Tauku dedzināšana velosipēdu intervāli

Tālāk mums ir krievu vērpjot. Lai aprēķinātu tauku dedzināšanas sirdsdarbības ātrumu, pietiek ar sākotnējiem ķermeņa indikatoru mērījumiem un uzzināt, kā aprēķināt impulsu tauku dedzināšanai. Vingrošanas laikā nedzeriet ūdeni.

Apmāciet savuabs katruviensdiena Tāpat kā jebkurš cits muskulis, jūsuIedaļavajag arī pauzi!

tauku dedzināšanas krāsns pdf

Tas nenozīmē, ka iesildīšanās laikā jūs nevarat aktivizēt ab muskuļus, izmantojot tādus vingrinājumus kā dēļu, Inchworms un citus līdzsvara un stabilizācijas vingrinājumus, taču tos nevajadzētu trenēt. Ir jauns gads, un ir pienācis laiks sākt darbu un beidzot iegūt šo sešu paku abs, taču, pirms mēs ienirstam sešos abs abs, jums jāzina, ka jums ir pietiekami zems ķermeņa tauku daudzums, lai jūsu abs redzētu, un ja tā, tad, ja vēlaties ieskatieties, ko un kā es ēdu katru dienu, jums vajadzētu apskatīt manu rakstu ar nosaukumu 'Ko es ēdu un daru katru dienu, lai paliktu sasmalcināts'.

Stipri un attīstīti seši abs abs, tāpat kā zems ķermeņa tauku procentuālais daudzums, nedos tu stipra un noslīpēta lāde vai mugura.

Viss par to, kā izžūt, nezaudējot muskuļu masu. Pareiza ķermeņa žāvēšana: diēta un slodze

Jums ir jāsamazina vēders tāpat kā jebkurš cits ķermeņa muskulis, ja vēlaties, lai tas kļūtu lielāks un stiprāks.

Dažiem no jums var būt maz ķermeņa tauku un viņiem vēl nav abs. Parasti cilvēki treniņa beigās vienkārši pievieno ātru abs rutīnas rutīnu, nevis velta visu treniņu ārpus nedēļas, lai rūpīgi strādātu jūsu abs. Tas parasti noved pie jūsu abs.

Pareiza uzturs ar sirds treniņu

Jūsu vēdera dobums netiek pietiekami stimulēts, jo lielākā daļa enerģijas ir iztērēta jau jūsu galvenajā treniņā. Un dažreiz tā paša iemesla dēļ pat pilnībā izlaida. Jūsu vēdera izeja ir tāda pati kā jebkura cita ķermeņa muskulatūra, kas izturas pretoties, un tāpat kā jebkurai citai muskuļu grupai, kuru vēlaties palielināt, jums tajās jāpiedalās vairāk nekā reizi nedēļā. Tomēr, ja jūs arī veltāt pilnu dienu vēdera vingrošanai un konsekventai uzturēšanai kopā ar pareizu uzturu, jūs patiešām sākat redzēt ķermeņa izmaiņas un beidzot esat pilnībā izstrādājis sešus abs.

Un seši iepakojuma abs izskatās lieliski, taču tas arī palīdzēs jums gandrīz visos pārējos vingrinājumos un pacelšanas pasākumos, jo jūsu abs ir svarīga jūsu pamat muskuļu sastāvdaļa un atbalsta katru kustību, kā arī stabilizē jūsu. Kad runa ir par abs, jums tiešām nav vajadzīgs nekāds aprīkojums vai pat trenažieru zāle.

Kā nomierināt taukus ar pastaigu treniņu - Iešana -

Ir daudz vingrinājumu, kurus jūs varat ļoti efektīvi veikt ar savu ķermeņa svaru, un šodien man ir si. Vingrinājumi ir lieliski piemēroti ikvienam fitnesa līmenim, sākot no iesācējiem līdz pat progresīviem.

Izvēle Pa labi, kas darbojas uz skrejceļa svara zudumam. Apmācība par skrejceļš svara zudums - programmas vīriešiem un sievietēm ar video.

Šīs vingrojumu programmas grūtības nosaka intensitāte, ar kādu jūs to darāt savā tempā, uzturat labu formu un mēģināt apstāties tikai pārtraukumos. Katru vingrinājumu veiksim 45 sekundes ar 15 sekunžu pārtraukumu starplaikos.

Kā zaudēt svaru, neizejot no mājām? Vingrinājumu piemēri

Ja esat progresējis, es vēlos, lai jūs katru vingrinājumu veiktu 40 sekundes ar 20 sekunžu pārtraukumu starplaikos un, ja esat iesācējs, es vēlos, lai jūs katru vingrinājumu veiktu 35 sekundes ar 25 sekunžu pārtraukumu.

Pēc šī treniņa beigām jūs būs skāris visus muskuļus jūsu abs, no iekšējiem un ārējiem slīpumiem, taisnās zarnas, vēdera un šķērsvirziena vēdera. Viss, kas jums nepieciešams, ir lejupielādēt lietotni Heria Pro no App Store vai Google Play veikala, atvērt YouTube treniņu sadaļu, atvērt šo rutīnu, izveidot nelielu platību un esat gatavs doties. Pirmais vingrinājums ir augstā dēļa atvēršana un aizvēršana.

Nokļūsim push-up stāvoklī.

Uzrakstīt recenziju

Tāpēc tas izskatās šādi, un, ja tas ir pārāk grūti, jūs vienmēr varat iet ārā un atgriezties. Ejam 45 sekundes, saspiediet savu kodolu, nospiediet rokturi uz grīdas, sāksim regulēt elpošanu.

