Kā sadedzināt taukus un uzturēt muskuļu masu

Slīpa vērpjot. Veicot vingrinājumu, vienlaikus velciet kājas pie ķermeņa un iztaisnojiet ķermeni. Kalcijs, kas atrodas arī piena produktos, paātrina kaloriju sadedzināšanu un lieko nogulšņu daudzumu. Tas veido apmēram 20 procentus no jūsu vielmaiņas, un tas katru dienu var atšķirties atkarībā no tā, ko jūs darāt, līdz tam, ko ēdat. Tauku degļi sieviešu svara zaudēšanai tiek klasificēti pēc to sastāva un iedarbības uz ķermeni mehānisma, taču tie visi ir vērsti uz vienu uzdevumu - sasniegt optimālu ķermeņa svaru ar minimālu kaitējumu ķermenim. Paātriniet vielmaiņas procesus, palielinot ķermeņa temperatūru par 0,5 - 2 grādiem, samaziniet izsalkumu, aktivizējiet smadzenes, vairogdziedzeri un nervu sistēmu.

Kā sadedzināt vēdera tauku? Aerobika un ēd labi - pareizais lēmums.

PIN IT Jūs droši vien zināt, ka vielmaiņa gadu gaitā palēninās, kas veicina svara pieaugumu visā jūsu dzīvē. Vairāki faktori veicina tauku dedzināšanas dzinēja palēnināšanos: tikai daži no tiem ir hormonu līmenis, muskuļu izšķērdēšana un stress.

kā sadedzināt taukus un uzturēt muskuļu masu parks jimin zudums svars

Tomēr pētījumi norāda, ka svara pieaugums vidējā vecumā nav neizbēgams, un, ievērojot pareizos ieradumus, šīs izmaiņas var kontrolēt. Pirmais solis ir rūpēties par pārtiku un uzturēt veselīgus ieradumus.

Muskuļu Diēta: pamatprincipi piedāvājuma pieņemšanai darbā muskuļu masas

Jums, piemēram, nevajadzētu ekstrapolēt apmēram kalorijas galvenajā ēdienreizē. Šī summa būs pietiekama, lai jūs uzturētu sāli, un turklāt tas palīdzēs jums bez liekas svara zaudēt svaru.

Sports un fitnessSvara zudums Kā sadedzināt vēdera tauku?

Vai vēlaties vēl dažus padomus, kā turpināt sacensties vielmaiņas jomā? Pārbaudiet zemāk esošos priekšmetus un uzziniet, kā pielāgot diētu, lai palīdzētu jūsu ķermenim sadedzināt nevēlamus taukus. Ēd pietiekami Faktiski jums ir kā sadedzināt taukus un uzturēt muskuļu masu kalorijas, lai zaudētu svaru, taču ir svarīgi saglabāt mērījumu.

  • 10 ĒŠANAS PARADUMI, KAS VEICINA METABOLISMU - VESELĪBA
  • Push ups 6.
  • Lai gan lielākā daļa no mums vēlas izskatīties un justies pēc iespējas labāk, uz izskatu balstītā svara zaudēšanas kultūra ir tā, kuru mēs ceram drīz atstāt pagātnē.
  • Muskuļu Diēta Muskuļu diēta - īpašs sabalansēts uzturs palīdz veidot muskuļu masu un samazināt ķermeņa tauku.
  • Labi, kāda ir jūsu vielmaiņa - un vai jūs to faktiski varat padarīt ātrāku?
  • PIN IT Jūs droši vien zināt, ka vielmaiņa gadu gaitā palēninās, kas veicina svara pieaugumu visā jūsu dzīvē.

Ēd mazāk pārtikas? Tas būs trieciens jūsu metabolismam! Tas ir tāpēc, ka, kad jūs ēdat mazāk nekā nepieciešams jūsu pamata bioloģiskajām funkcijām apmēram kaloriju lielākajai daļai sieviešuķermenis pastiprina jūsu metabolisma bremzes. Turklāt tas pievēršas muskuļiem enerģijas iegūšanai. Pēc uztura speciālistes Marina Donadi domām, ideāls ir ēst pietiekami, lai nejustos izsalkuši.

