Kad jūs sadedzināt tauku intermitējošs gavēni

Bet viņi panāks, ja mēs būsim gatavi pielikt pūles. Jūs diez vai varat iedomāties kaut ko dabiskāku cilvēka kustībā kā staigāšanu un skriešanu. Gavēšana uzlabo jutību pret insulīnu Gavēšana ir pozitīvi ietekmējusi jutību pret insulīnu,[3]ļaujot labāk panest ogļhidrātus cukuru nekā tad, ja jūs nebūtu gavējis. Bet šī ir tikai daļa no realitātes. Vai, ja jūs nolemjat brokastis plkst.

Diēta ātram svara pieaugumam: uzturs vai badošanās?

Kuram gan nevajadzētu badoties? Cik dienas tievi cilvēki var badoties Gavēnis ir veids, kā iegūt svaru! Pirmo reizi dati par ķermeņa svara pieaugumu pēc badošanās man nāca klajā pirms 20 gadiem. Bioloģijas zinātņu kandidāts, veterinārārsts Surens Avakovičs Arakeljans dzimis Sešdesmitajos un astoņdesmitajos gados viņš lopkopības praksē ieviesa metodi, ko viņš sauca par "fizioloģiski izdevīgu badošanos".

Šīs pretstresa zāles ir nepieciešamas, jo normāls izsalkums padara dzīvniekus nemierīgus. Piemēram, šeit ir dati par eksperimentiem, kurus SA Arakelyan veica Ostankino sovhozā Maskavas reģionā.

Dozēts badošanās tika veikta cāļiem, pīlēm, zosīm un tītariem.

Nejutīgums un sāpes kāju pirkstos staigājot. Kāpēc kājas sāp un sastindzis

Pirmās divas dienas putni bija daļēji badā, no 3. Ūdens nebija ierobežots. Vēlāk es uzzināju, ka šo svara pieauguma metodi diezgan plaši izmanto lopkopībā. Gobijus un govis pirms kaušanas vairākas dienas tur badā, un tad viņiem ļauj staigāt augšā. Masa strauji lec uz augšu, un gaļas raža no liemeņa ievērojami palielinās.

Ko jūs varat ēst ar periodisku badu. Periodiska bada: atsauksmes

Kaut kā es saskāros ar datiem par pētījumu rezultātiem ar žurkām. Viens amerikāņu zinātnieks paņēma visbiežāk sastopamās žurkas un sāka tās enerģiski barot.

Nedēļu kad jūs sadedzināt tauku intermitējošs gavēni deva viņiem palielinātu barības daudzumu, bet žurkas neēda ļoti labprāt, taču, neskatoties uz to, tās nedaudz pieauga. Tad šis zinātnieks uzlika šīm žurkām badu un pēc bada uz visstingrāko divu nedēļu diētu.

Pārskats par 3 dienu militāro diētu - Diētas-Plāni - 2021

Žurku svars samazinājās, bet ne ļoti būtiski no sākotnējā līmeņa. Un tad pētnieks deva žurkām ēst, kā viņi gribēja, un viņi sāka ēst visu, kas viņiem tika dots. Divu nedēļu laikā žurku svars ievērojami palielinājās un sāka ievērojami pārsniegt sākotnējo. Tad atkal bija divu nedēļu gavēnis un vissmagākā diēta, ko aizstāja divu nedēļu rijība, un tā 2 mēnešus.

Divu mēnešu laikā žurku svars ir dubultojies! Tomēr es vēlos uzsvērt vienu svarīgu punktu. Cilvēkam vienmēr ir nepieciešama glikoze, cilvēka ķermenis ir veidots tā, lai tas nevarētu dzīvot bez glikozes asinīs. Tāpēc viņš iegūst šo glikozi no visiem pieejamiem avotiem. Un, ja pirmajā bada dienā glikoze tiek ņemta no glikogēna krājumiem aknās un muskuļostad pēc pirmās badošanās dienas tiek ieslēgts glikozes iegūšanas process no cilvēka kad jūs sadedzināt tauku intermitējošs gavēni.

Pirmkārt, tas ir olbaltumvielu sadalījums, pareizāk sakot, glikogēnās no kurām iespējams iegūt glikozi aminoskābes. Un tikai otrajā vietā - tauku sadalīšana glicerīnā un taukskābēs. Olbaltumvielas, kas tiek aktīvi sadalītas no otrās badošanās dienas, ir nekas vairāk kā muskuļi.

kad jūs sadedzināt tauku intermitējošs gavēni

Pareizāk būtu to saukt par muskuļu distrofiju. Bet kopš tā laika Ne visi ir tendēti uz fizisko audzināšanu, un ne visi spēj pareizi trenēt muskuļus, tad visbiežāk pēc badošanās tie paši taukaudi aizgājušo muskuļu vietā nonāk daudz vieglāk. Tā nu sanāk, ka cilvēki raksta apmēram tā: "Pirms gada es 20 dienas biju badastreikā un zaudēju 30 kg. Taču pagāja laiks, un es ieguvu tās pašas mārciņas un duci papildus.

