Fitnessblender 5 dienu izaicinājums sadedzināt tauku dienu 2, 2. Karbonāde B Exercise

Vienu gan es varu apgalvot droši — ja vēlies panākt acīmredzamus rezultātus un neapstāties pie trešās nedēļas progresa, ir jāstrādā smagi. Līdz ar to jūs varat apmācīt mazāk laikā, bet efektīvāk Giri ļauj aktīvi attīstīt gandrīz visas muskuļu grupas. FitnessBlender: slepkava kopējais ķermeņa treniņš 40 minūtes 2. Tā tas nenotiek un nekad nenotiks, un visi, kas uzķeras uz šāda tipa youtube video, ļaujas krietni apšmaukties.

Giri vilces slīpumā Planck uz grabs Kā ķiršu tomāti sadedzina taukus varat redzēt, programma ir izstrādāta tā, lai visas muskuļu grupās piedalīties apmācībā. Lai sāktu ar, mēs izgatavojam vienu apli vienu no katras fiziskās aktivitātes ar atkārtojumiem no 5 reizes. Tālāk mēs palielinām slodzi uz sajūtām.

Ir pietiekami daudz trīs nodarbības nedēļā, lai rezultāts būtu pamanāms. Vairāk un nav vajadzības: Starp treniņiem jābūt vismaz vienu dienu. Cirkulārās apmācības programma ar geju Un visbeidzot, mēs analizēsim vairākus gatavie kompleksi Apmācība dažādiem mērķiem.

Sāksim S. Izvēlieties dažus vingrinājumus no iepriekš minētā saraksta, ieskaitot squats, Mauh, nogāzes un pagriezienus. Jūs varat sākt ar minimālu, pakāpeniski palielinot vingrinājumu skaitu.

10 minūšu tauku apdegšanas abs laiks

Programmas būtība - kā ātra temps, mēs atkārtojam vairākus elementus cikliski, padarot nelielu atpūtu tikai starp lokiem. Vēl trīs aprindās. Apmācības mērķis ir izturības treniņš un cīņa pret lieko svaru.

CrossFit ar Gury Vēlas, lai būtu lielisks sirds un asinsvadu asinsvadu sistēmaEsiet izturīgi un spēcīgi? Tad jūs esat šeit!

CrossFit ietver lielu skaitu pieeju bez atpūtas lielā ātrumā. Programmai ir piemēroti visi elementi, kas saistīti ar mahiemiem, lungēm, jerks, squats. Vienīgais stāvoklis ir lieliska veselība, pretējā gadījumā apmācība var kļūt par slimnīcas gultu. Pāris vārdi beigās Giri ir diezgan vienkāršs, bet neierobežots lādiņš, kas tāris visas muskuļu grupas un palīdz sasniegt lielisku rezultātu.

Ko es daru, kamēr neskrienu Pēdējo gadu laikā man ne vienu reizi vien ir jautāts, ko es daru, kā trenējos, lai uzturētu sevi formā, tāpēc, kaut arī nesaistīts ar skriešanu, top šis raksts. Ja man būtu Instagram, tas būtu pilns ar dupšiem. Nē, nopietni, es esmu apsēsta ar dibeniem. Tāpēc man nav Instagram. Tā tas nenotiek un nekad nenotiks, un visi, kas uzķeras uz šāda tipa youtube video, ļaujas krietni apšmaukties.

Un par apmācību radīja tikai pabalstu, neaizmirstiet par iesildīšanās pirms tā un pēc tam, kompetenti izvēloties svaru, turiet muguru taisni un skatīties rokas pozīciju. Jūs varat pasūtīt savu treniņu vai uztura programmu, es, es, raksta autoru. Mana lapa B. Kā likums, sievietes izvēlas svarus ar svaru no 8 līdz 16 kilogramiem, un vīrieši - no 16 līdz Lai atrastu savu svaru, mēģiniet izpildīt piecas viena izmantošanas atkārtojumus.

Ja jūs viegli, ņemiet smagus fitnessblender 5 dienu izaicinājums sadedzināt tauku dienu 2.

Ja jūs nevarat pabeigt vingrinājumu, jums ir nepieciešams mazāks svars. Kad jūs atradīsiet savu svaru, jums nevajadzētu veikt visus vingrinājumus ar viņu.

Kurš no tiem jūs varat veikt ar smagu svaru, citiem jums būs nepieciešams vieglāk.

kādu pārtiku nojauc taukus

Pārbaudiet svaru katram uzdevumam atsevišķi. Attiecībā uz atkārtojumu skaitu, koncentrējieties uz piecām pieejām reizes. Ja jūtat, ka jūs varat darīt vairāk, dariet. Vingrinājumi ar gaišs Krievu Mahi Gary atšķiras no parastā fakta, ka svars climbs ne virs galvas, bet tikai nedaudz virs pleciem. Ja jūs neesat pazīstams ar šo uzdevumu, labāk ir sākt ar parastām krievu maskām.

