Tauku dedzināšanas ķēdes apmācība mājās, Pārskati par tauku degļiem sievietēm

Noklusējuma loģistikas režīmā no visām mašīnām ir īpaša līnija. Sānu gurkstēšana Veicot šo vingrinājumu, meitenēm jābūt vēl piesardzīgākām, jo, pieaugot slīpajiem vēdera muskuļiem, jūsu viduklis kļūs tikai platāks. Šie 5 populārākie YouTube treniņi palīdzēs jums sadedzināt taukus.

Kādi vingrinājumi jāveic, lai noņemtu kuņģi

Bieži uzdotais jautājums, ko man jaunie klienti uzdod katra gada sākumā, ir kādi ir labākie treniņi svara zaudēšanai un tauku sadedzināšanai? Realitāte ir tāda, ka uz šo jautājumu nav viennozīmīgas atbildes, taču ir veidi, kā maksimāli palielināt kaloriju un tauku daudzumu, ko jūs patērējat sportojot.

tauku dedzināšanas ķēdes apmācība mājās

Šajā rakstā es izpētīšu, kurš vingrinājumu veids patērē visvairāk kaloriju, un kāpēc tas var nebūt svarīgi, kad runa ir par tauku zaudēšanu. Es jums sniegšu arī 10 aktivitāšu sistēmu, kuras jūs varat veikt katru dienu un kas palīdzēs jums maksimāli palielināt sadedzināto tauku daudzumu jā, pat vēdera taukus.

tauku dedzināšanas ķēdes apmācība mājās

Kāds vingrinājums sadedzina visvairāk tauku? Pirms tieku pie gaļas, ļaujiet man lauzt mītu: neviens vingrinājums nededzinās vairāk vēdera tauku.

  • Kā palikt tauku dedzināšanas režīmā visu dienu
  • Novājēšanas vannas mājās: receptes.
  • 10 LABĀKIE TRENIŅI SVARA ZAUDĒŠANAI UN TAUKU SADEDZINĀŠANAI - VINGRINĀJUMU APMĀCĪBA
  • Ūdens - ml Uz trenuvanny m'yazi vikoristovuyut vielmaiņas uguns paātrinātā režīmā.
  • Lightroom novājēšanas rīks
  • Ko darīt, ja preces nevar piegādāt manā valstī?

Tā ir skumja patiesība, es zinu. Dažādiem vingrinājumu veidiem ir atšķirīga vielmaiņas ietekme uz ķermeni. Tas nozīmē, ka daži vingrinājumu veidi patērē vairāk kaloriju, kamēr jūs tos darāt, un citi veidi patērē mazāk. Ja jūs meklējat tīru kaloriju patēriņu, zinātne ir skaidra: dažas darbības sadedzina vairāk nekā citas.

tauku dedzināšanas ķēdes apmācība mājās

Vingrinājumi, piemēram, svara treniņš, nedeg tik daudz kā sirds, bet tiem ir pēcdzemdību efekts. Diemžēl, ja jūs meklējat neto tauku zudumu, jums, iespējams, būs jāņem vērā vairāki mainīgie papildus tam, kādu vingrinājumu jūs veicat piemēram, miegs, atpūta, uzturs un stresa pārvaldība.

Pagaidām es izpētīšu visvairāk un vismazāk kalorijas patērējošos vingrinājumu veidus, un es jums pastāstīšu, kā tos padarīt vēl kaloriju patērējošākus.

Viegli vingrinājumi svara zaudēšanai uz vēdera un sāniem - kā to darīt mājās vīriešiem un sievietēm

Lecamaukla — kalorijas stundā ja lecat ar izlaidumiem minūtē Bonusa apdegums: Kā izrādās, šī mazā virve patiesībā ir liela laika tauku deglis. Mēģiniet izmantot svērto lecamo virvi, lai vēl vairāk piesaistītu rokas un plecus.

