Vo2max un tauku dedzināšana

Lai uzraudzītu veiktspējas stāvokli, ieteicams regulāri veikt funkcionālos testus. Intensitāte spēka treniņa laikā atkarīgs no veikto vingrinājumu veidiem un to izpildes tempa. Ķermenis strādā pie sava spēju ierobežojuma, visu pieejamo krājumu izdevumi Elpošanas sistēmas un sirds un asinsvadu sistēmas darbojas ar augstāko iespējamo efektivitāti.

Šāds pulsometrs ir vairāk piemērots tūrismam, alpīnismam vai tiem, kuri veselības ierobežojumu dēļ ir spiesti periodiski kontrolēt sirdsdarbības zonu. Tiek mērīts pulss izsekojot aiz asinsvadiem. Šādu sirdsdarbības monitoru darbības princips ir šāds: jūs uzliekat rokassprādzi uz rokas, gaismas diodes spīd caur ādu, optiskais sensors mēra vazokonstrikciju un sensors parāda iegūtās vērtības pulksteņa ekrānā.

Bet arī šādu ierīču trūkumi ir acīmredzami.

vo2max un tauku dedzināšana

Lai iegūtu precīzus datus, siksnai jābūt stingri pievilktai ap plaukstas locītavu, kas ne vienmēr ir ērti treniņa laikā. Turklāt spēcīga svīšana vai lietains laiks var traucēt sensora darbību.

vo2max un tauku dedzināšana

Protams, pulkstenis ir pazīstamāks aprīkojums nekā krūšu siksna. Tāpēc, ja jums ir neērti nēsāt siksnu zem krūtīm, iesakām iegādāties plaukstas sirdsdarbības monitora otro versiju. Bet diskomforts un neērtības ir gandrīz vienīgais arguments par labu rokas pulsometram. Lielākā daļa trenažieru izvēlas krūšu siksnas sirdsdarbības monitoru datu ērtības un precizitātes dēļ.

Sirds ritma monitora cenas nosaka šādi parametri: Ražošanas uzņēmums Sirds ritma monitora tips: krūtis vai plaukstas locītava Kas ir kastē: vai ir pulksteņa uztvērējs, siksnas, pārsegi utt. Datu pārsūtīšanas veids: analogs vai digitāls Aizsardzība pret mitrumu Josta, tās platums, kvalitāte, viegla stiprināšana Uztvērēja pulksteņa korpusa kvalitāte Papildu funkciju pieejamība Sirdsdarbības monitori: labāko modeļu izvēle Mēs piedāvājam jums pulsa monitora modeļu izvēli ar īsu aprakstu, cenām un attēliem.

Pamatojoties uz šo pārskatu, jums vajadzētu būt iespējai atrast sev piemērotāko sirdsdarbības monitoru.

Kā izvēlēties?

Cenas ir norādītas saskaņā ar Yandex tirgus datiem par Sigma sirdsdarbības monitori Taivānas ražotājs izstrādā populārus Sigma sirdsdarbības monitoru modeļus. Starp sirdsdarbības monitoriem Sigma tiek uzskatīta par vienu no tirgus līderiem, to modeļi ir gandrīz ideāli cenas un kvalitātes ziņā.

Tie galvenokārt piedāvā krūšu siksnas un pulsometru pulksteņu modeļus: Sigma PC 3. Kalorijas netiek ieskaitītas. Sigma PC Modelis tiek piedāvāts vairākās ķermeņa krāsās. Funkcijas ir standarta: vidējā un maksimālā sirdsdarbības ātruma aprēķināšana, kaloriju skaitītājs, zonas indikators, skaņas signāls, ja tiek pārkāpta mērķa sirdsdarbības zona.

Piemēram, šai ierīcei ir apļa skaitītājs, automatizēta funkcija mērķa zonas aprēķināšanai, atmiņa 7 treniņiem un kopsumma nedēļā.

Labākās tauku dedzināšanas, intervālu apmācības vingrinājumi

Polārie sirdsdarbības monitori Polar ir viens no slavenākajiem zīmoliem sirdsdarbības monitoru tirgū. Kā daļu no jūsu budžeta.

vo2max un tauku dedzināšana

Līdz 10 rubļu Suunto SS Ir vienkāršākās funkcijas sirdsdarbības ātruma kontrolei ar pāreju pār pulsa zonām, kaloriju patēriņu un pat sniedz ieteikumus apmācībai reālā laikā. Ir vairākas iespējas krāsu siksnām, ja tas ir svarīgi, lai jums. Krievijā - no rubļu Polārais m Ņemot visas funkcijas veiksmīgai apmācībai: GPS, pedometrs un vispārējās fiziskās aktivitātes, miega tracker, CSS sensors.

