10 veidi kā sadedzināt taukus. Veidi, kā mājās zaudēt svaru par 10 kg

Mīnus 3 kg. Patiesībā ir ierosināts, ka, dzerot lielu daudzumu ledus auksta ūdens, patiesībā varētu sadedzināt kalorijas. Sekojiet Redbook vietnē Pinterest. Svara palielināšanas formulā tiek ņemta vērā arī ģenētika, vecums, dzimums un dzīvesveids. Neiekļaujiet uzturā tikai olbaltumvielas un aminoskābes, lai iegūtu labu atveseļošanos, izmēģiniet testosterona pastiprinātājus vai prohormonus.

Retail-Fresh.today

Vingrošanas galvenajam mērķim jābūt ķermeņa tauku sadedzināšanai, nevis tikai kaloriju 10 veidi kā sadedzināt taukus. Tas noved pie "ūdens svara" zuduma un metabolisma samazināšanās.

harvey brooker svara zuduma izmaksas

Lai mērķētu uz ķermeņa taukos uzkrātajām kalorijām, ir jābūt intensīvas slodzes režīmam, apvienojumā ar svara treniņu. Vingrinājumi tauku sadedzināšanai Lai zaudētu taukus, jums jāpatur prātā daži pamatnoteikumi.

Aerobikas kardio vingrinājumu laikā ķermenis iziet vairākus posmus, pirms tas sasniedz punktu, kurā tas sadedzina taukus.

Kalorijas pret taukiem

Pirmās 10—15 vingrinājumu minūtes sadedzina tikai cukura kalorijas kas nav iegūtas no taukiem. Lai jūsu ķermenis varētu izmantot taukos uzkrāto enerģiju, jums jāsasniedz mērķa sirdsdarbība.

Šis mērķa sirdsdarbības ātrums ir diapazons, kas atkarīgs no jūsu vecuma un fiziskā sagatavotības līmeņa iesācējs, vidējs vai augstāks par vidējo. Tas ir sirdsdarbības ātrums, kas nodrošina pietiekami daudz skābekļa, lai sadedzinātu ķermeņa taukus. Sirdsdarbības ātrumam vajadzētu sasniegt ne tikai šajā diapazonā, lai sāktu tauku dedzināšana, bet tas arī jāuztur vingrošanas laikā, lai turpinātu izmantot tauku kalorijas.

Vēl viens hack ir vingrošana no rīta. Vingrinājumiem nepieciešams cukurs, tāpēc, kad zems cukura līmenis asinīs, ķermenis sadedzina taukus, lai iegūtu enerģiju, kas nepieciešama vingrinājumiem. Vēl viena vingrošanas no rīta priekšrocība ir tā, ka vingrojuma radītais garastāvokļa uzlabojums ilgst visu dienu.

Mīti par to, kas palīdz novājēt

Tauku dedzināšana miera stāvoklī Lai sadedzinātu taukus pat tad, kad nenodarbojaties ar fiziskām aktivitātēm, jāpalielina metabolisma ātrums. Tas patērē tauku uzkrāto enerģiju, tāpēc visas aktivitātes, kas palielina metabolismu, ir noderīgas, mēģinot samazināt ķermeņa tauku daudzumu.

duck fat burn

Labākais veids, kā palielināt metabolismu, ir anaerobie vingrinājumi, piemēram, svara treniņš. Pārtikas grupas Lielākā daļa ēdienu grupu nodrošina kalorijas, dažas vairāk nekā citas.

Pārtikas preces bez kalorijām ietver ūdeni, vitamīnus, tējas lapas, kafiju, garšvielas un dažus citus priekšmetus.

sadedzināt visvairāk tauku

Tas nozīmē, ka, patērējot tikai šos produktus, tos nevar sadalīt, lai organismā atbrīvotu enerģiju. Tauku maksimālais kaloriju daudzums, salīdzinot ar citām pārtikas grupām, ir 9 kcal uz gramu.

10 veidi, kā sadedzināt liekās kalorijas

Tauki veido gan taukskābes, gan glicerīnu. Pārtikas dzīvnieku tauku piemēri ir speķis, zivju eļļa un sviests. Pārtikas augu tauku piemēri ir zemesriekstu eļļa, sojas pupu eļļa, saulespuķu eļļa, sezama eļļa, kokosriekstu un augu eļļa.

kā mēs sadedzinām taukus

Uzturs un veselība Pārtika nodrošina ķermeni ar enerģiju dažādām reakcijām un darbībām. Bērniem un vecākiem cilvēkiem kokosriekstu sviests svara zudums nepieciešams mazāk kaloriju. Patērētās liekās kalorijas parasti tiek pārveidotas taukos un ķermenī tiek saglabātas kā tauki.

Kalorimetru var izmantot, lai izmērītu pārtikas enerģiju vai kalorijas noteiktā pārtikas produktā.

Tauku uzņemšana uzturā ir nepieciešama, jo tie satur neaizvietojamās taukskābes, kas nepieciešamas ķermenim. Tas arī palīdz svarīgu minerālu sagremošanā un adsorbcijā. Tas ne tikai uzkrāj lieko enerģiju organismā, bet arī ir 10 veidi kā sadedzināt taukus, lai uzturētu veselīgu ādu, izolētu orgānus pret šoku un darbotos kā buferis pret slimībām.

  • Veselīgi un neveselīgi tauki: atšķirības noteikšana - Veselība -
  • Top fat burners atsauksmes
  • Sadedzināt augšējo ārējo augšstilbu tauku
  • Sadedzināt taukus tik ātri
  • Slow twitch muskuļu šķiedras sadedzina taukus
  • Vingrošanas galvenajam mērķim jābūt ķermeņa tauku sadedzināšanai, nevis tikai kaloriju sadedzināšanai.

Taukus var iedalīt piesātinātos un nepiesātinātos taukos. Piesātinātie tauki atrodami pārtikas produktos, piemēram, eļļās, sviestā, liellopu gaļā un tumšajā šokolādē, un tiek uzskatīti par mazāk vēlamiem nekā nepiesātinātās taukskābes, kas atrodamas tādos pārtikas produktos kā avokado, rieksti, eļļas un gaļa. Slimības Ja uzņemtais kaloriju daudzums pārsniedz ikdienas vajadzības līmeni un netiek sadedzināts ar fiziskām aktivitātēm, laika gaitā tas var izraisīt svara pieaugumu un citas veselības problēmas.

v forma novājēšanas maska

Pastāv slimības, kas saistītas ar lieko tauku daudzumu organismā. Ir pierādīts, ka diētas ar augstu piesātināto tauku daudzumu ir saistītas ar paaugstinātu sirds slimību un aterosklerozes risku.