Anna Marija Daher Svara zaudēšanas mērķi, kā arī veidi, kā tos sasniegt, ir ļoti atšķirīgi. Kāds dod priekšroku vienmērīgai svara zaudēšanas shēmai, kurā ķermenis nepiedzīvo smagu stresu, un tā īpašnieks - pastāvīga bada sajūta. Citiem ir vieglāk aprobežoties ar burtiski visu mēnesi, bet šajā laikā zaudēt duci kilogramu.

Reklāma 2. Jo vairāk tu sevi spiedi šo sprintu laikā, jo lielāks ir apdegums.

  • Baltā nieru pupiņu gatavošanas laiks
  • Ja ir vēlme, jūs varat pievienot citu elektroenerģijas apmācību, bet tikai tad, ja neesat jauns.
  • Zaudēt svaru par 10 kg mēnesī - Keto Guru
  • Bieži uzdotais jautājums, ko man jaunie klienti uzdod katra gada sākumā, ir kādi ir labākie treniņi svara zaudēšanai un tauku sadedzināšanai?
  • Es yan sang novājēšanas pārskatīšana
  • Spēka vingrinājumi Šāda veida apmācība ir vērsta uz muskuļu nostiprināšanu, piešķirot tiem tonusu.

Tas ir HIIT veids, slavens kardiotreniņu veids, kas patērē vairāk kaloriju minūtē nekā līdzsvara stāvoklis. Mērķis ir 30 sekundes atpūtas ik pēc 90 sekundēm sparinga.

tauku dedzināšanas ķēdes apmācība mājās

Vēlreiz ievērojiet HIIT principu. Lai vairāk lāpu treniņa laikā un pēc tā, pievienojiet īsus sprinta sprādzienus savā tauku dedzināšanas ķēdes apmācība mājās.

Kādas noderīgās vannas

Es iesaku saglabāt darba un atpūtas attiecību 2: 1, lai pēc iespējas vairāk izdegtu. Piemēram, ja skrienat 60 sekundes, staigājiet 30 sekundes. Lai iegūtu vislabākos rezultātus, pārliecinieties, ka veicat šķidruma ķēdi un neapstājas atpūsties starp katru kustību. Es iesaku pārslēgties starp ķermeņa augšējo un apakšējo kustību, lai jūs varētu turpināt vingrināties ilgāku laika periodu.

Mēģiniet veikt kettlebell šūpoles, kettlebell squats un kettlebell push preses. Pēc tam, pabeidzot trīs kustības, atpūtieties 15 līdz 20 sekundes.

Trīs labākās metodes, kā pievilkt dibenu, savilkt vēderplēvi un veidot vidukli

Pēc tam pārejiet uz 15 sekunžu sprintiem un 45 sekundēm atpūtas un pēc tam veiciet 20 sekunžu sprintu 40 sekunžu atpūtu.

Neaizmirstiet panākt pretestību progresa laikā. Airēšanas mašīna — kalorijas stundā pie vatiem, ko varat pārbaudīt mašīnā Reklāma Bonusa apdegums: Lai iegūtu maksimālu kaloriju sadedzināšanu, airējiet ātri ar vienas minūtes intervālu vati un veiciet 30—60 sekunžu aktīvās atpūtas periodus, mainot tupus, atspiešanās un dēļus.

Lai palielinātu ante, turiet hanteli katrā rokā, lai arī jūsu ķermeņa augšdaļa tiktu iedarbināta.

Vispārīgi noteikumi

Un koncentrējieties uz saliktajām kustībām, kas nodarbina vairāk muskuļu grupu vairāk locītavās, piemēram, strupceļš un augšējā spiede.

Pārsteigums pārsteigums, svara treniņš ierindojas diagrammas apakšdaļā, un jūs varētu domāt, vai kardio ir labāk nekā svara treniņš svara zaudēšanai. Ļaujiet man uz to atbildēt.

tauku dedzināšanas ķēdes apmācība mājās

Vai kardio ir labāk nekā svara treniņš svara zaudēšanai? Un atbilde ir Reklāma Jā, ja jūs vēlaties redzēt šo skaitli skalas kritumā, sirdsdarbība padarīs labāku darbu nekā svara treniņš. Piemēram, Kopenhāgenas universitātes pētījumā tika aplūkota riteņbraukšanas ietekme uz darbu, salīdzinot ar sitienu ar trenažieru zāli svara zaudēšanai cilvēkiem ar lieko svaru.

