Kā sadedzināt manu ķermeņa tauku, Fitnesa mīti Vs. Fakti

Ārā nav plakana kā skrejceļš, laika apstākļi, piemēram, vējš, palielina āra skriešanas intensitāti, un, izmantojot skrejceļš, jūs izmantojat palīglīdzekli, ko veic mašīna, nevis skriešana ārā, kas prasa izmantot savu unikālo soli. Jūsu spēka uzlabošana palīdzēs izvairīties no šīs problēmas un ļaus jums bez problēmām darboties, padarot svara zudumu daudz vieglāku. Tāpēc lielākā daļa cilvēku ir tik aizņemti ar savām formām, it īpaši ar pavasara iestāšanos, kad jāizkāpj no siltām drēbēm, kas tik viegli visu maskē.

Mājas lapa » Horoskops » 12 no lielākajiem fitnesa mītiem, kas jums jāzina 12 no lielākajiem fitnesa mītiem, kas jums jāzina Kas padara fitnesa industriju tik unikālu un sarežģītu, ir tas, ka ikvienam ir atšķirīgs viedoklis par to, kas darbojas un kas nav. Vienmēr ir svarīgi atcerēties, ka tas, kas strādā kādam, var nedarboties. Ir svarīgi uzzināt, ko jūsu ķermenis vislabāk reaģē.

Tas padarīs jūsu fitnesa mērķus daudz vieglāk sasniedzamus.

Noplēsieties: deriet taukiem - un atkal atgriezieties

Tagad ar visu šo teikto pastāv daži seni mīti, kas vienkārši nav taisnība. Šie mīti galu galā var atturēt jūs no vēlamo mērķu sasniegšanas. Šajā rakstā aplūkosim vairākus mītus fitnesa nozarē, tostarp skalas lomu progresa novērtēšanā, svīšana un abs. Nosakīsim šo mītu un citus, šeit ir 12 no lielākajiem fitnesa mītiem, kas jums jāzina, baudiet!

Ēdieni, kuri sadedzina taukus

Skābekļa patēriņš ir galvenais, kad runa ir par degšanu, jūs patērējat daudz vairāk skābekļa, kas darbojas uz faktiskās virsmas nekā mašīna. Ārā nav plakana kā skrejceļš, laika apstākļi, piemēram, vējš, palielina āra skriešanas intensitāti, un, izmantojot skrejceļš, jūs izmantojat palīglīdzekli, ko veic mašīna, nevis skriešana ārā, kas prasa izmantot savu unikālo soli.

Kā izvēlēties sporta tauku degļus sievietēm Iegādājieties produktus no uzticamiem piegādātājiem. Koncentrējieties uz narkotikām ar augstu popularitātes reitingu.

Līdz ar to būtiska atšķirība ir tā, ka braukšanas virsma un vide ir abās pusēs. Darot abs ar augstu ķermeņa tauku saturu, tas tikai stiprinās jūsu kodolu, vienlaikus radot minimālus rezultātus.

kā sadedzināt manu ķermeņa tauku jums ir nepieciešams ēst taukus lai sadedzinātu taukus

Lai redzētu dažus abs, jums vispirms ir jādedzina. Kad jūsu ķermeņa tauki ir zemā procentā, tad jūs kā sadedzināt manu ķermeņa tauku redzēt kādu ab attīstību. Ideālā gadījumā apvienojiet sirds un asinsvadu darbību ar spēka treniņiem, tas palīdzēs pareizi un efektīvi nogādāt ķermeņa taukus.

Patiesība ir tā, ka daudzi no tā saucamajiem profesionāļiem parasti to dara, jo tas ir daudz efektīvāks un vieglāk uzņemt jaunus klientus. Šī apmācības metode ierobežo, cik lielā mērā jūs patiešām varat progresēt. Mašīnas ir paredzētas izolācijas vingrinājumiem, tām parasti ir viens kustība, kas ierobežo jūsu rezultātus. Savukārt brīvie svari, no otras puses, var uzņemt vairāk muskuļu šķiedras un galu galā radīt lielākus rezultātus.

Neļaujiet sevi apmānīt ar iedomātajām mašīnām, pieturieties pie pamatiem. Atpūtas laiki seko līdzi vielmaiņas ātrumam, tādēļ, ja vēlaties zaudēt svaru, jo vairāk vielmaiņas. Ar šo teicienu ideālā gadījumā, jo īsāks atpūtas laiks jums ir, jo labāk. Labs atpūtas laiks svara zudumam būtu no 60 līdz 75 sekundēm.

kā sadedzināt manu ķermeņa tauku dedzināšana tauku caur elpošanu

Pārskati un komplekti ir svarīgi, lai sekotu tieši atbilstoši jūsu vajadzībām. Ja jūs plānojat veikt spēka treniņu programmu, jūsu rep skaits būs no 4 līdz 8 komplektiem. Atšķirībā no svara zaudēšanas programmas, kas parasti ir reps kopā ar komplektiem. Nepietiekami nenovērtējiet šo elementu nozīmi! Spēka treniņš var palīdzēt uzlabot jūsu ekspluatāciju.

kā sadedzināt manu ķermeņa tauku veselīgs veids kā sākt svara zudumu

Jūsu spēka uzlabošana palīdzēs izvairīties no šīs problēmas un ļaus jums bez problēmām darboties, padarot svara zudumu daudz vieglāku. Spēka treniņš var arī ļaut jums vairāk sadedzināt. Aktivizējot muskuļus, vielmaiņas ātrums ievērojami palielinās.

kā sadedzināt manu ķermeņa tauku vai citronu ūdens paātrina svara zudumu

Stiprības treniņi ne tikai liek jums vairāk sadedzināt treniņu laikā, bet arī visu dienu liek jums degt. Pēc jūsu spēka vilciena ir svarīgi, lai degviela jūsu ķermenim būtu piemērota, radot degšanu visu dienu. Sievietēm ir 15 līdz 20 reizes mazāks testosterona līmenis nekā vīriešiem, tāpēc vīrišķās masas izredzes ir diezgan zemas. Vienīgais veids, kā sievietes var izlaist, ir ar augstu kaloriju diētu.

