Labākie ēdieni kas ēst mēģinot sadedzināt taukus

Dažreiz tiek ņemti vērā arī papildu parametri, kas ļauj veikt pareizu aprēķinu un iepazīties ar nepieciešamo enerģijas daudzumu. Pirmkārt, atcerēsimies, kā tauki tiek uzglabāti organismā. Ja vēlaties ēst vairāk tauku dedzinošu ēdienu, izmēģiniet olas, kas ir no ganībās audzētas vistas; Šajos olu veidos būs visvairāk barības vielu, ieskaitot karotinoīdu antioksidantus, piemēram, luteīnu, zeaksantīnu, A vitamīnu un E.

Atbrīvojieties no taukiem, nezaudējot muskuļus

Čili pipari Regulāri vingrinājumi un veselīgs uzturs ir lielisks veids, kā kontrolēt savu svaru. Tomēr daži pārtikas produkti labāk sadedzina taukus nekā citi. Diēta, kas bagāta ar antioksidantiem, veselīgiem piesātinātajiem taukiem un omega-3 taukskābēm, ļaus jūsu ķermenim signalizēt par hormonu veidošanos un pareizi izvairīties no cukura līmeņa asinīs.

Šie pārtikas produkti var stabilizēt jūsu enerģijas līmeni, novērst slimības un mazināt ķermeņa iekaisumu; tāpēc tie ir ne tikai yummy, bet var palīdzēt veidot muskuļus, sadedzināt taukus un palēnināt novecošanās procesu. Kokosrieksts Šim garšīgajam auglim ir vidējas ķēdes piesātinātie tauki un triglicerīdi MCFAkas ne tikai palīdz uzlabot vairogdziedzera darbību.

2. Avokado ar salsu

Vai zinājāt, ka vairogdziedzeris uzlabo šūnu hormonu jutīgumu, stabilizējot cukura līmeni asinīs? Savukārt tas palīdz tauku sadedzināšanai un izplatīšanai.

MCFA arī palielina vielmaiņas ātrumu aknās.

Īsti pusaudžu ikdienas attēli 1. Patērē vairāk kaloriju nekā sadedzini Cilvēki pieņemas svarā, patērējot vairāk kaloriju nekā sadedzina visas dienas garumā.

Ja vēlaties sākt vielmaiņu, varat izmantot šo saldo augļu kafijas krējuma vietā. Patiesībā tas ir lielisks pārtikas alku aizstājējs; ja jums ir salds zobs, izmēģiniet glāzi kokosriekstu piena vai ūdens.

Zālaugu liellopu gaļa, sviests un siers Ar zāli barota gaļa satur ievērojamu daudzumu konjugētās linolskābes CLAkas tiek uzskatīta par zaudēja svara zudumu krūtis pastiprinātāju, kas veicina glikozes jutīgumu. CLA arī palīdz taukskābēm savienoties ar šūnu membrānām, kur tās sadedzina kā taukus. Zāles barotajā sviestā ir ievērojams daudzums pretiekaisuma antioksidantu, īpaši salīdzinājumā ar alternatīvām, kuras baro ar graudiem.

Viņiem ir arī mazas ķēdes taukskābes, ieskaitot butirātu, kas palīdz noplūdes zarnu sindroma un iekaisuma gadījumā.

labākie ēdieni kas ēst mēģinot sadedzināt taukus

Zālē barotais sviests satur optimālu omega-6 un omega-3 taukskābju attiecību. Zālē barotais siers ir pildīts ar omega-3 taukskābēm un veselīgu CLA, kas uzlabo muskuļu masu un palīdz samazināt svaru.

labākie ēdieni kas ēst mēģinot sadedzināt taukus

Citroni un laimi Šo skābo augļu ēšana var palīdzēt zaudēt svaru. Tie satur ne tikai citronskābi, bet arī kāliju, C vitamīnu un P. Kopā šīs barības vielas rada bioelektrisku avotu, kas, kā zināms, sāk jūsu enerģijas līmeni, sārmaina ķermeni, mazina iekaisumu un detoksicē aknas.

labākie ēdieni kas ēst mēģinot sadedzināt taukus

Izspiest citronu vai laimu savā glāzē ūdens, lai iegūtu garšīgu uzņemšanu. Šie augļi ir arī lielisks papildinājums zupām, salātiem un mērcēm.

Fresh articles

Mellenes Bagātīgas ar antioksidantiem, piemēram, antocianīnu, mellenes var palīdzēt izskalot ķermeni no toksīniem, kas kopā ar citām veselības problēmām izraisa svara pieaugumu. Šis auglis ir arī lielisks E vitamīna avots, kas ir kā es varu slim noteikti nedēļā piemērots anti-novecošanās iedarbībai kopā ar C vitamīnu, lai uzlabotu imūnsistēmu. Apēdot sauju dienā, var zaudēt vēdera taukus.

