Tauku apdegums izaicinājums bodyrock

HIIT ir neticami efektīvs, lai zaudētu kalorijas, un jūsu aizņemtais grafiks - īss visu piepūles periods, vēl īsāka atpūta, pēc tam atkal - nozīmē, ka jūs varat pabeigt nopietni grūtu treniņu īsā laikā. Kristīne tikko paziņoja, ka dažu veselības problēmu dēļ pārtrauc YouTube videoklipus, tāpēc, lai iegūtu vairāk ideju, skatiet viņas iepriekšējos ierakstus.

Kardio, lai slaids un veidotu savu Bod! Mēs tauku apdegums izaicinājums bodyrock rūpīgi atlasījuši šos videoklipus, jo tie aktīvi strādā, lai izglītotu, iedvesmotu un sniegtu saviem skatītājiem personiskus stāstus un augstas kvalitātes informāciju. Nominējiet savu iecienīto videoklipu, nosūtot mums e-pastu uz [email protected]!

Parasti ir nepareizs uzskats, ka, lai tauku apdegums izaicinājums bodyrock savus fitnesa mērķus, stundas jāpavada sporta zālē. Gluži pretēji, vingrinājumi nelielā laika periodā var būt ārkārtīgi efektīvi. Līdztekus laika taupīšanai, īsiem treniņiem ir daži nopietni ieguvumi, ja tie tiek pabeigti ar pareizu intensitāti. Nesenais Makmastera universitātes pētījums atklāja, ka personas, kuras piedalījās 10 minūšu intervāla treniņos - 20 sekundes sprintu un 2 minūtes atveseļošanās lēnākā tempā, kā arī iesildīšanās un atdzišana - zaudēja tādu pašu ķermeņa tauku daudzumu kā tie, kas brauca ar velosipēdu vienmērīgi 45 minūtes vienlaikus, ieskaitot iesildīšanos un atdzišanu.

Citiem vārdiem sakot, pat neliels intensīvas fiziskās slodzes daudzums var mainīt. Tātad, neatkarīgi no tā, vai meklējat treniņu, kas sadedzina taukus, izmantojot tikai jūsu ķermeņa svaru, vai arī vēlaties vairāk tonizēt ar sirdi plosošu Zumba sesiju, ikvienam ir kaut kas piemērots. Lai noņemiet tauku zemāku abs jums izvēlēties, mēs esam noapaļojuši labākos treniņus, kas nepārsniedz 20 minūtes.

Lai ko jūs izlemtu, ir pienācis laiks izkustēties! Šis 20 minūšu ilgais treniņš, kas papildināts ar iesildīšanos un atdzišanu, intensīvi koncentrējas uz kājām un abs, lai īsā laikā iegūtu lielus rezultātus. Viss, kas jums būs nepieciešams šim ķermeņa svara treniņam, ir vieta, kur to izdarīt.

tauku apdegums izaicinājums bodyrock

Ja esat iesācējs, izlaidiet šo rutīnu, lai kaut ko padarītu mazliet vieglāku, un, ja esat dedzīgs spēka treneris, piestāviet! Zumba intensīvs kardio tonizējošs treniņš Neatkarīgi no tā, vai Zumba ir jūsu ātrums vai nē, šī hibrīdā sirds tonizējošā kārtība liks jums svīst. Šis treniņš ir lieliski piemērots starpposma un progresīviem trenažieriem, un tas ir tas, ko mēs vēlētos saukt par Zumba par steroīdiem, ieslēdzot sirdsdarbības kardio rutīnu ar visa ķermeņa svara vingrinājumiem.

  1. Kā sadedzināt tikai taukus nevis muskuļus
  2. Ķermeņa tauku zudumu uz tren

Jūs uzlabosiet savu kardio spēli un koordināciju, ja šo treniņu iekļausiet iknedēļas režīmā. Un vēl labāk, lai to paveiktu, nav nepieciešams aprīkojums - tikai tukša vieta, kur pārvietoties. Paņemiet draugu, ar kuru kopā veikt šo rutīnu. Augstas enerģijas - un endorfīni - ir lipīgi!

HIIT ir neticami efektīvs, lai zaudētu kalorijas, un jūsu aizņemtais grafiks - īss visu piepūles periods, vēl īsāka atpūta, pēc tam atkal - nozīmē, ka jūs varat pabeigt nopietni grūtu treniņu īsā laikā.