Pilnībā ūdensizturīgs un ir savstarpēji aizvietojamas siksnas. Krievijā - no 6 rubļu Bike 24 - no rubļu Garmin Forerunner 35 ir pamata modelis sporta pulksteni ar GPS Navigator, iebūvēts sirds ritma monitors, aktivitātes tracker izsekošanas miega un kalorijas. Krievijā - no 7 rubļu Bike 24 - no 6 rubļu Suunto Spartan Trainer plaukstas HR melns Pilna laika pulkstenis skriešanas un triatlona ar iebūvētu optisko sirdsdarbības sensoru, jaudas mērīšanu darbam un riteņbraukšanainavigācijas atbalsts, multiport funkcijas, plaša sporta konfigurācija un miega izsekošana.

Pilnībā attaisnot savas izmaksas. Krievijā - no 17 rubļu Bike 24 - no 11 rubļu Garmin Garmin Forerunner ir lielisks sporta pulkstenis ar GPS navigatoru, iebūvētu sirdsdarbības monitoru, darbības tracker, miega un kaloriju izsekošanu, kā arī ar iebūvētu akselerometru, lai izsekotu attālumu un tempu darbības laikā.

Izstrādāts, vo2max un tauku dedzināšana to varētu valkāt 24 stundas diennaktī, šī ierīce nepalaidīs garām mazāko vienumu jūsu darbībā. Stingri pārraida paziņojumus no viedtālruņa uz pulksteņa ekrānu, un nomaināmo siksnu skaits un krāsa padara tos piemērotus un vīriešus un sievietes.

Krievijā - no 15 rubļu Virs 20 rubļu Garmin xt hrm-palaist Pareizajam braucienam jābūt efektīvam, drošiem un pārliecinieties, ka tas ir prieks.

Kāds saņem šo prieku no paša procesa, rezultāti ir svarīgi. Lai garantētu atbilstību visiem trim nosacījumiem, un otrs nesāpēs profesionālo palīdzību trenera vai speciālo ierīču sejā, kas paredzētas tikai sportistiem.

vo2max un tauku dedzināšana

Pludmales pulksteņi tirgū tagad ir masa, bet kā izvēlēties no tiem? Ko skatīties?

Understanding your VO2 Max estimate – Garmin® Retail Training

Pirmkārt, jūs uzreiz meklējat pulksteni ar pulsometru vai pulsometru. Pareiza darbs ar pulsa zonām - ķīla ir ne tikai labs rezultātsbet arī veselība un atveseļošanās.

Otrkārt, izvēle ir atkarīga no jūsu pieredzes, sagatavošanas un prasību līmeņa. Ja jūs tikko sākat darboties bez trenera, liela palīdzība būs pulkstenis ar mācību programmām attālumiem no 5 km līdz maratonam. Treškārt, domājiet, kur jūs visbiežāk darbojas vai plānojat palaist, un skaitīt savas vajadzības GPS un kartēm.

Jūs iesakām jūs izvēlēties no triju līderu produktiem sporta pulksteņu tirgū - Garmin, Polar un Suunto. Protams, ir Apple pulksteņi un citas populāras ierīces, bet gandrīz viņu fani prasīs padomu no šī raksta. Mēs izvēlējāmies 9 modeļus jums, kas noteikti palīdzēs jums vienā vai citā posmā, kad sagatavots arī atlaide raksta beigās.

Kā izmantot?

Uzziniet un izvēlieties. Polar H10 krūškurvja pulsometrs Sāksim ar galveno galveno palīgu - krūškurvja pulsometru. Patentētie CSS sensori šodien ražo daudzus uzņēmumus, bet tas bija Polar pirmais Polar H10 ir pienācīgs rezultāts šo 40 gadu pārbaudi.

Krūškurvja CSS sensors ir aprīkots ar elektrodiem un maina impulsu saskaņā ar EKG principu, kas nodrošina augstu mērījumu precizitāti. Novājēšanas apgaismojuma programma - glazēti porcelāna keramikas pārklājumi Garšaugi svara zudumam 20 krievu garšaugi - tīrīšana un novājēšana ar zaļumiem. Četras tējas garšaugi līnijai.

