Tauku mērķa sirdsdarbības ātrums. Kas ir jūsu pulss?

Veiksme Modernizētais veids, kā atrast jūsu mērķa sirdsdarbības ātrumu Kāds ir jūsu mērķa sirdsdarbības ātrums, kā jūs to sasniedzat, un kādi ir mūsdienu sīkrīki, kas jums to palīdz izsekot? Sporta pulksteņu modeļi, kas tiek savienoti ar krūškurvja siksnu, ļauj nepārtraukti izsekot jūsu sirdsdarbības ātrumam, nosūtot informāciju uz monitoru, kas nēsāts uz plaukstas locītavas.

Jūs jautājat, kāpēc vispār kontrolēt šādu lietu?

FITBIT Charge 4 Rosewood sporta aproce

Pirmkārt, lai nodarbības būtu efektīvas un dotos uz jums un jūsu sirdi par labu, nevis otrādi. Otrkārt - lai jūs nemirtu drosmīgā nāvē tieši uz sporta zāles grīdas. Tūlīt izdarīsim rezervāciju: mēs runāsim tikai par aerobikas kardio treniņiem - tas ir tad, kad enerģija tiek ražota, piedaloties skābeklim.

tauku zudumu brauciena emuārs padomi lai noņemtu sejas taukus

Šādās nodarbībās, kā jūs jau zināt, sirds un asinsvadu sistēma tiek sūknēta un tās slimību risk vēl vairāk samazinās un tiek zaudēts liekais svars. Spēka treniņu intensitātes kontrole ir atsevišķa tēma, mēs to tagad neaiztiksim.

Tur instruktori, kas strādā ar klientiem, bieži dejo nevis no pulsa, bet no URM viens atkārtots maksimums : tas ir lielākais svars, ko varat pacelt vienu reizi. Tātad, parunāsim par sirdsdarbības ātrumu "aerobikā".

galvas saraušanās pēc svara zuduma labākās brokastis idejas zaudējumu svars

Ir tāds jēdziens - sirdsdarbības maks. Tas ir jūsu maksimālais sirdsdarbības ātrums. Formula Vienkāršākā, lai to aprēķinātu, ir minus vecums. Ja sapnī jūs to neatkārtojat, steidzami atcerieties to tūlīt, jo aiz šīs līnijas notiek kaut kas briesmīgs: sirds sāk strādāt nolietošanās dēļ, piedzīvot skābekja un barmīt. Pie šādas robežas nav iespējams praktizēt vispār un nekad.

Sirds ritma aprēķināšana tauku zudumam. Kādam jābūt tauku degšanas impulsam

Sliktākais ir sirds problēmas, līdz pat sirdslēkmes attīstībai tas var notikt ar tā saukto pārslodzes sindromu. Maksimālā sirdsdarbības ātruma indikatoru izmanto, lai aprēķinātu treniņa laikā nepieciešamo sirdsdarbības koridoru.

Intensīvs visa ķermeņa tauku zaudējums 14 dienu laikā (bez lekt) - 10 minūšu treniņš

Aerobās sirdsdarbības ātruma robežas ir intervāls, kurā sirds pukst tādā ātrumā, lai skābeklis tiktu efektīvi piegādāts audiem. Skaitliskā izteiksmē tas izskatās šādi: - vecums x 0. Pirmais ir pulss, kas ir efektīvs tauku dedzināšanai. Lai zaudētu svaru, ideālā gadījumā ieteicams tajā strādāt vismaz minūtes.

Ja jūs joprojām nezināt, kāpēc, mēs jums pateiksim. Pirmajās aptuveni treniņu minūtēs galvenokārt tiek patērēti jūsu uzkrātie ogļhidrāti, un tikai pēc tam taukaudi sāk sadalīties.

Darba sākšana

Tas trenē aerobo izturību laiks ir atkarīgs no jūsu snieguma un veselības stāvokļa. Arī šeit ogļhidrāti un tauki deg, bet pēdējo ir mazāk, jo viņi dod priekšroku mirt vienam - ar zemas intensitātes slodzi. Tāpēc tradicionāli vienmēr tiek uzskatīts, ka, ja vēlaties zaudēt svaru, jums ir jāstrādā ilgi, bet lēnā tempā.

Veiksme Modernizētais veids, kā atrast jūsu mērķa sirdsdarbības ātrumu Kāds ir jūsu mērķa sirdsdarbības ātrums, kā jūs to sasniedzat, un kādi ir mūsdienu sīkrīki, kas jums to palīdz izsekot?

Mēs visi esam redzējuši tos cilvēkus, kuri sasprādzējušies ar sīkrīkiem uz rokām, krūtīm un plaukstas locītavu, skraida pa skrejceliņiem, caur parku vai brauc ar velosipēdu pa ielu. Bet ko uz zemes viņi izseko un kāpēc? Īsā un vienkāršā atbilde uz šo noslēpumu ir tāda, ka viņi izseko viņu sirdsdarbības ātrumu.