LABĀKIE 20 MINŪŠU TRENIŅU VIDEOKLIPI - VESELĪBA -

Ar trim ķēdēm, kas skar lielākās muskuļu grupas, Emi rutīna ir lieliska regulārajiem trenažieriem, kuriem trūkst laika. Lai pabeigtu Mollijas rutīnu, jums būs nepieciešams viegls hanteles komplekts, taču tajā var piedalīties pat iesācēji. Jūtieties brīvi palēnināties līdz ērtam tempam, lai neapdraudētu savu formu un modificētu visus pārāk sarežģītos gājienus.

Sāciet, veicot šo rutīnu dažas reizes nedēļā, un skatieties, kā palielinās jūsu sniegums. Viņas 20 minūšu pilnā ķermeņa treniņā ir paredzētas modifikācijas iesācējiem, vienlaikus piedāvājot uzlabotas kustības tiem, kuri vēlas intensīvāku apdegumu.

Tā ir arī maza ietekme, tāpēc nav jāuztraucas par lekt. Aprīkojums nav nepieciešams, un treniņa kombinācija no sirds un ķermeņa svara vingrinājumiem darbosies gan ar sirds, gan asinsvadu, gan muskuļu izturību.

tauku apdegums izaicinājums bodyrock

Uzvelciet to ar ātru izstiepšanos, ko Lūsija vada, lai atdzistos. Jums būs nepieciešams intervāla taimeris, piemēram, izmantojot tālrunī esošu lietotni, lai ērti izpildītu šo rutīnu, tauku apdegums izaicinājums bodyrock nav citas iekārtas. Kalnu alpīnisti, atspiešanās, sānu sajaukumi, izlēcieni un burpees ir garša tam, ko jūs iegūsiet šajā 20 minūšu rutīnas laikā, un iesācējiem visas kustības var viegli mainīt.

Džo Austrālijas akcents ir super burvīgs. Pilna ķermeņa rīta treniņš Celies un custom fat loss rochester pārskati Pateicoties šim miljonāra Hoja ātrajam rīta ķermeņa treniņam, jūs sāksit savu dienu ar lielu smaidu sejā. Ķēdes rutīnas laikā jūs strādājat 45 sekundes un atpūšaties 15, ar daudzām visa ķermeņa kustībām, kas piesaista jūsu kodolu ar lekt.

Video ir orientēts uz vidējiem fitnesa līmeņiem, taču iesācējiem, kuriem nepieciešamas izmaiņas, ir pieejams uznirstošais ekrāns. Ātra iesildīšanās un atdzišanas secība pavada treniņu, un, kad tas būs beidzies, jūs būsiet gatavs veltīt savu dienu. Balerīna pārvērtās par Laker Girl par fitnesa instruktoru Action Jacquelyn, izstrādāja šo treniņu, ko var veikt jebkur.

Tāpēc pamēģiniet, un jūs iegūsiet jauku augstas intensitātes kardio kombināciju un dažus lēnāka tempuma, neauglīgus skulptūru veidojumus, piemēram, dēļu, līdaku un galveno kāju pacēlājus. Šī kārtība ir vislabākā vidējā līmeņa vai uzlabotas pakāpes trenažieriem, kuri ir ceļā.

Tabata kardio treniņš bez aprīkojuma Kas ir labāk nekā viens personīgais treneris, kurš jūs uzmundrina? Divi, protams!

Pirmās palīdzības ABC. Infarkts

Viņu rutīna tiek izpildīta Tabata stilā - tas nozīmē, ka četras muguras un muguras vingrinājumi tiek veikti 20 sekundes pēc kārtas un pēc tam 10 sekundes atpūtas. Klaudija veic modificētas daudzu vingrinājumu versijas, kas ir lieliska iespēja iesācējiem. Bet, ja jums ir nepieciešams izaicinājums, sekojiet līdzi trenerim Kozakam.

Ērts taimeris uz ekrāna palīdz jums sekot līdzi, un iedvesmojoši vārdi pārliecinieties, ka esat to pieturējis līdz beigām. Pilna ķermeņa treniņš mājās ar Keitiju Korio Kultūrists un konkurents Keitija Korio dalās klasiskā, visa ķermeņa treniņā, kuru var pabeigt jūsu pagalmā. Ir viena kustība, kurai nepieciešams papildu svars, taču Keitija kļūst radoša un satver ārā krēslu, lai pabeigtu plecu preses. Paturiet prātā, ka videoklipā redzamais ir tikai viena ķēde, un Keitija norāda to pabeigt vēl divas reizes, kopā trīs kārtās.

Viņa noteikti padara to viegli izskatāmu - izmēģiniet šo rutīnu, ja esat tikai starpposma vai uzlabots trenažieris. Metabolisms, kas veicina aizņemta rīta HIIT Kristīne Salusa saviem sekotājiem sola, ka šis ātrais 20 minūšu HIIT treniņš būs ne tikai efektīvs treniņš, bet arī tas veicinās jūsu vielmaiņu ar HIIT intervāliem, kas sadedzina kalorijas pat pēc treniņa beigām.

