Tauku dedzināšanas ķēdes rutīna

Samazināts tauku zemesriekstu sviests Kad tauki tiek izņemti no zemesriekstu sviesta, tos bieži aizstāj ar cukuru, piedevām un konservantiem. Atkārtojiet bloku.

Tas parasti ir no 16 līdz 20 stundām pēc kārtas, bet tas var būt tikai 12 stundas vai pat 24 stundas vai pat 36 stundas. Gavēšanas laikā jūs varat ēst un dzert ēdienus ar zemu kaloriju saturu vai bez kalorijām. Domā kafiju, tējaūdens un dārzeņi. Jo vairāk laika katru dienu pavadīsit gavēni, jo labāki būs jūsu rezultāti. Jūs varat veikt šos gavēņus tik bieži, cik vēlaties. Atkal, jo biežāk jūs to darāt, jo labāk[1]. Darba sākšana ar neregulāru badošanos Ievērot šo diētas plānu ir ļoti vienkārši.

Interesanti Raksti

Viss, kas jums jādara, ir dienas laikā izvēlēties laika periodu, kuru jūs gavējat. Tam vajadzētu būt no 16 līdz 20 stundām. Jo ilgāk jūs katru dienu gavējat, jo labāk.

tauku dedzināšanas ķēdes rutīna

Neuztraucieties par kaloriju ierobežošanu vai ogļhidrātu mērīšanu. Vienkārši koncentrējieties uz dienas turpināšanu, līdz ir pienācis laiks ēst. Vislabāk ir izvēlēties noteiktu laika periodu, lai ātri rīkotos. Man patīk gavēt no pulksten līdz nākamajā pēcpusdienā. Tad tauku dedzināšanas ķēdes rutīna būs mana pirmā maltīte dienā un dažas stundas vēlāk uzkodas vai divas.

Kad pulkstenis apritē, atkal ir gavēnis. Mana pieredze ar neregulāru badošanos ir tā, ka labāk ir sākt ar 16 stundu badošanos t. Kad esat apmierināts ar šo grafiku, varat palielināt laiku, ko pavadāt gavēni.

Paketē iekļauts: 2gab no Pirksta Gredzenu, Tagi: modes masāžas rīki, siltuma masāžas rīki, diētu produkts, got2b, spēcīga kāju masāžas līdzeklis, slim tēja, vienīgais kāju masāža instruments, nestl, impulsa masāžas rīki, detox slim tēja.

Šī matēts lūpu krāsa nekad nav sausa sajūta, vienmēr ir sapņainas, matēts! Bez nežēlības : Visi mūsu lūpu krāsas ir nežēlība-bezmaksas.

Mums nav testa kādu no mūsu produktiem par dzīvniekiem. Tāpēc, izmantojot ultra slim leju izstrādājumu, lūdzu, izturieties pret to saudzīgi un klusi. Patiesībā zaudēt 10 kilogramus bez kaitējuma veselībai ir reāli tikai tiem, kuru sākotnējais ķermeņa svars ir ievērojami lielāks par normu, un ķermeņa masas indekss ir virs Tas nozīmē, ka, ja cilvēka augums pārsniedz cm, viņa ķermeņa masa ir lielāka par kilogrami.

Jūs joprojām sviedīsit šīs kalorijas ar papildu ieguvumu no ķermeņa tonizēšanas.

Tomēr lielākajai daļai no tiem, kas vēlas zaudēt ātri un daudz, ķermeņa masas indekss ir ievērojami zemāks - no 25 līdz Ar ĶMI 25 kas ir normas augšējā robeža! Tādēļ, pirms izvirzāt sev šādu uzdevumu, padomājiet par to, kas jums ir svarīgāks: par katru cenu pēc iespējas ātrāk, lai iegūtu harmoniju vai virzītos uz iecerēto mērķi mazliet mierīgāk, bet nekaitējot savam ķermenim!

Pilnīgi ikviens var zaudēt 10 kg 3 mēnešu laikā ar minimālu piepūli, bet tajā pašā laikā zaudētie tauki gandrīz netiek atgriezti, kā tas bieži notiek ar strauju svara zudumu. Vispārīgi noteikumi Tiem, kas vēlas saglabāt veselīgu ķermeni un skaistu ādu, nagus un matus, labāk zaudēt 10 kg 2 mēnešu laikā, nevis vienā.

Vai ir iespējams zaudēt 10 kg mēnesī

Bet, ja jūs joprojām vēlaties izmantot ekstrēmas metodes vai jūsu svars ir ievērojami lielāks par normu, mēģiniet vismaz ievērot vispārīgos noteikumus, kas palīdz samazināt ātras svara zaudēšanas iespējamās negatīvās sekas: Dzert daudz ūdens - vismaz 1, 5 l dienā. Tas samazinās nieru un sirds un asinsvadu sistēmas slogu, ļaus ātri izvadīt toksīnus un toksīnus un saglabāt skaistu ādu. Izmetiet visus pārtikas produktus un konservus. Tie satur daudz ķīmisku piedevu, kas neveicina ātru svara zudumu un saindē ķermeni.

No uztura izslēdziet cukuru, maizes izstrādājumus un konditorejas izstrādājumus.

