Tauku dedzināšana 5 dienām sadalījums

Ekspress diētas ir kontrindicētas tiem, kuriem ir nosliece uz depresiju. Pusdienas: dārzeņu salāti, garšvielām ar citronu sulu un vārītas krūti grami.

Ir nepieņemami lietot gatavus ēdienus ar lielu dzīvnieku un augu tauku saturu.

Dzer vairāk un ēd pēc iespējas mazāk, tad izsalkuma sajūta tevi nesaņems, un vielmaiņa paātrināsies, kas novedīs pie paātrinātas lipolīzes tauku dedzināšanas. Kā ēst tālāk? Šo diētu parasti sauc par zemu ogļhidrātu vai zemu kaloriju diētu. Sākot ar otro nedēļu, ir ieteicams pilnībā atteikties no augļiem vai atstāt pusi dienas, ne vairāk.

Vakara ēdienreizē jāiekļauj tikai biezpiens, kefīrs, vārīta gaļa, zivis.

svara zudums sistēmas ar nashua uzturu

Sākot ar trešo nedēļu, no augļiem vajadzētu pilnībā atteikties. Sākot ar ceturto nedēļu, graudaugu skaits dienā ir līdz 6 ēdamkarotēm, un no piektās nedēļas labība tiek atmesta par labu olbaltumvielu pārtikai. Sestajā diētas nedēļā tiek izslēgts piena ēdiens, un pēc tam jums vienmērīgi jāatgriežas pirmās nedēļas ēdienkartē.

Dažādas diētas iespējas

Ķermeņa visu laiku žāvēšana var palīdzēt atbrīvoties no 10 un vairāk kg. Šādas uztura sistēmas trūkums ir pēdējo nedēļu nesabalansēts uzturs, tāpēc to nevajadzētu praktizēt biežāk kā 2 reizes gadā. Terminu "žāvēšana" lieto sportisti, kuri ir izvirzījuši mērķi samazināt ķermeņa svaru tikai tauku slāņa dēļ, vienlaikus saglabājot muskuļu apjomu.

labākās svara zuduma realitātes rāda

Parasti kultūristi pirms sacensībām izmanto žāvēšanu, taču daudzas meitenes to uzskata par panaceju un žāvēšanu izmanto kā izteiktas diētas metodi. Bet tauku dedzināšana 5 dienām sadalījums jāsaprot, ka ilgstoša un nepareiza žāvēšana var izraisīt noteiktas sekas veselībai.

Žāvējot tiek pieņemts, ka jums jau ir noteikta muskuļu masa, savukārt jūs vienkārši vēlaties nedaudz uzsvērt atvieglojumu un objektīvi jums nav liekā svara. Ja šie nosacījumi nav izpildīti, žāvēšana nedos nekādu efektu, bet var tikai kaitēt jūsu veselībai. Neatkarīgi no tā, kā notiek strīdi par atšķirību starp sieviešu ķermeņa žāvēšanu un vīriešu žāvēšanu, atšķirības vienmēr ir individuālas. Tas galvenokārt attiecas uz atšķirību starp sākuma un beigu ķermeņa svaru. Meitenēm tas parasti ir daudz mazāk nekā vīriešiem, un tāpēc meitenēm žāvēšanas process atšķiras nevis ar posmu sastāvu, bet gan ar to intensitāti un ilgumu.

tauku pārtikas dedzināšana

Turklāt, lai meitenes ķermenis, kas, starp citu, joprojām dzemdē bērnus, neradītu nopietnu kaitējumu, tad žāvēšanas process ir jāpieiet ļoti piesardzīgi. Pa to laiku pareizi izvēlēts treniņu komplekts un kompetenta pieeja no uztura viedokļa ir veiksmīgas un pareizas žāvēšanas atslēga.

Šodien mēs nerunāsim par stingro metodi, ko izmanto profesionāli sportisti, bet par drošāku iespēju, kas ir lieliski piemērota lielākajai daļai meiteņu, kuras vēlas izžūt. Treniņi Pirmais, par ko mēs runāsim, ir apmācība.

Žāvējot, liela nozīme ir aerobikas vingrinājumiem.

