Tauku dedzināšana maratona apmācība. Kā sadedzināt vairāk tauku, kad jūs veicat

Deniss Sandigs. Bieži vien tie tiek vienkārši ignorēti, un tos vispār var uzskatīt par neatbilstošiem vispārējā traumu pārvaldībā.

Bet vai jūs tiešām zināt, kāpēc plyometrics jums ir tik labs? Ko nozīmē EPOC, un kāpēc tas liek jūsu kaloriju sadedzināšanai pārspīlēt?

tauku dedzināšana maratona apmācība ātri tauku dedzināšana rutīna

Vai jūs zināt pareizo terminu šai sienas izjūtai jūsu garajos nobraucienos un braucienos? Turpmākajos slaidos fitnesa eksperti atšifrē 14 fitnesa buzzwords, kas palīdzēs jums labāk izprast treniņu, ķermeni un vingrošanu kopumā. HIIT Corbis attēli Augstas intensitātes intervāla tauku dedzināšana maratona apmācība HIIT ietver īsus augstas intensitātes vingrinājumu pārrāvumus pēc iespējas tuvāk jūsu maksimālajam piepūlei, kam seko zemākas intensitātes atjaunošanās periods, skaidro Gregs Mūrs, sertificēts spēka un kondicionēšanas treneris St Alpha fat burner atsauksmes Sporta snieguma centrā Indianapolisa, IN.

Nav īpašas formulas, bet lielākajā daļā treniņu tiek izmantota 2: 1 darba attiecība pret atveseļošanos ti, 40 sekundes sprinta, kam seko 20 sekundes skriešanas vai pastaigas, atkārtotasun tos var izmantot jebkurā vingrinājumu kombinācijā, ieskaitot kardio un izturību.

Artrīts Kad jūs ēdat pirms apmācības.

Stumjot ķermeni tik grūti un ātri, jūs varat ietaupīt laiku, veicot īsāku treniņu, un joprojām vērtēt paaugstinātu metabolismu un tauku dedzināšanu. Uzziniet vairāk: 8 augstas intensitātes intervāla apmācības HIIT priekšrocības. Tabata Corbis attēli Tā kā HIIT var būt jebkura augstas un zemas intensitātes intervālu kombinācija, Tabata vienmēr ir astoņas 20 sekunžu kārtas ar ļoti intensīvu piepūli, kam seko 10 sekundes pēc atveseļošanās, skaidro Malkolms Majeskis, Ohaio štata universitātes sporta medicīnas sporta kondicionēšanas speciālists.

Tabata, Slieksnis, Elektrolīti Un Citi Grūtāki Fitnesa Nosacījumi, Kas Jāzina

Metodi izveidoja profesors Izumi Tabata Japānā Izmēģiniet vienu no šiem 10 jaunajiem tauku izsmidzināšanas tabatas treniņiem. Kardiorespiratorā fitnesa Corbis attēli Jo montieris jūs esat, jo labāk sirds un asinsvadu sistēma asinsrite un elpošanas sistēma skābekļa cirkulācija var piegādāt skābekli jūsu strādājošajiem muskuļiem, un jo labāk muskuļi to absorbē.

Šī procesa efektivitāte tieši ietekmē jūsu ķermeņa spēju ilgstoši vingrināties, nosakot jūsu fitnesa līmeni.

VO2 maks Corbis attēli Jūsu maksimālais skābekļa daudzums VO2 Max ir jūsu sirds, plaušu un asiņu spējas rādītājs skābekļa nogādāšanai darba muskuļos, kā arī jūsu muskuļu spēja uzņemt un lietot skābekli treniņa laikā, norāda de Milly. Jūsu VO2 Max ir lielisks jūsu piemērotības spēju rādītājs, bet to galvenokārt nosaka ģenētika. Jums piemītošo muskuļu šķiedru veidu, kā arī sirds un elpošanas sistēmas struktūru un funkcijas nosaka jūsu gēni, tāpēc dažiem cilvēkiem noteiktos sporta veidos ir dabiski labāk, norāda de Mille.

Treniņš tomēr var ietekmēt jūsu VO2 Max līdz pat 15 procentiem, tomēr Mūrs piebilst, ka labākā iespēja ir iekļaut īsus, augstas intensitātes treniņus. Ja jūs strādājat pietiekami smagi, jūsu ķermenim ir grūti papildināt enerģijas krājumus, kas tiek izmantoti vingrinājuma laikā. Moore skaidro, ka EPOK nav nekā kopīga ar to, cik ilgi jūs svīstat, bet tā vietā, cik smagi strādājat, sasniedzot vismaz 70 procentus no jūsu maksimālā sirdsdarbības ātruma, jūs nonāksit sporta zālē pēcnodegšanas stāvoklī un ļausit izmantojiet visu dienu EPOK priekšrocības.

