Tauku dedzināšana zona

Izvairieties par sunburned, bojāts, pietūkušas, vai iekaisusi āda, un plankumi. Preces tiks nosūtītas 1 darba dienas laikā pēc maksājuma saņemšanas noskaidroti. Lai izskatītos tikpat labi, novelkot apģērbu, jānodarbojas ar fiziskajām aktivitātēm.

Kardiogrāfija kājām. Novājēšanas karjeru slodzes: nianses un padomi. Sirds lietderība ķermenim Runas datums: Kā veidot aerobo nodarbību, lai sasniegtu maksimālo rezultātu? Un vai tas ir taisnība, ka visvairāk efektīva metode Tauku dedzināšana ir kardio 40 lb svara zudums sieviete Šis tauku dedzināšana zona likvidēs populārākos jautājumus, kas attiecas uz sirdsdarbību un to efektivitāti svara zudumam.

Mēs arī apsveram populārus mītus par sirdsdarbību, kas var maldināt un novērst progresu klasēs. Visbeidzot, mēs piedāvājam Jums gatavu sirdsdarbības kompleksu mācībām mājās vai zālē.

Kardio apmācība vai aerobikas apmācība Tas notiek enerģijas dēļ, ko iegūst glikozes skābekļa molekulu oksidēšanās laikā. Tā ir galvenā atšķirība no jaudas slodzes, kur enerģiju iegūst ar inglarious.

Pievienojies Mūsu Biļetenu,

Tāpēc kardio laikā ir apmācīti ne tikai muskuļi, bet arī visa sirds un asinsvadu sistēma. Cardio apmācība ir īpaši noderīga tiem, kas tikko sāk veikt fitnesa. Viņi sagatavo savu sirdi uz cieto slodzi. Kas vēl ir aerobās aktivitātes? Priekšrocības Cardio Training: Kalorijas tiek sadedzinātas, kas veicina un paātrina svara zuduma procesu.

tauku dedzināšana zona

Izturības palielinās, jūs varēsiet izturēt visas smagākas slodzes tas būs noderīgs jums ikdienas dzīvē. Metaboliskie un metaboliskie procesi tiek paātrināti. Palielina plaušu un to apjoma jaudu.

Uzlabots darbs sirds un asinsvadu asinsvadu sistēma Slimības risks tiek samazināts. Imunitāte palielinās. Stress un psiholoģiskā spriedze tiek noņemta. Jūs saņemsiet atbildību par jautrību un enerģiju visai dienai. Impulss kardio apmācības laikā tauku dedzināšanai laikā Lai sirdsdarbība tiktu efektīvi, ir nepieciešams iesaistīties tauku dedzināšanas zonā. Jo augstāks sirdsdarbības ātrums, jo vairāk kaloriju jūs sadedzināsiet.

  • Seši produkti, kuri palīdzēs tev ātrāk atgūt plakanu vēderu - cavy.lv
  • Tauku dedzināšana ar aukstu ūdeni
  • Kardiogrāfija kājām. Novājēšanas karjeru slodzes: nianses un padomi. Sirds lietderība ķermenim
  • Vēderprese ir būtisks vispārējās sagatavotības rādītājs.

Par tauku dedzināšanu kardio apmācības laikā, jūsu pulss ir jābūt gados minūtē Piemērs vecumam 35 gadi. Tā ir ieteicamā impulsa zona, kurā kardio apmācība būs vienlaicīgi efektīva svara zudumam un drošai sirdij.

Lai mērītu impulsu sirdsdarbības laikā, varat izmantot pulsometru vai.

tauku dedzināšana zona

Ja jums tas nav, jūs varat izmērīt impulsu sevi klases laikā. Lai to izdarītu, ņemiet vērā kadru skaitu 10 sekundes un pēc tam reiziniet iegūto vērtību līdz 6.

Tātad jūs saņemat savu impulsa vērtību. Galvenie noteikumi efektīvai kardio apmācībai tauku dedzināšanai Dod priekšroku intervālu slodzēm. Intervāla apmācība reizēm efektīvāk nekā monotonu aerobika.

tauku dedzināšana zona

Jūs sadedzināsiet vairāk kaloriju un tērēt produktīvāk. Turklāt šādas kardio programmas ir vismazāk izpostītas muskuļu audiem. Piemēram, jūs varat izmantot galda piederumu principu: 20 sekundes mēs apmācām intensīvu slodzi, 10 sekundes atpūsties, veikt pieejas, atpūsties 1 minūte. Varat arī izvēlēties intervālus savām iespējām. Cilvēki ar lielisku liekais svars Arī vajag aerobisko slodzi.