Kas ir spēka treniņi un kāpēc jums tie ir svarīgi

Tie ir visu veidu kardio treniņi, kas pozitīvi ietekmē ne tikai kaloriju patēriņu, bet arī sirds un asinsvadu sistēmu. Bet tajā pašā laikā ir ļoti svarīgi aprēķināt un zināt jūsu tauku dedzināšanas sirdsdarbības zonu.

Maksimālo sirdsdarbības ātrumu nosaka formula mīnus vecums gadospie augsta sirdsdarbības ātruma jūsu elpošana kļūst apjukusi, un jūs sākat izjust skābekļa trūkumu, tādējādi jūsu slodze kļūst anaeroba, un jūs strādājat ar izturību, bet ne tauku dedzināšanu, tāpēc galvenais nosacījums tauku dedzināšanai ir skābekļa klātbūtne.

Palieliniet aerobikas treniņa intensitāti un ilgumu, lai uzlabotu reljefu. Aerobikas vingrinājumi stimulē tāda fermenta darbību, kam ir tauku dedzināšanas efekts, ko sauc par hormoniem jutīgu lipāzi. Tas sadala taukus, kas tiek uzkrāti ķermenī, un liek tiem cirkulēt asinīs, sadedzinot tos enerģijas iegūšanai.

Visparīgie principi

Aerobikas vingrinājumi palielina arī V02max, ķermeņa spēju absorbēt skābekli un novirzīt to ķermeņa audos. Kad ķermenī ir pietiekami daudz skābekļa, tauki tiek sadedzināti pēc iespējas efektīvāk. Mēģiniet arī koncentrēties uz intervālu apmācību, kas mijas ar īsiem periodiem 1—2 minūtes no augstas intensitātes aktivitātēm ar īsiem periodiem 1—2 minūtes ar zemas intensitātes aktivitātēm. Zinātniskie pētījumi ir parādījuši, ka šāda veida apmācība uztur augstu metabolisma procesu ilgas stundas pēc sesijas beigām, un tāpēc tā ir efektīva muskuļu žāvēšanas metode.

Turklāt tas optimizē sporta zālē pavadīto laiku, un jūs sasniedzat visu ķermeņa muskuļu pilnu treniņu. Nav šaubu, ka aerobikas vingrinājumi, it īpaši ar treniņiem ar intervālu, ir burvju lode, lai maksimāli palielinātu jūsu ķermeni. Centieties saglabāt šo programmu visā žāvēšanas periodā, un jums nebūs problēmu atbrīvoties no pēdējiem liekā ķermeņa tauku daudzuma. Uzturs Tagad parunāsim par uzturu.

Tas nozīmē, ja jūs ēdat kilokalorijas, tad tagad jūsu uzturam vajadzētu būt apmēram kcal, pretējā gadījumā jūs paaugstināsit tādu hormonu līmeni kā leptins un kortizols, un jūs netērēsit taukus, bet gan savu muskuļu masu.

Otrkārt, ir nepieciešams uzturēt augstu vielmaiņas ātrumu.

Vispārīgie principi metodoloģijas

Pārtikas samazināšana līdz minimumam vai vispār izvairīšanās no ēdiena palēninās vielmaiņu. Jūsu ķermenis atskan trauksmi un sāks taupīt visas ienākošās barības vielas rezervē, vienlaikus neizmantojot zemādas taukus.

Ja jūs maksimāli izmantojat aerobās aktivitātes, jums nav jāsamazina kalorijas. Šādu secinājumu nesen izdarīja Rietumvirdžīnijas universitātes zinātnieki. Viņiem nevajadzēja samazināt kalorijas, un rezultātā viņi ievērojami samazināja zemādas tauku daudzumu.

Dzer vairāk un ēd pēc iespējas mazāk, tad izsalkuma sajūta tevi nesaņems, un vielmaiņa paātrināsies, kas novedīs pie paātrinātas lipolīzes tauku dedzināšanas. Kā ēst tālāk?