Sirdsdarbības zonu definīcija. Sirdsdarbības zonas

Sāciet ar tīrīšanu. Pirms kontrolētas diētas uzsākšanas izmantojiet šo tīrītāju nedēļu: visi īpašie piedāvājumi. Pirmais solis - HR max noteikšana: "Maksimālais sirdsdarbības ātrums HRmax ir maksimālais izcirtņu skaits, ko var sirds izdarīt 1 min. Šis skaitlis ir nedaudz labojams.

Tas tika izgudrots, jo vēl nav atklāti vo2max un tauku dedzināšana, kas noveda pie šiem skaitļiem, un ir zināms, ka iepriekš minētie biedri to aprēķināja līdz pat 11 ārvalstu zinātniskajiem darbiem, gan publicētiem, gan ikvienam nezināmiem. Ula saņemti pēc tam, kad kompānija Polar Electro sāka pielietot savā monitoriem daudz uz uzjautrināja sevi Dr Haskell, kurš nav pat prasīt, lai tā pareizību. Pirmkārt, pagatavojiet limonādi, gatavojot to parastajā veidā, izvairoties no rafinēta cukura izmantošanas, lai tas būtu salds.

Dabiskās kosmētiskās piedevas un aizsardzības līdzekļi. Tikmēr tos sagriež jauktā dārzeņu riekstos: mēs arī samazināsim triglicerīdu koncentrāciju. Aleksandrijas dibinātājs un atbildīgais vadītājs: Paturiet prātā, ka parastos lielveikalos ir gatavas maltītes: atgūstiet savu paroli. Ļaujiet tai cept apmēram 10 minūtes, un tad doties uz blenderī: dabiski līdzekļi, lai detoksicētu aknas.

Ja Haskell-Fox formula ņem vērā tikai personas vecumu, tad citu formulu kompilatori izrādījās radošāki un sajauca ar dzimumu un augstumu. Viņiem nebija piemērota viena formula.

Vismazāk kļūdaini no tiem bija šādi kuros, tāpat kā Novietojiet plastmasas maisiņu pāri putekšņiem un saplēsiet to, turot maku rokā, un tad saliekt to. Vēdera perfekts cilvēks uz mēnesi: mēģiniet samitrināt traipu ar ļoti karstu sūkli. Atveriet absorbējoša papīra vāku un noslaukiet virsmu apļveida kustībās, lai atbrīvotu lipīgo atlikumu. Saskaņā ar šo formulu mans sirdsdarbības ātrums ir Man šķiet, ka tuvāk patiesībai nekā saskaņā ar formulu " ir vecums".

Sajūt pulsu

Ar visintensīvāko un intensīvāko darbu es joprojām nespēju iegūt sirdi veselīgs tauku zudums uzturs vairāk nekā Un tas bija grūti! Bet, manuprāt, kļūda, iespējams, nav tik liela, un es nenonākšu uz laboratoriju, lai noteiktu maksimālo sirdsdarbības ātrumu. Varbūt es mēģināšu noteikt HR max ar šo metodi: Tā var arī sagraut paklāju šķiedras.

Noņemiet cilvēka vemšanu no paklāja. Šķidrie traipi Tauku traipi Pārtikas traipi Tintes traipi, krāsas un līmes Kosmētiskie traipi Vaska un plastmasas traipi Ķermeņa šķidrums Traipi Smidzināšanas traipi Vairāk traipu Sākt drīz! Nelietojiet pārāk daudz bada un ēdiet regulāri ik dienas. Kopā ar pareizo olbaltumvielu un dārzeņu kombināciju veseli graudi ir pilnīgas un universālas uztura avots. Katram no mums ir atšķirīgs ķermenis, ģenētisku iemeslu dēļ, fitnesa līmenis utt.

HR max var sasniegt tikai ar nosacījumu sportista labklājību. Jāaizpilda atgūšana no pēdējā treniņa. Pirms tam mīklas sportistam vajadzētu labi sasildīties. Tas var būt viegli skriešana, riteņbraukšana vai slēpošana. Sildīšanai vajadzētu būt intensīva slodze ilgst minūtes Galīgais s slodzes tiek veiktas ar maksimālu piepūli.