Stāvēt taisni, ielieciet kājas nedaudz plašākus plecus. Satveriet ģeniāls ar abām rokām, veiciet nelielu slīpumu uz priekšu un iegūstiet girc starp kājām. Atpakaļ jāpaliek taisni, bez noapaļošanas. Padariet geju padara to, apvienojot to plecu līmenī. Kustība sākas pret gūžas, nevis no rokām, kas nodrošina šoka spēku. Nolaidiet gury uz leju, sākot to atkal starp kājām un atkārtojiet vingrinājumu.

Šī kustība ir līdzīga iepriekšējam. Vienīgā atšķirība ir tā, ka jūs strādājat vienā rokā. Mahi Viena roka ļauj labāk sūknēt mērķa muskuļu grupas un ir piemērotas tiem, kas jau ir apguvuši Massea MauGh ar divām rokām. Šis uzdevums palīdz labi skriešanās. Tas kļūs par lielisku hanteles vilces aizvietošanu slīpumā.

Sakarā ar pārvietoto smaguma centru, svari veiks vingrinājumu būs nedaudz sarežģītāks. Vingrošanas tehnika Veikt divus svarus un noliecieties ar taisniem muguras un nedaudz saliektiem ceļiem. Pievelciet svaru uz kuņģi. Giroma roktura pēdējā punktā jāatrodas kuņģa jomā. Izmēģiniet Hiri muguras muskuļus, nevis rokas.

Saglabājiet elkoņus tuvu ķermenim, nenosakiet tos uz sāniem. Nolaidiet svarus uz sākotnējo pozīciju un atkārtojiet.

pro svara zudums shrewsbury atsauksmes

Šis vingrinājums ir labi sūknējot mizas muskuļus, kā arī nodrošina slodzi uz rokām un kājām. Turklāt tas izskatās diezgan efektīvi. Vingrošanas tehnika Ielieciet kājas plašākas nekā pleciem un ņemiet žurku labajā rokā. Salieciet ceļus, nedaudz noliecieties uz priekšu ar taisni atpakaļ un nogādājiet svaru starp ķermeņa līmeņa kājām.

Jaudas vingrinājumi ar geju uz preses. Mahi divi svari. Vingrinājumi ar svariem ķermeņa augšdaļā

Atstājiet kreiso roku atpakaļ un ņemiet girches no labās puses. Iztulkojums pa kreisi Ar puisis uz priekšu un saņemiet to starp kājām atpakaļ. Iegūstiet labo roku atpakaļ un uztveriet GIRC no kreisās puses. Šī vingrinājuma izpildes laikā jums patīk astoņas no kājām ap kājām, nododot girc no rokas rokā. Sākumā var būt grūti koordinēt kustību, bet, apgūstot mazliet, jūs pierastu pie. Sakarā ar inerci, vingrinājums tiek veikts diezgan viegli, lai jūs varētu veikt ledus medības.

Vingrinājumi kājām Tobata ir viena no efektīvajām tauku dedzināšanas sistēmām. Vingrinājumi kājām Gatavošana Tabata ieguva neticamu popularitāti starp tiem, kas nodarbojas ar ļoti vienkāršu un universālu tehniku.

Galvenais nav jūsu muguras sēdeklis, pretējā gadījumā tas var slikti ietekmēt. Šis uzdevums palīdzēs ielādēt kājas un sēžamvietas. Sakarā ar svērumu veidā Giri, jūs saņemsiet lolotākos veidus daudz ātrāk nekā veicot atkārtojumus bez svara. Vingrošanas tehnika Stāvēt taisni, saglabājiet savu svaru krūtīs. Saglabāt elkoņus tuvu ķermenim.

Vai jūsu kleita ir pārāk stingri ap jostasvietu? Vai jūs bieži redzat savu kuņģa izaugšanu, kad jūs valkāja izdilis džinsus?

Saving atpakaļ taisni un samazinot iegurni atpakaļ, veikt dziļas squats. Squats apakšējā punktā gūžas locītavā jābūt zem ceļiem. Atgriezties sākotnējā stāvoklī un atkārtojiet. Ja vēlaties vairāk ielādēt kāju un sūkņa muskuļus, mēģiniet pievienot squats ar lec.

Vingrošanas tehnika Stāvēt taisni, ielieciet kājas uz plecu platuma, turiet svaru uz garāmajām rokām zemāk. Padarīt paralēlus gurnus ar grīdu vai nedaudz mazāk. Pārlēkt no apgriešanas un atkārtojiet.

trenera svara zuduma mašīna

Lai sarežģītu vingrinājumu, jūs varat ievietot pankūkas vai stepes zem kājām. Tas palīdzēs padziļināt squats, paplašinās kustības diapazonu un palielinās slodzi.

