Kā ātri uz leju augšstilbu un sēžamvietas ātri,

Reģistratūru veic dažādas palmu vai smilga pirkstu fingeru daļas. Saglabājiet rokas sev priekšā līdzsvaram vai sarežģiet uzdevumu - ar abām rokām turiet svaru priekšā, krūšu vidū.

Kā mājās veikt matu iztaisnošanu? Tas, ka esat resns vai briest, nenozīmē, ka tas ir pasaules gals. Pasaule beidzas, kad atsakāties no cerībām atgūt formu. Tas varētu prasīt nelielu piepūli, bet tas nav neiespējami. Tātad, lai samazinātu tauku daudzumu organismā un atgūtu formu, jūsu apņēmība ir viss, kas jums nepieciešams.

Es gribu jauku vingrinājumu sēžamvietai. Kā mājās ātri uzpumpēt elastīgo sēžamvietu

Ievērojiet vienkāršu un veselīgu uzturu un ar pareizo vingrinājumu veiciet pareizos muskuļus, lai tas atkal atgrieztos formā. Šeit ir mūsu 9 labākie vingrinājumi, lai samazinātu augšstilbu taukus mājās, kas darbojas ļoti efektīvi. Šeit ir daži ļoti vienkārši vingrinājumi, lai zaudētu augšstilba taukus, kuriem nav īpašu vajadzību pēc aprīkojuma, un tos var veikt mājās, skatoties iecienītās programmas televīzijā, lai samazinātu taukaudus no augšstilba iekšējās un ārējās daļas.

Labākie vingrinājumi, lai samazinātu augšstilba taukus: Šeit ir mūsu 9 viegli un labākie vingrinājumi augšstilbu samazināšanai jūsu mājās.

Zaudēt kāju taukus 2 nedēļu laikā 10 minūšu treniņš mājās

Apskatīsim viņus. Taureņa stiept: Viens no vienkāršākajiem un efektīvākajiem posmiem; tas ietekmē augšstilbus un gurnus. Kā to izdarīt: Sēdiet uz paklāja ar izstieptām kājām priekšā un aizmugurē taisni. Salieciet ceļus uz āru un savienojiet zoles kopā jūsu priekšā.

Satveriet desmit pirkstus plaukstā un viegli ielieciet to iekšā cirkšņa tuvumā - nepiespiediet. Saglabājot pozīciju un turot muguru taisni, pārvietojiet ceļus uz augšu un uz leju tāpat kā tauriņa spārni.

kā ātri uz leju augšstilbu un sēžamvietas ātri slimming iii honkonga

Dariet to vismaz 30 reizes; pēc tam salieciet un mēģiniet pieskarties galvai uz grīdas. Turiet kā ātri uz leju augšstilbu un sēžamvietas ātri un saskaitiet desmit. Lēnām dodieties atpakaļ sākotnējā stāvoklī. Nemēģiniet izstiepties pāri savām spējām. Regulāri mēģiniet, un jūs pamanīsit paaugstinātu augšstilbu muskuļu elastīgumu.

Laipni lūgti mūsu veikalā Padomi: Dārgie draugi! Bet esi drošs, mēs varam kuģis, kā parasti, lūdzu, sazinieties ar mums, ja jums ir kādi jautājumi, paldies par jūsu atbalstu!!! Saskaņā ar dēļu, nodot produktu gurniem, lai saglabātu ķermeņa paralēli.

Squatting: Squats ir vērstas uz vairāk nekā vienu ķermeņa zonu un ir viens no vienkāršākajiem un efektīvākajiem veidiem, kā tonizēt ķermeņa apakšdaļu un iegurni. Kā to izdarīt: Stāviet taisni ar kājām atsevišķi plecu garumā.

Rokas sānos. Tagad nogādājiet rokas paralēli plecam priekšā. Salieciet no ceļa tā, lai teļš un augšstilbs būtu perpendikulāri. Pārliecinieties, ka mugura ir taisna. Tagad turiet šo pozīciju 10 sekundes. Pakāpeniski atstāj sākotnējā stāvoklī. Atkārtojiet to 30 reizes pa 10 komplektiem, katru reizi paņemot 30 sekundes. Sākotnēji noturēt galīgo pozīciju 10 sekundes nebūtu sasniedzams, tāpēc sāciet ar sekundēm un pakāpeniski palieliniet.

Kā veikt sev augšstilba injekciju. Injicēt sevi un nenodarīt sev pāri: īsts

Potītes pieskāriens - stāvošs: Potīšu pieskārieni stiepj augšstilba muskuļus, un kā papildu ieguvumi kā ātri uz leju augšstilbu un sēžamvietas ātri palīdz tonizēt arī vēdera zonu. Kā to izdarīt: Nostājieties ar kājām tālu viens otram un rokas uz sāniem.

  • Kā Ātri Notievēt Augšstilbus -
  • Veselīga tauku zudums mēnesī
  • Vingrojumi notievēšanai sēžamvieta - Chocolate Slim
  • Vai squats slaids uz leju jūsu augšstilbiem
  • Labākais veids kā svara zaudēšanas padomus

Tagad pakāpeniski paceliet rokas augstu uz augšu, izstiepjot vēdera muskuļus. Mērķis ir norādīt griestus ar visiem desmit izstieptajiem pirkstiem un vēderu.