Jums būs nepieciešams hanteles komplekts, kettlebell vai smagāks hanteles un krēsls, lai strādātu kopā ar Kristīni, kura kombinē kardio intervālus un spēka kustības ar svaru. Jūs redzēsiet tādas kustības kā slīpi atspiešanās slepkava! Kristīne tikko paziņoja, ka dažu veselības problēmu dēļ pārtrauc YouTube videoklipus, tāpēc, lai iegūtu vairāk ideju, skatiet viņas iepriekšējos ierakstus.

Bikini ķermeņa treniņš Neatkarīgi no tā, vai jūs vēlaties iegūt "pludmalei gatavu" bodīti vai nē, šis ķermeņa svara treniņš joprojām ir tāds, kas palīdzēs jums justies labi savā ādā. Šajā GymRa rutīnā ir iekļauti visa ķermeņa kustības, piemēram, pietupieni un sitieni, lai vienlaikus mērķētu uz vairākām muskuļu grupām, īpaši uz jūsu kodolu. Lai iegūtu vislabākos rezultātus, pārliecinieties, ka aktīvi iesaistāt šos muskuļus. Treniņa uzmanība sirdsdarbībai palielinās jūsu izturību - pārliecinieties, ka esat iepriekš sasildījies, kad treneris sāk strādāt.

Reāllaika smilšu tauku apdegums izaicinājums bodyrock figūras treniņš Ar vairāk nekā 2 miljoniem sekotāju Instagram, jūs varētu teikt, ka trenere Lizbeta Lopesa zina kaut ko vai divas par piemērotību. Un ar izliekumiem, kas neapstājas, viņa ir iedvesma arī daudzām sievietēm visā pasaulē. Viņas 20 minūšu treniņš koncentrējas uz spēka stiprināšanas kustībām, piemēram, spiedieniem un kardio intervāliem, un, protams, daudz laupījumu, lai sasniegtu šo smilšu pulksteņa skaitli.

Progresīviem trenažieriem jābūt pieejamiem lecamauklai un kettlebellam - iesācējiem ir labi bez aprīkojuma. Trīs 8 vingrinājumu kārtas ar Lizbetes stāstījumu un vadību ļaus jums ātri izskatīties un justies lieliski. Runtastic Fitness Cardio Burn Desmit kardio vingrinājumi pa vienai minūtei, atkārtoti divreiz. Nekas nevar būt vienkāršāks, vai ne? Neskatoties uz nosaukumu, Runtastic Fitness nav paredzēts tikai skrējējiem - tas ir paredzēts ikvienam, kurš savas dienas laikā vēlas sadedzināt dažas kalorijas.

Bet, ja ne tik tālā nākotnē jūs jūtaties kā iesitis pret bruģi, šis treniņš noteikti palīdzēs jums iegūt savu izturību un lāpīt dažas kalorijas. Iesācēji varētu viegli modificēt trenera Lundena treniņu, un cietie sporta zāles apmeklētāji varētu pievienot svaru papildu izaicinājumam. Šajā treniņā ir Sean Vigue, tauku apdegums izaicinājums bodyrock tajā ietilpst klasiskas kustības, piemēram, dēļi, lēcienu pietupieni un Pilates iedvesmotas situp variācijas.

20 minūšu treniņš mājās svara zaudēšanai kopā ar Reičelu Austu

Neatkarīgi no tā, vai esat spiests pēc laika vai atrodoties ceļā, šis Jessica Smith TV treniņš sniedz visu ķermeņa treniņu pieredzi visā ķermenī 17 minūtēs - nav nepieciešams aprīkojums. Lieliski iesācējiem, Džesikas rutīnā ir daudz pamatdarbu un zemas ietekmes kardio kustības.

Pastipriniet to, pievienojot lēcienu vai turot hanteli izvēlēto kustību laikā. Apskatiet citus Džesikas videoklipus, lai mājās būtu vēl vieglāk. Jūs izpildīsit divus 12 vingrinājumu komplektus - 20 sekundes ieslēgti, 10 sekundes izslēgti - ar iesildīšanu un atdzišanu.

