Kā sadedzināt kuņģa taukus 1 nedēļā

Ja agrāk neliela vēdera klātbūtne vīrietim deva izturību, tad tagad tas runā par cilvēka slinkumu un veselības problēmām. Izelpojot, ir jāmaina stāvoklis pretējā virzienā. Viņi tieši necīnās ar taukiem, bet tie ir nepieciešami, lai stiprinātu un nedaudz palielinātu muskuļu masu. Piparmētru ekstrakts, kas dod atvēsinošu efektu. Lai no tā izvairītos, nevajadzētu dzert daudz ūdens pirms gulētiešanas. Labi uzkodām.

kā sadedzināt kuņģa taukus 1 nedēļā

Nu, es to jau esmu teicis un es to vēlreiz: Nav tādas lietas kā vietas samazināšana kad runa ir par svara zaudēšanu. Tulkojums: Jūs nevarat īpaši zaudēt, piemēram, vēdera taukus, nezaudējot arī taukus, teiksim, dibenā vai krūtīs.

2. Ēdiet vairāk olbaltumvielu.

Viscerālie tauki - tauku veids, kas atrodas dziļi vēderā un ieskauj jūsu iekšējos orgānus - ir saistīts ar veselu virkni drausmīgu veselības problēmu, piemēram, sirds slimības un 2. Mayo klīnika.

Mēs nedrīkstam aizmirst, ka tādi produkti kā cepšana, konfektes un saldie dzērieni ir ļoti kaitīgi, tādēļ tos vajadzētu izslēgt no uztura. Kā ceļvedis diētas veidošanai vajadzētu izmantot pārtikas īpašības. Jūs varat lietot saldinātāju ar diētu, tas palīdzēs izslēgt cukuru un ātri zaudēt svaru. Produktus var izvēlēties un sajaukt pēc jūsu gaumes, ja tikai kaloriju, tauku, olbaltumvielu un ogļhidrātu skaits atbilst vēlamajam svaram. Elementu dotajā uzturvērtībā nav precīzu kaloriju daudzuma, bet tas ļauj vismaz apmēram novērtēt savu uzturvērtību.

Vēl briesmīgāk: saskaņā ar Nacionālais sirds, plaušu un asins institūts NHLBIjūsu risks šīm veselības problēmām palielinās vēl vairāk, ja jūsu vidukļa izmērs sievietēm ir lielāks par 35 collām un vīriešiem - par 40 collām.

Tātad, jā, vēdera tauku zaudēšanas iemesli pārsniedz jūsu vēlmi pēc sešiem iepakojumiem labi, labi, divi iepakojumi abs.

Sānu vingrinājumi vīriešiem. Vēdera un sānu iesaiņošana mājās

Izmēģiniet šīs stratēģijas, lai nomestu mārciņas - un šajā laikā izlejiet vēdera taukus. Pārvietojies, cik vien vari.

kā sadedzināt kuņģa taukus 1 nedēļā

Skriešana, riteņbraukšana vai peldēšana - būtībā viss, kas palielina sirdsdarbības ātrumu un liek svīst - palīdzēs samazināt viscerālo tauku daudzumu. Saistīts stāsts Noam Tamir, C. S, uzņēmuma dibinātājs TS Fitnessarī saka, ka vielmaiņas pretestības treniņi un augstas intensitātes intervālu treniņi ir drošs veids, kā samazināt tauku kā sadedzināt kuņģa taukus 1 nedēļā visā pasaulē, ieskaitot vēdera taukus.

Secinājums

Ēdiet vairāk olbaltumvielu. Jūs zināt, ka, lai zaudētu svaru, jums vajadzētu ēst vairāk olbaltumvielu, bet jūs, iespējams, nezināt precīzi, kāpēc.

kā sadedzināt kuņģa taukus 1 nedēļā

Nu, tas faktiski ir saistīts ar to, kā jūsu ķermenis rīkojas ar vienu nedēļu svara zudums. Tas ir tas, ko sauc par insulīna rezistenci. Būtībā, ja jūsu ķermenis labi nereaģē uz insulīnu, tas faktiski veido vairāk lietu, saskaņā ar Nacionālais diabēta un gremošanas un nieru slimību institūts.

Un tas var novest pie tauku uzkrāšanās, īpaši ap ķermeņa vidusdaļu.

