Tauku zudumu pilnpiens

To var viegli izdarīt, pievienojot uzturā kaloriski blīvus ēdienus, piemēram, katru dienu diētā pievienojot dažas glāzes pilnpiena vai ēdienreizēs ēdamkaroti vai divas olīveļļas. Pateicoties tam, piens caur kanāliem plūst uz sprauslām. Ir svarīgi arī uzturā iekļaut augļus, dārzeņus un veselus graudus, piemēram, rīsus, makaronus, maizi un veselus miltus. Kā jūs varat palielināt piena daudzumu pēc bērna pieprasījuma Attiecības ir pavisam vienkāršas: reaģējot uz bērna zīdīšanu, piena ražošana krūtīs palielināsies.

Kurp doties no šejienes Ja esat pats aprakstīts "izdilis" un mēģināt ievietot ieslēgts svars, jūs, iespējams, jūtaties kā otrās šķiras pilsonis, kad veicat pētījumus internetā.

Kas ir Keto diēta un kā tā darbojas?

Lielākā daļa fitnesa informācijas ir vērsta uz tauku zudumu. Parunāsim par veselīga svara pieauguma pamatiem.

tauku zudumu pilnpiens zaudējumu svara vēstule

Kādu dienu mans draugs Tynans vērsās pie manis un jautāja par fitnesu. Mēs esam runājuši par to, kā fitnesa panākumi lielā mērā ir atkarīgi no ieraduma, tāpēc bija pārsteidzoši, kad Tynan, eksperts un ražīgs autors par ieradumiem, ieradās pie manis un meklēja padomu. Nopietni, es vienu reizi devos kruīzā Līdz beigām uzvilku apmēram piecas mārciņasbet dažu nedēļu laikā es atgriezos pie sava sākuma svara.

tauku zudumu pilnpiens svara zuduma optimizētājs

Bet dabiski izdilis ļaudis to ir piedzīvojuši visu savu dzīvi. Jūs atradīsit to, kāda fiziskās sagatavotības prasme jums ir vissvarīgākā, un tas ir atkarīgs no jūsu sākuma punkta un mērķiem.

Kāpēc izdilis cilvēkiem ir tik grūti uzlikt svaru

Apskatīsim, kāpēc. Kāpēc izdilis cilvēkiem ir tik grūti uzlikt svaru Pētnieki centās pārbarot ieslodzītos ar normālu ķermeņa masas indeksu t. Vienkārši, vai ne? Tā tam vajadzēja būt, izņemot vienu pārsteidzošu faktu: daži ieslodzītie nevarēja iegūt svaru, neatkarīgi no tā, cik daudz viņi bija baroti.

Pēc eksperimenta beigām ieslodzītajiem nebija problēmu atgriezties pie sākotnējā svara. Šis pētījums iedvesmoja neseno BBC dokumentālo filmu pieejama vietnē YouTubekas apstiprināja ieslodzīto un Tynan pieredzi. Dabiski izdilis cilvēki, šķiet, ir bioloģiski ieprogrammēti, lai noturētos pie noteiktā svara. Šeit ir daži iemesli, kāpēc svara pieaugums bija tik grūts: Subjekti izvairījās no kalorijām, kad viņu svars bija neērti augsts.

Viņi burtiski nespēja pabeigt visas maltītes. Lieso muskuļu palielināšanās dēļ palielinājās vielmaiņas ātrums miera stāvoklī Lai gan tas nav apspriests dokumentālajā filmā, tas ir labi dokumentēts Bez vingrinājumiem adaptīva termoģenēze vai saīsināti NEAT rada "aizsargājošu" efektu pret svara pieaugumu pārbarošanas laikā.

"+a.rawdata.qqa[h].qq+"

Vilciens, nevingrojiet Ko nozīmē svara pieaugums "veselīgā" veidā? Mēs jautājām ārstam Spenseram Nadolskim, osteopātiskajam ārstam, kurš specializējas palīdzības sniegšanā pacientiem ar aptaukošanos.