Bet lipo 3 tauku deglis, ka šī apmācības metode ir pieejama tikai tiem cilvēkiem, kuri ir labā fiziskā formā. Uztura jomā mēs galveno uzsvaru liek uz ogļhidrātu samazināšanu. Ogļhidrātu daudzumam vajadzētu būt apmēram 2 gramiem uz 1 ķermeņa svara kilogramu dienā, savukārt ogļhidrātu patēriņam vajadzētu izpildīt tikai jūsu muskuļu glikogēna noliktavas, bet ne tauku depo.

Savukārt glikozes deficīts sāks jūsu zemādas tauku izmantošanu enerģijas iegūšanai. Gluži pretēji, ir jāpalielina olbaltumvielu daudzums jūsu uzturā, tas ir tas, kas apturēs katabolisma procesu, tas ir, muskuļu audu sabrukšanu. Bet pat šeit ir jāievēro noteikta norma apmēram grami olbaltumvielu uz 1 ķermeņa svara kilogramupretējā gadījumā olbaltumvielu pārpalikums vienkārši kaitēs jūsu aknām un nierēm.

Un, lai jūsu žāvēšana būtu droša un veiksmīga, mēs iesakām ievērot šo produktu sarakstu: gaļai un mājputniem, bet ne trekniem, ideāli ir vārīta vistas krūtiņa, tītara, teļa gaļa vai liellopu gaļa.

Jūras veltes baltas un sarkanas zivis, garneles un citas jūras veltes.

Tauku dedzināšanas produkti

Piena produktus un olas izvēlieties piena produktus ar zemu tauku saturu, bet ne ar zemu tauku saturu. Skābā krējuma vietā izmantojiet grieķu jogurtu un smagā krējuma vietā - pienu. Lēni ogļhidrāti. Brokastīs ēdiet maizi un graudaugus, bet ne uzreiz. Ideāli ir brūnie, brūnie rīsi, prosa, griķi.

Tos var patērēt nelielos daudzumos, apmēram augļus dienā.

Aptuvenais uzturs, kas paredzēts 3 dienām

Šajā gadījumā labāk izvēlēties zaļo ābolu, kivi, greipfrūtu, bet no šī perioda jāatsakās no banāniem un vīnogām. Ēdiet pēc iespējas vairāk dārzeņu. Mēs noņemam tikai visvairāk cietes saturošos bietes, burkāni, sadedzināt tauku zemāku abs. Protams, par šo laiku jums būs jāatsakās no visa salda, miltiem, konservēta un kūpināta. Aizstāt sāli ar visām dabīgajām garšvielām. Jūs nevarat ierobežot ūdeni, ievērot normu - apmēram 30 mililitrus uz 1 ķermeņa svara kilogramu.

tauku zudums pcos

Bet tagad jums būs jāatsakās no sulas, kafijas un kakao. Labāk ir arī gatavot, sautēt vai cept ēdienu. Aptuvenais pārtikas deva žāvēšanai Sākotnējais meitenes svars ir kg, augstums cm.

dabiskā tauku deglis recepte

Pēdējai maltītei vajadzētu būt trīs stundas pirms gulētiešanas. Ēdiet reizes dienā nelielās porcijās. Žāvēšanas laikā ir optimāli veikt 4 kardio treniņus nedēļā 45—60 minūtes un divus spēka treniņus 45—60 minūtes. Ēdiet pusotru stundu pirms treniņa un pusotru stundu pēc tā. Atcerieties dzert ūdeni, arī vingrojot.

Vēršam jūsu uzmanību uz to, ka šādos uztura eksperimentos ir aizliegts iesaistīties cilvēkiem ar tauku dedzināšana 5 dienām sadalījums, nieru, sirds, kuņģa un zarnu trakta slimībām, grūtniecēm un mātēm, kas baro bērnu ar krūti, kā arī cilvēkiem ar ķermeņa svara trūkumu.

Nepievērsieties galējībām un strādājiet pie sevis bez fanātisma.

padomi un triki lai paātrinātu svara zudumu

Atcerieties, ka nekaitīgs tauku patēriņš ir līdz 1 kilogramam nedēļā. Uzturam un sportam nevajadzētu kaitēt jūsu veselībai, bet tieši pretēji - tas to vajadzētu pievienot. Skatīt arī Pēdējos gados īpašu pasākumu kopumu, kura mērķis ir svara samazināšana, sāk praktizēt ne tikai profesionāli sportisti - ķermeņa popularitātes žāvēšana meitenēm, pat mājās, kļūst arvien populārāka.