Un tagad jūs saprotat, ka tas ir dabiski, un tāpēc cilvēks, kā likums, ne tikai atgūst izsalkumā zaudētās mārciņas, bet arī iegūst jaunas. Gavēnis ir veids, kā iegūt svaru. Turklāt tauku masa. Daudzas sievietes mēģina zaudēt svaru ar badošanos, bet visas pēc tam pieņemas svarā! Apskatīsim to no fizioloģiskā viedokļa.

kad jūs sadedzināt tauku intermitējošs gavēni

Pavisam nesen, Šis hormons ietekmē hipotalāma bada un sāta centrus, gonadotropās funkcijas regulēšanas centrus. Leptīns ir "taukaudu balss". Leptīns, iekļūstot hipotalāmā, kontrolē pārtikas uzņemšanu caur limbisko daivu un smadzeņu stumbru. Teorētiski, jo vairāk leptīna, jo mazāk pārtikas mēs patērējam. Gavēņa laikā leptīna līmenis samazinās Bougneres P. Protams, ilgstošā badā 40 dienu laikā jūs varat zaudēt svaru par 18 kg, bet leptīna līmeņa pazemināšanās pēkšņa svara zuduma dēļ izraisīs arī kompensējošu pārtikas patēriņa pieaugumu, rijību un neizbēgamu svara pieaugumu virs sākotnējā līmeņa.

Runāt šajā gadījumā par jebkādiem ierobežojumiem pārtikā, nepaklausību un personas nedisciplinētību ir kā apvainot sirdsdarbības paātrināšanos, kāpjot pa kāpnēm, vai paaugstinātu temperatūru ar stenokardiju.

Pretēji izplatītajam uzskatam, periodiska badošanās tiek veikta ne tikai svara zaudēšanai, bet arī muskuļu masas palielināšanai. Gavēņa principi muskuļu augšanai un ķermeņa žāvēšanai. Salīdzinoši nesen jebkura badošanās tehnika tika uzskatīta par nesaderīgu ar muskuļu masas palielināšanu, tagad fitnesa industrijā ir notikusi revolūcija, eksperti ir spiesti mainīt savas domas.

Izmaiņas uzskatos notika, izveidojot novatorisku programmu Leangains, kuras pamatā ir intermitējoša badošanās un spēka treniņu kombinācija. Programmas efektivitāte ir saistīta ar proporciju kontroli barības vielas uzturā ķermeņa tauku procentuālais daudzums samazinās, un muskuļu audu daudzums palielinās.

Ar periodisku badošanos pilni pusdienu apjomi netraucē zaudēt ķermeņa taukus.

  1. Calling All Cars: Crime v.
  2. Pēc Braga teiktā, lai attīrītu ķermeni no sabrukšanas produktiem un visa veida indēm, kas tajā uzkrājas, jums periodiski jābadojas dienas nedēļā un 10 dienas reizi 3 mēnešoskas ļauj novērst pašsaindēšanos.
  3. Diēta ātram svara pieaugumam: uzturs vai badošanās?

Diēta muskuļu kopumam Ērtākais intermitējošais badošanās režīms muskuļu masas palielināšanai ir 16—8, kad izsalkumam ir atvēlētas 16 stundas, un ēdināšanas periods ilgst 8 stundas. Atlikušais ēdiens ir sadalīts divās ēdienreizēs, no kurām lielākā ir no dienas naudatas notiek pēc treniņa. Ar šādu diētu organisms no pārtikas varēs iegūt visaugstāko anabolisko efektu.

Vislielākais kaloriju un barības vielu daudzums pienāks brīdī, kad muskuļi reaģēs maksimāli, tāpēc tie pieaugs. Ķermenis saņem pārtiku, kad un sadedzina taukus ir nepieciešams, un atturas no pārtikas, kad tas nav vajadzīgs. Palielinot jutību pret insulīnu, jūs varat ne tikai palielināt muskuļu apjomu, bet arī paātrināt muskuļu atjaunošanos.

Daudziem sniegtā informācija var šķist pretrunīga, jo viņi ir dzirdējuši, ka biežas maltītes nelielās porcijās ir nepieciešamas svara zudumam un muskuļu augšanai.

Vienas dienas badošanās: ieguvumi un kaitējums, atsauksmes. Gavēnis: plusi un mīnusi

Zinātnieki apgalvo, ka tas ir tikai stereotips, nav tik vienkārši paātrināt vai palēnināt vielmaiņu, pat pēc trīs dienu badošanās vielmaiņas ātrums paliks nemainīgs. Metabolisms kļūst lēnāks, pateicoties lielam svara zudumam un pārāk ilgam kaloriju skaita ierobežojumam, ēdienreižu biežums to neatspoguļo svarīga lomakā parasti tika uzskatīts agrāk.

