Kā sadedzināt taukus un veidot muskuļus. Tesla elektromagnētisko viļņu ķermeņa formēšanas skulpturēšanas mašīna

Tā vietā izmantojiet mērlenti un savas jūtas - neatkarīgi no tā, vai drēbes ir brīvākas vai, gluži pretēji, šaurākas. Līdz šim viņas vidukļa apkārtmērs ir sasniedzis 40 cm korsetē un 56 cm bez tā.

Ko var darīt, lai palielinātu tauku sadedzināšanu un svara zudumu?

kā sadedzināt taukus un veidot muskuļus

Šeit ir 7 lietas, kas var palīdzēt sadedzināt vairāk kaloriju. Vai jums ir vairāk labu ieguldījumu?

kā sadedzināt taukus un veidot muskuļus

Jūtieties brīvi izmantot komentāru lodziņu raksta apakšā. Dzeriet vairāk ūdens Jūsu ķermenim ir nepieciešams ūdens, lai sadedzinātu kalorijas.

Pārtika un dzērieniPamatēdiens Labākais pārtika sadedzinot taukus Nav produkts, kas automātiski pārveido jūsu problēmu zonas, jūs varat zaudēt svaru, tikai tad, kad jūs sadedzināt vairāk kaloriju nekā jūs patērē. Tomēr pārtikas joprojām var veicināt dedzināšanu lieko tauku. Šie produkti tiek izslēgts gēnus, kas palīdz veidot muskuļu un paātrināt vielmaiņu. Ietvertā piparu kapsaicīns, paātrina tauku sadedzināšanu kuņģī, palīdzot organismam pārvērst pārtiku enerģijā. Turklāt viņš darbojas kā dabas aizsardzības līdzekli par apetītes apspiešanu.

Pat ar vieglu dehidratāciju jūsu metabolisms palēnināsies. Pētījuma pētījums parādīja, ka tie, kuri dienā izdzēra astoņas vai vairāk glāzes ūdens, sadedzināja vairāk kaloriju nekā tie, kuri dzēra četrus.

kā sadedzināt taukus un veidot muskuļus

Lai uzturētu mitrumu, pirms katras ēdienreizes ieteicams izdzert glāzi ūdens. Arī mēģiniet ēst vairāk augļu un dārzeņu kā uzkodas - nevis kartupeļu čipsi un tamlīdzīgi - jo augļiem un dārzeņiem ir dabiski augsts ūdens saturs.

Get Abs in 2 WEEKS - Abs Workout Challenge

Veidot muskuļus Jūsu ķermenis visu laiku sadedzina kalorijas - pat tad, kad jūs atpūšaties dīvānā. Mierīgā stāvoklī vielmaiņa ir ievērojami augstāka cilvēkiem ar lielu muskuļu daudzumu.

Viegli liels 20 min. Pēc svētdienas vidus sestdiena ir dienas beigas jeb neliels svars - 40 hilin dienas sabrukumā - atjaunošana. Es apmeklēju sporta zēnus un meitenes!

Šī nelielā atšķirība laika gaitā var kā sadedzināt taukus un veidot muskuļus lielas izmaiņas. Pēc treniņa tiek aktivizēti arī ķermeņa muskuļi - kas arī palielina vielmaiņu un tauku sadedzināšanu.

kā sadedzināt taukus un veidot muskuļus

Ēd gudrāk un biežāk Ēšana biežāk faktiski var veicināt svara zudumu. Ēdot lielas, smagas maltītes ar daudzām stundām starp ēdienreizēm, tauku dedzināšana un metabolisms samazinās starp ēdienreizēm. Ēdot nelielu uzkodu vai uzkodu ik pēc 3 vai 4 stundām, vielmaiņa turpinās, tāpēc jūs visu dienu sadedzināt kalorijas.

Galvenais Ēdiens-Dzēriens Jūsu 4 nedēļu garantētais muskuļu maltīšu plāns Lai uzbūvētu lielāku un fiziski mazāksgan kultūristi, gan vidēji puiši, bieži vien izmanto vienu un to pašu stratēģiju: ēd visu, kas ir redzams, vai sabiezē, pēc tam sadedzina taukus vai sagriež, samazinot kaloriju daudzumu un ēdot tīrāk, lai atklātu zemāk esošos jaunos muskuļus. Tas darbojas, taču tas prasa laiku un var radīt ilgstošus zaudējumus šūnu līmenī - un tas var ļoti apgrūtināt noturēšanos ilgtermiņā. Kad jūsu mērķis ir pēc iespējas ātrāk sagriezt taukus un veidot muskuļus, tomēr, rēķinot katru kaloriju uzreiz, šīs abas fāzes var kondensēt vienā pārmērīgi tīrā apjoma fāzē, ļaujot vienlaikus veidot muskuļus un sadedzināt taukus un galu galā parādīties kopā ar labākais ķermenis jebkad.

Vairāki pētījumi arī parādīja, ka tie, kas ēd uzkodas, pusdienās un vakariņās ēd mazākas porcijas. Mēs norādām, ka, protams, šīm uzkodām jābūt veselīgām. Samazinot ogļhidrātus ēdienreizēs un aizstājot tos ar proteīniem bagātu gaļu, tītaru, zivīm, tofu, riekstiem, pupiņām un olām, jūs faktiski varat palielināt vielmaiņu un vielmaiņu.

kā sadedzināt taukus un veidot muskuļus

Dzeriet melnu kafiju Pētījumi liecina, ka viens no kafijas dzeršanas ieguvumiem var būt īslaicīgs metabolisma un izdegšanas pieaugums. Kofeīnam var būt uzmundrinoša iedarbība un tas pat palielina izturību, trenējoties. Ēd stiprākus un pikantākus ēdienus Stiprajā pārtikā, piemēram, čili, ir dabīgas barības vielas, kas var palielināt vielmaiņu.

  • Vērpšana Šis ir cita veida vingrinājums, kuram nav nepieciešami papildu piederumi, galvenais ir ievērot tehniku.
  • Muskuļu audu īpatnējais svars.
  • Labākais pārtika sadedzinot taukus
  • 7 lietas, kā palielināt tauku dedzināšanu Kā palielināt tauku dedzināšanu?
  • Visaugstāk novērtētās svara zudums satricina
  • JŪSU 4 NEDĒĻU GARANTĒTAIS MUSKUĻU MALTĪŠU PLĀNS: RECEPŠU PARAUGI - ĒDIENS-DZĒRIENS
  • Zuduma svars ir karsts ūdens un medus

Čili piparu izmantošana ēdiena gatavošanā var palielināt vielmaiņu, taču efekts ir īslaicīgs un īslaicīgs - tomēr, ja jūs regulāri ēdat stiprāku pārtiku, šo efektu varēsiet izbaudīt arī ilgāku laiku. Zaļā tēja Pētījumi ir parādījuši, ka katehīni un kofeīns var palielināt metabolismu.

Katehīni dabiski atrodami zaļajā tējā.

kā sadedzināt taukus un veidot muskuļus