Tauku dedzināšanas zona sirdsdarbības procentuālā daļa, Vingrinājumi vēderam. Kā atbrīvoties no taukiem? Iemesli, risinājumi, vingrinājumi

Vārīšanas labība ir ieteicama uz ūdens un bez eļļas. Kāpēc jums ir jāzina? Tas nopietni izkropļo rezultātus.

tauku dedzināšanas zona sirdsdarbības procentuālā daļa

Share Send Daudzi cilvēki domā par skriešanu tikai tad, kad viņi ļauj atpūsties ēdiena ziņā. Tas ir, galvenais motivētājs ir kūkas gabals vai dažas glāzes vīna utt.

Dažreiz viņi šādām brīvdienām gatavojas iepriekš: viņi skrien pirms plānotajiem svētkiem. Bet vai tas būs efektīvs?

Mērķa sirdsdarbība

Šeit ir noderīga informācija par tauku skriešanu un dedzināšanu. Lai organisms sāktu tauku dedzināšanas procesu, varbūt ir vērts sākt ar rīta treniņu tukšā dūšā?

Ūdens procentuālais daudzums organismā Ūdens procentuālais daudzums organismā ir šķidruma daudzums cilvēka organismā procentos no kopējā svara. Ūdenim ir galvenā loma daudzos ķermeņa procesos, tas ir atrodams katrā šūnā, audos un orgānos.

Varbūt jums vajadzētu izvēlēties klusu skriešanu, lai paliktu pareizajā "zonā"? Un, ja vēlaties zaudēt svaru, tad intensīvs sprints ir ideāls risinājums? Šajā rakstā mēs apsvērsim atbildes uz uzskaitītajiem jautājumiem. Kas ir tauku dedzināšana?

Viscerālo tauku masāža. Kāpēc viscerālie tauki ir bīstami un kā no tiem atbrīvoties

Cilvēka ķermenim ir spēja oksidēties un sadedzināt taukus. Pēdējais tiek izmantots ogļhidrātu vietā kā degviela.

tauku dedzināšanas zona sirdsdarbības procentuālā daļa

Šis process ir aerobs - tauku sadalīšanās notiek skābekļa ietekmē. Vienkārši sakot, tauki tiek dedzināti lielos daudzumos enerģiskas aktivitātes laikā skriešana, riteņbraukšana, nūjošanakā rezultātā ķermenis tiek piesātināts ar skābekli.

Kad notiek tauku dedzināšana? Lielākā daļa uzkrāto tauku tiek sadedzināta zemas intensitātes fiziskās aktivitātes laikā.

25 novājēšana. Kā es nolēmu par sevi, ka ir pienācis laiks zaudēt svaru

Jo labāka forma, jo vairāk tauku ir iesaistīti gremošanas procesā. Svarīga loma ir arī fizisko aktivitāšu ilgumam: jo ilgāks tas ir, jo vairāk tauku tiek oksidēts.

Tauku dedzināšana skriešanas laikā Ideālā gadījumā tauku dedzināšanas process, kā likums, notiek cilvēkam ērtā tempā.

Pēc ekspertu domām, ja teorētiski izvēlēto tempu var saglabāt astoņas stundas bez jebkādas slodzes, tad tas ir optimāls.

Turklāt ķermenim ir izdevīgi skriet ne tikai treniņa laikā, bet arī pēc tā, jo tas turpina dedzināt taukus vēl divas līdz trīs stundas pēc skrējiena beigām.

Ātri noņemiet lieko svaru. Kā noņemt taukus ar kājām: novājēšanu vingrinājumi

Svara zaudēšanai šajā periodā ieteicams arī neēst, labāk ierobežot šķidruma uzņemšanu un, iespējams, nelielu olbaltumvielu daudzumu. Skriešana tukšā dūšā Ja forma un veselības stāvoklis ļauj pirms brokastīm lēnā tempā skriet, kas paātrina vielmaiņu un veicina tauku dedzināšanu, jums tauku dedzināšanas zona sirdsdarbības procentuālā daļa noteikumi: Rīta skriešana jāveic tukšā dūšā.

Maksimālais skriešanas ilgums ir 40 minūtes. Lai noteiktu optimālo treniņu intensitāti, tiek izmantots laktāta tests. Intensīvi treniņi Kurš variants būtu labāks un efektīvāks: garš lēns skrējiens vai intensīvs sprints?

Lēna skriešana ir labākais veids, kā sadedzināt taukus, bet slodze uz muskuļiem augstas intensitātes treniņu laikā ir vēl lielāka. Kad sirdsdarbības ātrums paaugstinās līdz anaerobai zonai, ķermenis sāk izmantot ogļhidrātu krājumus un sadedzina vairāk kaloriju palielināta muskuļu darba dēļ pat pēc treniņa.

tauku dedzināšanas zona sirdsdarbības procentuālā daļa

Augstas intensitātes anaerobās apmācības laikā tauku procentuālais daudzums, kas iesaistīts vielmaiņā, ir mazāks. Bet ar enerģiskiem vingrinājumiem patērēto kaloriju daudzums palielinās.

Visdārgākie vienību modeļi ir elektromagnētiskā tipa. Pateicoties elektroniskajai sistēmai, jūs varat ierakstīt rezultātu un izvēlēties atbilstošo režīmu. Veloergometrs izmanto rehabilitācijas un veselības terapijas procesā; vienmērīga un vienmērīga gaita; ortopēdiskā piemērotība samazina spriedzi uz muguras; ekrānā tiek parādīts jūsu sirdsdarbības ātrums. Jūs varat izvēlēties savu pielāgoto programmu. Ir parādīti labi sirds slimību profilakses rezultāti.

Turklāt ķermenim ir nepieciešams vairāk enerģijas, lai atgūtu, kā rezultātā sadedzina vairāk tauku. Secinājums liecina par sevi: optimālais risinājums ir apvienot lēnu skriešanu aerobikas zonā tas ir temps, kad treniņa laikā var mierīgi runāt, nejūtot diskomfortu un intensīvus īsus skrējienus ar pārtraukumiem. Pēdējos ieteicams veikt ne biežāk kā reizi nedēļā.

Ir vēl viena svarīga nianse, no kuras atkarīga tauku dedzināšanas produktivitāte - uztura un miega kvalitāte.

';html+=c.DOC_H1.slice(0,1).toUpperCase()+c.DOC_H1.slice(1);html+='

Fakts ir tāds, ka šis process ilgst visu diennakti, neapstājoties ne minūti un, jo īpaši, mierīga miega laikā. Tāpēc ir svarīgi nodrošināt pareizu uzturu un izvairīties no miega trūkuma.

Noslēgumā ir vērts pievērst uzmanību šādam jautājumam: Vai ir pareizi dzert kafiju kā pastiprināt zemūdens ādu pēc svara zuduma tēju pirms skriešanas? Zaļā tēja vai espresso ir ieteicama pat pirms treniņa no rīta. Fakts ir tāds, ka, pateicoties kofeīnam, vielmaiņas process sākas organismā.

Tāpēc jums nevajadzētu atteikties no šāda prieka, jo tas uzlabos jūsu garastāvokli, un skriešana dos jums dzīvīguma stimulu.