Kā pareizi sadedzināt taukus?

Pārsteidzoši, ka grupa, kas brauca ar velosipēdu, piedzīvoja vislielāko svara zudumu. Vai tas nozīmē, ka, veicot sirdsdarbību piecas reizes nedēļā, sadedzinās visvairāk tauku?

Nav nepieciešams. Galvenais jautājums, koncentrējoties tikai uz sirdsdarbību, mēģinot zaudēt svaru, ir tas, ka, apvienojot garas sesijas ar ikdienas kaloriju deficītu ēdot mazāk kaloriju nekā patērējam katru dienuneizbēgami rodas muskuļu zudums.

Problēmzona – vēders. Trenera ieteikumi un vingrojumi ķermeņa stiprināšanai

Lielāks muskuļu audu daudzums ir saistīts ar daudziem ieguvumiem, piemēram, palielinātu vairogdziedzera darbību kas arī veicina vielmaiņuuzlabotu cukura līmeni asinīs kas savukārt palīdz zaudēt taukussamazinātu stresa līmeni kas veicina ne tikai veselību, bet arī arī tauku zudums un uzlabota enerģija kas ļauj biežāk neizlaist treniņus vai uzkodas ar mierīgu ēdienu.

Atrisinājums: apvienojot svara treniņu ar HIIT kardio. Jauns Veikas meža universitātes pētnieku pētījums liecina, ka svara treniņu apvienošana ar zemu kaloriju diētu saglabā tik nepieciešamo liesās muskuļu masu, kuru var zaudēt, veicot aerobos treniņus. Cik man vajadzētu vingrot, lai zaudētu svaru? Atbilde uz šo jautājumu ir ārkārtīgi personiska, un tajā jāņem vērā apsvērumi: Jūsu pašreizējais vingrinājumu līmenis Jūsu spēja atpūsties un atgūties diktē miegs un stress Jūsu diēta Tas nozīmē, ka laba ideja, lai sāktu tauku zaudēšanas braucienu, būtu izvēlēties vienu no top 3 kaloriju sadedzināšanas aktivitātēm, kuras esmu uzskaitījis iepriekš, un kā sadedzināt taukus uz sejas ātri to ar dažām svara treniņu sesijām katru nedēļu.

Šādu vielmaiņas vingrinājumu būtība ir tāda, ka liekie tauki tiek sadedzināti, piesātinot ķermeni ar skābekli, palielinot sirdsdarbības ātrumu un ķermeņa temperatūru. Līdz ar to tauki tiek sadalīti. Tauku dedzināšanas treniņi notiek visstraujākajā tempā ar nelielu atpūtu vai bez tās. Ir svarīgi vingrot telpās ar pietiekamu daudzumu svaiga gaisa.

Ja esat iesācējs, sāciet ar vienu stundu katru nedēļu un veidojieties atbilstoši savai pašsajūtai. Ja esat pieredzējis sportists, jūs, iespējams, katru nedēļu varat izturēt jauktu kardio un svaru no piecām līdz divpadsmit stundām. Atkal nav vienotas pieejas, kas derētu visiem.

Lai izvairītos no atkarības, katru mēnesi nepieciešams veikt 7 dienu pārtraukumu 3. Tajā pašā laikā viņa turējās zemā līmenī ogļhidrātu diēta Apmācība ir kļuvusi vieglāka. Svetlana, 34 gadus veca Es izmēģināju San's Tight tauku degli. Tomēr tas man nederēja.

Eksperimentējiet un uzziniet, kas jums vislabāk tauku dedzināšanas ķēdes apmācība mājās. Reklāma Vairāk par svara zaudēšanu.