Galu galā, jūs veidojat liesu izskatu, nevis lielgabarīta, jūsu ķermenis vienkārši nespēj ražot lielgabarīta izskatu bez augstas kalorijas diētas.

12 no lielākajiem fitnesa mītiem, kas jums jāzina

Jūs esat tas, ko tu ēd, būtībā. Ir svarīgi atcerēties, ka tad, kad rodas nepatīkama sajūta, jūs risināt šo problēmu.

Parasti, vienkārši vienkārši pāris dienas laikā atslābinot muskuļus, var būt ideāls līdzeklis. No otras puses, pārmērīga apstrāde var tikai vēl vairāk pasliktināt problēmu.

Klausieties savu ķermeni, risiniet jebkāda veida diskomfortu. Ir daudz dažādu faktoru, kas nosaka, cik daudz cilvēku svīst, tur ir kondicionēšanas, ģenētikas, apģērbu materiāla un istabas temperatūras līmenis, kas izraisa svīšanu visu treniņu laikā.

Vai ir iespējams ātri zaudēt svaru un noņemt vēderu mājās

Visbeidzot, noteicošais faktors kā sadedzināt manu ķermeņa tauku darba apjoms, ko jūs veicat, jo vairāk pūļu jūs piešķirsiet vairāk kaloriju. Nekoncentrējieties uz sviedriem kā izšķirošo faktoru. Tātad, lai sāktu, galvenā uzmanība ir pievērsta tauku dedzināšanai un vēdera izlīdzināšanai. Papildus tam, absurds jūsu abs radīs muskuļu ekstremitātes, kas izraisa muskuļu augšanu daudz lēnākā tempā.

Ja ir nodrošināti šie divi veiksmīgas svara zaudēšanas komponenti, tad talkā nāk arī trešais — speciāli produkti ķermeņa masas samazināšanai.

Muskuļiem ir nepieciešams degviela un pienācīgs laiks atpūtai. Pagaidiet vismaz dienas, pirms atkal nokļūstiet tajā pašā ķermeņa daļā. To darot, lai bieži vien paliktu jūsu ab mērķi. Kā mēs tikko apspriedām iepriekšējā ierakstā, jūsu ķermenim ir vajadzīgs laiks, lai pareizi degtu un atpūstos.

Šie divi faktori izraisa ķermeņa izmaiņas un aug virsstundas. To nedarot, var rasties dažādas problēmas ceļā, tostarp locītavu traumas, liesās masas zudums, depresija, miega traucējumi, zems pašvērtējums, vāja imūnsistēma un sirds mazspēja.

Ja jūs apmācāt reizes nedēļā, pārliecinieties, ka visu dienu esat degvielas uzpildes laikā, un nokļūsiet pareizā atpūtā.

kā sadedzināt manu ķermeņa tauku sadedzināt tauku tehnoloģiju

Veicot pārāk daudz sirds, var palielināties kortizols organismā. Tas izraisa muskuļu audu plīsumu, kā rezultātā notiek lēnāks vielmaiņas ātrums.

LOSE BELLY FAT IN 7 DAYS Challenge - Lose Belly Fat In 1 Week At Home - Cult Fit - CureFit

Kardio uzturēšana dienas nedēļā minūšu laikā parasti ir ideāls laiks sirds mīļotājiem kopā ar svara apmācību. Veicot pārāk daudz sirdsdarbības, var būt vairākas negatīvas sekas, piemēram, izdegšana un ēšanas trūkums, un tas var arī nodedzināt muskuļus, kurus attīstāt. Ja jūsu mērķis ir veidot liesu muskuļu, pārāk daudz sirdsdarbību jums nepalīdzēs.

12 Skriešana un skrejceļš ir vienādi

Ideālā gadījumā kardiovaskulārās aktivitātes sajaukšana ar svara apmācību ir ideāls ceļš. Tas ļaus jums sadedzināt vēl vairāk, stiprinot savu kodolu un tonizējot ķermeni.

kā sadedzināt manu ķermeņa tauku svara zudums izdilis sejas

Daži skaitļi neredz nekādas izmaiņas. Paturiet prātā, tas nenozīmē, ka jūs nepaliekat. Jums arī jāatceras, ka liesās muskuļi sver vairāk. Tikai pagājušajā vasarā es tikai kritu par 2 mārciņām, bet tomēr saņēmu neticamu noņemt taukus no paneer saiti par to, cik daudz es biju izstiepies.

Cilvēki domāja, ka es nokritu vairāk nekā 20 mārciņas. Lielā atslēga bija mans ķermeņa tauku saturs, kas samazinājās par 5 procentiem.

Kāda ir balta tauku un brūna tauku? Mans darbs ietvēra tagu apvienošanu ar ķirurģiem operācijas telpā un cilvēka tauku šūnu ievākšanu operācijas laikā. Svētī katru no brīnišķīgajiem pētījuma subjektiem, kas piekrita - diezgan laimīgi, es varētu to pievienot! Tālāk šos spīdošos želatīnus taukaudu rūpīgi novietoja pārnēsājamā šķidrā slāpekļa cilindrā, kas man klāja visur.

Es mudinu visus stažierus iegūt ķermeņa tauku novērtējumu; tas tiešām palīdzēs parādīt, cik labi jūs esat progresējis. Neļaujiet skalas sagraut jūsu progresu!