Kā sadedzināt taukus ap abs, 10 mīti, kā iegūt plakanu vēderu

Ātri atkārtojiet šos sitienus - nākamreiz, kad kājas sitīsit zemi, lidojiet pa labi atpakaļ - 25 līdz 50 reizes. Ustrasana joga: Ustrasana vai kamieļa poza ir joga vēdera tauku samazināšanai un muskuļiem stiprināšanai. Pārslēdziet kājas gaisā un mierīgi nolaidieties, atgriežoties iemetiena stāvoklī. Kā samazināt ķermeņa tauku Labi, tāpēc mēs esam atbildējuši uz jautājumu, kā iegūt sešpakāptu abs: zaudēt ķermeņa tauku. Izmantot Tagad, kad jūs zaudējat svaru, uzturot kaloriju deficītu, jums jāveido daži muskuļi. Viscerālie tauki tiek glabāti kuņģī, un tiem ir daudzu slimību risks.

  • 6 vingrinājumi vēdera noteikšanai mājās () | Viskas apie jūsų sveikatą!
  • Gadījumā ādas tips: visiem ādas tipam Produkta iedarbība: Veidojot un Notievēšanu.
  • G5 novājēšanas mašīna cena
  • Gnld svara zudumu atsauksmes

Divu kāju plaukstas čokurošanās Nedaudz vieglāk izaicinošam kāju locītavai tiek izmantotas divas kājas. Apgulieties uz grīdas ar papēžiem un potītēm uz fitnesa bumbas. Rokiet papēžus bumbā un paceliet gurnus pēc iespējas augstāk, turot muguru taisnu - neliecieties. Tagad salieciet ceļus 90 grādu leņķī un ritiniet bumbu pret sevi. Bumbas dēlis ar pleca pagarinājumu Vai esat gatavs strādāt ar visiem ķermeņa muskuļiem? Šis solis tuvojas, ar īpašu izaicinājumu kodolam.

Ielieciet krūtis, vēderu un rokas ar svariem uz fitnesa bumbas, kājas taisni uz grīdas. Lēnām paceliet vienu roku aiz sevis, griestu virzienā. Līgojiet savu abs, lai neritētu no bumbas, bet neaizmirstiet elpot.

Pauze, lēnām atdodiet roku pie bumbas un atkārtojiet to ar otru roku. Aizsargājiet muguras lejasdaļu Ja jums ir jostas sāpes, pirms treniņa iesildieties, viegli izstiepjot gurnus.

6 vingrinājumi vēdera noteikšanai mājās

Noliecieties uz viena ceļa ar pēdu aiz muguras. Turiet kājas paralēli viena otrai, rokas uz saliektā ceļa un ļaujiet gurniem nogrimt uz grīdas. Neliecieties uz priekšu.

deksametazona tauku zudums

Jūsu ceļgals var sasniegt aiz potītes, lai to mazāk noslogotu. Turiet 30 sekundes un pārslēdziet kājas. Daudz sēdēt? Vai jums ir rakstāmgalda darbs?

w2 tauku zudums

Katru stundu piecelieties un mazliet pakustieties, pat ja jūs vienkārši staigājat pa biroju. Paturiet prātā, ka dažiem no mums tikai nav ģenētisko karšu, lai iegūtu sešu iepakojumu.

Lieli abs kubi. Kāpēc abs klucīši ir nevienmērīgi

Vienīgais darba apjoms, kas jums jādara, lai panāktu plakanu abs, parasti ne vienmēr labi iekļaujas vidējā ikdienas dzīvē, tādēļ dažreiz vislabāk ir koncentrēties uz citiem mērķiem. Turpiniet rīkoties ar savu vingrinājumu Tas nenozīmē, ka Ab vingrinājumi nav mērķtiecīgi.

1 dienas tauku zudums

Spēcīgs abs atbalsts jūsu mugurkaula un aizsargā muguru, jo īpaši, ja jūs koncentrējas uz pamata spēka veidošanu. Lielāko daļu iepakojumiem ir iespējams saņemt 20 darba dienas 4 nedēļas.

  • 15 labākās jogas asanas vēdera tauku samazināšanai
  • Stretchy ērti finest audums, ērti tīrāms, der, lai jūsu ķermeņa, un nebūs piķis vai kairināt ādu.
  • Kā kļūt par svara zuduma glābšanas treneri
  • Atpūtas sirdsdarbība pēc svara zuduma

Skatīt zemāk, lai piegādes laikā savākšanas kvantitatīvo datu: Mēs pieņemam e-Pasta pieprasījumi atdevi 7 darba dienu laikā pēc pasūtījuma saņemšanas. Ja vienums ir jūsu rīcībā vairāk kā 7 dienu laikā, tas tiek uzskatīts par izmantoti, un mums nebūs jautājumu, jums kompensācijas vai nomaiņa. Ja jūs neesat apmierināts, saņemot preci, lūdzu, nogādājiet to atpakaļ 7 dienu laikā, lai aizstātu vai naudu atpakaļ.