Dietoloģe nosauc produktu, kas dedzina taukus uz vēdera - Tauta Runā

Tikai šajā gadījumā ir labāk izvēlēties staigāt: uz simulatora, uz ielas vai mājās, piemēram, skatiet mūsu izvēli: Top 10 video treniņi, pamatojoties uz kājām iesācējiem. Nav pārliecināts palaist vai lēkt braukt liekais svars. Svarīgākā lieta kardio-apmācībā ir tikt galā ar paaugstinātu impulsu, un tas tiek panākts ar jebkuru aktīvu fizisko aktivitāti.

Kardio apmācībai vienmēr jāpapildina ar spēku. Bez jaudas vingrinājumiem jūs zaudējat muskuļus, palēniniet vielmaiņu, pasliktina ķermeņa kvalitāti. Nav nepieciešams veikt abus slodzes veidus vienā dienā, tie var būt pārmaiņus. Noteikti izskatās :. Sāciet nodarbības ar barošanas apmācību un beidziet aerobiku.

Ja jūs apvienojat divu veidu slodzi vienā dienā, labāk ir sākt nodarbības ar jaudas vingrinājumiem. Pretējā gadījumā pēc sirds, jums nebūs spēka tauku dedzināšana zona kvalitātes darbam ar slogu.

Vienmēr ievērojiet pulsa frekvenci.

  • Kā tikt vaļā no “riepas” uz vēdera. Mīti un patiesība | cavy.lv
  • Kardiogrāfija kājām.

Pie zemām vērtībām jūs nesasniegsiet vēlamo mērķi, un augstā - ievainojiet savu veselību. Ja jums nav pulsometra, izmēra impulsu savā reizes klasē.

Periodiski mainīt aerobās slodzes veidu. Ja jūs nodarbojas ar zāli, tad aizstājējs, piemēram, elipsoīds un skrejceļš. Veidojot kardio apmācību mājās, mēģiniet mainīt vingrošanas kompleksus. Tas palielinās rezultātu efektivitāti. Ja jums ir ceļi ar ceļiem, izvēlieties zemas plāksnes kardio.

Tagad ir daudz zemu plātņu programmu, kas palīdzēs jums sadedzināt taukus bez bojājumiem. Ja esat iesaistīts zālē, jūs varat izvēlēties Ātra staigāšana uz ceļa vai. Cik bieži jums ir nepieciešams veikt sirdsdarbību? Ja vēlaties zaudēt svaru, pēc tam veiciet kardio vismaz 3 reizes nedēļā līdz minūtes.

Ja vēlaties saglabāt veidlapu vai darbu ar muskuļu masu, tad tas ir pietiekami līdz reizes nedēļā līdz minūtes.

tauku dedzināšana zona

Pat ja jums nav nepieciešams zaudēt svaru, jums nevajadzētu pilnībā novērst kardio apmācību no grafika. Ar savu palīdzību jūs uzlabojat sirds muskuļu izturību un darbu.

Visaptveroši attīstīt savu fizisko formu visos virzienos. Cardio klases nepalīdzēs zaudēt svaru bez kaloriju deficīta. Ir svarīgi saprast visu zaudēt svaru. Pat ja jūs katru dienu darāt aerobās slodzes, bet neievērojiet spēku, sadedziniet taukus, kas jums neizdosies. Lasiet vairāk par. Viens piemērs intervāla apmācībai, ja jūs darbināt: Daudziem cilvēkiem nepatīk sirdsdarbība un, ja iespējams, mēģināt tos izvairīties.

Bet tagad Tauku dedzināšana zona liela aerobo un intervālu programmu izvēle, lai jūs varētu izvēlēties sev visvairāk piemērota iespēja. Papildus tradicionālajam darbam, tas var būt staigāšana, tauku dedzināšana zona, crossfit, solis aerobika, kickboxing, aquaaerobics, tai-bo, syking, dejas, elipsoid klases un.