Kā nomierināt taukus ar pastaigu treniņu - Iešana - 2021

Mērķa sirdsdarbība Corbis attēli Jūs, iespējams, uzminējāt no nosaukuma, taču šis mērķa sirdsdarbības ātrums ir ideāls diapazons, kurā jūsu sirdsdarbības ātrums var kristies fiziskās slodzes laikā. Šis skaitlis mainās atkarībā no jūsu treniņa mērķa: Jums varētu būt mērķa zona tauku sadedzināšanas spēju uzlabošanai, vēl viena zona laktāta sliekšņa paaugstināšanai un vēl viena VO2 Max paaugstināšanas zona, saka Polly de Mille, klīniskā vadītāja Sporta izrāžu centrs Tisch.

Katram mērķa sirdsdarbības ātrums ir atšķirīgs atkarībā no jūsu vecuma, svara un fiziskā sagatavotības līmeņa. Pirmkārt, atrodiet savu maksimālo sirdsdarbības ātrumu, izmantojot formulu - 0,7 x vecums. Lai vienkārši uzlabotu savu sirds un asinsvadu sistēmu, jūs vēlaties atrasties 50 līdz 85 procentu robežās no maksimālās sirdsdarbības, piebilst Mūrs.

  1. Tauku dedzināšana muskuļu un fitnesa
  2. Ātrs svara zudums stresa dēļ
  3. Ja Mani ļaudis - Jūs staigājat grūti ar… Septembris

Tas nozīmē, ka, ja esat 30 gadus vecs, jūsu maksimālais rādītājs irun mērķa sirdsdarbība ir no 93 līdz sitieniem minūtē. Tauku dedzināšanas zona Corbis attēli Tas ir mērķa sirdsdarbības frekvences apakšējais punkts - aptuveni 60 procenti no jūsu maks. Un, lai arī tauku sadedzināšanas zona izklausās tā, kur vēlaties atrasties, tas faktiski nav ideāls svara zaudēšanai. Kaloriju sadedzināšana notiek ar lielāku intensitāti, skaidro Mūrs.

Kā sadedzināt vairāk tauku ar vingrojumiem

Tauku sadedzināšanas zona tomēr ir ideāla veiktspējai, uzsver de Mille. Lai skrietu maratonu, būs jāsadedzina apmēram kaloriju, un, tā kā ogļhidrātos mēs glabājam tikai apmēramsportistiem ir jāievada tauku krājumi.

Ja jūs trenējat kļūt par labāku tauku dedzinātāju ti, saglabājat sirdsdarbības ātrumu aptuveni 60 procentus no jūsu maksimālājūs varat saudzēt dārgo ogļhidrātu krājumus, izmantot taukus kā degvielu un izvairīties no sitiena pie sienas, skaidro De Mille.

Tonizējoša Corbis attēli Katra sieviete vēlas kļūt gara un liesa, taču anatomiski mainīt ķermeņa formu faktiski nav iespējams, saka Mūrs.

Sakarā ar to, kā muskuļi tiek ievietoti locītavā un cīpslu garumā, kas piestiprina muskuļus pie kaula, jūsu muskuļus nevar pagarināt, tauku dedzināšana maratona apmācība piebilst. Svara celšana un tauku dedzināšana tomēr var novest pie vairāk izliektiem izliekumiem un atklāt jūsu kaulu un muskuļu dabisko formu.

tauku dedzināšana maratona apmācība 24hr fatburn atsauksmes

Tonēšana, būtībā, ir saistīta ar tauku viņa tauku deglis un veidošanu, ne vienmēr to palielināšanu, norāda De Mille. Funkcionālā apmācība Corbis attēli Funkcionālā sagatavotība ir paredzēta, lai palīdzētu stiprināt muskuļus, lai atbalstītu un uzlabotu kustības, kuras veicat katru dienu, skaidroja Majesky. Tāpēc visi funkcionālās apmācības gājieni imitē ikdienas dzīves pamata kustības - tupēt, stumt, vilkt, sasniegt, pacelt.

Vai skriešana patiešām ir efektīva svara zaudēšanai?

Turklāt šāda veida treniņi sadedzina daudz kaloriju, jo tik daudz muskuļu ir iesaistīti vienā kustībā. Īpaši šie 7 funkcionālie vingrinājumi.

tauku dedzināšana maratona apmācība svara zudums ar ārprāts max 30

Krusta apmācība Corbis attēli Krosa apmācība ir saistīta ar jūsu galvenā sporta veida līdzsvarošanu ar citiem skrējējiem, jogu vajadzētu uzņemt, peldētājiem - svariem. Un, lai gan tas palīdz trenēt atbalsta muskuļus, treniņa dažādošanas patiesais mērķis ir izvairīties no savainojumiem.