Dr Nadolsky saka: Svaru var uzņemt veselīgā veidā, ja svars ir liesa masa. Ķermeņa tauku procentuālais daudzums ir daudz labāks rādītājs nekā ĶMI, lai prognozētu veselības rezultātus. Ir svarīgi arī saglabāt zemu jostas apkārtmēru, jo tauku zudumu pilnpiens ir viscerālo tauku aizstājējs, kas rada lielāku sirds slimību risku. Dr Nadolsky, starp citu, ir arī konkurētspējīgs kultūrists amatieris, kurš ĶMI, iespējams, tiktu klasificēts kā "aptaukošanās".

Diēta aknu cirozes ārstēšanai (Diēta un uzturs) | Viskas apie jūsų sveikatą!

Labi, tāpēc, lai pieņemtu "veselīgu" svaru, jāpieaug muskuļiem. Labākais veids, kā to izdarīt, ir vilciens nevis vingrinājums. Vingrošanatomēr nozīmē aktivitāti, lai tīši sadedzinātu kalorijas. Bet papildu kaloriju sadedzināšana ir pēdējā lieta, kas cilvēkiem nepieciešama, lai pieņemtos svarā. Vārds vingrinājums arī nenozīmē progresēšanu, kas nepieciešama muskuļu veidošanai. Muskuļu veidošanai nepieciešams kaut kas, ko sauc par "pakāpenisku pārslodzi".

Tas ir tauku zudumu pilnpiens iedomāts veids, kā pateikt, ka nākamo sesiju laikā jums būs jāstiprina treniņš ar arvien lielāku svaru, atkārtojumiem vai apjomu. Tas ļauj notikt muskuļu hipertrofijai, skeleta muskuļu palielināšanai.

Pārtika, no kuras jāizvairās

Hipertrofija arī palielina jūsu spēju uzglabāt muskuļos glabātu muskuļu glikogēnu vai glikozi. Šī glikoze tiek uzglabāta ūdenī, kas vēl vairāk palielina veselīgu svaru.

tauku zudumu pilnpiens labākais veids kā sadedzināt taukus bet ne muskuļus

Par laimi ir pieejami diezgan labi treniņi, kas koncentrējas uz pakāpenisku pārslodzi. Es viņu ievietoju pielāgotā treniņā, koncentrējoties uz pakāpenisku pārslodzi, un viņš uzreiz atklāja, ka pirmo reizi viņš faktiski saglabāja iegūto svaru. Treniņš tomēr bija tikai viena vienādojuma daļa. Lielāks izaicinājums bija mainīt viņa uzturu.

tauku zudumu pilnpiens 180 svara zudumu risinājumi

Ēdiet vairāk kaloriju Ja jums ir vienādojuma treniņa daļa uz leju, un jūsu svars nepalielinās, jums vienkārši būs jālieto vairāk kaloriju. Šī ir lielākā problēma, ko esmu redzējis ar hardgainers - dažiem cilvēkiem ir lielas grūtības ēst pietiekami daudz kaloriju, lai palielinātu lieso masu.

Tas attiecas pat uz cilvēkiem, kuri zvēr uz augšu, uz leju un uz sāniem, ka viņi ēd tonnu, bet neatkarīgi no tā, ko viņi nevar iegūt svaru.

Kokosriekstu iebiezinātais piens

Gandrīz vienmēr, izsekojot šiem lielajiem ēdājiem, viņi patiešām neēd tik daudz. Līdzīgi, lai arī šādi tauku zudumu pilnpiens var ļoti daudz uzņemt daudz pārtikas, vienmēr viņi kompensē šīs augstas kaloriju devas, samazinot kaloriju daudzumu nākamajā dienā vai pat tajā pašā dienā. Tāpēc, kaut arī daba vairogdziedzera svara zudums deva varētu atcerēties šo vienu pusdienu ēdienu ar lielu ēzeļu, viņi neatcerēsies, kā viņi vēlāk dienas laikā gandrīz neko neēda, jo bija sātīgi.

Atcerieties, ka jūsu ķermenis pastāvīgi cenšas uzturēt homeostāzi. Pat ja jūs koncentrējaties uz to, ka ap brokastīm, pusdienām un vakariņām apēdat vairāk kaloriju, citreiz var tauku zudumu pilnpiens samazināt kaloriju daudzumu, nemanot.