Vēl viens izplatīts stereotips ir tāds, ka badošanās periodi iznīcina muskuļus. Cilvēki, kas izplata šo maldīgo priekšstatu, neņem vērā faktu, ka olbaltumvielu produktu asimilācija organismā prasa daudz laika, olbaltumvielu lietošana ar ogļhidrātiem padara šo procesu vēl garāku.

Piemēram, 47 gramu kazeīna sagremošana prasīs vismaz septiņas stundas. Pārtraukta īstermiņa badošanās palīdz palielināt augšanas hormona ražošanu, kuras vissvarīgākā funkcija ir aizsargāt muskuļus no dedzināšanas.

Pētījumi ir parādījuši, ka muskuļu masu iznīcinošo vielu aktivizēšana nenotiek pat pēc 40 stundu badošanās. Kad jūs sadedzināt tauku intermitējošs gavēni periodisku badošanos netiks sadedzināti muskuļi, bet taukskābes, muskuļus apdraud olbaltumvielu trūkums uzturā un pārslodze, bet ne ēdiena pārtraukumi.

Padomi, kā sākt diētas tendences Slavenības zvēr

Tā notiek, ka milzīgais mūsu plašās Dzimtenes pilsoņu skaits ir mīta nesēji "Par badošanās novājēšanu. Tomēr tieši šis rijīgais "tarakāns" apēd pēdējās veselā saprāta drupatas lielākās daļas izsalkušo galvās Varbūt jūs, dārgais lasītāj, uzskatāt, ka badošanās ir, kaut arī ārkārtējs, bet efektīvs veids, kā samazināt svaru? Ja tā, tad tas nozīmē, ka es rakstu šo tekstu tikai jums!

Padomi iesācējiem Ievads Skriešana ir vispieejamākā no visiem fiziskās audzināšanas veidiem. Galu galā tas neprasa nekādas īpaši aprīkotas zāles vai zonas, kā arī neprasa īpaša apmācība vai prasmes. Viss, kas nepieciešams skriešanai, ir tuvumā esošs parks un ērti sporta apavi.

Nopietni izsalkuši, mēs bieži pamanām, ka laika gaitā mēs iegūstam ne tikai iepriekšējos kilogramus, bet arī duci papildu. Savulaik es pirmo reizi domāju par sava veida "atsitienu" pēc badošanās, iepazīstoties ar viena amerikāņu zinātnieka pētījumiem.

Viņš paņēma visbiežāk sastopamās žurkas un intensīvi baroja tās divas nedēļas. Žurkas ēda "cik sirds to vēlas", tāpēc ēda diezgan negribīgi. Ar to visu viņi pieņēma svaru diezgan lēni.

kad jūs sadedzināt tauku intermitējošs gavēni

Tad šis zinātnieks ievietoja šīs žurkas uz ātru divu nedēļu diētu. Protams, žurku svars samazinājās, bet ne ļoti būtiski no sākotnējā līmeņa. Pēc pirmā badošanās zinātnieks piešķīra žurkām "bezmaksas tauku sadedzināšanas ātrums skrejceļš, tās ēda visu, ko gribēja, un tik, cik gribēja.

Zinātnieks par to nenomierinājās. Viņš atkārtoja divu nedēļu gavēni, kam sekoja divu nedēļu rijība. Un tā divus mēnešus. Rezultātā žurku svars ir dubultojies! Izdariet secinājumus, kungi! Šī parādība ir zināma jau sen un tiek veiksmīgi piemērota lopkopībā.

Mājdzīvnieki pirms kaušanas tiek turēti badā, un pēc tam viņiem ļauj nedēļas iesaistīties rijībā. Lēti, vienkārši un efektīvi! Kādus secinājumus mēs varam izdarīt pat no šī īsa raksta?

Nu, tonnu pierādījumu norāda, ka badošanās periodi ir labi. Tas nenozīmē maltītes izlaišanu vai neēšanu 24 stundas. Vai arī neēst trīs dienas pat.

Gavēnis mūsu ķermenī iedarbina noteiktu mehānismu, kas provocē mūsu psihi un fizioloģiju nākotnē iegūt ne tikai iepriekšējos kilogramus, bet arī duci papildu detalizēti, kāpēc tas notiek un kā šo mehānismu "apkrāpt", es pastāstīšu seminārā Gavēnis ķermeņa svara samazināšanai ir neefektīvs un pat kaitīgs kāpēc un cik tas ir kaitīgi - atsevišķa tēma Gavēnam ir spēcīgs anaboliskais potenciāls, tāpēc to var izmantot kā veidu, kā DOT ķermeņa svaru ļoti noderīga tēma dažiem sportistiem un "izdilis".