14 dīvaini svara zudums hacks

Caur degunu, tagad caur muti. Ejam, pēdējās 10 sekundes, piecas, četras, trīs, divas un viena. Labi, mēs mainīsim pozīcijas nākamajā vingrinājumā. Mūsu vēdera muskuļi no cita sānu vingrojuma leņķa, mēs kāpjam uz velosipēdiem.

Labi Lēti Velosipēdi

Tātad rokas aiz galvas, kājas pilnībā izstieptas, ceļi līdz elkoņiem. Katru reizi, kad pārslēdzaties, saspiediet un gurkstiet.

Sūtīt draugam

Ejam, pēdējās 10 sekundes. Pieci, četri, trīs, divi ronaldo zudums svars viens. Labi, izstiepiet tos abs, velciet sekundi, lai atvilktu elpu. Nākamais vingrinājums, ar kuru mēs sāksim, ir kāju plātīšanās tauku dedzināšana velosipēdu intervāli nokļūšana skrūvju turēšanas stāvoklī.

que es zaudējumu svars

Kājas taisnas, rumpis stingrs, rokas uz augšu. No šejienes mēs sākam plātīt kājas.

Ēdināšana uz žāvēšanas Pirmkārt, aprēķiniet individuālo ikdienas kaloriju. Atļautie produkti Jūs varat izmantot frakcionētu uzturu vai sadalīt visus ēdienus ēdienreizēm, mēģinot ēst ogļhidrātu produktus no rīta, un olbaltumvielas tuvāk vakarā. Lai gan visa uzturs tiks sastādīts ar zemu ogļhidrātu principu, un pēdējos posmos, un tas ir vispār flotes diētu.

Ja tas ir pārāk grūti, jūs varat vai nu nolaist rokas, vai vienkārši turēt serdeņa skrūves turēšanas stāvokli, pārliecinieties, ka visa šī kārtība ir patiešām saspringta.

Tā vietā, lai saliektu kājas, turiet tās taisnas.

liktenis dedzina mīlestības stāstu

Jo taisnāks tauku dedzināšana velosipēdu intervāli esat, jo vairāk jūs izmantojat abs. Pēdējās piecas sekundes, piecas, četras, trīs, divas un viena. Labi, veltiet sekundi, lai atvilktu elpu, iztaisnojiet abs. Nākamais vingrinājums, ko mēs sāksim, ir krēslu sēdēšana.

Iedomājietie treniņu, kurā jū adedzināt daudz kaloriju, un, kad ta ir paveiktjū u ķermeni tundām un tundām turpina adedzināt vairāk kaloriju - un varbūt pat turpina adedzināt nākamajā dienā! Ko dar Saturs Kā darbojas augstas intensitātes intervāla apmācība Iedomājieties treniņu, kurā jūs sadedzināt daudz kaloriju, un, kad tas ir paveikts, jūsu ķermenis stundām un stundām turpina sadedzināt vairāk kaloriju - un varbūt pat turpina sadedzināt nākamajā dienā! Ko darīt, ja jūs varētu sasniegt šo bonusa kaloriju sadedzināšanas efektu mazāk nekā pusē no parastā treniņa laika?

Tātad ejam uz priekšu, apgulies ar kājām uz augšu, kā mēs sēdējām krēslā, rokas uz augšu, jūs vēlaties mēģināt pieskarties griestiem, 45 sekundes, ja tagad jūtaties noguris, varat iet uz priekšu, kājas nemēģiniet apstāties, turpināt.

Pēdējās 10 sekundes, ejam, piecas, četras, trīs, divas un viena.

Sajūt pulsu

Labi, tad pārejiet pie tauku dedzināšana velosipēdu intervāli vingrinājuma. Tie būs kāju pacelšanas gadījumi, tāpēc atgriezīsimies gulēšanas stāvoklī, apēdīsim jūs, izstieptas un aizslēgtas kājas. Jūs vēlaties to celt līdz galam, līdz pat lejai.

ātri tauku degļa pārtikas produkti

Turiet kājas taisnas, patiešām pievelciet kodolu. Pēdējās 10 sekundes, ejam.

labākais tauku apdegums dvd

Labi, ejam tālāk, pārslēdzamies. Nākamais vingrinājums, ar kuru mēs sāksim, ir mainīt alpīnistus. Tātad nonāksim push-up stāvoklī. Pielieciet celi pie elkoņa, sakrustojiet un pārslēdzieties; pēc tam, kad jums būs labāk, sāciet pārmaiņus mazliet ātrāk.

  1. Vai ir labi darīt abs katru dienu? - Vingrinājumi
  2. Fitness un vingrinājumi: labākie vingrinājumi svara zaudēšanai - Vingrinājums,
  3. Turklāt nav ieteicams vingrot saaukstēšanās, infekcijas slimību, mugurkaula, locītavu vājuma vai sāpju laikā.
  4. Kardio tauku dedzināšanai. Pareiza uzturs ar kardio. Sieviešu vietne cavy.lv
  5. Sirdsdarbības zonu (sirdsdarbības ātruma) noteikšana. Sirdsdarbības zonas

Jo vairāk jūs vērpjat, jo vairāk jūs strādājat ar abs, tāpēc patiešām piešķiriet tai jauku vērpjot un paceliet ceļus uz augšu, pilnībā izstiepjot uz grīdas. Labi, mēs esam pēdējā vingrinājumā. Tā ir patiešām ātra rutīna, bet mans Absare jau uzmundrināja.

Pēdējais vingrinājums ir dēlis, kas vērsts uz austrumiem līdz elkoņiem. Tātad nonāksim dēļu pozīcijā.