To var viegli izdarīt, pievienojot uzturā kaloriski blīvus ēdienus, piemēram, katru dienu diētā pievienojot dažas glāzes pilnpiena vai ēdienreizēs ēdamkaroti vai divas olīveļļas. Šeit ir saraksts ar kaloriski blīviem pārtikas produktiem, kurus ir viegli iekļaut uzturā. Olīveļļa kalorijas uz ēdamkaroti Zemesriekstu sviests kalorijas par divām ēdamkarotēm Tumšā šokolāde kalorijas par ¼ bāra Avokado kalorijas vienam veselam avokado Pilnpiens kalorijas par divām tasītēm Rozīnes kalorijas pusi tases Jums arī jāpārliecinās, ka jūs iegūstat 0,75 g olbaltumvielu uz vienu mārciņu, kuru jūs nosverat.

Mātes piena īpašības

Piemēram, mārciņu tēviņam vajadzētu iegūt vismaz 90 g olbaltumvielu. Es liku Tynanam pirmajās nedēļās atkārtoti ēst tās pašas maltītes, lai pārliecinātos, ka viņam ir kaloriju pārpalikums t.

Sākumā tas bija grūti, un daudzas reizes viņam nācās piespiest sevi ēst. Ja tas izklausās nevajadzīgi grūti, atcerieties, ka cilvēkiem, kuri vēlas zaudēt svaru, ir tikpat neērti ēst mazāk, nekā viņi vēlas; jūs tam tuvojaties tikai no spektra pretējā gala. Gada laikā Tynan bija uzlicis 20 mārciņas, saglabājot tos pašus vidukļa izmērus. Kurp doties no šejienes Tātad, ņemot to vērā, apkoposim to, kas jums jādara, lai pieņemtos svarā: Izvēlieties spēka režīmu, kas uzsver progresējošu pārslodzi.

Precīza programma nav pārāk svarīga.

Related Content

Vienkārši pieturieties pie kaut kā. Uzturēšanas kalorijas varat aprēķināt, reģistrējot ikdienas pārtikas devu pieņemot, ka kādu laiku esat bijis vienāds vai izmantojot šādu tiešsaistes kalkulatoru lai iegūtu precīzākus rezultātus, izmantojiet ķermeņa tauku procentuālo iespēju.

Atcerieties, ka jums, iespējams, būs jāpiespiež ēst, pat ja neesat izsalcis. To var izdarīt, izmantojot kaloriski blīvus pārtikas produktus, piemēram, olīveļļu. Pievienojot ēdienreizēm tikai divas ēdamkarotes olīveļļas, jūs iegūsiet par kalorijām vairāk. Pārliecinieties, ka patērējat vismaz 0,75 gramus olbaltumvielu par katru mārciņu, kuru jūs nosverat.

Jūs varat patērēt vairāk, bet tas, iespējams, neko nedara, ja jums ir kaloriju pārpalikums. Piezīme: Mēs iepriekš esam ieteikuši 1 g uz mārciņu mērķa ķermeņa svara. Lai gan tas attiecas uz kaloriju deficītu, kur papildu olbaltumvielas var novērst liesās masas zudumu, olbaltumvielām ir mazāk svarīga kaloriju pārpalikums.

Katru nedēļu izsekojiet svara un vidukļa mērījumiem.

Zema tauku satura piena produkti un sieri un South Beach Diet

Ja atklājat, ka jostasvietas mērījumi palielinās pārāk ātri, samaziniet kaloriju daudzumu. Anekdotiski labākais par to, ka cilvēks ir "izdilis", kurš nespēj pieņemties svarā, ir tas, ka viņiem ir tendence palikt liesiem. Tas nozīmē, ka, mainot diētu un treniņus, jūs varat sportot liesu, muskuļotu ķermeņa uzbūvi. Vienkārši neuzrādiet to saviem draugiem, piemēram, man, kuri dabiski atrodas apaļīgajā pusē, pretējā gadījumā jūs būsiet "tas puisis" tauku zudumu pilnpiens meitene. Attēli no ra2studio Shutterstockx1klima, Toms Pumfrets, un isafmedia.

Mūsu Publikācijām.