Valūta, lai pievienotos tīklam svara zudumam. Riteņbraukšana iekštelpās vai ārpusē Dodieties velosipēdu ārā vai izmantojiet stacionāru velosipēdu trenažieru zālē.

Sāciet ar maigu vo2max un tauku dedzināšana minūšu iesildīšanos, kam seko stiepšanās vingrinājumi. Divu minūšu laikā velciet ar vienmērīgu ātrumu, pēc tam uz vienu minūti iebrukt sprinta. Ja izmantojat stacionāru velosipēdu, sākot ar zemu pretestību uz divām minūtēm, pēc tam vienu minūti velciet ar augstu pretestību.

Atkarībā no piemērotības līmeņa veiciet trīs līdz desmit no šiem intervāliem. Katra mērena riteņbraukšanas minūte lielā ātrumā sadedzina 10 kalorijas un 16 kalorijas. Fiziskā aktivitāte ir atkarīga no sarežģītām ķīmiskām reakcijām muskuļu un nervu audos.

Šīs ķīmiskās reakcijas ir ļoti jutīgas pret ķermeņa temperatūras svārstībām. Augstā ķermeņa temperatūrā ķīmiskie procesi notiek ātrāk, zemā temperatūrā - lēnāk. Dažāda ilguma un intensitātes slodzēm ir optimālākā apkārtējā temperatūra un gaisa mitrums.

vo2max un tauku dedzināšana

Tiek uzskatīts, ka izturības sportistiem vislabvēlīgākā ir temperatūra līdz 20 ° C. Augstāka temperatūra - 25 līdz 35 ° C - ir labvēlīga sprinteriem, metējiem un džemperiem, kuriem nepieciešama sprādzienbīstama jauda. Mierīgā stāvoklī organisms ražo aptuveni 4,2 kJ 1 kcal uz kg svara stundā, fiziskās aktivitātes laikā-līdz kJ kcal uz kg stundā. Pie augstas ķermeņa temperatūras palielinās asins cirkulācija ādā, palielinās sviedru izdalīšanās, kā rezultātā palielinās sirdsdarbība.

Pie augstas fiziskās slodzes un ilguma, kā arī ar augstu temperatūru un mitrumu ķermeņa temperatūra var sasniegt 42 ° C. Karstuma dūriens var rasties ķermeņa temperatūrā virs 40 ° C. Karstuma dūriena cēloņi fiziskās aktivitātes laikā ir: augsta apkārtējās vides temperatūra, augsts gaisa mitrums, nepietiekama ķermeņa ventilācija un šķidruma zudums svīšanas un iztvaikošanas dēļ.

Ir svarīgi kompensēt šķidruma zudumu fiziskās slodzes laikā, īsos intervālos izdzerot ml ūdens. Pārbaude tika pārtraukta, kad sportists bija pilnībā izsmelts. Atteikšanās dzert tika novērota lielāka sirdsdarbība.

vo2max un tauku dedzināšana

Šķidruma uzņemšana fiziskās slodzes laikā saglabāja nemainīgu sirdsdarbības ātrumu. Vingrojumu sportists varēja veikt pusstundu ilgāk. Dzesēšana karstos apstākļosļauj sportistam ilgāk saglabāt slodzi.

  • Kā pārtraukt saggy ādas svara zudumu
  • Top Smart pulksteņi ar GPS un pulsometer. Pulsometri sportam
  • Intermitējošs badošanās svara zudums pārtikas produkti
  • Maksimālā sirdsdarbības ātruma atkarības formula no vecuma. Kā noteikt impulsa biežumu mierā
  • Sirdsdarbības zonu definīcija. Sirdsdarbības zonas

Velosipēdista ātrums ir lielāks nekā skrējēja ātrums, un tāpēc velosipēda laikā dzesēšanas gaiss ir daudz lielāks.

Nelielā skriešanas tempā gaisa plūsma uz ķermeni samazinās un palielinās šķidruma zudums. Atdzesējot ar ļoti aukstu ūdeni, var rasties asinsvadu spazmas, kā rezultātā tiek traucēta siltuma pārnešana. Labākais veids, kā izvairīties no priekšlaicīga noguruma, veicot vingrinājumus karstos apstākļos, ir regulāri dzert un periodiski samitrināt ķermeni ar mitru sūkli. Sportists tika divreiz pārbaudīts ar veloergometru ar 4 dienu intervālu starp testiem.