Kā sadedzināt taukus ar svaru apmācību, Novājēšanas vingrinājumi | Oficiālā vietne One-Two Slim

Pareiza uzturs nosaka rezultātu par 80—90 procentiem. Kāpēc uz rokām parādās tauki Jūs varat atbrīvoties no taukiem uz rokām tikai tad, ja precīzi zināt, kas tos izraisa, lai gan daudziem ir nepareizs uzskats, ka tas parādās kopējā lielā svara dēļ. Zaļā tēja vai espresso ir ieteicama pat pirms treniņa no rīta.

Zaudēt taukus un zaudēt svaru skrienot

Share Send Daudzi cilvēki domā par skriešanu tikai tad, kad viņi ļauj atpūsties ēdiena ziņā. Tas ir, galvenais motivētājs ir kūkas gabals vai dažas glāzes vīna utt. Dažreiz viņi šādām brīvdienām gatavojas iepriekš: viņi skrien pirms plānotajiem svētkiem. Bet vai tas būs efektīvs? Šeit ir noderīga informācija par tauku skriešanu un dedzināšanu. Lai organisms sāktu tauku dedzināšanas procesu, varbūt ir vērts sākt ar rīta treniņu tukšā dūšā?

  • Izmantojot minimāli ma treniņujum nav nepieciešam daudz grezna porta zāle aprīkojuma, lai niegtu ķermenim labu treniņu.
  • Lūk, kā sadedzināt vairāk tauku ar vingrinājumu by Paige Waehner Share on Facebook Share on Twitter Jūsu Burning Jautājumi Neatkarīgi no jūsu fitnesa un svara vadības mērķiem var būt liels tauku daudzums, kas vienmēr ir laba lieta.
  • Novājēšanu atpakaļ
  • KĀ SĀKT SKRIET, LAI ZAUDĒTU SVARU, SADEDZINOT TAUKUS - KARDIO
  • Kas ir tauku dedzināšanas vingrinājums?
  • Viegli veikt svara zaudēšanas brokastis
  • Diēta bez muskuļu masas zuduma. Sadedzināt taukus, bet nezaudējiet muskuļu masu

Varbūt jums vajadzētu izvēlēties klusu skriešanu, lai paliktu pareizajā "zonā"? Un, ja vēlaties zaudēt svaru, tad intensīvs sprints ir ideāls risinājums?

Šajā rakstā mēs apsvērsim atbildes uz uzskaitītajiem jautājumiem.

kā sadedzināt taukus ar svaru apmācību

Kas ir tauku dedzināšana? Cilvēka ķermenim ir spēja oksidēties un sadedzināt taukus. Pēdējais tiek izmantots ogļhidrātu vietā kā degviela.

kā sadedzināt taukus ar svaru apmācību

Šis process ir aerobs - tauku sadalīšanās notiek skābekļa ietekmē. Vienkārši sakot, tauki tiek dedzināti lielos daudzumos enerģiskas aktivitātes laikā skriešana, riteņbraukšana, nūjošanakā rezultātā ķermenis tiek piesātināts ar skābekli.

Kad notiek tauku dedzināšana? Lielākā daļa uzkrāto tauku tiek sadedzināta zemas intensitātes fiziskās aktivitātes laikā.

Jo labāka forma, jo vairāk tauku ir iesaistīti gremošanas procesā.

kā sadedzināt taukus ar svaru apmācību

Svarīga loma ir arī fizisko aktivitāšu ilgumam: jo ilgāks tas ir, jo vairāk tauku tiek oksidēts. Tauku dedzināšana skriešanas laikā Ideālā gadījumā tauku dedzināšanas process, kā likums, notiek cilvēkam ērtā tempā. Pēc ekspertu domām, ja teorētiski izvēlēto tempu var saglabāt astoņas stundas bez jebkādas slodzes, tad tas ir optimāls. Turklāt ķermenim ir izdevīgi skriet ne tikai treniņa laikā, bet arī pēc tā, jo tas turpina dedzināt taukus vēl divas līdz trīs stundas pēc skrējiena beigām.

kā sadedzināt taukus ar svaru apmācību

Svara zaudēšanai šajā periodā ieteicams arī neēst, labāk ierobežot šķidruma uzņemšanu un, iespējams, nelielu olbaltumvielu daudzumu. Skriešana tukšā dūšā Ja forma un veselības stāvoklis ļauj pirms brokastīm lēnā tempā skriet, kas paātrina vielmaiņu un veicina tauku dedzināšanu, jums jāievēro noteikumi: Rīta skriešana jāveic tukšā dūšā. Handstand apdegums tauku skriešanas ilgums ir 40 minūtes.

kā sadedzināt taukus ar svaru apmācību

Lai noteiktu optimālo treniņu intensitāti, tiek izmantots laktāta tests. Intensīvi treniņi Kurš variants būtu labāks un efektīvāks: garš lēns skrējiens vai intensīvs sprints?

Fitness | Viskas apie jūsų sveikatą!

Lēna skriešana ir labākais veids, kā sadedzināt taukus, bet kā sadedzināt taukus ar svaru apmācību uz muskuļiem augstas intensitātes treniņu laikā ir vēl lielāka. Kad sirdsdarbības ātrums paaugstinās līdz anaerobai zonai, ķermenis sāk izmantot ogļhidrātu krājumus un sadedzina vairāk kaloriju palielināta muskuļu darba dēļ pat pēc treniņa.

Augstas intensitātes anaerobās apmācības laikā tauku procentuālais daudzums, kas iesaistīts vielmaiņā, ir mazāks. Bet ar enerģiskiem vingrinājumiem patērēto kaloriju daudzums palielinās. Turklāt ķermenim ir nepieciešams vairāk enerģijas, lai atgūtu, kā rezultātā sadedzina vairāk tauku.

Workout Music Mix 2021 - Fitness \u0026 Gym Motivation

Secinājums liecina par sevi: optimālais risinājums ir apvienot lēnu skriešanu aerobikas zonā tas ir temps, kad treniņa laikā var mierīgi runāt, nejūtot diskomfortu un intensīvus īsus skrējienus ar pārtraukumiem. Pēdējos ieteicams veikt ne biežāk kā reizi nedēļā.

kā sadedzināt taukus ar svaru apmācību

Ir vēl viena svarīga nianse, no kuras atkarīga tauku dedzināšanas produktivitāte - uztura un miega kvalitāte. Fakts ir tāds, ka šis process ilgst visu diennakti, neapstājoties ne minūti un, jo īpaši, mierīga miega laikā.

Tāpēc ir svarīgi nodrošināt pareizu uzturu un izvairīties no miega trūkuma. Noslēgumā ir vērts pievērst uzmanību šādam jautājumam: Vai ir pareizi dzert kafiju vai tēju pirms skriešanas?

Efektīvi svara zaudēšanas treniņi

Zaļā tēja vai espresso ir ieteicama pat pirms treniņa no rīta. Fakts ir tāds, ka, pateicoties kofeīnam, vielmaiņas process sākas organismā. Tāpēc jums nevajadzētu atteikties no šāda prieka, jo tas uzlabos jūsu garastāvokli, un skriešana dos jums dzīvīguma stimulu.