Labākie ēdieni kas ātri slimo

Galvenais Ēdiens-Dzēriens Labākie ēdieni, ko ēst pirms un pēc skrējiena Efektīvu treniņu grafiku nesastāv tikai no skrējieniem. Tomāti Tomāts ir vēl viens auksti cīnās, ar C vitamīnu bagāts,garšīgs ēdiens, ko var izmantot cīņā ar saaukstēšanos un gripu. Vai piena produkti liek jums radīt vairāk gļotu? Ingvera tēja Ingvera tēja, kas pagatavota no ingvera saknēm, ir ārkārtīgi labaefektīvs cīņā ar saaukstēšanos. Kālijs regulē ūdens daudzumu šūnās un šī iemesla dēļ ir jāaizstāj kā pirmais solis caurejas uzturā.. Kokosriekstu eļļa: Ja jūs meklējat dabiskus pārtikas produktus, kas samazina tūsku, izmēģiniet kokosriekstu eļļu.

Galvenais Ēdiens-Dzēriens Labākie ēdieni, ko ēst pirms un pēc skrējiena Efektīvu treniņu grafiku nesastāv tikai no skrējieniem.

19 labākie ēdieni caurejai (dabiski)

Ja vēlaties uzlabot gan izturību, gan sacensību laikus, ir svarīgi padomāt par to, ko liekat vēderā. Ēdot pareizos ēdienus īstajā laikā, jūsu ķermenis atjaunosies un varēs darboties tā, kā vēlaties, saka Lauren Antonucci, RD, padomes sertificēta speciāliste sporta uztura jomā un Uztura enerģija. Turklāt jūs samazināsiet traumu un slimību iespējamību. Lūk, kā palielināt degvielu pirms un pēc treniņa, lai maksimizētu rezultātus. Bet, bodybuilder slaids vakarnakts maltīte nebija piepildīta vai ja jūs to ēdāt agri, banāna notriekšana aizstās glikogēna krājumus jūsu muskuļos, lai novērstu gausumu.

Labākie ēdieni, ko ēst, kad ir saaukstējies

Ja dodaties ārā pēcpusdienā, stundu vai divas iepriekš uzkodiet apmēram 50 gramus ogļhidrātu piemēram, granola bāruiesaka Monique Ryan, R. Pēc: Nav nepieciešams nekavējoties uzņemt kalorijas, bet mēģiniet ēst uzkodas vai nākamo maltīti stundas vai divu laikā.

Cietas maltītes izlaišana pēc ēdienreizes vēlāk dienā var izraisīt letarģiju vai alkas pēc cukura - vai pa ceļu, pat slimības vai traumas. Ir arī ieteicams iegūt nedaudz šķiedrvielu un olbaltumvielu, lai turpinātu palīdzēt muskuļiem atjaunoties no iepriekšējām smagajām treniņu dienām.

Ātruma treniņi Pirms: Nav svarīgi, vai jūs nodarbojaties ar kalnu atkārtojumiem vai ar fartleku - jebkura veida darbs ar ātrumu ļaus nospiest jūsu enerģijas krājumus, tāpēc daži priekšdzinēji ir obligāti.

labākie ēdieni kas ātri slimo

Šis nav laiks, lai taupītu kalorijas, saka Antonucci, kurš iesaka uzņemt līdz kalorijas atkarībā no jūsu lieluma un cik ilgi pirms skriešanas jūs uzkodas viegli sagremojamus ogļhidrātus, piemēram, grauzdiņus ar želeju.

Un Raiens iesaka papildināt savus ātros muskuļus ar sporta dzērienu vai želejām starp intervāliem.

labākie ēdieni kas ātri slimo

Ir pierādīts, ka tas uzlabo veiktspēju līdz pēdējam atkārtojumam. Pēc: Atšķirībā no šiem vieglajiem skrējieniem, jums nav laika, ko tērēt pēc ātrdarbības. Ir absolūti svarīgi kaut ko apēst 30 minūšu laikā, saka Antonucci, lai muskuļus apgādātu ar šķidrumu, ogļhidrātiem un nedaudz olbaltumvielu.

Ēdienu Gatavošana Mocarella, čedars, gruyere vai provolone? Pētnieki uz mūžseno jautājumu atbild uz visiem laikiem. Tagad zinātne ir pastiprinājusies, un pētījumi ir publicēti Pārtikas zinātnes žurnāls par to, kāds siers ir vajadzīgs picas pilnveidošanai. Klasiskā mocarella.

Mērķis ir panākt ogļhidrātu un olbaltumvielu attiecību 4 pret 1 īpaši viegls avots: šokolādes pienslai vislabāk palīdzētu atgūšanai. Ilgi treniņi darbojas Pirms: Visizdevīgāk ir ēst pilnu maltīti trīs vai četras stundas, pirms dodaties izkustēties daudzu jūdžu garumā.

Bet tur ir ideāls un pēc tam praktisks, saka Antonuči.

labākie ēdieni kas ātri slimo

Ja izklausās ideja par modinātāja iestatīšanu pulkstenlabi, ārprātīgi, vienkārši ieturiet šo maltīti stundu vai divas pirms skrējiena. Bet pielāgojiet ēdienkarti, ja brokastis tuvojas izejai: dodieties uz kaut ko viegli sagremojamu, piemēram, banānu ar zemesriekstu sviestu un augstas kaloritātes sporta dzērienu.

Thpanorama - Padariet sevi labāk šodien! Zinātne, kultūra, izglītība, psiholoģija, sports un veselīgs dzīvesveids.

Vēl svarīgāk, saka Raiens, labākie ēdieni kas ātri slimo labs skriešanas hidratācijas un degvielas padeves plāns. Īpaši garās cīņās mēģiniet uzņemt no līdz kalorijām stundā - ar želejām, sporta dzērieniem vai jebkurām uzkodām, kuras varat pārvadāt un ko jūsu ķermenis var izturēt.

  1. LABĀKIE ĒDIENI, KO ĒST PIRMS UN PĒC SKRĒJIENA - ĒDIENS-DZĒRIENS
  2. Labākie ēdieni, ko ēst un no kuriem jāizvairās, ja Jums ir caureja Labākie ēdieni, ko ēst un no kuriem jāizvairās, ja Jums ir caureja Rokas augšā, ja jums kādreiz ir bijusi caureja!
  3. Kā jūs zināt ka jums ir dedzināšana tauku
  4. Galvenais Ēdiens-Dzēriens Labākie ēdieni, ko ēst pirms un pēc skrējiena Efektīvu treniņu grafiku nesastāv tikai no skrējieniem.
  5. 5st 10 lbs svara zudums
  6. Labākie vīna ieteikumi lieliskām piknikām - Pārtika Pārīši
  7. Ķiršu tomāti sadedzina taukus

Pēc: Tāpat kā ātrdarbā, noteikti apēdiet pusstundu pēc finiša. Iet uz līdz kalorijām un mēģiniet iekļaut avokado vai valriekstus, kas ir pierādījuši, ka tie mazina iekaisumu, ko izraisa viss bruģis.

Pēc tam dažas stundas vēlāk apsēdieties pie lielākas maltītes un turpiniet uzkodēt ik pēc aptuveni divām stundām vai atlikušo dienas daļu, iesaka Raiens: Jūsu muskuļi nevar atlecēt no vienas barošanas; ēdot biežāk, sākas atveseļošanās.

Lai piekļūtu ekskluzīvu video videoklipiem, slavenību intervijām un citam, abonēt vietnē YouTube!