';html+=c.DOC_H1.slice(0,1).toUpperCase()+c.DOC_H1.slice(1);html+='

Jums nav jāveic lielapjoma lielums līdz profesionāla kultūrista lielumam, tikai pietiekami, lai sadedzinātu taukus. Veiciet sirds un asinsvadu vingrinājumus - skriet, peldēties vai braukt ar velosipēdu, lai palielinātu sirdsdarbību un panāktu, ka muskuļi darbojas.

Tas sadedzina kalorijas un sagatavo ķermeni plyometrijai, kas ir prasīgāka vingrinājumu grupa. Plyometrics izmanto lēcienus, pushups un dēļu vingrinājumus, lai izstumtu lielās muskuļu grupas ārpus standarta sirds un asinsvadu darba.

Darbs jūsu abs Zaudējot svaru, jūs vēlēsities noteiktus, stingrus vēdera muskuļus. Divas galvenās muskuļu grupas veicina plakanu vēderu.

Sāciet, paceļot apakšējās ekstremitātes līdz vietai, kur tās kļūst perpendikulāras ķermenim. Tagad, atbalstot ķermeni, izmantojiet elkoņus, paceļot gurnus gaisā, un viss svars ir uz pleca un ķermeņa augšdaļas. Jogai ir dažas nopietnas sagriešanās pozas, kas uzlabos jūsu gremošanu, tādējādi atbrīvojot tauku no vēdera.

Iesaistot kāju un roku muskuļus, ko jūs darāt, jūs ļaujat veidot vairāk muskuļu un tādējādi sadedzināt liekos taukus. Loku pozas: Priekšgala poza ir laba joga, lai samazinātu vēdera tauku daudzumu. Šajā sadaļā jūsu ķermenis faktiski imitē priekšgala formu un, lai sāktu, noliecieties uz priekšu. Šoreiz dziļi ieelpojiet, un, paceļot augšējo un apakšējo ķermeni no abiem galiem, jūs līdzsvarojaties uz vēdera. Jūsu aizmugurē esošās rokas tagad var izmantot kājas kā satvērienu, lai izveidotu velkoni, jo jūs pilnveidojat līdzsvaru.

Lūk, kā jūs to darāt: Guļus stāvoklī uz vēdera.

Kas jums jāzina par Six-Pack vai Washboard Abs

Saliec abas kājas un nedaudz pacel krūtis. Turiet potītes un viegli paceliet augšstilbus. Kad augšstilbi un krūtis ir paceltas, asana koncentrējas uz vēderu. Šī poza, priekšgala poza, ir pazīstama ar to, ka padara jūsu mugurkaulu patiešām elastīgu, kā arī koncentrējas uz taukiem jūsu vēderā, tādējādi samazinot to.

Vēju remdējoša poza: Jums rodas jautājums, kā samazināt vēdera tauku daudzumu, izmantojot vēju mazinošo pozu? Šeit mēs izmantojam spriedzi, kas radīta jūsu vēdera rajonā, lai samazinātu mārciņas uz vēdera.

Mājas treniņš bez sporta zāles

Sāciet ar guļus uz muguras. Salieciet ceļus un novietojiet tos vēdera virzienā. Kad jūsu apakšējā banka ir saspiesta, tagad mēģiniet pacelt galvu, pēc iespējas tuvinot zodu jūsu ceļgalam. Jūsu vēderam tagad jābūt saspringtam un mezglotiem, radot spiedienu, kas sadedzina esošos taukus.

Pazīstams arī kā Pawanmuktasana, šī asana jāpraktizē piesardzīgi. Tas stiprina un tonizē jūsu muskuļus vēderā, kājās, rokās un muguras lejasdaļā. Tas palīdz gremošanu un labāku asinsriti. Warrior Twist Pose: Šī ir variācija no parastajām karavīru pozām. Lai sāktu, jums ir nepieciešams Veidojiet karavīra pozu tur, kur viena no jūsu priekšā esošajām ekstremitātēm izveido velkoni pa vidu, aizmugurē ekstremitāte ir izstiepta. Šī waist trimmer jostas arī smooths jūsu ziņu baby flab vēders un mīlestība rokturi,kas palīdz jums izskatīties plānāks.

Sakarā ar atšķirību starp dažādiem monitoriem, attēlu, iespējams, neatspoguļo reālo krāsu postenis.