Šeit spēlē olbaltumvielas: diēta ar augstu olbaltumvielu saturu var pasargāt jūs no insulīna rezistences, saka Aronne. Zeratskis iesaka izvēlēties liesas gaļas izcirtņus un izvēlēties mājputnus un zivis, lai iegūtu olbaltumvielu daudzumu.

Redaktora Izvēle

Vēl labāks variants: augu izcelsmes olbaltumvielas, piemēram, pupiņas un lēcas, kas kalpo arī šķiedrvielām un veselīgiem ogļhidrātiem. Pievienojiet diētai vairāk veselīgu tauku.

  • Lūdzu, izlasiet manu izmēru diagrammas rūpīgi, kas var atšķirties no jūsu vietējā.
  • 6 situācijas, kurās dzert ūdeni ir kategoriski aizliegts | Ķekavas Avots
  • Siltum ziemas mēteļi
  • Novājēšanas produkti - Keto Guru
  • 6 veidi, kā atbrīvoties no vēdera taukiem - zaudē svaru vēderā - Svara Zudums

Padomājiet: sviesta piesātināto tauku vietā olīveļļa nepiesātinātie tauki. Malā no paaugstinot holesterīna līmenipiesātinātie tauki arī iesaiņo vairāk viscerālo tauku nekā nepiesātinātie, saskaņā ar žurnāla Kad pētāmās personas septiņas nedēļas katru dienu ēda par kā sadedzināt kuņģa taukus 1 nedēļā kaloriju - vai nu palmu eļļas piesātinātāsvai saulespuķu eļļas polinepiesātinātās veidā - pirmie ieguva vairāk viscerālo tauku, bet otrie - vairāk muskuļu masas un mazāk ķermeņa tauku.

  • Kopējais laiks ir apmēram 15 minūtes.
  • Kā sadedzināt vēdera tauku? Aerobika un ēd labi - pareizais lēmums.
  • Slimming festivāls tērpi
  • Sekcija: diēta , Septembris

Polinepiesātinātos taukus var atrast riekstos, sēklās un zivīs. Plus: 'Pārtika ar taukiem garšo labi un jūtas labi, tāpēc jūs saņemat šo sāta sajūtu un maltītes baudījumu,' saka Zeratskis. Tas var palīdzēt samazināt pārēšanās vai panākt vairāk pārtikas pēc maltītes.

kā sadedzināt kuņģa taukus 1 nedēļā

Vienkārši paturiet prātā, ka taukos ir vairāk kaloriju, tāpēc jums joprojām ir jāpārbauda porcijas. Pievērsiet lielāku uzmanību tam, cik labi un cik daudz jūs gulējat. Nepārdodiet īsu miegu.

Vēdera novājēšanas produkti

Saskaņā ar vienu Saistīts stāsts Miega grafika ievērošana var arī palīdzēt samazināt vēdera tauku daudzumu: Sievietēm, kuras katru vakaru pamostas un dodas gulēt vienā un tajā pašā laikā, ir zemāks ķermeņa tauku līmenis, liecina nesenā Brigama Janga universitāte pētījums. Un vēl viens pētījums —No Tātad, pat ja nedēļas laikā jūs izlaidīsit nakts atpūtu, nedēļas nogale to neatlīdzinās.

kā sadedzināt kuņģa taukus 1 nedēļā

Nevajag taupīt šķiedru. Gan Tamirs, gan Zeratskis iesaka ēst vairāk šķīstošās šķiedras, lai jūs ilgāk būtu pilnvērtīgāki, kas neļauj pārēsties.

6 padomi, kā redzēt savu pirmo sešu komplektu abs

Vēl vairāk, dalībnieki, kuri arī nodarbojās ar mērenām fiziskām aktivitātēm intensīvi vingroja divas līdz četras reizes nedēļātajā pašā laika posmā viscerālo tauku samazinājās par 7,4. Atcerieties atrast kādu līdzsvaru.

kā sadedzināt kuņģa taukus 1 nedēļā

Vēdera tauku zaudēšana nedrīkst nozīmēt stingru diētu vai atņemšanu. Tā vietā padomājiet par ēdieniem, kurus jūs var ēst un kā jūs varat pārvaldīt savu izsalkumu. Turklāt tie ir ar zemu kaloriju līmeni, un, lai samazinātu vēdera tauku daudzumu, jums joprojām ir vajadzīgs šis kaloriju deficīts. Apakšējā līnija: 'Tas ir par to, lai atrastu to, kas jums strādā, lai justos vislabāk,' saka Zeratskis.