Pace darbojas, lai sadedzinātu taukus. Darbojas kā tauku dedzinātājs. Cik un kā darīt

Krosa treniņš dod ķermenim pārtraukumu no viena sporta veida atkārtotajiem spriegumiem, kas citādi var izraisīt traumas, saka de Mille. Turklāt cita treniņa iekļaušana ļaus jums labāk izjust galveno sporta veidu, jo tas trenē jūsu ķermeni efektīvāk pārvietoties kā visu sistēmu, piebilst Mūra. Izmēģiniet absolūto izturības treniņu skrējējiem vai krosa treniņiem: spēks pārvietojas uz katru velosipēdistu vajadzību.

Vingrinājumi ar zemu triecienu ietver pastaigas, riteņbraukšanu un peldēšanu.

Kā zaudēt svaru, nezaudējot muskuļu masu. Zaudēt svaru un žāvēt, nezaudējot muskuļu masu

Majesky saka, ka kustības, kuru dēļ abām kājām jāatstāj zeme, ir ļoti spēcīgas, un kustības, kas vienmēr atstāj vienu pēdu uz zemes, ir nelielas. Vingrinājumi ar lielu triecienu gandrīz vienmēr ir grūtāki, taču tie sadedzinās vairāk kaloriju, jo tie iesaistīs vairāk muskuļu grupu. Lai gan mēs visi parasti izvēlamies lielāku kaloriju dedzināšanu, Mūrs iesaka to līdzsvarot ar dažiem zemākas ietekmes vingrinājumiem, lai izvairītos no ievainojumiem.

Plyometrics Corbis attēli Šajā tauku dedzināšana maratona apmācība ietilpst tādas kustības kā lēcieni lodziņā, apiņi, izlaišana, visu vingrinājumu veikšana, lai muskuļi varētu ātri izstiepties uzlēkt augšup tauku dedzināšana maratona apmācība, pēc tam strauji sašaurināties piezemēties atkal un atkal, skaidro Mūrs.

Lielāka sprādzienbīstamība un labāka neiromuskulārā koordinācija. Izmēģiniet mūsu pakāpenisko pleometrisko treniņu. Elektrolīti Corbis attēli Lai muskuļi varētu kārtīgi sarauties un atpūsties, jums ir nepieciešams atbilstošs elektrolītu līdzsvars, taču šis minerāls kopā ar sviedriem atstāj jūsu ķermeni, saka De Mille.

  • Kā sausās meitenes svara zudumam.
  • Ātri viegli tauki dedzināšana maltītes
  • Kā nomierināt taukus ar pastaigu treniņu - Iešana -
  • Tomēr ar visām priekšrocībām intervāla treniņam ir vairākas kontrindikācijas, jo sirds un asinsvadu sistēmai ir aktīva slodze.

Tas nozīmē, ka pēc smaga treniņa jums jāpapildina elektrolītu krājumi, lai ķermenis varētu pareizi atjaunoties. Un, lai arī treneri mīl Gatorade, ir arī citas iespējas, kā iegūt minerālu atpakaļ jūsu sistēmā.

Maratons - trenē ķermeni, bet izvairieties no pārslodzēm

Jautājiet diētas ārstam: Elektrolītu atjaunošana. Laktāta slieksnis Corbis attēli Laktāts, ko sauc arī par pienskābi, ir svars loss walkers, kas uzkrājas muskuļos intensīvas fiziskās slodzes laikā.

Tehniski nepilnīga ogļhidrātu sadalīšanās blakusprodukts pienskābe tiek metabolizēta diezgan viegli zemas intensitātes treniņa laikā. Tā kā jūsu treniņiem kļūst grūtāk, jūsu ķermenis sāk ražot vairāk pienskābes aktīvajos muskuļos, galu galā sasniedzot ātrumu, kurā jūs to saražojat pārāk ātri, lai jūsu ķermenis varētu metabolizēties, skaidro De Mille.

Tas pats, kas muskuļi. Muskuļu formas. Muskuļu kontrakcija. Trīsfāžu kontrakcija

Tieši tāpēc jums ir jāatgūstas un pēc putām jāpāriet pēc intensīvs treniņš, jo tas palīdz izskalot pienskābes uzkrāšanos. Šis muskuļu izsīkums ir jūsu laktāta slieksnis,un ir svarīga jūsu fitnesa līmeņa sastāvdaļa, jo, lai gan vairums cilvēku sasniedz laktāta slieksni 45 līdz 65 procentos no sava VO2 Max, tas uzlabojas ar jūsu centību un treniņiem, viņa piebilst. Populārs ar tēmu.