  1. Ir produkti, kuri veicina tauku uzkrāšanos vidukļa apvidū un ir tādi, kuri — gluži pretēji — palīdz taukus sadedzināt.
  2. Labākie tauku dedzināšanas ēdieni - Par Veselību -
  3. Ir svarīgi ēst pareizos ēdienus pat tad, ja ēdat ātras uzkodas.
  4. Ja jūs to izdarīsit, jūs zaudēsit dažas mārciņas, taču jūs, iespējams, nebūsiet tik vesels, lai izbaudītu jauno ķermeņa svaru.

Iemest dažus tasi jogurta vai graudaugu bļodā kā veselīgu ārstēšanu. Chia sēklas Čia sēklas kā bagātīgs flavonoīdu un polifenola antioksidantu avots ir ideāls tauku sadedzināšanas ēdiens. Antioksidanti ietver kvercetīnu, hlorogēnskābi, kofeīnskābi un kaempferolu. Čia sēklās ir trīs reizes vairāk antioksidantu, salīdzinot ar vienādu tilpumu ar mellenēm. Tie ir arī iepakoti ar nelielu ķēdes omega-3 taukskābi ALA kopā ar šķīstošām un nešķīstošām šķiedrām. Lietojot šīs barības vielas, tās palīdz novērst hroniskas slimības un aizsargā pret ikdienas stresu.

Avokado Nedaudz kā brīnumains ēdiens, avokado var paātrināt vielmaiņu, līdzsvarot hormonus un uzlabot šūnu membrānas aktivitāti. Tas ir arī bagāts ar kāliju, kas no ķermeņa noņem celulītu un lieko ūdeni.

Avokado patiešām ir tauki, tāpēc jums vajadzētu izvairīties no ēšanas ilgāk par dienu.

Kokosrieksts

Tomēr šie paši tauki novērš cukura līmeni asinīs no smaiļošanas. Ja cukura līmenis asinīs palielinās, ķermenis uzkrāj papildu taukus. Neatkarīgi no tā, vai gatavojat guakamolu vai sagriežat dažas šķēles grauzdiņa gabaliņam, tas ir garšīgs veids, kā mēģināt zaudēt svaru.

Organiskās olas Lai arī olas veido muskuļus un sadedzina taukus, ne visas olas ir līdzīgas.

  • Čili pipari Regulāri vingrinājumi un veselīgs uzturs ir lielisks veids, kā kontrolēt savu svaru.
  • Kā probiotikas palīdz zaudēt svaru?
  • 19 Taukus sadedzinošas uzkodas, kas palīdz zaudēt svaru - Kultūra | Septembris

Ja vēlaties ēst vairāk tauku dedzinošu ēdienu, izmēģiniet olas, kas ir no ganībās audzētas vistas; Šajos olu veidos būs visvairāk labākie ēdieni kas ēst mēģinot sadedzināt taukus vielu, ieskaitot karotinoīdu antioksidantus, piemēram, luteīnu, zeaksantīnu, A vitamīnu un E.

Organiskās olās ir daudz veselīgu piesātināto tauku, kas stiprina jūsu šūnu membrānas. Tie satur arī omega-3 taukskābes. Tomāti Šis auglis ir vēl viens skābs ēdiens, ko varat pievienot tauku sadedzināšanas diētai.

Tauku dienas likme. Cik kalorijas ir kilogramā tauku Cik kaloriju sadedzina 1 grams tauku

Tomātiem ir salīdzinoši maz kaloriju un tie satur C vitamīnu, kas palīdz organismam sadedzināt uzkrātos taukus. Viņiem ir arī tādi paši fitoelementu karotinoīdi kā organiskām olām; šie antioksidanti ne tikai uzlabo sirds un asinsvadu veselību, bet arī var palīdzēt nomest dažas mārciņas. Neatkarīgi no tā, kā jūs tos sagriežat, tomāti ir garšīgs veids, kā zaudēt svaru.

Viņi ir veselīgi ēst neapstrādātus salātus, iemest tos mērcē vai baudīt vārītus tomātus pusdienu iesaiņojumā. Austeres Austerēs ir ne tikai maz kaloriju, holesterīna labākie ēdieni kas ēst mēģinot sadedzināt taukus tauku, bet tie ir lielisks olbaltumvielu avots, lai jūs justos pilnīgāki, ātrāki. Apvienojot šo un citas būtiskas uzturvielas, ieskaitot dzelzi, kalciju, cinku, omega-3 taukskābes un C vitamīnu, šie ķiploku gliemeži ir patīkams veids, kā zaudēt svaru.

Čili pipari Čili piparu ēšana var uzlabot vielmaiņu; ātra vielmaiņa, apvienojumā ar vingrinājumiem un veselīgu uzturu, palīdzēs zaudēt svaru un noturēt to.

Pieci ātri pusaudžu svara pieauguma veidi

Pikantus garšvielas, piemēram, karsto mērci vai sriracha, var izmantot iecienīto ēdienu sortimentā no olām līdz sviestmaizēm. Vai esat kādreiz izmēģinājis Pico de Gallo? Jūs varat sasmalcināt tomātus, jalapeno piparus un laima sulu kopā ar dažiem sīpoliem, cilantro un ķiplokiemlai pagatavotu izsmalcinātu burgeru, pupiņu, zivju vai vistas gaļu.