Bisacodyl GSK

Jēdziens "ķermeņa žāvēšana" nāca pie mums no profesionālā sporta. Gatavojoties sacensībām, kultūristi cenšas sniegt savam ķermenim pēc iespējas lielāku atvieglojumu. Lai to sasniegtu, sportisti ne tikai ķeras pie liekām enerģijas slodzēm, lai iegūtu muskuļu masu, bet arī izmanto īpašas uztura principus, kas viņiem ļauj novirzīt taukaudu augi lai novērstu aknu taukos daudzumu organismā līdz zemākajai iespējamajai robežai, nezaudējot muskuļu apjomu.

Šo diētu sauc par žāvēšanu. Galvenās briesmas nav pati žāvēšana, bet tās nepareiza lietošana cilvēkiem bez īpašas izglītības un neņemot vērā katra organisma individuālās īpašības. Žāvēšanas īpatnība tauku zudumu griešana ne tikai ķermeņa apjoma samazināšanās aktīvās tauku sadedzināšanas dēļ, bet tauku tauku dedzināšana 5 dienām sadalījums 5 dienām sadalījums uzturs, kas neļauj zaudēt muskuļu masu.

Žāvēšanas periodā notiek nopietnas izmaiņas visa ķermeņa darbā, palielinās kardio slodzes, izmaiņas uzturā var nelabvēlīgi ietekmēt jūsu veselību un, lai tas nenotiktu, žāvēšanas ilgumam nevajadzētu pārsniegt astoņas nedēļas, neatkarīgi no tā, vai esat sasniedzis vēlamo mērķi vai nē.

Nākamo žāvēšanu var atkārtot ne agrāk kā pēc sešiem mēnešiem. Tikai šajā gadījumā šāda satricināšana ķermenim būs izdevīga, nevis kaitīga. Ķermeņa žāvēšana ir sava veida stingra diēta, un tās ievērošana nav iespējama, neizprotot ķermeņa funkcionēšanas īpatnības. Kas var gūt labumu no diētas žāvēšanas laikā? Profesionāli kultūristi, fitnesa modeļi, tie, kuriem skaists ķermenis un sports ir gan dzīvesveids, gan darbs. Šajā gadījumā žāvēšana palīdzēs samazināt tauku slāni un akcentēt muskuļu korseti.

Kam nevajadzētu žāvēt? Žāvēšana pati par sevi nav svara zaudēšanas programma, un, ja jums ir liekais svars un jūsu dzīvē nav sporta, jūs tikai grausit savu veselību un nesasniegsit nekādus rezultātus; Asteniskā tipa konstitūcijas meitenēm ar mazu un neattīstītu muskuļu masu un mazu tauku klātbūtni problemātiskajās vietās arī nevajadzētu izžūt. Ir jāizveido diēta ar pareizu olbaltumvielu, tauku un ogļhidrātu procentuālo daudzumu.

No kā sastāv ķermeņa žāvēšanas komplekss?

Diēta bez ogļhidrātiem: plusi un mīnusi, nedēļas ēdienkarte

Integrēta pieeja žāvēšanai balstās uz trim pīlāriem: Pareiza uztura uzturs; Noteikts dzīvesveids ar obligātu vismaz 7 stundu ikdienas miegu; Aerobikas un spēka treniņu sistēma, ieskaitot atveseļošanās dienas. Sīkāk apskatīsim katru no punktiem. Ķermeņa žāvēšanas noteikumi Ir divi galvenie uzdevumi, kas jums jāievēro, žāvējot: samazinot kaloriju skaitu vielmaiņas procesu ātruma palielināšanās organismā.

Ēdiena kaloriju daudzuma samazināšana ir pietiekami vienkārša. Jums jāzina produktu enerģētiskā vērtība un nepārsniedziet ikdienas prasības.