  • Bullet journal svars loss tracker printable
  • Noņemiet kuņģa tauku opcijas
  • Neapstrādātu pārtikas svara zudumu izvēlnes

Uzbrukumu laikā tiek izstrādāti kāju un sēžamvietu muskuļi, un svaru svars nodrošina slodzi uz pleciem un rokām. Vingrošanas tehnika Stāvieties taisni, turiet gircuit saliektā rokā plecu līmenī, elkoņa tuvu ķermenim, roka ir izvietota ar palmu uz ķermeni.

Izveidojiet soli uz priekšu un tajā pašā laikā paceliet roku ar geju virs galvas. Atgriezieties sākotnējā stāvoklī, pazeminot roku ar guriju celšanas laikā. Atkārtojiet citās kājās.

24 stundas tauku degļa korpuss

Vingrinājums lieliski sūkina mizas muskuļus, bet tas ir diezgan sarežģīts izpildei un ir vairākas kontrindikācijas. To nevajadzētu darīt tiem, kas ir slikti attīstījušies taisni vēdera muskuļus, krūšu mugurkaula ir fiksēta, vai ir problēmas ar muguru. Vingrošanas tehnika Sēdieties uz grīdas līdz sedan bugs, ievainot ķermeni un turiet abās rokās, nav iestatīt elkoņus uz sāniem.

Paceliet grīdu no grīdas, saliekiet ceļos.

Seko Narrative of Beauty arī Instagram!

Mēģiniet saglabāt muguru taisni. Pagrieziet korpusu pa labi un kreisajā pusē, nevis noapaļojot muguru un nolaižot kājas. Šis uzdevums prasa zināmu elastību un labu HIP mobilitāti. Tā vienlaikus stiepjas visplašākās muguras muskuļus un stiprina mizas, roku un plecu muskuļus.

Vingrošanas tehnika Ielieciet kājas uz plecu platuma, ņemiet svaru vienā rokā un paceliet to virs galvas. Tilt uz sāniem, cik daudz ļauj stiepties. Ideālā gadījumā jums ir nepieciešams pieskarties pēdas rokai. Rokas svars paliek izstieptajā rokā augšpusē. Šis uzdevums palīdzēs jums sūknēt krūšu muskuļirokas un muskuļu miza. Vingrošanas tehnika Atrodiet uz muguras, saliekiet ceļus un uzlieciet uz kājām. Saglabājiet svaru saliektajā rokā, plecu atrodas uz grīdas, elkoņa presēta ķermenim, leņķis starp plecu un apakšdelmu - 90 grādiem.

Palmu izvietots ķermenī. Uzmeklēt, izvietojot elkoņu uz sānu, un plaukstas palmu uz kājām. Galējā punktā Hih fitnessblender 5 dienu izaicinājums sadedzināt tauku dienu 2 atrodas virs zoda.

Nolaidiet svaru sākotnējā stāvoklī un atkārtojiet. Tas ir vēl viens diezgan iespaidīgs vingrinājums, kas perfekti sūknē mizas un roku muskuļus. Vingrošanas tehnika Ievietojiet kājas uz plecu platuma, ņemiet svaru vienā rokā. Iegūstiet guriju aiz muguras un paņemiet viņu aiz otras puses. Nepie amata roku uz priekšu un pārtveriet otras puses svaru.

Lielisks kardio tiem, kas ir noguruši no skrejceļš. Vingrošanas tehnika Sekojiet krievu Gary Maja. Kad hih būs augšējā punktā pie zoda līmeņanogrieziet labo kāju pa kreisi, savienojot tos kopā. Kad svars ir noņemts no augšējā punkta, paņemiet kājām ar manu kreiso kāju, liekot kājas uz plecu platuma. Kad svars šķērso kājas un iet uz augšu, sagrieziet labo kāju pa kreisi un savienojiet tos kopā. Atkārtojiet šo vingrinājumu vienā virzienā, un pēc tam uz citu.

Lai dotos uz labo pusi, jums ir nepieciešams, lai manu kreiso kāju manas Mach, un, kad svars iet uz leju, staigāt ar labo kāju. Šis vingrinājums lieliski sūkina augšstilba sēžamvietas un biceps.

  • Svara zuduma maltīte sagatavo budžetā
  • Veselīgi ieradumi svara zudumu atsauksmes
  • Kā sadedzināt taukus uz tren

Arī slodze dodas uz mizas muskuļiem. Vingrošanas tehnika Stāvēt taisni, kājas uz plecu platuma, turiet girches abās rokās. Nolieciet korpusu, noņemiet iegurni atpakaļ un pazeminiet svaru uz grīdas.

Saglabājiet muguru tieši tilt laikā. Atgriezieties uz sākotnējo pozīciju, sasprindzinot sēžamvietas un nospiediet.