  • Sirdsdarbības Monitori: Kā Viņi Strādā - | Veselība
  • Skrienoša sirdsdarbība: maksimālais, normālais un sirdsdarbības ātrums tauku sadedzināšanai
  • Labākie padomi lai slaids uz leju
  • Reģistrējiet sirdsdarbības ātrumu miera stāvoklī, izsekojiet sirdsdarbības ātruma tendences laika gaitā un sekojiet savam veselības un fitnesa progresam.
  • Ja vien jūs nebūtu svētīts ar plakanā vēdera gēnu, jums būs nepieciešama nedaudz pīpēšana, dvesināšana un svīšana, lai iegūtu kuņģa plakanu stāvokli.
  • Sirdsdarbības ātruma monitori sniedz tūlītēju atgriezenisko saiti par to, cik smagi strādājat, lai jūs varētu veikt pielāgojumus, lai gūtu vislielāko labumu no vingrinājumu režīma.

Bet kāpēc? Vai viņi baidās, ka, pārmērīgi ātri skrienot, būs sirdslēkme? Vai arī viņi ir tik ļoti izturas pret vingrinājumu sagatavošanu, ka, lai iegūtu uzvaru, viņiem ir jābūt precīziem ar cipariem?

Vai viņi nevar tikai izmantot pirkstus, lai aprēķinātu savu pulsu?

Sirdsdarbības Monitori: Kā Viņi Strādā

Vai tas pat palīdz sasniegt jūsu fitnesa mērķus? Vissvarīgākais, ko vienalga stāsta jūsu sirdsdarbība?

novājēšanu kafijas padevē steroid tauku zudums

Nu izrādās; sirds ritma kontrolei ir sava nozīme, neatkarīgi no tā, vai esat dedzīgs profesionāls sportists vai vienkārši kāds, kurš vēlas pārliecināties, ka jūs strādājat pietiekami smagi, lai sadedzinātu taukus un atbrīvotos no celulīta. Tur es daļēji atbildi esmu devis. Lielai daļai cilvēku tauku sadedzināšana ir galvenā ziņkārība, kā pārbaudīt mērķa sirdsdarbības ātrumu.

Mērķa sirdsdarbība

Šajās zonās ietilpst tauku dedzināšana, aeroba un izturīga, anaeroba un ietvaros2 maks. Visbeidzot, cilvēki ar sirds slimībām pārbauda savu sirdsdarbības ātrumu, lai pārliecinātos, ka viņu sirdsdarbības ātrums pārāk nepaātrinās, pat veicot zemas vai vidējas intensitātes vingrinājumus. Kā atrast mērķa sirdsdarbības ātrumu Mūsdienās tiek izmantoti divi populāri aprēķini. Šī ir intensitāte, kurā jūs varat gūt vislielāko labumu veselībai.

Tātad, lai atrastu sitienu skaitu minūtē sitieni minūtē mērķa sirdsdarbības ātrumam, jūs reiziniet maksimālo sirdsdarbības ātrumu ar 0,5 un 0, Jūsu mērķa sirdsdarbība atrodas starp šiem diviem skaitļiem. Maksimālais sirdsdarbības ātrums ir vidēji augstākais jūsu pulss.

tauku matēta apdegums labākie triki svara zudumam

Jūsu faktisko maksimālo sirdsdarbības ātrumu var noteikt, izmantojot pakāpenisku testu. Ja Jūs lietojat zāles vai Jums ir veselības stāvoklis piemēram, sirds slimības, augsts asinsspiediens vai cukura diabētsjautājiet savam ārstam, ja jākoriģē maksimālais sirdsdarbības ātrums un mērķa sirdsdarbība.

Kas ir mērķa sirdsdarbība?

Kā atrast mērķa sirdsdarbības ātrumu

Jūs gūstat vislielāko labumu, ja jūs izmantojat savu mērķa sirdsdarbības zonu. Turpinājums Pirms vingrošanas programmas uzsākšanas konsultējieties ar ārstu. Jūsu ārsts var palīdzēt atrast ikdienas un mērķa sirdsdarbības zonu, kas atbilst jūsu vajadzībām, mērķiem un fiziskajam stāvoklim. Pēc tam jūs atņemsit Sievietes tauku dedzināšanas zona ir no līdz sitieniem minūtē. Treniņa ilgums Jums ir dažas izvēles iespējas, cik ilgi jūs nodarbojaties ar tauku sadedzināšanas zonu.

ātra svara zudums ar badošanu neatstājiet svara zuduma dzejoli

Ja izvēlaties garu, lēnu kardio, piemēram, staigāšanu un skriešanu, jūs paliksit zonas zemākajā galā 45 minūtes līdz stundai. Tempo treniņi ir īsāki, bet intensīvāki, piemēram, skrienot 30 minūtes ar savu sirdsdarbības ātrumu tuvu zonas augšējam galam. Treniņš ar augstas intensitātes intervālu uz īsu pārrāvumu palielina vai pārsniedz slieksni, pēc tam atjaunojoties zemā līmenī.

Piemēram, jūs varētu sprint pēc jūsu maksimālās piepūles 45 sekundēm, pēc tam atgūties uz 20 sekundēm un turpināt šo modeli vismaz 20 minūtes.

varš starpzoles svara zudumu do saunas sadedzināt ķermeņa tauku

Treniņu biežums Slimību kontroles un profilakses centri CDC iesaka pieaugušajiem piecas dienas nedēļā no 30 līdz 50 minūtēm veikt mērenu aerobo vingrinājumu.