Aprīkojums nav nepieciešams. Tas ir par mēģinājumu katru no šiem paveikt pēc iespējas tīrāk un grūtāk. Viens no treniņiem ir šis jaudīgais 20 minūšu kāju un muca treniņš. Tā vietā, lai veiktu lielas, sprādzienbīstamas kustības, piemēram, burpees vai lēcienu pietupienus, modeFIT metode sadala kustības mazākos, izolētākos kustībās.

tauku apdegums izaicinājums bodyrock

Ieteicamajā komplektācijā ietilpst 3 mārciņu potīšu un 2 mārciņu rokas svari. Lieliski iesācējiem, bet maldinoši grūti pat pieredzējušiem trenažieriem. Ja jūs vēlaties nostiprināt aizmuguri, šis Tone It Up dibinātājas Karēnas Daunas 12 minūšu stipruma treniņš izrotā jūsu laupījumu, izmantojot vingrošanas joslu un paklāju.

Runājot par treniņu, Rītausma saka: "Šis noteikti ir laupījuma apdegums! Padariet to vairāk vai mazāk izaicinošu, attiecīgi pielāgojot lentu spriegojumu. COM 5 minūšu ilgajā izaicinājuma laupījumā tauku apdegums izaicinājums bodyrock treneris un bijušais profesionālais futbolists Nikijs Holenders netērē laiku, parādot, kā savilkt un tonizēt glutes, izmantojot tikai ķermeņa svaru. Šis video ir lieliska iespēja tonizēt tūsku, kad jums ir ļoti maz laika, un ietver tādas kustības kā glute tilts un vienas kājas laupījuma paaugstināšana.

Dažas reizes nedēļā iekļaujiet šo īso secību treniņā vai savienojiet pārī ar kardio, lai iegūtu visaptverošu iespēju.

tauku apdegums izaicinājums bodyrock

Sagatavojieties pacelt! Visā šajā mājas treniņā Hoy piedāvā instrukcijas, kā palielināt vai samazināt intensitāti atkarībā no jūsu pašreizējā fitnesa līmeņa, tāpēc tas ir lieliski piemērots ikvienam.

Lai sadedzinātu šo ierīci, tauku apdegums izaicinājums bodyrock nepieciešams aprīkojums, un noderīgas norādes ekrāna apakšdaļā parāda turpmākās darbības, lai jūs varētu garīgi sagatavoties.

Sāras Ultimate Booty Boot Camp treniņš Šajā 12 minūšu ilgajā videoklipā sertificēts personīgais treneris un holistiskā veselības trenere Sāra Diusulta sniedz jaunu sāknometnes stila treniņu, bez aprīkojuma.

Viņa sāk ar vienu vingrinājumu un strādā līdz sešiem pēc kārtas, lai intensīvi sadedzinātu laupījumu. Tās var būt efektīvākas nekā ilgāks treniņš - jums vienkārši jāpiešķir viss!

Divpadsmit kustības 12 minūtēs bez aprīkojuma. Tam būs sirds sūknēšana un muskuļu sadedzināšana.

20 minūšu treniņš mājās svara zaudēšanai kopā ar Reičelu Austu

Sekojiet atkārtojumu pabeigšanai un mēģiniet pārspēt savus labākos panākumus nākamajā kārtā. Šajā BexLife Rebekas Borucki optimistiskajā treniņā ir 40 sekunžu treniņu intervāli, kam seko 20 sekundes atpūta. Jums nebūs vajadzīgs nekāds aprīkojums. Pievienojiet to kardio vai spēka nodarbības beigām vai vēl labāk - maksimāli izmantojiet laiku, kas pavadīts pie televizora, un nosvīdiet.

Apakšējā vēdera tauku treniņš Daudziem cilvēkiem visgrūtāk ir tonizēt vēdera lejasdaļu. Šis SteadyHealth soli pa solim veiktais 8 minūšu treniņš palīdzēs jums nedaudz vairāk pietuvoties jūsu fitnesa vai svara zaudēšanas mērķiem.

Kopā ar veselīgu, sabalansētu uzturu un vingrojumu režīmu šī īsa kārtība var palīdzēt jums saplacināt vēdera lejasdaļu. Video sniedz noderīgas norādes par atkārtojumu skaitu, kas jāveic, pamatojoties uz jūsu spēju līmeni, un parāda, uz kādiem muskuļiem konkrētais vingrinājums tiks mērķēts.

Pievienojiet to treniņa beigām, lai iegūtu vislielāko triecienu. Neatkarīgi no tā, vai ceļojat darījumu vai atpūtas nolūkos, jums nav jāsamazina fitnesa mērķi, izmantojot šo visa ķermeņa sviedru seansu, kurā piedalās Dino Malvone, barre3 West Village studijas direktors. Jaucot jogu, pilates, kardio un svaru, barre3 ir vairāki treniņi, kuru ilgums ir 20 minūtes vai mazāk.