Papildus galvenajām maltītēm ir interesanti ieturēt nelielas uzkodas starp galvenajām maltītēm, no rīta līdz pusdienlaikam.

kā sadedzināt taukus un uzturēt muskuļu masu aukstā laika tauku zudums

Ēdot ik pēc 3 vai 4 stundām, jūs jutīsities izsalcis un izvairīsities no pārēšanās? Konsultē dietologs.

kā sadedzināt taukus un uzturēt muskuļu masu parks jimin zudums svars

Pētnieki uzskata, ka katehīns, kas ir antioksidants phytonutrient, ir atbildīgs par šī stimula veicināšanu. Derības par veseliem ēdieniem Ja vēlaties paātrināt vielmaiņu, palieliniet šķiedrvielu daudzumu. Šim nolūkam izmantojiet maizi un makaronus, kas gatavoti no baltajiem miltiem, pilngraudu izvēlei un patērējiet vairāk dārzeņu un augļu.

Dzeriet aukstu ūdeni Vai vācu pētnieki ir atklājuši, ka, izdzerot sešas glāzes auksta ūdens dienā, jūs varat palielināt jūsu atpūtas metabolismu, iztērējot apmēram 50 papildu kalorijas dienā? Viņi tic, ka tas notiek tāpēc, ka ķermenis darbojas, lai sildītu ūdeni līdz ķermeņa temperatūrai. Dod priekšroku bioloģiskai pārtikai Kanādas pētnieki uzskata, ka pesticīdi pārtikā var traucēt enerģijas sadedzināšanas procesu. Tāpēc, kad vien iespējams, izvēlies bioloģisko pārtiku jo nebioloģiski ražotā pārtika mēdz saturēt pesticīdus augstākā līmenī.

Diēta muskuļiem: pamats diētu

Nepalaidiet garām olbaltumvielu Pārliecinieties, ka katrā ēdienreizē ir olbaltumvielu avots. Šī barības viela ir neaizstājama jūsu ķermenim, lai uzturētu muskuļu masu. Uztura speciāliste Marina Donadi iesaka labos olbaltumvielu avotus, ko iekļaut ēdienreizēs: olas, liesu gaļu piemēram, zivis un vistas krūtiņasvalriekstus, biezpienu, vājpienu vai jogurtu.

Nepalaid garām dzelzi Pārtika, kas bagāta ar dzelzi, ir būtiska skābekļa pārvadāšanai, kas muskuļiem nepieciešama tauku sadedzināšanai. Līdz menopauzei sievietes menstruāciju dēļ katru mēnesi zaudē dzelzi.

Galvenie tauku degļu veidi

Ja jūs nepapildināt savus resursus, jūs riskējat samazināt enerģijas patēriņu un metabolismu. Dietologs dod mājienu: gliemenes, liesa gaļa, pupiņas, stiprinātas labības un spināti ir lieliski dzelzs avoti.

Sekojiet līdzi D vitamīnam D vitamīns ir būtisks, lai saglabātu muskuļu audus, palīdzot paātrināt metabolismu. Vislabākais ir tas, vai auksts ūdens novērš svara zudumu D vitamīnu var iegūt tikai katru dienu ievelkot dažas minūtes saules!

Labi šī vitamīna uztura avoti ir: lasis, tuncis, garneles, tofu, graudaugi un olas. Nepārspīlējiet ar alkoholisko dzērienu Dzerot alkoholu, jūs sadedzināt mazāk tauku, jo tā vietā degvielu izmanto alkoholu. Patērējiet piena produktus Kalcija deficīts var palēnināt vielmaiņu.

11 svarīgākie pārtikas produkti svara zaudēšanai un pareizai uzturam

Turklāt pētījumi rāda, ka kalcija uzņemšana, izmantojot piena produktus, var arī samazināt tauku uzsūkšanos no citiem pārtikas produktiem. Lieliski avoti ir vājpiens un jogurts.

Vai es ieteiktu greipfrūtu jūsu diētai? Augļi satur mazāk cukura nekā citi augļi. Tajā ir maz kaloriju - 29 kcal uz g.

Bet to! Septembris Ēdiens.