Lēnām noliecieties no vidukļa un ar abām rokām pieskarieties vienas pēdas pirkstiem. Pārliecinieties, ka ceļgali ir taisni - ja nepieciešams, paceliet pirkstus uz potītes. Turiet pozīcijā 10 sekundes. Pakāpeniski paceliet atpakaļ uz rokām augstā stāvoklī. Tagad veiciet to pašu procedūru, lai pieskartos otram purngalam. Paceliet atpakaļ un atpakaļ stāvus stāvoklī. Dariet to vismaz 10 reizes no katras puses, lai sadedzinātu šīs papildu mārciņas no augšstilbiem un paslēptu vēdera taukus.

Vienas kājas pirksts - pieskāriens: Šis vingrinājums sadedzina tauku uzkrāšanos no augšstilbiem un tonizē arī augšstilba ārējos muskuļus. Kā to izdarīt: Sēdiet ar izstieptām kājām priekšā plecu garumā. Atlieciet kreiso kāju no ceļgaliem un novietojiet zoli uz labās kājas iekšējās augšstilba.

kā ātri uz leju augšstilbu un sēžamvietas ātri svars loss walkers

Turiet muguru taisni un ar kreiso kāju turiet kreiso potīti. Tagad izstiepiet labo roku, lai pirksti būtu vērsti uz griestiem, un pakāpeniski noliecieties uz priekšu. Mērķis ir pieskarties labās kājas pirkstiem. Ja nepieciešams, ienesiet pirkstus uz iekšu. Turiet pozīciju 5 sekundes, pirms dodaties atpakaļ taisnā pozīcijā. Pirms kāju maiņas atkārtojiet vismaz 10 reizes. Atcerieties, ka nepārslogojat muguras vai augšstilba muskuļus. Sākotnēji poza varētu nebūt ideāla, taču drīz tā notiks ar regulāriem centieniem.

Ceļa vilkšana: Šis vingrinājums ir pretstats ab-crunches, kur jūs velciet apakšējo ķermeni un iegūstat to formā, nevis ķermeņa augšdaļai.

  • Kā veikt sev augšstilba injekciju. Injicēt sevi un nenodarīt sev pāri: īsts
  • Ķermeņa tauku dedzināšana animācija
  • Es gribu jauku vingrinājumu sēžamvietai. Kā mājās ātri uzpumpēt elastīgo sēžamvietu
  • Uzturēšanās motivēti ar svara zudumu
  • 💄💋👄 MATI: Kā to izdarīt kareivis 2, lai jūsu balss toni
  • Kā noņemt sejas taukus dabiski
  • 10 ĀTRI UN VIEGLI TRENIŅI, LAI ZAUDĒTU ROKU TAUKUS MĀJĀS - VINGRINĀJUMU APMĀCĪBA

Kā to izdarīt: Apgulieties uz jogas paklāja ar rokām taisni uz sāniem. Tagad salieciet pie ceļa un paceliet labo kāju.

Nostājieties uz paklāja ar kājām gurnu platumā. Turiet vienu hanteli ar abām rokām aiz galvas, saliekot elkoņus. Novietojiet svaru griestu virzienā, iztaisnojot rokas virs galvas.

Atbalsta pavedienam pirkstus ap ceļgaliem. Pārliecinieties, ka otra kāja atrodas taisni uz grīdas - tas ir nepieciešams, lai vingrinājums būtu labvēlīgs. Tagad velciet kāju pēc iespējas tuvāk krūtīm. Turiet pozīcijā sekundes un atlaidiet guļus stāvoklī. Atkārtojiet citu kāju. Apgriezieties un veiciet vismaz 15 katras kājas izstiepumus. Šis vingrinājums dod labumu augšstilbiem un sēžamvietām kopumā. Aizmugures sitieni: Aizmugurējie sitieni stiprina ekstremitātes un ir labi augšstilbiem un sēžamvietām.

Visefektīvākais pasākums, lai svara zudums gurnu un sēžas

Tas arī palīdz atbrīvoties no sāpēm, kas saistītas ar tauku zudumu niacīns lejasdaļu. Kā to izdarīt: Nogriezieties četrrāpus ar taisniem elkoņiem un pirkstiem, kas vērsti uz sienu aiz jums.

Apskatiet grīdu tā, lai muguras smadzenes būtu paralēli grīdai. Tagad paceliet kāju un sitiet augstu leņķī, kur zolei jābūt paralēli griestiem, teļam un augšstilbiem perpendikulāri. Pēc divām sekundēm atgriezieties četrrāpus stāvoklī. Dariet to 15 reizes pirms kāju maiņas. Kā atgādinājums - nepārcentieties. Augšstilbiem un kājām ir ļoti jutīgi muskuļi un tie var viegli sabojāt taukaino ķermeni.

9 vienkārši un labākie vingrinājumi, lai mājās ātri samazinātu augšstilba taukus!

Sāciet ar 5 vai desmit sitieniem un pakāpeniski palieliniet. Solis Lunges: Plaušas tonizē augšstilba iekšējo daļu un stiprina teļu. Tas darbojas kā apakšējās ķermeņa toneris un uzlabo elastību. Tonizēšana ir vienlīdz būtiska, lai pēc papildu mārciņu zaudēšanas āda un muskuļi nekļūtu saggy.

kā ātri uz leju augšstilbu un sēžamvietas ātri galvenais tauku dedzināšana steks

Kā to izdarīt: Stāviet ar kājām plecu attālumā un rokas taisnām uz sāniem. Paceliet kreiso kāju un virzieties uz priekšu, maksimāli izstiepjot labo kāju. Kreisajai zolei jābūt stingrai uz zemes, ceļiem un teļam perpendikulāri. Atvelkot kāju priekšā, iztaisnojiet rokas priekšā paralēli zemei. Turiet pozīciju 5 sekundes.