Ja jūs patiešām vēlaties kaut ko saldu, varat baudīt medu vai žāvētus augļus nelielos daudzumos. Izvēlieties piena produktus ar zemu tauku saturu.

tauku dedzināšanas ķēdes rutīna

Tas ļaus ķermenim iegūt pietiekami daudz kalcija, lai uzturētu kaulu un zobu izturību, bet samazinās tauku daudzumu dienā. Ēd diētisko gaļu: vistas krūtiņu, teļa gaļu, liesu liellopa gaļu, trušus.

tauku dedzināšanas ķēdes rutīna

Tā vietā: izvēlieties eļļas ar augstu omega-3 tauku saturu, piemēram, rapšu eļļu. Neatkarīgi no tā, kādu eļļu esat izvēlējies, lietojiet taupīgi ēdamkarotes porcijās. Sviests Sviestu ražo no govs piena un tas nav iegūts laboratorijā, piemēram, vairums margarīna.

Vispārīgi noteikumi

Jūsu muskuļi raudās, ja jūs ievietosiet visus šos artēriju aizsprostošos piesātinātos taukus savā ķermenī! Tā vietā: izvēlieties nepiesātinātu tauku avotus, piemēram, olīvu vai rapšu eļļu. Ja izvēlaties sviestu, tad mēreni 1 ēdamkarote uz porciju.

Pepperoni pica Jūsu tipiskā vienkāršās picas šķēle ir aptuveni kalorijas. Augšā ar pārstrādātu gaļu, un tā var palielināt vēl dažus simtus kaloriju.

Pārtraukts svara zudums tukšā dūšā iesācējiem (pamācība)

Pepperoni satur arī daudz nātrija un piesātināto tauku, kas nav ideālas uzturvielas, kas jūsu muskuļiem ir nepieciešami, lai būtu veseli. Tā vietā: pagatavojiet pats picu mājās, izmantojot pilngraudu garozu, mocarellas sieru ar zemu tauku saturu, mājās gatavotu tomātu mērci un virsū ar tonnām dārzeņu. Soda Soda būtībā ir cukura ūdens, kurā nav nekā labvēlīga jūsu ķermenim, ieskaitot muskuļus. Pārmērīgs kola patēriņš no kolas var arī vājināt kaulus.

Turklāt, dzerot daudz sodas, var izspiest dažus muskuļus veidojošus ēdienus, kurus jūs varētu ēst vai dzert piemēram, glāzi ar olbaltumvielām pildītu pienu! Šī kolekcija, kuru esat redzējis iepriekšējos rakstos, piemēram, baltās sporta bikses, melnās sporta bikses, vējjakas, treniņu šorti, pat bikses, kuras es valkāju šobrīd jūs kaut ko saņemat, pirms viss tiek izpārdots, tāpēc pārliecinieties, ka sekojat man Instagram.

Vispirms es paziņošu par pilienu tur un pievērsīšu tam uzmanību, jo mēs tiksim ļoti ātri izpārdoti. Es centīšos aizpildīt pēc iespējas ātrāk un es arī veikšu vairāk iepriekšēju pasūtījumu, lai jūs varētu rezervēt savu pasūtījumu.

Paturot to prātā, paldies, ka skatījāties. Tiekamies nākamajā ceturtdienā plkst.

Vai fitnesa piedevas tiešām darbojas?

Austrumu laiks. Traka mīlestība, miers ārā.

tauku dedzināšanas ķēdes rutīna

Kā es varu saņemt sešu iepakojumu 2 nedēļu laikā mājās? Sveiki visiem, šodienas abs treniņš ilgst tikai 10 minūtes, bet tas kļūst intensīvs, jūsu abs tevi mīlēs un ienīdīs, kā ir grafiks. Cilvēki, šī programma ir bezmaksas, tāpēc neaizmirstiet sagraut pogu Patīk, abonēt un arī iespējot paziņojumu.

tauku dedzināšanas ķēdes rutīna

Ja vēlaties piedalīties šajā izaicinājumā, neaizmirstiet atstāt zemāk komentāru par savu progresu vai izmantot Instagram manu hashtag vai pat izveidot tādu YouTube rakstu kā šīm meitenēm, lai mēs varētu viens otru atbalstīt un sākt. Visi vingrinājumi šodien ir 30 sekundes katrs un nāk superset.

Karjeras riteņbraucēja noslēpumi efektīvai (un patīkamai) ziemas apmācībai

Tāpēc mēs veicam divus vingrinājumus mugurā un veicam desmit sekunžu pārtraukumu. Sāksim Pirmais vingrinājums ir kāju pacelšana, lēnām nolaižot kājas, paceliet tās atpakaļ uz augšu, pēc tam gurkstiet un aplaudējiet rokas, pārliecinoties, ka mugura ir līdzena uz grīdas, kad nolaižat tur kājas. Vai nevēlaties sāpināt muguru, nē atpūtas laiks šeit, cilvēki, mēs ejam tieši pretējā krīzē. Izmantojiet galvenos muskuļus, lai paceltu gurnus no grīdas. Pārliecinieties, ka šeit noliecat rumpi. Mums ir 10 sekunžu pārtraukums, un nākamais vingrinājums ir Spider-Man Plank.

Novietojiet vienu kāju vienā pusē un pieskarieties elkonim. Tagad sagatavojieties lēcienam, kas kāpj virs ķermeņa. Pielieciet ceļus pēc iespējas tuvāk pretējiem elkoņiem un savelciet kodolu. Tālāk mums ir krievu vērpjot. Šajā gadījumā pārmaiņus kardio un spēka vingrinājumus ik pēc 8 minūtēm. Pilnībā sadalīts treniņš ir piemērots tiem, kas ļoti bieži apmeklē sporta zāli.

Fizisko aktivitāšu intensitātes aprēķins Veselīgas ēšanas un svara zaudēšanas treniņu plānā ir nepieciešams vingrinājumu intensitātes aprēķins. Viens no šīs problēmas risināšanas veidiem ir pulsa noteikšana. Novājēšanas treniņu shēma Treniņam sporta zālē jāsākas ar iesildīšanos.