Arī alternatīva Kardio apmācībai tauku dedzināšanai var būt sportisks aktivitāte: slēpes, slidas, veltņi, peldēšana, vieglatlētikaspēļu sporta veidi. Mēs zaudējam svaru no kaloriju deficīta patērē mazāk pārtikas nekā organisms spēj pavadīt dienā Un organisma kvalitāte uzlabojas ar spēka palīdzību, stiprinot vai augošus muskuļus.

Tāpēc jūs varat zaudēt svaru bez sirdsdarbības. Tomēr sirds apmācība nodrošina papildu kaloriju patēriņu, tādējādi palīdzot jums izveidot nepieciešamo deficītu svara zudumam un tauku dedzināšanai. Tātad, ar regulāru sirdsdarbību, tas būs viegli zaudēt svaru.

Saistītie Produkti

Turklāt sirds apmācība ir ļoti noderīga fitnesa nodarbību komponents, kas nevajadzētu izvairīties, ja nevēlaties iegūt problēmas ar sirds un asinsvadu sistēmu.

Mīts 2: Ja problēma problēmu zonu vai likts uz termopoy, tad dedzināšana tauku notiks ātrāk kardio-apmācības laikā. Nē, tas neietekmē svara zuduma procesu vispār, nepalielina kaloriju patēriņu klasēs un nepalīdz ierakstīt taukus kardio apmācības laikā. Filmas un termopijas tikai jūs zaudēsiet vairāk mitruma apmācības laikā.

Varbūt jūsu svars nedaudz samazināsies, bet tikai sakarā ar zaudēto ūdeni, nevis tauku. Turklāt, dehidratācija apmācības laikā ir ne tikai ļoti kaitīga veselībai, bet arī samazina efektivitāti no vingrinājumiem. Tāpēc filma un termopyad nepalīdzēs svara zudumu, bet tikai kaitē veselībai.

Mīts skaits 3: Ja jūs veicat spēka apmācību, jums nav nepieciešams darīt sirdsdarbību. Ja jūs nodarbojas ar spēka apmācību tauku dedzināšana zona darbu pie muskuļu augšanas, tas nenozīmē, ka jums nav nepieciešama sirdsdarbība. Sirds muskuļi vilcieni daudz ilgāk nekā ķermeņa muskuļi, tāpēc ar pieaugošo jaudas slodzes Jūsu sirds Atšķirībā no kājām un ieroču muskuļiem Tas būs vienkārši nesagatavots. Tas ir pilns ne tikai rezultātu kritums, bet arī nopietnas veselības problēmas.

Iedomājieties, ka jūs esat iesaistīti tikai ķermeņa muskuļu attīstībā, aizmirstot par sirds muskuli.

tauku dedzināšana zona

Ar palielinot ķermeņa svaru, sirds ir sūknēt vairāk asinis, kas nozīmē, ka tas ir intensīvāks. Rezultātā, jūsu neapmācīta sirds ar pieaugošām tauku dedzināšana zona būs ļoti ātri valkāt. Tāpēc, pat ja jūs strādājat pie muskuļu masas, jums ir jābūt kompetentai varas un sirds apmācības kombinācijai. Klasēs, viss "apdegumi". Kad dienas laikā jūs patērējat pārtiku vairāk nekā jūsu ķermenis spēj pārstrādāt, tad visi "nesaņemot" dodas uz rezervju fondu - taukiem.

tauku dedzināšana zona

Piemēram, vidējā stunda apmācība deg kcal stundā klasēs, un tas ir līdzvērtīgs tikai g šokolādes. Tāpēc, ja vēlaties atbrīvoties no taukiem, jums ir nepieciešams sekot līdzi ēdieniem, lai ietilptu jūsu normā, nevis svaru. Cardio apmācība ir lielisks veids, kā sadedzināt kalorijas, bet svara zudums primārās maltītes.

Вы временно заблокированы

Turklāt, ja jūs nodarbojas ar intensīvu kardio apmācību tauku dedzināšanai, tad ķermenis to uztver kā ļoti enerģijas patēriņa pasākumu. Mēģina kompensēt iztērēto piepūli, tas sāk paaugstināt apetīti, lai aizpildītu enerģiju. Jūs esat nemanāms par sevi, ir vairāk, un tāpēc situācija bieži rodas, ja intensīvi treniņi nepalīdz zaudēt svaru.

Mēs iesakām apsvērt kalorijas, lai svara zuduma process ir saprotams un ir acīmredzams.