot mācīties uz priekšu, dariet to pašu atpakaļ. Lai to izdarītu, tas ir nepieciešams tikai, lai pārsūtītu ķermeņa svaru uz veltņu zeķēm un atkal sneak-to-iesaistīties.

Bremzēšana "plougom". Padarīt "zibspuldzi", tā rullīšu slidošana tauku dedzināšana ar spēku griešanas kājas, lai palēninātu kustību. Nav piemērots bremzēšanai ar lielu ātrumu. Tas izskatās kā iepriekšējais, bet slidas ir paralēli. SAT, turiet ķermeņa svaru uz papēžiem, kājas iet uz priekšu. Viegli nēsājot ķermeni pa labi un pa kreisi, piestipriniet slidas, lai aprakstītu viļņveida līniju kā čūsku.

Apgūstot "čūska", dariet to atpakaļ. Lai to izdarītu, mums ir jānodod ķermeņa svars uz zeķēm. Padariet jau studiju čūsku, bet viens zirgs stāv uz otru uz to pašu līniju. Padarīt jau pazīstamas laternas, bet viena kāja ir nedaudz uz priekšu, tāpēc pēdas kustības trajektorijas visu laiku krustojas, zīmējot bezgalīgu "astoņu". Kad mēs esam apguvuši, mēģiniet "izdarīt astoņus" ap čipsiem.

Starp citu Newbies baidās no lūzumiem.

Kā salabot stiklu Mājās tiek izmantotas divas uzstādīšanas metodes: Stiklojuma lodītes stiprinājuma naglas ir ērti āmurēt nevis ar āmuru, bet ar kalta sānu virsmu. Sitieni tiek pielietoti, veicot to ar slīpu griezumu, slīdot pa stiklu. Drošības noteikumi Asas stikla malas un izciļņi viegli izgriež caur cilvēka ādu.

Speciālisti nav atdalīti ar: bēdīgi ievainojumiem - partija lielākoties ir tie, kas nodarbojas ar akrobātiku, nevis tiem, kuri nesen ir pieaudzis. Personīgais viedoklis Pelagia, dziedātājs: - Es biju lietojis ļoti bieži un velmēts uz ilgu laiku. Ceļoja uz dīvaini lielos attālumos. Tā bija mana mīļākā mācība. Noteikti ievietojiet visu aizsardzību un pat ķiveri sākumā.

Sūtīt draugam

Bet tad, kad kļuva uzticīgi justies, es atstāju tikai aizsardzību uz palmu. Tik īpašas cimdi. Jo, kad jūs nokrist, vispirms cieš no plaukstām, un jūs varat pārtraukt locītavu. Un cimdi, viņi vienkārši stabilizē roku.

  1. Ražošana un uzstādīšana Kādas slidas attīstās.
  2. Rullīšu slidošanas priekšrocības.
  3. Kā sagriezt loga stiklu. Kā mājās sagriezt stiklu. Cits griešanas aprīkojums
  4. Kā izžūt sievieti pēc Kā izžūt meitenes ķermeni: ēdienkarti katru dienu

Diemžēl pēdējā laikā nav laika braukt, lai gan man ir vairāki skrituļslidu pāri. Bet tiklīdz parādās pārtraukums starp ceļojumu un koncertiem, es nolēmu atjaunot riteņbraukšanu. Es domāju, ka tas ir tāpat kā izjādes uz veltņiem, kas ir noderīga veselībai un uzturēšanai fiziskā forma. Turklāt, rushing, jūs varat redzēt ķekars skaistas vietas.

Šodien veltnis ir pieejams ikvienam. Daudzos parkos jūs varat iznomāt inventāru un apgūt šo aizraujošo nodarbošanos. Un jūs varat iegādāties labus veltņus salīdzinoši lēti.

Ir pat īpašas apmācības nometnes uz veltņiem, kur sertificēts IISA - starptautiskās inline slidošanas asociācijas eksperti māca pamatus un trikus. Zephyr Inline Skate Tours ir populārākās tūrisma aģentūras pasaulē, kas organizē ekskursijas uz veltņiem. Sākotnēji tas bija balstīts tikai uz Amerikas Savienotajām Valstīm, bet laika gaitā viņi izplatīja savu darbību daudzās Eiropas valstīs. Tagad mīļotājiem rullīši var iegādāties "Ekskursija uz riteņiem", apmeklējot Amsterdamu, Berlīni un Parīzi.

rullīšu slidošana tauku dedzināšana

Pirmkārt, jāatzīmē, ka šīs profesijas laikā sirds muskuļi aktīvi strādā, palielinot visu ķermeņa un kardoidabilitātes izturību. Kāju muskuļi kaviārs, kvadriceps, bībeles raksti par svara zudumu virsma gurni jagged muskuļiNospiediet muskuļus taisni, slīpiroku muskuļi deltoidmuguras muskuļi virspusēji.

Kā slodzes kāju muskuļi? Veltņu laikā Quadriceps darbojas ļoti labi. Tas ir īpaši pamanāms noliekt uz priekšu, dedzināšana šajā muskuļu jomā ir labi taustāma. Bet citi muskuļi nepārtraukti ir spriedzes stāvoklī.