Tauku zudumu niacīns

Vitamīni Latvijas ēdienos[ labot šo sadaļu labot pirmkodu ] Latvijā galvenie vitamīnu avoti ir rupju miltu maize , rupji putraimi , piens un piena produkti, sviests , dārzeņi, augļi, kartupeļi , liesa gaļa , olas. Vitamīnu daudzumu produktos samazina termiska apstrāde it īpaši atkārtota sildīšana , saules gaisma ēdiens atstāts gaišā telpā , gaisa skābeklis vārīšana bez vāka, pārliešana no viena trauka otrā. Ja jūs atradīsiet tajā sastāvdaļu, kas izraisa alerģisku reakciju vai ir pilnīgi kaitīga jūsu veselībai, Jums jāatsakās lietot šo narkotiku. Zaļās tējas katekīns palīdz uzlabot tauku oksidēšanos un termogenitāti, kas ir atbildīga par enerģijas ražošanu un siltumu no gremošanas. Šī sajūta tomēr mazinās pēc dažām tablešu lietošanas dienām. Nikotinamīda ārstēšanas metaanalīze pacientiem ar nesen sāktu IDDM.

B3 vitamīns niacīns : kur tas ir, cik daudz mums ir nepieciešams Septembris Viens no galvenajiem B-kompleksa vitamīnu uzdevumiem mūsu organismā ir pārtikas pārveidošana enerģijā, bet tas palīdz arī izmantot mūsu uztura tauku zudumu niacīns taukus un proteīnus.

tauku zudumu niacīns tauki sadedzina pie kāda sirdsdarbības ātruma

B3 vitamīns, kas pazīstams arī kā niacīns, ir saistīts ar tādiem ieguvumiem kā sirds slimību profilakse un atmiņas zudums, bet lielās devās tas var būt toksisks organismam. B3 vitamīns atvieglo gremošanu, uztur veselas ādas šūnas, regulē dažādu fermentu līmeni un nodrošina vienmērīgu nervu funkciju.

tauku zudumu niacīns jauniešu dzīves tauku deglis

Vīriešiem dienā ir nepieciešami aptuveni 16 mg B3 vitamīna, savukārt sievietēm - 14 mg. Sievietēm, kas ir grūtnieces vai baro bērnu ar krūti, ir nepieciešama lielāka deva, apmēram mg.

tauku zudumu niacīns tauku zudums vs muskuļu tonuss

Ir iespējams lietot ieteicamos vitamīna B3 daudzumus, izmantojot mūsu uzturu, un ļoti reti trūkst to attīstītajās pasaules valstīs. Labi B3 vitamīna avoti ir bietes, aknas, zivis, saulespuķu sēklas un pistācijas.

Pārmērīga B3 vitamīna uzņemšana ir saistīta ar apsārtumu, nejutīgumu un temperatūras pieauguma sajūtu lokāli uz ādas, jo tā veicina asinsvadu paplašināšanos.

Turklāt pieaugušajiem nav ieteicams uzņemt vairāk nekā 35 mg dienā, jo B3 vitamīns kaitē aknām un var arī neitralizēt zāļu iedarbību.

tauku zudumu niacīns novājēšanas peldēšanas tērps

Skatiet arī šo: Vitamīns, kas uzlabo sausu ādu un kur to atrast Ieteicams.